CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lolo din Galati
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Rust In Peace / remat 2010 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
De azi a inceput programul RABLA. Cine sta in aproprierea REMAT-ului are avantajul sa filtreze toate batranicile ce vor sa intre. Am auzit ca tichetele se vand la negru cu 1000 lei. E un pret bun pt orice batranica. Ce credeti ?  Orice neghiob ar prefera sa primeasca banii direct , fara sa se mai complice cu predarea masinii. Trebuie doar sa fii pe faza. Maine dau o tura.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Din statistici inca sunt in jur de 2.000.000 de rable in tara noastra.
in 2008 au fost exterminate 60.000 buc.
in 2009 au fost exterminate 30.000 buc.
in 2010 iarasi vor sa fie 60.000 buc, dar socoteala de acasa si cea din targ...
Asa ca daca programul rabla va continua asa in urmatorii 35 de ani, vom ramane fara rable.... oare?
Ca prostia si dobitocia mioritica, va dainui si peste multe decenii, este foarte probabil, dar nu cred sa tine tampenia asta de program 35 de ani
Peste 35 de ani ce va mai ramane din plasticele vandute acuma?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Ieri seara pe Realitatea Tv sau pe ceva canal era ceva subiect de rabla ca vreau sa o casez nustiu ce si apare un nenea cu un oltcit albastru putin ruginit dar in rest in strare impecabila mai ales interioru.
Sal ia mama dacu eu imi doresc un interior albastru ca ala si el!?        
Nu am cuvinte!


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
dute si pandeste un Remat, mai mare, acum la inceput o sa se inghesuie multi cu rable/

pus acum 14 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4479


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Multumesc bAndrei acela este reportajul.
Costin05 eu am vrut sa zic ca imi pare rau de masinile care se caseaza nu neaparat ca vreau interior albatru.
Cel din reportaj uitativa la interior cum arata deci.
VIata pe plaiuri mioritice   .


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
trist
dar nu este vorba doar de maisini
mentalitatea asta "mioritica" dicteaza ca tot ce este vechi trebuie aruncat si din acest motiv nu avem muzee
o multime de cladiri istorice stau in paragina si asa mai departe
dar trebuie urmat modelul animat de la sfarsitul reportajului
exterminam istoria auto si ne luam plastice care se dezintegreaza in 5 ani  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu prgramul rabla este problema in sine!
Ca daca ne uitam, 3/4 din masinile predate, sunt niste coji ruginite, de care nimeni, nu s-ar mai apuca sa le refaca. Asta din cauza ca in tara noastra in mare majoritate masinile nu sunt intretinute sau reparate, ci doar carpite si din aceasta cauza acestea se dezintegreaza dupa cativa ani.
Problema este cu restul de 1/4 de masini predate, care sunt masini in stare buna, dar care sunt puse in aceeasi oala cu celelalte.
De asemenea mentalitatea, ca orice este mai vechi de 10 ani este "rabla" este total gresita!
In realitate exista rable si exista masini bune, indiferent de anul de fabricatie.
O masina veche si intretinuta nu ar trebui catalogata, ca si rabla!
Dar pentru asta este nevoie de cultura... ceea ce lipseste in totalitate, pe meleagurile noastre.
Politicienilor, bancherilor, printre care se numara principalii importatori-dealeri din tara noastra, le convine faptul ca poporul asta poate fi prostit si indobitocit! Ei castiga averi imense din prostia mioritica.
Pe de alta parte, si o masina de 1-2 ani vechime poate deveni rabla, daca ajunge pe mana unora, care o face zob.
Si daca ne gandim bine, si Loganurile se fabrica din toamna lui 2003, asa ca inca trei ani si vor aparea rablele de generatie noua, daca ne ghidam, dupa acest trend!
In concluzie nu programul rabla este de vina , ci PROSTIA MIORITICA!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Din ochi celor ce nu stiu o masina veche ex Brotacul sau oltcitul e veche,rabla,dar din punctul nostru de vedere este o bijuterie.
Cuvintele sunt de prisos "traim pe plaiuri mioritice".


pus acum 14 ani
   
Frank
Membru Senior

Din: Cj-RO, HN-D
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 472
  Sper sa nu sperii pe nimeni cu cantitatea mesajului meu. Merita acordat 1 minut.


Indraznesc sa-mi spun si eu parerea. Nu sustin ca am dreptate, doar incerc sa prezint o latura 'nevazuta' a problemei. Noi ne legam de 'mioriticii' care duc 'bijuteriile' la Remat! Problema nu e intotdeauna omul. Din pacate Statul Roman nu binevoieste sa reglementeze chestiunea asta a noastra, cu mashinile vechi. adik ei nu dau o para chioara pe ce are omul in caraj/curte/fata blocului, o taxeaza si trateaza la fel. Probleme ar fi multe si de diferita natura, incerc sa enumer cateva. Platesti impozit ca circuli, ca nu. De exemplu zilele trecute am povestit cu un nene care are o Dacia 1100 superba, intretinuta de mama focului, tinuta in garaj de cand e iesita din uzina din Pitesti. Omul foarte pasionat de ea, o are de noua. Mi-a spus trist: 'cred ca am sa o dau la Remat pt ca sunt batran (vreo 70+) si nu mai circul cu ea in schimb platesc impozit in fiecare an. In alte tari, mai mult sau mai putin civilizate (vorbesc din proprie experienta despre Marea Britanie) daca te hotarasti sa nu mai circuli cu o mashina mergi la posta si depui un formular. Ii spune S.O.R.N. adik Statutory Off Road Notification, pe romaneste notificare cum ca mashina nu mai circula pe drumuri publice! Nu ai voie sa o lasi pe drum public ca tio ridica. si cand vrei sa o repui in circulatie din nou un formular pe care il depui la posta. O alta problema importanta e asigurarea. Platesti la o Sutica cat la un plastic. Si daca dai cu sutica in plastic si se imprastie (plasticul) pe o raza de vreo 3 kilometri da firma de asigurari vreo 5-10 mii de Oiro sa il lipeasca cu superglue. In schimb daca da plasticul de Sutica si se sparge un far, indoaie o bara zice ca e oricum o vechitura si ca nu merita reparata. La plata egala tratament egal. Dar NU, ca noi suntem romani si noi am pus coada la pruna. Am o cunostinta care e in bordul de conducere al uneia dintre cele mai mari firme de asigurari din Ro si am vorbit cu el despre ce se intampla in mai toate tarile care pe harta Europei se situeaza in stanga Romaniei. Adca asigurare pentru mashini clasice. Platesti mai putin din considerentul ca oricum nu faci cu mashina aia sute de mii de km pe an, ca tu mai mult o tii in garaj si o bibilesti, mai o repari, etc. Si tipu mai zicea ca a venit odata in discutie ( la forurile inaltei ale acestei Patri Marete) implementarea unui sistem asemanator dar din nou raspunsul scurt si concis a fost acelasi.

In incheiere as dori sa fac o sugestie: inainte sa aruncam cu noroi in toti aceia care dintr-un motiv sau altul duc mashinaria la Remat sa ne gandim la motivul omului. Stiu ca sunt unii mai 'virusati', cum sunt si multi dintre noi care mai degraba ar taia din portia saptamanala de carne/lapte/oua decat sa renunte la mashina dar nu putem cere tuturor sa fie la fel.

Modificat de Frank (acum 14 ani)


_______________________________________
"Als Sieger will ich Kommen. sOnst Nicht!!!

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
da este o mare nesimtire din parte companiilor de asigurare ca fiecare plateste la fel si la un plastic ii da mii de euro (valoare in reparatii si piese) cum a zis si Frank si cei cu masini mai vechi de 20-25 de ani primesc acolo 1000 de lei
daca platim la fel de ce nu primim la fel
 

Modificat de vwtyp3variant (acum 14 ani)


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Important sa nu taiem din portia de snaps. Restul , Dumnezeu cu mila.

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347

Frank a scris:

  Sper sa nu sperii pe nimeni cu cantitatea mesajului meu. Merita acordat 1 minut.


. De exemplu zilele trecute am povestit cu un nene care are o Dacia 1100 superba, intretinuta de mama focului, tinuta in garaj de cand e iesita din uzina din Pitesti. Omul foarte pasionat de ea, o are de noua. Mi-a spus trist: 'cred ca am sa o dau la Remat pt ca sunt batran (vreo 70+) si nu mai circul cu ea in schimb platesc impozit in fiecare an. In alte tari, mai mult sau mai putin civilizate (vorbesc din 


mai bine incerci sa l convingi sa o vanda, poate lua mai multi bani pe ea aici pe forum de ex, decat daca o da la remat....
pe cuponul pe care il obtine de acolo n o sa ia niciodata 3800 de lei daca l vinde

pe mine m ar interesa daca zici ca e in stare asa de buna...


pus acum 14 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4479
iata si din cluj


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Frank
Membru Senior

Din: Cj-RO, HN-D
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 472

karmann a scris:



pe mine m ar interesa daca zici ca e in stare asa de buna...



Am sa fac cat de curand poze. cat despre soarta mashinii e pecetluita: merge la un prieten de-al meu luna viitoare.


_______________________________________
"Als Sieger will ich Kommen. sOnst Nicht!!!

pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Waucere pentru ei bijutierii ,stock de aprovizionare pentru noi.
Cine are drum pe masinistilor vedeti daca sunt oltcituri pe acolo.
Multumesc.
Sapt trecuta sa golit rematul de acolo.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bAndrei a scris:

iata si din cluj


Pai, din toate Daciile alea, doar vreo doua ar merita efortul, sa fie restaurate. Una galbena de prin 82, care reprezinta trecerea intre 1300 si 1310 si inca mai era pe acolo un 1300 destul de copt... in rest nu prea vad chestii valoroase, de care sa fie pacat.
Din fericire nici un 1300 vechi.

Eu in principiu nu prea trec pe acolo, ca nu-mi place cum se distrug masinile pe acolo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Frank a scris:

  Sper sa nu sperii pe nimeni cu cantitatea mesajului meu. Merita acordat 1 minut.


Indraznesc sa-mi spun si eu parerea. Nu sustin ca am dreptate, doar incerc sa prezint o latura 'nevazuta' a problemei. Noi ne legam de 'mioriticii' care duc 'bijuteriile' la Remat! Problema nu e intotdeauna omul. Din pacate Statul Roman nu binevoieste sa reglementeze chestiunea asta a noastra, cu mashinile vechi. adik ei nu dau o para chioara pe ce are omul in caraj/curte/fata blocului, o taxeaza si trateaza la fel. Probleme ar fi multe si de diferita natura, incerc sa enumer cateva. Platesti impozit ca circuli, ca nu. De exemplu zilele trecute am povestit cu un nene care are o Dacia 1100 superba, intretinuta de mama focului, tinuta in garaj de cand e iesita din uzina din Pitesti. Omul foarte pasionat de ea, o are de noua. Mi-a spus trist: 'cred ca am sa o dau la Remat pt ca sunt batran (vreo 70+) si nu mai circul cu ea in schimb platesc impozit in fiecare an. In alte tari, mai mult sau mai putin civilizate (vorbesc din proprie experienta despre Marea Britanie) daca te hotarasti sa nu mai circuli cu o mashina mergi la posta si depui un formular. Ii spune S.O.R.N. adik Statutory Off Road Notification, pe romaneste notificare cum ca mashina nu mai circula pe drumuri publice! Nu ai voie sa o lasi pe drum public ca tio ridica. si cand vrei sa o repui in circulatie din nou un formular pe care il depui la posta. O alta problema importanta e asigurarea. Platesti la o Sutica cat la un plastic. Si daca dai cu sutica in plastic si se imprastie (plasticul) pe o raza de vreo 3 kilometri da firma de asigurari vreo 5-10 mii de Oiro sa il lipeasca cu superglue. In schimb daca da plasticul de Sutica si se sparge un far, indoaie o bara zice ca e oricum o vechitura si ca nu merita reparata. La plata egala tratament egal. Dar NU, ca noi suntem romani si noi am pus coada la pruna. Am o cunostinta care e in bordul de conducere al uneia dintre cele mai mari firme de asigurari din Ro si am vorbit cu el despre ce se intampla in mai toate tarile care pe harta Europei se situeaza in stanga Romaniei. Adca asigurare pentru mashini clasice. Platesti mai putin din considerentul ca oricum nu faci cu mashina aia sute de mii de km pe an, ca tu mai mult o tii in garaj si o bibilesti, mai o repari, etc. Si tipu mai zicea ca a venit odata in discutie ( la forurile inaltei ale acestei Patri Marete) implementarea unui sistem asemanator dar din nou raspunsul scurt si concis a fost acelasi.

In incheiere as dori sa fac o sugestie: inainte sa aruncam cu noroi in toti aceia care dintr-un motiv sau altul duc mashinaria la Remat sa ne gandim la motivul omului. Stiu ca sunt unii mai 'virusati', cum sunt si multi dintre noi care mai degraba ar taia din portia saptamanala de carne/lapte/oua decat sa renunte la mashina dar nu putem cere tuturor sa fie la fel.



Perfect de acord cu tine! Asa este cum zici, nu exista o legislatie civilizata.
Dar de ce nu exista legislatie civilizata?
Cat timp tari, cum ar fi Germania, Anglia, etc. au legislatie bine pusa la punct, ar fi asa de greu de preluat modelul german?
Nu, nu ar fi greu de preluat, dar nu exista interes sa fie preluat!
Cata vreme legile sunt facute de alesii nostrii, printre care sunt multi dealeri sau bancheri, nu ne putem astepta la legislatie dreapta in nici un domeniu.
Toate legile, din toate domeniile sunt astfel facute, ca un anumit strat social sa se imbogateasca, pe spinarea poporului.
Dar asta este, in astfel de tara traim.
Tot ce putem face, sa avem grija de vechiturile noastre cat mai mult timp de acum inainte.
Toate masinile vechi nu au cum sa fie exterminate, ca le-ar lua 25 ani sa le extermine pe toate!
Intre timp se va mai schimba si legislatia. Din 2016, toate tarile UE, vor fi obligate sa-si adopte o legislatie unitara. Iar cat timp exista tari ca Germania, nu va aparea vreo legislatie europeana, care sa extermine toate masinile vechi!
Oricine, orice ar face, sa le distruga, tot vor mai ramane masini vechi, care vor supravietui!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921




pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Eram gata sa scriu un post destul de lung ... dar m-am ambalat in timp ce tastam, dup-aia m-am scarbit. 

Ce mizerie...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Faza e, ca toata treaba, este o mare teapa!
Cand vad, cum se inghesuie lumea sa-si predea masinile pentru un bon valoric de 3800 lei ma intristez, vazand atata prostie.
Lumea creda, ca face o afacere beton, daca da masina la remat, primind o hartie la schimb.
Este adevarat ca multe dintre aceste masini, nu ar valora pe piata, mai mult de 1000 lei.
Dar daca o preda, are o falsa impresie, ca primeste 3800 lei, in realitate primeste doar o hartie, cu care poate sa se duca la vreun dealer si sa scada din valoarea unei masini noi.
In realitate, dealerii practica un adaos comercial pentru masinile noi, mai mare decat suma care se va scadea.
Dealerul cumpara masina din fabrica, baga un adaos maricel, apoi de ochii lumii mai scade o anumita suma , dar tot in castig va fi.
Iar fraierii sunt bucurosi, ca ce afacere buna au facut predand masina veche la remat.
In realitate, doar dealerii si cei de la remat castiga din toata afacerea!
Statul si autoritatile nu fac niciodata vreo afacere, din care sa iasa in pierdere!
Concluzie: Apa, Aerul si FRAIERUL sunt elementele inepuizabile ale naturii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Bine , dar tot e ceva decat nimic, mie mi se pare un mod civilizat, sa ne aducem aminte de vremurile care au trecut , cand o predai la fier vechi si nu primeai decat valoarea de fier vechi (cu scazamant) ,adica mai nimic. Iti plateai autobuzul la intoarcere, unde coborai mai beai o bere si aia erau banii. In fond statul nu e dator sa-ti dea masina noua, sa fim seriosi, inca primesti cat nu merita masina aia de ani buni. Despre dealeri, ai de unde alege, bani sa fie. Nici eu nu sunt de acord cu unele amanunte dar ... prea ne plangem . Rau asa , rau invers. Eu nu cred ca neamtu' a primit vreo facilitate dupa razboi, de la statul german , ca sa-si cumpere o broasca, ba din contra, a muncit din greu si a circulat cu bicicleta, apoi cu vreun motor etc. Prea asteptam sa se intample minuni, timp in care ne plimbam cu limuzine sevenhand si ne vaitam ca ce greu e. O sa treaca toate astea.             

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

costi05 a scris:

Bine , dar tot e ceva decat nimic, mie mi se pare un mod civilizat, sa ne aducem aminte de vremurile care au trecut , cand o predai la fier vechi si nu primeai decat valoarea de fier vechi (cu scazamant) ,adica mai nimic. Iti plateai autobuzul la intoarcere, unde coborai mai beai o bere si aia erau banii. In fond statul nu e dator sa-ti dea masina noua, sa fim seriosi, inca primesti cat nu merita masina aia de ani buni. Despre dealeri, ai de unde alege, bani sa fie. Nici eu nu sunt de acord cu unele amanunte dar ... prea ne plangem . Rau asa , rau invers. Eu nu cred ca neamtu' a primit vreo facilitate dupa razboi, de la statul german , ca sa-si cumpere o broasca, ba din contra, a muncit din greu si a circulat cu bicicleta, apoi cu vreun motor etc. Prea asteptam sa se intample minuni, timp in care ne plimbam cu limuzine sevenhand si ne vaitam ca ce greu e. O sa treaca toate astea.             

Da, o sa treaca toate astea!
Si ai dreptate!
Ar fi timpul ca oamenii sa se apuce sa si munceasca!
Pana nu vor munci, si vor umbla dupa smecherii, din care sa iasa bani, fara munca, nu ne va fi bine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
Hai sa ma bag si eu in seama.
Daca duci 3 rable la remat si vrei sa iti cumperi cel mai ieftin Logan nu mai trebuie sa platesti decat vreo 3200 euro pe el, iti mai face dealerul o mica reducere acolo si ajungi la 3000.

O masina nou nouta cu 3000 euro zic ca e o afacere foarte buna


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Si eu subscriu . Insa romanii nici acea masina nu ar trebui sa si-o doreasca(permita). De ce !? Pentru ca banii incasati de Renault(Dacia) se vor duce , in cele din urma , in Franta, la actionari. Iar exportam banii ?  nici macar n-au inceput sa se stranga bine .

pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
pe mine chiar nu ma intereseaza unde se duc banii mei, in Franta, Germania, America sau China.
Ma intereseaza doar sa am o masina decenta cu bani putini


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pai in principiu, daca rablele sunt cu adevarat rable, atunci nu e pacat de ele.
3/4 din masinile predate sunt niste coji, care oricum nu merita alta soarta!
Problema este, cu alea 1/4, care sunt in stare buna, si de multe ori sunt si masini destul de rare! Acestea ar trebui selectate si vandute unora, care le-ar restaura.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
w311
Membru Senior

Din: ploesci
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 605
O fi undeva o statistica pe marci cu ce se da la Remat? Ce nashpa ca nu avem relatzii la militzie  =D

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
fifi
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 875
Cei de la remat sunt foarte smechieri desmebreaza masinile si vand piesele cel putin asta am vazut eu .

pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175

R16 a scris:

Hai sa ma bag si eu in seama.
Daca duci 3 rable la remat si vrei sa iti cumperi cel mai ieftin Logan nu mai trebuie sa platesti decat vreo 3200 euro pe el, iti mai face dealerul o mica reducere acolo si ajungi la 3000.

O masina nou nouta cu 3000 euro zic ca e o afacere foarte buna

Nu am auzit sa fie Logan cu 6000 de euroi.


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
ba da, insa in Franta
aici sunt multi cu capul in nisip si cum si ciocolata este dublu aici de ce n-ar costa si Loganul 2000 in plus


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

catalin7070 a scris:

ba da, insa in Franta
aici sunt multi cu capul in nisip si cum si ciocolata este dublu aici de ce n-ar costa si Loganul 2000 in plus

Asta am zis si eu, ca baga adaosuri, umfland preturile masinilor noi in mod artificial, ca apoi sa aiba de unde sa faca reduceri, dar tot in castig este!
Ca fraierii sa-se bucure de afacerea beton, ce au facut, predand masinile vechi si bune!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Loganul , in varianta "CHEALA" e 5900, insa trebuie sa faci comanda la dealer pentru ea.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

costi05 a scris:

Loganul , in varianta "CHEALA" e 5900, insa trebuie sa faci comanda la dealer pentru ea.

Tot un rahat de plastic este, care dupa cativa ani se va dezintegra!
Uita te pe daciaforum, la sectiunea logan sa vezi cu cate belele se confrunta fericitii posesori! 
Nu mai zic de rugina, deja am vazut mai multe loganuri din 2004-2005, pe care deja a aparut rugina.
Eu nu as da 5900 euro pentru un plastic!
Mai bine iei un Golf 3, second hand, la 2000 euro, ca macar ala e mai bine facuta si te tine cativa ani!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
nu degeaba Loganul diesel de doar 2-3 ani se vinde cu 3000 euro, daca se vinde.

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Haideti sa n-o ardem pe off-topic cu discutii despre capodopera industriei fabricatoare de masini romanesti      sa fiu si eu un off topic: tehnologia common rail e buna, atat timp cat nu pica injectoarele (am schimbat vre-o 3 pana acum la dci pe  Clio), sau cat timp nu cedeaza oringul injectorului. Iar daca tot suntem la capitolul de ce se da la 3000 euro dupa 3 ani, se mai adauga toata instalatia electrica turceasca, care e vai de capul ei. Bordul e ca pomul de craciun in special la varianta renault (check oil level, check injection etc tot timpul se aprind, aleatoriu) Problemele adevarate incep de la 190000k km, daca prinde atat motorul (nu e vorba de segmenti, pistoane, cuzineti etc), ci de restul (injectie, turbina, inst. electrica, senzori). Asta la clio. La Logan dci, am vazut logan folosit ca taxi, care fumega ca o petarda la 45000 km. Cauza ? turbina dusa. Sunt foarte pretentioase la uleiuri, intretinere, pompe de apa.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Preturile Dacia

pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247

bachus_21 a scris:


R16 a scris:

Hai sa ma bag si eu in seama.
Daca duci 3 rable la remat si vrei sa iti cumperi cel mai ieftin Logan nu mai trebuie sa platesti decat vreo 3200 euro pe el, iti mai face dealerul o mica reducere acolo si ajungi la 3000.

O masina nou nouta cu 3000 euro zic ca e o afacere foarte buna

Nu am auzit sa fie Logan cu 6000 de euroi.



Exista chiar cu 5900 euro 1.4 pe benzina
E adevarat ca nu are dotari gen aer conditionat, computer de bord, mp3 etc dar in plus fata de masina mea veche are ABS, airbag si garantie de 4 ani

Modificat de R16 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247

Misi din Cluj a scris:


costi05 a scris:

Loganul , in varianta "CHEALA" e 5900, insa trebuie sa faci comanda la dealer pentru ea.

Tot un rahat de plastic este, care dupa cativa ani se va dezintegra!
Uita te pe daciaforum, la sectiunea logan sa vezi cu cate belele se confrunta fericitii posesori! 
Nu mai zic de rugina, deja am vazut mai multe loganuri din 2004-2005, pe care deja a aparut rugina.
Eu nu as da 5900 euro pentru un plastic!
Mai bine iei un Golf 3, second hand, la 2000 euro, ca macar ala e mai bine facuta si te tine cativa ani!


depinde daca esti genul de sofer criminal care omoara masina din acceleratie si frane sau genul mai "batranel" caz in care poti s acirculi multi ani fara probleme

Unchiul meu are un Logan 1.6 din 2004 si pana in ziua de azi nu a avut absolut nici o problema cu el, i-a schimbat doar uleiul si cauciucurile. Nici vorba de rugina si masina sta afara nu in garaj

un golf 3 cere bani inca din momentul cand l-ai cumparat in special daca este o afumatoare tdi folosita intens pe strazile din Romania

Modificat de R16 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247

knx a scris:

Haideti sa n-o ardem pe off-topic cu discutii despre capodopera industriei fabricatoare de masini romanesti      sa fiu si eu un off topic: tehnologia common rail e buna, atat timp cat nu pica injectoarele (am schimbat vre-o 3 pana acum la dci pe  Clio), sau cat timp nu cedeaza oringul injectorului. Iar daca tot suntem la capitolul de ce se da la 3000 euro dupa 3 ani, se mai adauga toata instalatia electrica turceasca, care e vai de capul ei. Bordul e ca pomul de craciun in special la varianta renault (check oil level, check injection etc tot timpul se aprind, aleatoriu) Problemele adevarate incep de la 190000k km, daca prinde atat motorul (nu e vorba de segmenti, pistoane, cuzineti etc), ci de restul (injectie, turbina, inst. electrica, senzori). Asta la clio. La Logan dci, am vazut logan folosit ca taxi, care fumega ca o petarda la 45000 km. Cauza ? turbina dusa. Sunt foarte pretentioase la uleiuri, intretinere, pompe de apa.


Daca iti iei benzinar scapi de aproape toate problemele pe care le-ai enumarat aici

Depinde foarte mult cat te tine masina de felul cum o conduci si ai grija de ea

Modificat de R16 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
Si ca sa inchid subiectul pana nu degenereaza in mai rau spun ca mereu vor fi argumente pro si contra fata de o masina veche sau una noua
Depinde de bugetul omului si de scopul in care vrea sa foloseasca masina

Important este ca adunand toate reducerile si scazandu-le din pretul unei masini noi rezulta un pret de 3000 de euro pe care il consider foarte bun pt un Logan nou nout chiar daca jumatate din el este plastic

Modificat de R16 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Unchiul sper ca nu cumva a trecut de 30.000 km rulati ... de acolo incepe "dansul"

pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
are aproape 45.000

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Off topic: R16, eu am in familie (mai bine zis tata are) Logan 1.4, cea mai cheala varianta. A fost ingrijita, are 95000 km pe ea. Si pur si simplu nu imi place. Nu e vorba de gusturi (design, ma rog nici aia nu prea exceleaza), ci de faptul cum merge. Pur si simplu nu are vana in ea. Nu poti tine pasul cu nimic, depasirile sunt riscante, trebuie sa iti lasi o marja de eroare foarte mare, si sa iti iei avant din timp (retrogradezi dintr-a 5-a in a 4-a si ii dai talpa).  Ca sa fac o comparatie, scoala de soferi am facut-o pe un Renault Symbol, 1.4 nici nu se compara. Are o alta dinamica, un comportament diferit, zobara ca din pusca cand o calci. Are aceeasi motor ca Dacia. Difera doar rapoartele din cutie, Zic eu, alese foarte prost de "injinierii" romani. Am facut un test cu tata, care tinea mare si tare ca Loganul e o masina buna, etc. Eu cu masina mea, el cu Loganul. Imi bateam joc de el sus pe varianta, pe feleac, cum vroiam eu. Poate ma bate la consum, confort, viteza finala (cu o cutie in 5 am sanse reale sa nu fie asa), dar unde e progresul tehnologic daca o masina cu litraj asemanator din 79, conceput in 76 isi bate joc de tine cum vrea ?! Si pe langa masina mea, sunt n tipuri de masini vechi, care fug mai bine, au o dinamica mult mai buna, iar placerea condusului e de neegalat !
Sa nu va ganditi ca neamtul ia Loganul pt ca e o masina buna, e o greseala fundamentala. El o cumpara pt ca isi permite fara cel mai mic efort financial, sa cumpere una la bani putini cu dotari de top, merge cu ea pana ii expira garantia/3ani, si dupa aia ori o vinde, ori o arunca. In contrast, romanii, cred ca fac o afacere, si cumpara o masina care a fost facuta inca in spiritul vremurilor apuse, sa tina, sa fie fiabila, robusta, usor de intretinut, si sa tina o viata intreaga (~30 ani), ca pe vremuri. Dar vai de capul lor ce se insala.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

R16 a scris:


bachus_21 a scris:


R16 a scris:

Hai sa ma bag si eu in seama.
Daca duci 3 rable la remat si vrei sa iti cumperi cel mai ieftin Logan nu mai trebuie sa platesti decat vreo 3200 euro pe el, iti mai face dealerul o mica reducere acolo si ajungi la 3000.

O masina nou nouta cu 3000 euro zic ca e o afacere foarte buna

Nu am auzit sa fie Logan cu 6000 de euroi.



Exista chiar cu 5900 euro 1.4 pe benzina
E adevarat ca nu are dotari gen aer conditionat, computer de bord, mp3 etc dar in plus fata de masina mea veche are ABS, airbag si garantie de 4 ani


Pai, daca iti place, atunci cumpara-ti una si fii fericit!
Dar dupa ce trec cei 4 ani de garantie si incep belelele, ce vei face cu ea?
Daca ai bani cu care sa-ti cumperi una noua o data la 4-5 ani, si tot timpul ai masina in garantie, atunci intr-adevar este o afacere, ca nu ai batai de cap cu reparatiile.
Si nemtii de aceea o cumpara, ca 4 ani se trag de ea, apoi cand apar problemele... la schrott cu ea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
max 3 ani "garantie", al 4-lea am e optional. Tot la optionale intra si bricheta, scrumiera, tetiere spate, centuri spate, lumina in portbagaj, plafoniera multi, radioul, difuzuoarele, covorase, turometrul, recircularea aerului habitaclu, vopseaua(in afara de alb), mocheta din portbagaj, triunghi reflectorizant, trusa medicala, extinctorul. Masina cazona.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

costi05 a scris:

max 3 ani "garantie", al 4-lea am e optional.

Garantie optionala?
Adica sa platesti in plus, ca sa ai garantie?
Asta-i prostie!
In timp ce masinile coreene si japoneze au 6-7 ani garantie adevarata, astia ai nostrii isi bat joc de cumparatori!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 178

Misi din Cluj a scris:

In realitate, dealerii practica un adaos comercial pentru masinile noi, mai mare decat suma care se va scadea.
Dealerul cumpara masina din fabrica, baga un adaos maricel, apoi de ochii lumii mai scade o anumita suma , dar tot in castig va fi.


   Din auzit / citit / povestit cu altii se pare ca atat dealerii, cat si fabricile au un adaos urias (la fabrici vreau sa zic peste costurile de productie). O masina (nu vreau sa dau nume) care costa in toamna 17000 Euro am vazut-o ieri la 6000 si ceva, una de 23000 Euro acum e 10000. Si ei tot castiga. Dealerii auto sunt in Top5 cele mai bune salarii, cu bancile si IT-ul. Scuze ca m-am bagat si eu la povesti.

Modificat de zedman (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591

Misi din Cluj a scris:


In timp ce masinile coreene si japoneze au 6-7 ani garantie adevarata, astia ai nostrii isi bat joc de cumparatori!

si si garantia aia ii o bateaie de joc
te duci acolo cu masina, ba zic ca problema este de la consumabile ,ba ca ei nu sunt de vina si singurul vinovat este proprietarul,ori ca masina nu are nimic si ca halucinezi
te duci la ei si iti cer bani pe piese ce defapt nu le-au schimbat
un vecin o patit ca a mers la garantie si in primul rand nu au vrut sa ii recunoasca garantia ca masina este taxi ,desi cand a luat-o a specificat ca va fi folosit in regim de taxi ba chair a platit pt garantia suplimetara
dupa o tiganeala i-au recunoscut-o dar cand a mers cu masina ca ii bate caseta de directie cei de acolo pur si simplu au negat totul,au zis ca masina nu are nimic,alta tiganeala dupa care i-au schimbat intr-un final caseta
si la orice schimb de consumabile iti preturi de exagerat de mari 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Intradevar e f scump in ziua de azi sa intretii o masina noua, practic esti legat de dealer prin intermediul garantiei(ce nu acopera practic nimic) de service. Pacat ca romanul nu gandeste. Un Renault 16 ca al colegului, pus la punct cu o minima investitie ar face fata utilizarii zilnice fara probleme, cu f putine consumabile, intretinere simpla , ieftina si rara. Datr ce sa-i faci, nu-i o masina cu care sa iesi seara la bar ... . Stiti bancul ala cu prostul si fudulul

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Este un proverb: "Domnia si prostia, se plateste".
Deci, cine nu are ce sa faca altceva... sa plateasca   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Nu ma pot abtine de la un mic comentariu referitor la cele discutate mai sus. Sa fim seriosi o masina noua fie ca este de productie germana, frantuzeasca, coreana ori ce o fi implica niste costuri mai ridicate de achizitionare si revizie obligatorie in primii ani, dar te scutesc in general de alte belele sau evenimente  (am totusi contraexemple)
una second hand de productie germana cum e moda la noi are deja peste 200000km, pentru ca in Germania se circula mult deci e destul de uzata si de aici rezulta alte cheltuieli pe care de obicei mandrii posesori de seconduri nemtesti nu le recunosc.
Un oldtimer nu e recomandat pentru utilizare zilnica pentru ca s-au investit in ea bani, munca, pasiune, timp, si parca e si pacat sa te sifoneze vreun dobitoc cu un plastic de doi lei, care iti da apoi cu nonsalanta asigurarea cu care nu ai ce sa faci. Apropos de modelul autohton, am avut si eu si personala si la serviciu, masina nu e frumoasa, cea diesel e mai vanoasa datorita cuplului, franarea este slaba, la fel si stabilitatea in curbe la viteze mari, finisarea e de tip low cost, dar e destul de fiabila. Totusi la banii pe care ii platesti pe una nu prea gasesti ceva mai bun.


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
iti inteleg opinia dar:
- eu cred ca modelul cu masina de servici si masina de week-end ar trebui adoptat si la noi, nu vreau sa spun ca altii in vest merg si pe a treia masina - de concediu
- daca iti cumperi sa spunem un second cu 200.000 km pentru week-end si faci 10.000 pe an este posibil sa ai mult confort, o masina adevarata si sa nu iti manance bani cum ai avea o coaja vopsita - dau un exemplu - Hyundai
- partea prosta este asta, la fel ca in bancul urmator:

De ce romanul ii mai sarac decat ungurul si decat evreul?
- evreul isi face planurile de cheltuiala in piata cat inca banii sunt in buzunarul lui - si ii scoate greu si cumpatat!
- ungurul isi face planurile de cheltuiala pe drum dupa ce a cumparat si mai poate avea o sansa sa schimbe situatia
- romanul isi face calculele acasa cand nu mai are nici bani si nici sansa sa mai fie cineva in piata

Oare este logic sa platesti in 10 ani 15 mii euro pe o masina? Nu-i mai logic sa faci 4000 ai TAI si apoi sa iti iei masina?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

classicfan a scris:

Nu ma pot abtine de la un mic comentariu referitor la cele discutate mai sus. Sa fim seriosi o masina noua fie ca este de productie germana, frantuzeasca, coreana ori ce o fi implica niste costuri mai ridicate de achizitionare si revizie obligatorie in primii ani, dar te scutesc in general de alte belele sau evenimente  (am totusi contraexemple)
una second hand de productie germana cum e moda la noi are deja peste 200000km, pentru ca in Germania se circula mult deci e destul de uzata si de aici rezulta alte cheltuieli pe care de obicei mandrii posesori de seconduri nemtesti nu le recunosc.
Un oldtimer nu e recomandat pentru utilizare zilnica pentru ca s-au investit in ea bani, munca, pasiune, timp, si parca e si pacat sa te sifoneze vreun dobitoc cu un plastic de doi lei, care iti da apoi cu nonsalanta asigurarea cu care nu ai ce sa faci.


Si tot acolo ajungem, la ce am mai zis.
Pe plaiurile noastre mioritice, nu exista notiunea de "intretinere tehnica".
Indiferent, daca o masina este noua sau veche, romanu' ai da talpa pana pica in bucati.
Iar la service, nu o duce, decat atunci cand nu mai merge si-i pica rotile, iar atunci, normal ca piesele si manopera vor fi foarte mari, si din aceasta cauza va incerca sa scape cumva de masina.
Indiferent, daca este o masina noua sau este oldtimer, orice masina, cere sa fie intretinita, ceea ce lipseste cu desavarsire in tara noastra.
Lumea zice ca "Imi iau Logan si nu mai am probleme cu reparatiile 5 ani, doar ma urc in ea si-i dau talpa"... ei, nu este chiar asa, ca mai devreme, sau mai tarziu, orice masina se strica.
In concluzie: Romanul poate sa-si cumpere orice masina, ca oricum o face zob in 5 ani! Partea trista va fi atunci, cand masina se face zob, inainte ca ratele la banca sa fie platite de tot.
Uitati-va la masinile prezentate de Werner din Germania, care indiferent de varsta lor sunt bine intretinute... pentru ca neamtul are cultura.
Iar despre saracia din tara noastra... varul meu, care sta la Munchen, in fiecare vara cand vine in tara, ramane uimit de numarul mare a masinilor scumpe si luxoase de pe drumurile noastre, si-mi zice ca "un neamt nu si-ar permite asa ceva".
El vede un Porsche Ceyenne , Vw Touareg V12 sau Mercedes ML Class o data pe saptamana, iar aici in Cluj, da de ele, la fiecare colt de strada.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

catalin7070 a scris:



De ce romanul ii mai sarac decat ungurul si decat evreul?
- evreul isi face planurile de cheltuiala in piata cat inca banii sunt in buzunarul lui - si ii scoate greu si cumpatat!
- ungurul isi face planurile de cheltuiala pe drum dupa ce a cumparat si mai poate avea o sansa sa schimbe situatia
- romanul isi face calculele acasa cand nu mai are nici bani si nici sansa sa mai fie cineva in piata

Oare este logic sa platesti in 10 ani 15 mii euro pe o masina? Nu-i mai logic sa faci 4000 ai TAI si apoi sa iti iei masina?


Aici sunt perfect de acord cu tine!
Aici am aflat ca, probabil am origini evreiesti    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
o masina second-hand din west chiar daca are 200000km nu se poate compara cu una care a rulat aici in tara tot atatea km
sa nu uitam ca la noi si mentalitatea de condus ii alta decat de exemplu la nemti
pe cand majoritatea de la noi conduc foarte agresiv si bruscheaza masinile ,cei de acolo sunt calmi si au bun simt
drumurile la fel la noi ca sa nu iti rupi roata trebuie sa faci slalom printre gropi ,evident mai si nimeresti cate una ,pe cand la ei drumurile se spala cu sampon
ei chiar daca circula mult cu masinile circula mult pe autostrada
treaba asta cu masinile de lux din romania am vazut-o si eu ,am stat aproape trei saptamani in germania intr-o vara si am observat ca nu vad asa multe masini de lux ca si aici,ma plimbam acolo prin oras si vedeam masini de generatie mai veche, de la sfarsitul anilor 80 si din anii 90 care aratau foarte bine,si mergeau foarte bine  ,mai vedeam si masini de lux dar mult mai rar decat la noi si cei care conduceau o masina de lux nu se comportau ca niste mitocani ca si la noi(imi cer scuze de la cei care sunt exceptii),
in orice caz mai este mult pana cand vom ajunge acolo sa fim civilizati
 

Modificat de vwtyp3variant (acum 14 ani)


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Crezi ca lai ei cei ce au Q7 platesc mai putin impozit decat cei ce au ARO 244?
Tara asta nu are strazi si nu va avea niciodata pentru ca cei ce construiesc adevarat nu varsa comisioane grase, a se vedea "ciocolata" asternuta anii trecut pe strazi
Si ai zis bine despre calm la volan, eu vreau sa adaug si cedarea prioritatii cand te afli pe o strada cu cedeaza trecerea si ii mare aglomeratie, la 5-6 masini se opreste una si mai lasa sa intre in strada principala - ati vazut asa ceva la noi?
La noi din pacate cand spui sofer spui mitocan, incult, prost crescut, limbaj trivial - pentru ca multi au dat de cateva mii de euro si deja cred ca si-au cumparat clasa sociala!


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
Hai sa va spun problema mea
In Timisoara nu gasesc mecanici care sa cunoasca si sa aiba chef sa repare masini vechi. Pt orice reparatie pe care eu nu pot sa o fac in fata blocului trebuie sa intreb pe la 3-4 servisuri pana gasesc un binevoitor care sa se uite la "rabla" mea si sa incerce sa ma ajute si atunci trebuie sa car manualul de reparatii sa se uite la poze ca sa poata rezolva problema cu bine.
Am reparat mai mult la masina cand mergeam cu ea la bunici si ma ajutau tractoristii de acolo 

Din cauza asta ma gandesc tot mai des la o masina noua chiar si mult blamatul Logan, stiu macar ca cel putin 4 ani stau linistit si nu ma mai enervez cu marii mesteri in reparatul masinilor clasice.
In Rromanica inca nu s-a lipit "cultura" pt masini clasice, mai trebuie asteptat cativa ani buni pana cand va fi cu adevarat o placere sa detii o clasica.

Cei care au masini bastinase ca Dacia Oltcit si Aro banuiesc ca nu se confrunta cu aceasta problema si de aceea sunt atat de porniti impotriva masinilor noi...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

R16 a scris:

Hai sa va spun problema mea
In Timisoara nu gasesc mecanici care sa cunoasca si sa aiba chef sa repare masini vechi. Pt orice reparatie pe care eu nu pot sa o fac in fata blocului trebuie sa intreb pe la 3-4 servisuri pana gasesc un binevoitor care sa se uite la "rabla" mea si sa incerce sa ma ajute si atunci trebuie sa car manualul de reparatii sa se uite la poze ca sa poata rezolva problema cu bine.
Am reparat mai mult la masina cand mergeam cu ea la bunici si ma ajutau tractoristii de acolo 

Din cauza asta ma gandesc tot mai des la o masina noua chiar si mult blamatul Logan, stiu macar ca cel putin 4 ani stau linistit si nu ma mai enervez cu marii mesteri in reparatul masinilor clasice.
In Rromanica inca nu s-a lipit "cultura" pt masini clasice, mai trebuie asteptat cativa ani buni pana cand va fi cu adevarat o placere sa detii o clasica.

Cei care au masini bastinase ca Dacia Oltcit si Aro banuiesc ca nu se confrunta cu aceasta problema si de aceea sunt atat de porniti impotriva masinilor noi...


Si tu crezi, ca dupa, ce va iesi din garantie, mecanicii mioritici nu ti-l vor face zob masina noua?
Unde pune mana mecanicul- carpaci mioritic, masina aia este condamnata, indiferent, daca este veche sau noua.
Diferenta cu masinile de generatiile noua este ca atat piesele cat si manopera vor fi mult mai mari decat la o masina veche.

Cumparand o masina noua nu vei scapa de problemele enumerate de mai sus.
Doar daca te muti in alta tara, ai sanse sa scapi de ele!

Pentru cine se pricepe la mecanica si are un garaj unde sa lucreze, o masina veche este mai usor de intretinut si de reparat, iar piesele sunt de multe ori mai ieftine (asta cu piesele, depinde si de modelul de masina).

Este adevarat ca eu am atelier de reparatii si-mi repar singur  toate masinile, am invatat sa fac chiar si tablaria, dupa ce am vazut cum lucreaza tinichigii mioritici.

In principiu, ca sa ai o masina veche intretinuta, trebuie sa aplici teoria "do it yourself" si sa te apuci singur de reparat.... scule exista... documentatie exista... spatiu se gaseste si ala... adi2cv este medic si uita-te cum restaureaza Citroenuri!

Toate se pot invata... numai sa fie vointa... si bani!

Desigur, ca daca nu ai incliatie spre mecanica si nu t-i place sa mesteresti, atunci este indicat sa ai tot timpul o masina care este in garantie!
Iar daca stai la bloc, si nu ai un garaj, iarasi nu prea se poate tine o masina clasica in fata blocului.
Daca iti iei o masina noua, o data la 3-4 ani atunci intr-adevar tine teoria ta, despre masinile noi, dar atunci nu vei face altceva, decat tot timpul vei plati rate la masini.
Te vei comnvinge singur, ca mitul masinii noi care nu se va strica, este doar o poveste mioritica... inca nu exista masina care sa nu se strice... doar ca la cele noi, costurile de intretinere si de reparatii vor fi mult mai ridicate... dar degeaba iti explic, ca va trebui sa te convingi pe propria piele.
Eu repar atat masini vechi, cat si masini noi si vad clar diferenta intre ele ... si prefer pe cele vechi... am motivele mele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si in alte tari, se cumpara masini noi si se arunca masinile rele si distruse la fier vechi, dar acolo exista un anumit echilibru intre vechi si nou, ca totul se face trepat. Ce este bun, ramane, ce este distrus se arunca!
La noi este altfel: toata lumea isi arunca masina veche de o data, chiar daca era in stare buna, isi cumpara una noua si apoi “vor trai fericiti, si fara griji, pana la adanci batraneti”... asta in teoria mioritica... partea practica va fi alta, peste 10-15 ani, toate se vor strica aproximativ, in aceeasi timp... si atunci va fi mare jale si suparare pe plaiurile mioritice... "Domnia si prostia se plateste".


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
Nu toti am terminat un liceu auto si stam la casa sau avem garaj ca sa ne reparam singuri masinile.

Cat despre fiabilitatea masinilor noi daca nu abuzezi de ele, nu se rablagesc in asa hal ca dupa 3-4 ani sa fi nevoit sa le schimbi.
Cat despre mult hulitul Logan am doua exemple ce ma determina sa nu cred basmele in care atunci cand iese din garantie poti sa-l arunci. Unchiul meu in 5 ani si jumatate nu a avut nici o problema cu masina iar un prieten are unul din 2005 si in aproape 60mii km singurele probleme au fost o pana de cauciuc si doua becuri arse.
E adevarat ca au respectat reviziile, au schimbat uleiul la timp si merg civilizat dar chiar si ei circula pe strazile din Rromanica...

Eu sunt sigur ca o masina veche mai "exotica" are nevoie de reparatii mai dese si mai scumpe decat una moderna, exceptie facand masinile vechi bastinase pt care gasesti piese si la magazinul din colt, si aici dau exemplul meu cat de norocos am fost ca reparatiile majore la saispe (planetara, pompa de frana) s-au facut cu piese de dacie fara sa fie nevoie de modificari sau adaptari. (urmeaza cilindrii de frana de pe spate care sunt identici cu cei de dacia break)

In fine, concluzia e ca daca vrei sa te tina o masina noua sau veche depinde foarte mult CUM si la CE o folosesti. Parerea mea e ca iti cumperi o clasica ca sa te plimbi si sa te bucuri de ea nu sa stai sa carpesti zilnic ceva la masina, pt asta in tarile civilizate gasesti service-uri specializate cu mecanici competenti la care te duci lasi cheia si vi a doua zi sa iti ridici masina spalata si pregatita de drum, chiar daca pt asa ceva trebuie sa bagi mana in buzunar.
ASTA CONSIDER EU CA INSEAMNA A PLATI DOMNIA NU FAPTUL CA CIRCULI CU UN LOGAN DE 6000 EURO.

Modificat de R16 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Am si eu semnale si pareri de la multi posesori de masini noi, ma refer la Logan. Opiniile sunt pro si contra , insa marea majoritate regreta pasul facut. Logan e recomandat celor ce isi permit sa schimbe masina dupa 3-4 ani sau 80-100 mii km. Asta e opinia generala. Sunt bune cu conditia sa nu depaseasca aceste limite, dealtfel o caracteristica a masinilor de fabricatie franceza. Asta pentru ca trebuie evitat cu desavarsire service-ul lor !!! Intradevar , la pensionari, orice masina tine 30 de ani, deoarece e folosita putin/ffputin

pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247

costi05 a scris:

Am si eu semnale si pareri de la multi posesori de masini noi, ma refer la Logan. Opiniile sunt pro si contra , insa marea majoritate regreta pasul facut. Logan e recomandat celor ce isi permit sa schimbe masina dupa 3-4 ani sau 80-100 mii km. Asta e opinia generala. Sunt bune cu conditia sa nu depaseasca aceste limite, dealtfel o caracteristica a masinilor de fabricatie franceza. Asta pentru ca trebuie evitat cu desavarsire service-ul lor !!! Intradevar , la pensionari, orice masina tine 30 de ani, deoarece e folosita putin/ffputin


Cum iti intretii masina asa ai parte de ea.
Masina frantuzeasca am si eu si am fost multumit de ea chiar daca a depasit pragul de 100mii km iar service-ul Renault il ocolesc pt ca am fost la ei si mi-au spus ca masina e prea veche ca sa o mai repare 
Daca nemtii ar fabrica un cacat si i-ar pune o stema de bemveu romanii l-ar cumpara in draci pt ca e masina nemteasca

Daca la pensionari tine inseamna ca acei oameni stiu sa foloseasca o masina iar peste 30 ani cand loganul va deveni clasica vor fi foarte cautate asa cum sunt cautate acum daciile 1300 ale pensionarilor 


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
nu va jigniti masinile 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Unde dai si unde crapa. Eu acuz politica de marketing pe care o au francezii, nu masina in sine. Ei vand masini cu preturi in general accesibile dar si-au format o adevarata increngatura tehnico-birocratica in jurul service-ului. Se mizeaza pe castigul gras in service si ceea ce e urat , in perioada de garantie, cand totul este supraevaluat(de la necesarul de piese pana la preturile acestora si al manoperei). Cataloagele si manualele de service sunt greu accesibile si contin doar date generice. Intr-un manual de intretinere german ti se explica pana si cum sa-ti verifici cureaua de distributie singur, cu metode simple. Francezul te trimite la service autorizat. Pot da exemple concrete ! Deci retine ca nu masina e de vina ci politica lor. Am avut demult (acum 15ani) un R18 

Modificat de costi05 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
R16, tu crezi ca daca ai "minunea tehnicii romanesti" in garantie, o sa-ti faca service-ul calumea ?      Service-urile, si reprezentantele sunt pline (dacia/renault/vw, etc) cu niste tarani,  cel putin 80% sunt niste ciobani. Cei destepti au plecat de acolo foarte repede. Sa va dau exemple concrete ? Ma duc la service cu Loganul, nu se inchide usa bine (trebuia trantita un pic, parca agata ceva). Vine un "inginer", se uita, scoate o ruleta, sta se uita, masoara, face pe desteptul. A uns balamaua, si deodata vad ca prinde de usa, si poc o tranteste de am crezut ca se sparge geamul. Repeta faza de vre-o 2 ori, vine la mine (stateam sus la cafea, si vedeam prin peretele de sticla ce se intampla jos in service), si imi zice ca usa e bine reglata, si ca trebuie "rodata" un pic, primesc replica "asa face toate". Ce crezi, ca service-urile sunt pline de mecanici care se stiu si se respecta ? Sunt pline cu fosti elevi plictisiti pe la scolile de meserii cu profil de transport si mecanica. Imi povestea un fost coleg de scoala care lucreaza la o mare reprezentata vw din cj, ca si mecanic part time, se lauda ca a schimbat o distributie de golf 3 in 10 minute. Ghici cum ? A luat o dalta, facut 2 semne, luat ranga, jos cureaua, sus cea noua. Si inca se falea de ce operatie de maestru a facut      iar tot la un vw, il intreb tu cu ce solutie cureti ramasitele de garnituri de chiulasa, la care imi raspunde, fii serios, ce curatare,  sterg planul, si pun aia noua.     
Iar ca sa repari masina, nu trebuie sa ai facultate/scoala de profil, sau service. Daca nu esti afon, stii pe care parte trebuie rotit surubul sa se stranga, cu documentatiile aferente, usor usor inveti. Iti trebuie doar scule de baza ( nu trebuie sa ai service complet), un mic spatiu (garaj, parcare, o curte la tara). Daca ai manual de reparatii, ai rezolvat 2/3 din problema. Si asta e cea mai mare problema, sa nu te astepti ca mecanicii de prin service sa se priceapa la altceva. 80% sunt obscuri, limitati, sunt ca sii fostii mecanici dacioti, cu ciocanul, patentul, si sarma, La marca x pot sa faca, dar cand dau de o alta masina, isi prind urechile.
Si ce consumabile la service-ul de la garantie ? Tu crezi in uleiul "Dacia Oil" made de Rafo/Lubrifin, sau de alta rafinarie obscura si no-name din romania ? Sau in uleiul ELF "original" "importat din franta, si imbuteliat/ambalat in romania" de catre Total lubricants srl ?! Sau de piesele Dacia, "alege originalul", aceeasi rebuturi de fabrica/turcesti , dar puse intr-un ambalaj frumos colorat, si vandut la pret triplu ? Ca eu nu !
Si astea is numai cateva exemple concrete, pot da si pt alte marci.
Ex, ford fiesta mk5, 16 16v, 35euro bucata la supapa, pe cand bucata la mahle nu trece de 50ron !!! Si cand il intreb cu ce e mai bun originalul decat Mahle sau unul fabricat de catre concernul Federal Mogul (amandoua sunt in top, poate Mahle e chiar leader la piese de motor), raspunsul pai nu tine de competenta mea. Garnitura de chiulasa originala ? 300 lei ! Una Victor Reinz ? 150 lei ! In majoritatea cazurilor, preturile consumabilelor montate la reprezentanta, au preturile muuuuult umflate, si nu sunt de calitate.
De ce crezi ca englezii deja incep sa faca service-ul acasa, dupa documentatii ? S-au saturat sa platesca 100 lire sau si mai mult ora de manopera la service, pretul consumabilelor exagerat de mare.
Subscriu, piesele pt masinile frantuzesti sunt cele mai scumpe. De ex 1 bucata injector pt 1.5 DCI reconditionat 400 ron, sh 600, iar nou nu indraznesc sa spun.

Si va rog scuzati-ma de off-topic, dar am avut o zii aiurea si ma enervez usor
Nu zic despre nici o masina ca e de cacao, dar daca cumperi ceva, trebuie sa stii in ce te bagi

PPS: treaba cu injectoarele vine din cauza unor probleme de fiabilitate, cat si super-sensibilitatea lor la motorina. Se stie ca cea mai premium motorina nu se aseamana cu motorina de afara(de la austria incolo). Tactica e simpla. Ca sa se demonstreze ca e un viciu ascuns, trebuie facute n expertize. Trebuiesc prelevate mostre de motorina din rezervor/pompa de unde alimentai, etc. Expertize peste expertize, taxe, umblat, nervi, etc Treaba costa atat de mult, incat mai bine cumperi injectoarele defectate. E ca si cum te-ai lupta cu morile de vant.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
fifi
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 875

knx a scris:

R16, tu crezi ca daca ai "minunea tehnicii romanesti" in garantie, o sa-ti faca service-ul calumea ?      Service-urile, si reprezentantele sunt pline (dacia/renault/vw, etc) cu niste tarani,  cel putin 80% sunt niste ciobani. Cei destepti au plecat de acolo foarte repede. Sa va dau exemple concrete ? Ma duc la service cu Loganul, nu se inchide usa bine (trebuia trantita un pic, parca agata ceva). Vine un "inginer", se uita, scoate o ruleta, sta se uita, masoara, face pe desteptul. A uns balamaua, si deodata vad ca prinde de usa, si poc o tranteste de am crezut ca se sparge geamul. Repeta faza de vre-o 2 ori, vine la mine (stateam sus la cafea, si vedeam prin peretele de sticla ce se intampla jos in service), si imi zice ca usa e bine reglata, si ca trebuie "rodata" un pic, primesc replica "asa face toate". Ce crezi, ca service-urile sunt pline de mecanici care se stiu si se respecta ? Sunt pline cu fosti elevi plictisiti pe la scolile de meserii cu profil de transport si mecanica. Imi povestea un fost coleg de scoala care lucreaza la o mare reprezentata vw din cj, ca si mecanic part time, se lauda ca a schimbat o distributie de golf 3 in 10 minute. Ghici cum ? A luat o dalta, facut 2 semne, luat ranga, jos cureaua, sus cea noua. Si inca se falea de ce operatie de maestru a facut      iar tot la un vw, il intreb tu cu ce solutie cureti ramasitele de garnituri de chiulasa, la care imi raspunde, fii serios, ce curatare,  sterg planul, si pun aia noua.     
Iar ca sa repari masina, nu trebuie sa ai facultate/scoala de profil, sau service. Daca nu esti afon, stii pe care parte trebuie rotit surubul sa se stranga, cu documentatiile aferente, usor usor inveti. Iti trebuie doar scule de baza ( nu trebuie sa ai service complet), un mic spatiu (garaj, parcare, o curte la tara). Daca ai manual de reparatii, ai rezolvat 2/3 din problema. Si asta e cea mai mare problema, sa nu te astepti ca mecanicii de prin service sa se priceapa la altceva. 80% sunt obscuri, limitati, sunt ca sii fostii mecanici dacioti, cu ciocanul, patentul, si sarma, La marca x pot sa faca, dar cand dau de o alta masina, isi prind urechile.
Si ce consumabile la service-ul de la garantie ? Tu crezi in uleiul "Dacia Oil" made de Rafo/Lubrifin, sau de alta rafinarie obscura si no-name din romania ? Sau in uleiul ELF "original" "importat din franta, si imbuteliat/ambalat in romania" de catre Total lubricants srl ?! Sau de piesele Dacia, "alege originalul", aceeasi rebuturi de fabrica/turcesti , dar puse intr-un ambalaj frumos colorat, si vandut la pret triplu ? Ca eu nu !
Si astea is numai cateva exemple concrete, pot da si pt alte marci.
Ex, ford fiesta mk5, 16 16v, 35euro bucata la supapa, pe cand bucata la mahle nu trece de 50ron !!! Si cand il intreb cu ce e mai bun originalul decat Mahle sau unul fabricat de catre concernul Federal Mogul (amandoua sunt in top, poate Mahle e chiar leader la piese de motor), raspunsul pai nu tine de competenta mea. Garnitura de chiulasa originala ? 300 lei ! Una Victor Reinz ? 150 lei ! In majoritatea cazurilor, preturile consumabilelor montate la reprezentanta, au preturile muuuuult umflate, si nu sunt de calitate.
De ce crezi ca englezii deja incep sa faca service-ul acasa, dupa documentatii ? S-au saturat sa platesca 100 lire sau si mai mult ora de manopera la service, pretul consumabilelor exagerat de mare.
Subscriu, piesele pt masinile frantuzesti sunt cele mai scumpe. De ex 1 bucata injector pt 1.5 DCI reconditionat 400 ron, sh 600, iar nou nu indraznesc sa spun.

Si va rog scuzati-ma de off-topic, dar am avut o zii aiurea si ma enervez usor

Eu la loganul meu la 30 mi km mi sau stricat 2 injectoare si am platit la servis sa le schimbe 2200 lei mau uscat de bani logan e masina de cacat nu o recomand nici dusmanului ce e romanesc tot rominesc ramane 


pus acum 14 ani
   
R16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1247
ok ok
nu mai vreau sa ma contrazic cu voi.
Eu raman cu parerea mea si cand imi voi lua masina noua (neaparat pe BENZINA) veti fi primii carora le voi spune ca au avut dreptate si imi voi cere scuze pt nervii provocati    DACA voi avea probleme cu masina.
Pana atunci lasati-ma sa visez frumos...


pus acum 14 ani
   
fifi
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 875

R16 a scris:

ok ok
nu mai vreau sa ma contrazic cu voi.
Eu raman cu parerea mea si cand imi voi lua masina noua (neaparat pe BENZINA) veti fi primii carora le voi spune ca au avut dreptate si imi voi cere scuze pt nervii provocati    DACA voi avea probleme cu masina.
Pana atunci lasati-ma sa visez frumos...

Sti cat dureaza bucuria la o masina noua ? Iti spun eu . Maxim 6 luni cand incepe sa se uzeze    Dupa e ca una vechie . Mai bn iti iei ceva Vw ca e nemtesc si e mai fiabil asa ziceam si eu cand miam loat logan si multa lume ma sfatuia sa nu imi cumpar dar eu nu iam ascultat .Pana nu vezi nu crezi sau pana nu patesti ca asai rominu . Nu primeste sfaturi    .


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Hai sa terminam cu off-topicul O vorba de la batrani : "Suntem prea saraci sa ne permitem lucruri de cacao". Iar inca o faza: tata stie ca de banii aia putea sa cumpere ceva mult mai bun. Dar in fata mea/familiei/oricine intreaba sustine cu incapatanare alt punct de vedere, nu isi recunoaste greseala, chiar daca la ceva rude apropriate intotdeauna isi exprima regretul in alegerea facuta. Si cu asta gata, haideti sa terminam off-topicul ! 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Concluzia este ca daca iti iei o masina noua, ala nu inseamna neaparat s-o arunci pe cea veche. Poti avea si masina noua si cea veche in aceasi timp.
Si atunci cand se strica una dintre ele, poti umbla cu cealalta!

Dar, haideti, ca de cand a inceput programul rabla, toata lumea plange si in aceasi timp, nu prea vad mare miscare la rubrica restaurari!
Sa ne apucam de treaba, ca avem mult de lucru la cazanele noastre!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Am trecut prin Remat de la Cluj astazi (25/02) ala mic pe strada Manistilor (?) e plin de masini si pe strada ca nu a incapat tot pe teren. Daca vreti sa va serviti gratis...

Modificat de netrecut (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Zilele acestea si o masina foarte draga mie, a ajuns la REMAT. Este vorba despre o dacie Liberta pe care am vinduto acum 4 ani, dar care din pacate a ajuns pe miini rele .Noroc ca cei care au duso la rabla au avut nevoie de mine sa o poata radia, si am recuperat macar numerele de inmatriculare , care erau preferentiale.O poza din zilele ei bune din concediul din 2003, in care am facut peste 1000 de km fara nici o problema.

remat 2010 zilele acestea masina foarte draga mie, ajuns remat. este vorba despre dacie liberta care

45.8KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
De  asta eu nu imi vand cele cateva  masini de-ale mele.
I sa treaca si vremurile astea ciudate!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Azi am condus pe "ultima sosea" directia REMAT, o Dacie din 1975. Proprietarul s-a despartit greu de ea

remat 2010 azi condus directia remat, dacie din 1975. s-a despartit greu

44.9KB


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Nu mai fusese pornita din toamna, roti blocate, etc.

remat 2010 mai fusese pornita din toamna, roti blocate, etc.

46.1KB


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Nici nu era asa rea, dar asa au vrut proprietarii

remat 2010 nici era asa rea, dar asa vrut

48.7KB


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
acuma am auzit la radio ca se vor casa in plus inca 50000 de masini
asta inseamna un total de 110000   
au mai  zis ca in primele 3 saptamani al programului au casat 32000 de masini,tot atat au casta in tot anul 2009
prostii care vor ramane si fara masini si cu bonurile acelea care nu vor valora nimic   


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daa! Ieri seara era un superb interviu, cu Lacibacsi, cel mai fericit ministru de mediu!
A zis ca voucherele deja date, vor fi valabile, pana la 15 noiembrie, dar urmatoarele 50000, care vor fi distribiute pe 15 martie, vor avea valabilitate, doar trei luni, adica pana la 15 iunie. Asa ca       
Printre altele ne-a promis: "Nu va faceti griji, ca vom aduna toate rablele, de pe drumurile tarii"
Frumoase perspective avem! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
O s-o ia in mana, ca le trage Bolbelyi m__e cu furtunu'.Multi o sa-si bage unghia in gat, dar o sa fie tarziu.

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
din punctul meu de vedere , actualul ministru al mediului e cel mai competent din cati au fost si mai ales din tot cabinetul Boc. Nu e vina lui ca tembelii duc la Remat masini valoroase.

pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 178
Mă bag şi eu īn vorbă ca să nu stau deoparte.
Problema, aşa cum văd eu lucrurile, e că s-au vāndut (prin programul Rabla) doar o mie şi ceva de maşini noi, ceea ce atentează grav la bunăstarea importatorilor şi a dealerilor (pe care mie īmi place să-i numesc la grămadă "tăriceni" , deşi sunt mai mulţi). OK, că n-are bugetul bani de medicamente compensate sau pentru salarii īn īnvăţămānt e o treabă, să zicem, nasoală. Oricum am citit o statistică cum că jumate din candidaţii la Bac nu-s īn stare să citească un text, iar bătrānii şi bolnavii, dacă ar şti ce-i ăla patriotism, ar face bine să moară şi să scutească statul de o cheltuială. Dar ca dealerii să nu-şi vāndă maşinile e inadmisibil. Motiv pentru care guvernoiu (cu mocanu īn frunte) s-a sesizat şi a dublat numărul de locuri la "Rabla". Ba, mai mult decāt atāt, ca nu cumva să stea romānu cu voucherul īn buzunar să aştepte īn dorul lelii vremuri mai bune (unii s-au fript teribil cu leasing-ul), s-a introdus şi termen de valabilitate (grăbiţi-vă la cumpărat pānă nu expiră.
Vestea bună : se primeşte la "programul Rabla" orice maşină, fără ITP, remorcată, dusă pe platformă, descompletată, numai acte şi seria să aibă să poată ăia să dea voucherul (deh, foamea e mare). Treaba e neoficială, cred, posibil să difere de la un oraş la altul, dar nu asta contează, ci faptul că o bună parte din maşinile predate chiar sunt epave care zac pe străzi. Cel puţin aşa sper ! Sau īncerc să mă amăgesc ...


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

Misi din Cluj a scris:

Daa! Ieri seara era un superb interviu, cu Lacibacsi, cel mai fericit ministru de mediu!
A zis ca voucherele deja date, vor fi valabile, pana la 15 noiembrie, dar urmatoarele 50000, care vor fi distribiute pe 15 martie, vor avea valabilitate, doar trei luni, adica pana la 15 iunie. Asa ca       


V-am spus eu TZEAPAA      Iar APIA sa vada de agricultura !
Pacat de cele care au fost sacrificate din prostie. Cred ca s-a invatat romanul minte. Sa vedeti ce val de revolta va venii acum Indraznesc sa spun, ca 80% din cei care au predat masini, au facut-o pt bon, si pt speranta sa faca si ei un leu. Dar au ramas fara masina, si o bucata de hartie care dupa acel termen, nu va valora mai mult decat hartia pe care sunt tiparite + cerneala de pe ele Iar in plus, cum ca toata lumea face bisnita cu ele, valoarea lor a scazut f f mult


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
in Prahova masina trebuie sa fie completa , indiferent de starea ei. Sa aiba inclusiv cric, rezerva, coarba. Asa cum a fost livrata. Trebuie sa aiba geamuri, bari etc, indiferent ca sunt crapate , rupte , indoite, dar trebuie sa fie completa. Poate de aia , programul Rabla nu are succes aici. In Campina nu sunt mai mult de 15 masini predate.

Modificat de costi05 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Asta cu cat mai complet, n-o inteleg sincer Ce conteaza pt furnal, daca are sau nu  coarba, roata de rezerva, cauciucuri, usa, geamuri, etc ?! e bine asa

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Poate, ar trebui sa avem grija, sa nu criticam asa de dur, ca daca intra Lacibacsi pe forum si din greseala se uita la acest topic, ne trezim la judecatorie, pentru subminarea programului guvernamental.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
ehh...subminare
sunt doar opinii
sa vedeti numai cum se vor bate pt un potential cumparator cei care au bonuri din astea si pretul va ajunge la pret de nimic
sa nu uitam ca desi pretul bonului este acum pe la 1000 lei statul plateste 3800 pe el,inmultiti 3800 cu 110000 si veti fi socati
cum zicea si zedman nu conteza ca unii mor din cauza ca nu pot cumpara medicamente sau unii batrani au pensii ridicole de 50 de lei cu pretextul ca nu sunt bani la buget
conteaza doar ca dealerii sa isi vanda masinile , oricum nu cred ca  se vor vinde mai multe masini noi decat anul trecut
pe cei care chiar vor sa isi cumpere o masina nou si cea pe care o duc la remat oricum era praf ii inteleg dar cei care cred ca fac afacerea vietii din asta vanzand bonurile se inseala   


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
nu se vor plati decat ptr cele care se vor folosi la achizitionarea unui auto nou
si banii vor merge direct la dealeri

asa ca persoanele care vor ramane cu ele in mana(si vor fi multi) le pot pune in rama
remat-urile se folosesc de deseul propriu-zis rezultat


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
a si sa nu uit

voi chiar credeti ca pe "foamea" asta se arunca romanii cu venituri medii (acestui sector este destinat prog. rabla)sa isi ia rate pe cap?


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921

zedman a scris:

Mă bag şi eu īn vorbă ca să nu stau deoparte.
Problema, aşa cum văd eu lucrurile, e că s-au vāndut (prin programul Rabla) doar o mie şi ceva de maşini noi, ceea ce atentează grav la bunăstarea importatorilor şi a dealerilor (pe care mie īmi place să-i numesc la grămadă "tăriceni" , deşi sunt mai mulţi). OK, că n-are bugetul bani de medicamente compensate sau pentru salarii īn īnvăţămānt e o treabă, să zicem, nasoală. Oricum am citit o statistică cum că jumate din candidaţii la Bac nu-s īn stare să citească un text, iar bătrānii şi bolnavii, dacă ar şti ce-i ăla patriotism, ar face bine să moară şi să scutească statul de o cheltuială. Dar ca dealerii să nu-şi vāndă maşinile e inadmisibil. Motiv pentru care guvernoiu (cu mocanu īn frunte) s-a sesizat şi a dublat numărul de locuri la "Rabla". Ba, mai mult decāt atāt, ca nu cumva să stea romānu cu voucherul īn buzunar să aştepte īn dorul lelii vremuri mai bune (unii s-au fript teribil cu leasing-ul), s-a introdus şi termen de valabilitate (grăbiţi-vă la cumpărat pānă nu expiră.
Vestea bună : se primeşte la "programul Rabla" orice maşină, fără ITP, remorcată, dusă pe platformă, descompletată, numai acte şi seria să aibă să poată ăia să dea voucherul (deh, foamea e mare). Treaba e neoficială, cred, posibil să difere de la un oraş la altul, dar nu asta contează, ci faptul că o bună parte din maşinile predate chiar sunt epave care zac pe străzi. Cel puţin aşa sper ! Sau īncerc să mă amăgesc ...


NU este un repros la ce ai scris! Ci o concluzie!
Tinere, tu ai vazut cat ii benzina la pompa?
Costa cat in Austria, si nu cred ca are rost sa iti mai subliniez cat ii aciza.
Strazile cred ca ai vazut ca sunt la fel ca in Austria. Autostrazile sunt un vis, chiar "suspendate" ...
Banuiesc ca traiesti bine si iti cumperi macar doua tone de benzina din salariul lunar
   
Ca isi duc multi aiuriti masinile in Remat se intelege prin urmatorul proverb.
"Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul" si se potriveste la fix!      

Lasand ironiile la o parte eu ii inteleg pe muuulti saraci ce si-au dus masina in Remat. Poate nici de RCA sau doar taxa ITP nu aveau bani!!!
DAR asta este o tara SARACA, cu un PIB cat al unui oras european!!!!!!
Numai FRAIERII pot crede ca aici s-a trait, se traieste sau se va trai bine!

Toata aceasta miscare cu Programul Rabla se face in PRIMUL RAND pentru incasarea TVA-ului!!! Sunteti marcati pe viata de importatorii de marci auto???


Stati sa dea caldura sa vedeti TVA de 22-25%


pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 178

catalin7070 a scris:


NU este un repros la ce ai scris! Ci o concluzie!


   Mai intai : recunosc ca nu m-am gandit la faza cu TVA-ul. Dar 3 x 3800 = 11400lei, iar TVA-ul la o masina de 10000 Euro (cum putini isi vor lua) e cam 1600 Euro, adica vreo 6600 lei.

Modificat de zedman (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
corect ce spui, doar ca ai comparat TVA imaginar din trei hartii cu TVA incasat real la 10.000 valoare, adica - 1900 euro

pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
La remat Reghin: sase autostatii militare: trei SR-uri, doua DAC-uri si un Zil 131( acesta la "venerabilul" rulaj de 2600 Km).

pus acum 14 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781
ZIL 131 Autostatie de transmisiuni am avut eu īn armata! Īn 1985 au venit noi noute, erau splendide, cu sistem de umflat cauciucuri din cabina, grupuri electrogene pe ele, masini super! Acuma merg la topit! Mare-i gradina lui Dumnezeu......!

pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 178
He-he-heee !
Ieri dimineata la Radio Romania Actualitati : "programul Rabla ar putea ajunge pe butuci ... la ministerul culturii sunt discutii daca Dacia 1300 sa devina patrimoniu national ... daca se ia aceasta decizie, ea nu va mai putea fi casata."
Azi dimineata stirea revine : pacaleala de 1 Aprilie !
Sunt nascut si crescut in Romania. Pe cine voiau ei sa pacaleasca ?!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Se va topi si demola tot, pana nu va ramane, decat nisip in tara asta, iar atunci poporul mioritic se va sinucide, ca nu va mai avea ce sa arunce la furnal, apoi vor venii chinezii.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Taunus la programul rabla, Reghin.

remat 2010 taunus programul rabla, reghin.

44.8KB


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Si chiar daca nu e tocmai clasica, nu ii era aici locul.

remat 2010 chiar daca tocmai clasica, era aici locul.

37.1KB


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la