CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
nel34
Membru Senior Din: sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1094
Am adus ceva masinide la sasi si la toate pe autostrazi indicau mai mult pe bord cu 10-15 km fata de ce arata GPS-ul. Daca vrei sa vezi viteza reala te uiti pe gps in mers am postat in acelasi timp !
Modificat de nel34 (acum 14 ani)
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
pus acum 14 ani
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
nu aceasta era problema in discutie
@jgr1001, si breakul S1 are discuri ventilate spate ca S2-ul?
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 14 ani
classicfan
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Viteza maxima constructiva adica cea data de producator este de regula masurata pe pistele de incercari ale uzinelor care sunt de cele mai multe ori de tipul circuit cu portiuni in linie dreapta cat si virajate. In majoritatea cazurilor dupa lansarea pe piata a autovehiculului, diverse reviste de specialitate testeaza modelele si le iese o viteza maxima inferioara celei indicate de constructor, nicidecum superioara. Vitezometrul, ca orice aparat de masura este caracterizat printr-o eroare de masurare, eroare direct proportionala bineinteles cu valoarea masurata Astfel se explica diferentele intre ceea ce ne indica noua pe vitezometru si cea indicata cum a zis si Nicu de orice GPS. Exista totusi si posibilitatea ca unele vitezometre sa indice valoarea exacta, dar asta in nici un caz la cap de scala.
pus acum 14 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu ma indoiesc ca pe ceas poate sa arate 200 (poate ca nu m-am facut clar inteles mai inainte). Stiu poza, stiu si masina (ulterior a fost taiata ca era coapta rau...) Dar raman ferm la parerea ca viteza maxima reala nu este mai mare decat cea constructiva, decat daca modifici masina (prin asta ma refer ori la marirea puterii, ori la reducerea rezistentei) Destul off-topic. Sigur nu o se ne convigem unii pe altii oricat am posta
Breakul S1 are discuri ventilate si fata si spate. Cele spate au etrieri cu 2 pistonase si cele fata cu 4 pistonase.
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 14 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sa mai bag in seama si citroenul:
L-am adus in bucuresti; i-am cumparat placute noi de frana si urmeaza si discuri. (sunt uzate si in august trebuie sa ii fac itp-ul)
Dupa asta il remotorizez ca sa consume si el benzina
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
bartro
Membru Activ Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
Bun Am vazut ieri in trafic un CX, nu mai vasusam de mult. Era la piata sudului, un 25 diesel alb.
_______________________________________ Nu toate rable sunt masini vechi! 1961 Simson Sport / 1968 BMW 2002 / 1976 BMW 528 / 1987 Kawasaki GPz900r
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Tot alb e si al meu dar nu eram eu. Nu am iesit din garaj din 7 iunie
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Masina are acum un ITP nou bun pe 2 ani
Trebuie sa o scot la lumina pt o sesiune de pozat
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
om_bland
Membru Senior Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Bravo tie , 2 ani acum esti relaxat
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Masina merita ITP-ul fara discutie. A trecut pe bune si testul de noxe!
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Poze calde
38KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
37.5KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
41.1KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
38.8KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
34.3KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
37.1KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
38.2KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
37.9KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
Liviu-Florin
Membru Senior Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Pur si simplu: SUPERBA! Felicitari!
pus acum 13 ani
deceneu32
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Frumoasa!
pus acum 13 ani
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
masina e in bucale acum? Ca am fost in Fagaras sapt trecuta sa iau 2 vechituri si m-am gandit la CX-ul tau..dar nu aveam nr de tel, vroiam sa-l vad
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Da, in bucuresti o tin; cel putin in urmatoarea perioada
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Urmarind topicul lui cv02adi mi-am adus aminte de cx-ul meu si la ce se pricepe el cel mai bine: la carat!
Sambata trecuta am incarcat urmatoarele:
- 1 dulap demontat cu dimensiunile (in cm): 220 x 200 x 70 - cateva lazi cu bautura, borcane si alte chestii - 5 saci cu haine - diverse cutii - 3 cutii de scule - altele (bidoane, jucarii, pahare...) Peste toate astea am reusita sa fac un culcus destul de confortabil pt 1 persoana care nu s-a plans timp de 3 ore jumate pana la fagaras Locurile din fata erau ocupate de beneficiarul transportului =D si de mine (la covrig)
Acum 3 saptamani am reusit ca in doua trasporturi sa duc o mobila completa de bucatarie - asamblata! si 2 dulapuri de dormitor - la fel de asamblate!
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pái da colega ! Asta o stim doar noi, carte suntem beneficiarii serviciilor CX-ului de ani de zile. Dacá e s-o luám mai pe-ndelete ce este CX ul ? Un autoturism enorm, sau un furgon de categorie mijlocie ??? Si una si alta. Are acelasi motor puternbic ca si Citroen C 25 sau Ducato, are sasiu , doar cá este mai turtitá ca dimensiune....deci de fapt s-a construit o autoutilitará cu chip de autoturism ....spre fericirea noastrá. Spor la cárat ....Vá pupám ! Charlotte si Adi.
pus acum 13 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Charlotte ...Esmeraldei !!!
48KB
pus acum 13 ani
marcu1
Membru Senior Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6442
La CX singura limita a greutatii transportate este becul Stop din bord. Eu am reusit sa-l aprind o data ,...pusesem 800 kg pe ea si tot nu se vedea lasata, instalatia isi facea datoria , insa m-a avertizat senzorul din bord. Grozave masini.
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
cv2adi a scris:
Charlotte ...Esmeraldei !!!
Si viceversa!
40.9KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
marcu1 a scris:
La CX singura limita a greutatii transportate este becul Stop din bord. Eu am reusit sa-l aprind o data ,...pusesem 800 kg pe ea si tot nu se vedea lasata, instalatia isi facea datoria , insa m-a avertizat senzorul din bord. Grozave masini.
Becul ala se aprinde in una sau ambele situatii:
-nivel de LHM prea mic -presiune la supapa centrala prea mica
La 800 kg incarcate cred ca nu mai facea fata pompa....desi la mine recordul a fost: 42 de saci de cartofi + 2 adulti + 2 copii asta este pe undeva la 1000 kg... Sarcina utila este data la 700 kg! Cu alta ocazie am mers 9 persoane...2 in fata, 4 pe bancheta spate si 3 in portbagaj...
Nu as putea sa zic cati km are pt ca contorul este cu 5 cifre...in familie a facut cam 70 mii de km. Cand am cumparat-o era folosita ca masina de marfa si era cam daramata...pe parcursul anilor am adus-o la starea de acum
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
jgr1001 a scris:
la mine recordul a fost: 42 de saci de cartofi + 2 adulti + 2 copii asta este pe undeva la 1000 kg...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
toni-peste
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 382
love it!
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Misu de Cluj a scris:
jgr1001 a scris:
la mine recordul a fost: 42 de saci de cartofi + 2 adulti + 2 copii asta este pe undeva la 1000 kg...
Si am avut si un record "invers"
Odata am fost nevoit sa remorchez CX-ul pana acasa (cam 2 km)....cu ce oare ? Cu un Oltcit! Cat o mai muncit mititelu.... mai ales ca pe undeva era si o panta...
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
om_bland
Membru Senior Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Ehe motoru de Oltcit trage , e bun are viata , mai ceva ca cel de Dacia ...
pus acum 13 ani
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
jgr1001 a scris:
cv2adi a scris:
Charlotte ...Esmeraldei !!!
Si viceversa!
cat imi place forma/modelul de Seria 1 break n-as da un S1 pe 2 bucati S2, indiferent de facilitatile S2-ului, doar forma si cromul sunt criminale la S1
pacat ca in jud TM sunt 2, una e cu nr vechi si nu se vinde, a doua n-o mai vad circuland, s-a pitulat undeva, sper ca nu intr-un remat
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Cx break in RO sunt rare de tot, cu atat mai mult un S1 In mom de fata nu as putea sa zic cine mai are cu siguranta un Cx break. Acum cativa ani stiam mai multe...
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Tocmai ce ziceam ca Cx-urile sunt rare dupa care am plecat la cumparaturi. In parcare la Selgros Berceni am dat de un CX S1! Nu era break dar era "limousine" adica berlina lunga cu ampatament de break. Nu am poze ca nu aveam cu ce sa fac...
Masina era cam obosita si modificata. Una din modificari - cred - era inlocuirea hidraulicii cu arcuri. Spun cred pt ca nu am vazut arcurile, insa nici cilindrii hidraulici. In plus in juma de ora cat am stat in zona masina nu s-a lasat deloc... Acum cativa ani am mai intalnit un Cx modificat cu arcuri si frana clasica - insa asta era in curs de dezmembrare (de pe el mi-am tras aripile fata )
Ma gandesc de ce s-or fi chinuit unii sa faca atatea modificari cand de efortul si banii aia puteau repara hidraulica.
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
om_bland
Membru Senior Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Nu va suparati pe mine acesti posesori de citroen-uri , oare de ce sunt atat de putine aceste masini, daca sunt mari , spatioase,poate cara aproape orice ? Este impozitul mare la ele?
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
In afara de impozit (eu platesc cam 900 ron/an), mai toate cx-urile care au ajuns in Ro erau mai mult sau mai putin daramate.
Fiind o masina complicata multi nu au incercat sa le repare corespunzator si cu anii au fost casate/dezmembrate/rematizate Ca sa-l refac pe al meu am folosit piese din alte 7 Cx-uri! Personal am participat la dezmembrarea a 5 din ele...
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Urmarind topicul cu Jaguarul XJ6 mi-am adus aminte de cat de imbarligata este electrica la CX. Asa ca intr-un weekend de vara din 2007 m-am apucat de lucru la cablaje pt ca aveam o gramada de fire care veneau de oriunde si duceau nicaieri... Cum masina batea spre 30 de anisori (atunci), pe parcursul existentei sale tumultoase, multi electricieni (inclusiv eu), au experimentat diverse combinatii electrice. M-am apucat sa scot firele, urmarindu-le traseul. Pt asta a trebuit sa dezvelesc mai toate cablajele de la motor si din bord, pe care le-am refacut la loc. Am mai gasit si diverse fire cu izolatia deteriorata sau roasa de soareci. Inainte de operatie mi-am cumparat un multimetru care s-a dovedit extrem de util (fara asa ceva nu ma apucam) Am mai inlocuit niste fire de la electroventilatoare (erau prea subtiri), am scurtat traseele diverselor fire, am repus in functiune vreo doi martori din "OZN"...
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ignorati postul asta....vroiam sa pun poza da am uitat
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Cam astea sunt firele care mi-o iesit in plus
36.2KB
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
florin11bv
Membru Senior
Din: Bucuresti/Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 235
Scoateti masina iarna sau o mentineti la adapost in perioada rece?
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu mai merg cu ea iarna de cativa ani - acum sta la garaj; mai demult o mai foloseam ca era singura mea masina
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am inceput sa-mi caut piesele ce-mi mai trebuie pt motorul pe benzina. Deocamdata motorul este in starea asta:
57.2KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Iar pistoanele aratau asa, da acum le-am curatat
44.9KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Va asigur ca axa cu came e foarte buna
44.2KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
om_bland
Membru Senior Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Salut, meserias de meserias , dacia visinie ce iti mai face ?
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nimic! Nu misca sub prelata in garaj!
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
deceneu32
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
jgr1001 a scris:
Cam astea sunt firele care mi-o iesit in plus
Cam multe au iesit in plus!
pus acum 13 ani
bond 007
Membru Senior Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
jgr1001 a scris:
Nimic! Nu misca sub prelata in garaj!
Felicitari pt masina arata super bine si observ ca este acelasi an cu fosta mea masina.Sa le tsapanesti sanatos PS:o gasesti si pe amea pe forum
_______________________________________ Pasionat dupa masini vechi
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
deceneu32 a scris:
jgr1001 a scris:
Cam astea sunt firele care mi-o iesit in plus
Cam multe au iesit in plus!
Da.....si cateva erau din nichelina (din aia de se folooseste la resou); electricieni priceputi
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Bai da ce pistoane ciudate are Ca la oltcit Spor la treaba
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si alea de oltcit sunt profilate dar parca alea sunt simetrice
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
jgr1001 a scris:
Am inceput sa-mi caut piesele ce-mi mai trebuie pt motorul pe benzina
Se pare ca piesele de cx sunt mai rare ca maduvioara de colibri in meniul la Mc Donalds Nici la Paris nu am gasit. Singurul loc unde am gasit este cx-basis. Si ieftine nu sunt!
Pana la urma am comandat cam asa:
-set complet garnituri motor + garnituri etansare camasi pe bloc -intinzator hidraulic lant de distributie -set segmenti pt un singur piston (segmentii de pe motor sunt in stare f buna dar la demontare din prostia mea am rupt unul...)
Acum astept coletul si zile calde
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Planul de bataie ar fi urmatoru: Masina e la Bucuresti; motorul este in Puchenii Mari, alte piese necesare sunt la Fagaras (volanta, aprindere, demaror, etc)
1 - asamblez motorul in Pucheni 2 - il transport impreuna cu macaraua la Fagaras 3 - montez provizoriu cutia veche si alte acareturi si pornesc motorul pe stand (stand = macara girafa + palet) partea asta cu pornitul o sa fie misto 4 - presupunem ca motorul porneste si nu bate, nu troncane nu curge ulei.... 5 - transport motorul inapoi in Bucuresti 6 - demontez motorul diesel de pe masina 7 - montez la loc motorul pe benzina
O sa fie festival; sunt sigur ca la oricare din punctele enumerate mai sus o sa am probleme
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
YoKoMy
Reporter de teren Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Fain Citroenul !
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Azi mi-o venit coletul cu piese pt motorul pe benzina (garnituri, segmenti, intinzator lant distributie)
52KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am montat segmentii pe pistonul suferind (de lipsa lor ) Poate maine daca vremea e acceptabila ma duc la garaj sa lucrez la motor
35.8KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Spor la treabá colega ! Cred cá si eu am o surprizá plácutá ptr tine...si Esmeralda !
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Astept surpriza
M-am tinut de cuvant si azi am mesterit la motor. Pe la inceput arata cam asa
33.8KB
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
si blocul motor:
37.5KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Dupa ce am spalat toate piesele cu benzina, l-am uleiat din nou si la loc cu ele. Inainte de asta am bagat cu o seringa ulei prin toate canalele vilbrochenului si ale bielelor. Capacele de biela stranse la 80 Nm si cele de lagar la 100 Nm (ca asa zice la regulament )
33.3KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
In final am montat si distributia. Mi-o luat ceva sa-i gasesc semnele...fac francezii astia niste punctuletze...noroc ca inca mai vad la apropiere
29.2KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Cam atat pt moment; mai continui si sapt viitoare
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Buna treaba ! Foarte frumos ai curatat pistoanele, comparandu-le cu o poza anterioara. Daca ai posibilitate, inainte de a "arunca" chiulasa pe bloc, verifica cu ajutorul unui comparator+baza magnetica pozitia cilindrilor raportat la planul blocului, sa nu ai surprize ulterioare, respectiv bataia axiala a vilbrochenului. Un comparator + talpa la targ nu costa mai mult decat 150 lei (de prin fostele fabrici) si te scuteste de o gramada de probleme ulterioare Edit: am postat inainte sa pui poza cu distributia pusa
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu am inlocuit piese prea multe; Doar un set de segmenti la un piston (la demontare am rupt unul...) si intinzatorul de lant. Motorul are putini km pt calibrul lui (vreo 80 mii) si nu se observa uzura pe nicaieri. Am montat totul in aceiasi pozitie (biele, pistoane, capace etc)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
knx a scris:
am postat inainte sa pui poza cu distributia pusa
Apropo de distributie: multi producatori recomanda sa nu dezasamblezi un intinzator hidraulic. Da ce i-am ascultat ? M-a mancat sa vaz ce are inauntru si am vazut... apoi m-am caznit ceva sa-l fac la loc
Sfat: infrangeti-va pornirile de Mini-Technicus daca piesa respectiva functioneaza mai ales daca e noua
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
deceneu32
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Si a fost asa dificil sa-l reansamblezi?
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Intinzatorul nu are piese multe dar vreo doua din ele is tare greu de pus la loc. Doar daca cumva nu esti ceasornicar... Ori il asamblam, ori asteptam altul inca 2 saptamani si mai dadeam 55 de euro.
Modificat de jgr1001 (acum 13 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
jgr1001 a scris:
Intinzatorul nu are piese multe dar vreo doua din ele is tare greu de pus la loc. Doar daca cumva nu esti ceasornicar... Ori il asamblam, ori asteptam altul inca 2 saptamani si mai dadeam 55 de euro.
Deci faza cu 55 euro, te-a facut ceasornicar?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Aia si o veioza - trebuia sa vad ce fac
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 13 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sambata am mai muncit ceva pe la motorash... Am pus pompa de ulei, suportul filtrului de ulei, pompa de benzina, filtrul de gaze de carter, joja de ulei si sonda de nivel ulei in bord. Dupa astea am montat baia de ulei, capacul distributiei, si capacul baii de ulei. Astea toate vin cu o armata de suruburi.
53.4KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
42.6KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
43.2KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
65.8KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ieri am continuat cu lucrul la chiulasa. Chiulasa originala este cam corodata in dreptul pasajelor de apa si nu cred ca mai poate folosita. In plus are si ceva prezoane rupte... Am insa si o chiulasa de motor pe injectie care este refacuta, planata, supape rodate, simeringuri de supapa noi...etc. Insa galeria de admisie nu se potriveste la gaurile de prindere dar o sa o potrivesc eu In plus mai are niste gauri de senzori pe care trebuie sa le astup. In rest chiulasele sunt identice M-am muncit ceva cu un prezon la pompa de apa care nu vroia sa iasa, insa l-am pacalit pana la urma. Tot asa mai avea un prezon rupt in chiulasa la galeria de evacuare. Prin asta am dat gaura si cu tarodul am facut un pic de filet cat sa pun altul. In rest am montat rampele de culbutori. Sper ca in zilele astea sa mai apuc sa mai fac una alta ca am adus chiulasele cu mine si mai mesteresc in fata blocului
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
vwtyp3variant
Moderator Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
foarte fain spor in continuare
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
pus acum 12 ani
Liviu-Florin
Membru Senior Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Spor maxim la treburi!
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Zilele astea vin devreme la servici ca sa pot rupe usa la 3 jumate si tzusti acasa sa lucrez la motor. E misto sa stai in cur langa bloc si sa bibilesti la piese. Am si public...o familie care-mi zic "Domnul Mecanic" si un batranel simpatic membru RCR care mi-a si dat sfaturi utile Am pus pompa de apa noua am si asamblat-o iar aseara eram asa de incantat de cum arata ca am luat chiulasa sus in casa, pt ca acu mi-e teama de colectionarii de aluminiu
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Au grija cu coloratii metaliferi, ca aia stau la panda! Sa nu patesti, cum am patit eu, anul trecut!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Mai trec aia cu "fiare luaaaaaaaaaaam" da numai sambata si duminica. Sper sa nu am surprize nasoale...
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am mai lucrat ceva, am terminat de lucru la chiulasa, am adaptat galeria de admisie si am montat chiulasa
Insa acum am o problema: Ungerea rampei de culbutori este facuta de o conducta exterioara ce pleaca din blocul motor si se uneste cu partea inferioara a chiulasei. Conducta asta este montata in doua suruburi de trecere M6x1 (nu sunt f sigur de dimensiuni). Filetul din chiulasa unde prinde surubul e cam dus....insa canalul este lung si ar merge un surub de trecere mai lung, insa nu stiu daca exista. As incerca cu o trusa de reparat filete... Alte idei ?
Pun un desen cu surubul de trecere si dimensiunile lui, ca sa stiti ce mi-ar trebui. Adica in desenul asta as avea nevoie ca L1 sa fie mai lung...sa zicem 25 mm
16.7KB
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sa mai pun si poze
56KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
53.1KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
61.7KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
FED express
Membru Senior Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
Bun, bun...vad ca merge treaba
_______________________________________ I'm old School, but up to date !
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Merge, mai putin cu surubul descris mai sus; pt asta am doua posibilitati: filet reparat sau surub mai lung. Merg pe varianta a doua ca ies mai iefin. Si daca nu tine am sa cumpar trusa de reparat filetul
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
jgr1001 a scris:
Insa acum am o problema: Ungerea rampei de culbutori este facuta de o conducta exterioara ce pleaca din blocul motor si se uneste cu partea inferioara a chiulasei. Conducta asta este montata in doua suruburi de trecere M6x1 (nu sunt f sigur de dimensiuni). Filetul din chiulasa unde prinde surubul e cam dus....insa canalul este lung si ar merge un surub de trecere mai lung, insa nu stiu daca exista. As incerca cu o trusa de reparat filete... Alte idei ?
Pun un desen cu surubul de trecere si dimensiunile lui, ca sa stiti ce mi-ar trebui. Adica in desenul asta as avea nevoie ca L1 sa fie mai lung...sa zicem 25 mm
Acu 2 ore am venit de la strungarie cu doua suruburi cum vroiam; unu l-am facut de 30 mm lungime totala (originalul are 21 mm) si ca rezerva am si unul de 40 mm. Probabil va trebui sa bag un tarod sa mai prelungesc filetul din chiulasa.
37.9KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Daca tot incerci aceasta varianta , recomand tarozi din set (de 3 buc) si sa fie drepti la capat , eventual ii ajustezi un pic la polizor , daca tot ai facut suruburi la strung puteai sa iti faci si un M8 . Bafta
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am si un M7 si M8, insa ambele cu filet scurt. Nu prea vreau sa maresc gaura pt ca ar trebui sa modific si conducta si saibele de cupru... Merg maine sa caut tarozi
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am terminat montatul pieselor care le aveam acolo; acum urmeaza sa duc motorul la Fagaras si sa-i mai montez restul, apoi sa-l probez. Tot sambata am resuscitat-o pe Esmeralda ca n-o mai fost pornita din noiembrie; a luat-o din prima
Poze cu motorul cum este acum:
46.6KB
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
45.5KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
31.1KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári "meseriasule " Dacá vopsesti capacul de distributie negru, blocul motor rosu cárámiziu sau verde, si dai fuliile alea la galvanizat sau le vopsesti si p-alea negru, inainte sá-l implantezi Esmeraldei, va fii o inimá absolut nouá si la exterior, si cred cá i-ar place si ei....asta doar ca idee, cá dacá o avea si ochi noi.... Chiar cánd veniti dupá farul ásta ? Cred cá esmeraldei i-ar sta bine cu toalele astea noi ....
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Dupa far vine Bogdan in 13 aprilie, dupa cum am stabilit. Deocamdata nu sunt schimbari in plan. Cat despre vopsit....nu stiu ce sa zic...mie imi plac asa crude; curate sunt ca doar le-am frecat cu periuta de dinti; din ce stiu nu erau vopsite din fabrica...fuliile is cam ruginite da am acasa unele mai bune. Cel mai mult ma roade acum sa il aud cum tuseste. De vopsit tot mai trebuie sa vopsesc ceva si anume lonjeroanele si traversele din cadrul fata ca alea is scorojite. Sti cumva codul de culoare la maronul ala de sasiu ?
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
L-am avut undeva notat, dar vezi cá aia-i vopsitá electrostatic, in cuptor, si culoarea maro crudá are nuantá maui deschisá.Dupá prájealá iese asa inchis.Eu nu am putut indepárta pártile bune, de aceea am curátat-o si datá cu lac incolor. E o treabá migáloasá. Referitor la capacul de distributie , ea a fost vopsitá negru intotdeauna iar blocurile páná-n 79 erau verzi ca la DS, dupá aia erau ca la Universalul románesc 650...un rosu cárámiziu, spálácit, urát. A fost doar idee, scuzá-mi indrázneala ...
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Eh nu trebuie sa te scuzi...da ma gandesc ca daca erau vopsite tot mai ramanea o urma de vopsea pe ele...ori nu ii niciuna; o sa studiez si motorul celalalt (tot un M23-623) sa vad daca are urme de vopsea. Vezi poate gasesti undeva codul ala de maron, ca la mine sunt portiuni intregi chelite de vopsea
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sambata am rezolvat in sfarsit problema cu surubul holender buclucas. S-a dovedit a fi de M7...
32.3KB
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si dupa o gramada de bani si timp cheltuiti, ii dedic o melodie surubului respectiv
_______________________________________ diverse cazane
pus acum 12 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
jgr1001 a scris:
Sambata am rezolvat in sfarsit problema cu surubul holender buclucas. S-a dovedit a fi de M7...
Bine cá ai reusit, a fost o chestie cam delicatá .... spor sá ai in continuare
pus acum 12 ani
jgr1001
Membru Senior Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Cu ajutorul lui cv2adi, Esmeralda are ochi noi
44.3KB
_______________________________________ diverse cazane