CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ramona23 24 ani
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Citroen Cx break 1978 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


citroen break 1978

40.6KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


citroen break 1978

35.9KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
L-ai si montat ! Bravo Cristi !
Chiar cá aratá f.bine.
Sá se uite Esmeralda multi ani de zile cu ea pe sosele sánátoasá si fárá probleme !     


pus acum 12 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Faine  faruri  . Sa o stapanesti sanatos ! Are 2  electro-ventilatoare  daca vad  eu bine =D

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

om_bland a scris:

Faine  faruri  . Sa o stapanesti sanatos ! Are 2  electro-ventilatoare  daca vad  eu bine =D

Da, asa-i CX-urile fiind de capacitate cilindricá mare (2000 cmc si peste )au fost dotate intotdeauna cu 2 ventilatoare, care se cuplau ori dodatá ambele ori treptat (diferentrial dupá temperatura apei ).Cánd functioeazá ambele, iti fluturá pantalonii la ce uragan pot face dacá stai in spatele radfiatorului...  


pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
    buna asta ! presupun ca pornirea treptata se facea cu o termocupla diferentiala (pe doua temperaturi). Oare ce filet are termocupla respectiva daca am dreptate, si care sunt temperaturile de pornire ? Spor la treaba   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
otty92traby
Membru Senior

Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315

jgr1001 a scris:

Si dupa o gramada de bani si timp cheltuiti, ii dedic o melodie surubului respectiv 




Tare mosu ,trebuia sa zica "Cu surubu,ia piulita !
Faine faruri sa le stapaniti sanatos !


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

knx a scris:

    buna asta ! presupun ca pornirea treptata se facea cu o termocupla diferentiala (pe doua temperaturi). Oare ce filet are termocupla respectiva daca am dreptate, si care sunt temperaturile de pornire ? Spor la treaba   



Nu stiu ce filet are da eu acum folosesc termocupla simpla care le porneste pe amandoua odata. Am refacut circuitul electric cu relee separate si fire separate la fiecare; in plus am montat sigurante pe toate firele de "+"
Parca porneste la 96 si se opreste la....nu mai stiu. Oricum am si indicator de tempertura la bord si vreau sa ii pun si comanda manuala; e un buton nefolosit si la asta am sa il utilizez
E mai simplu asa si mai sigur (zic eu). Aproape ca nu e cx fara motor fiert barem odata...electrica nu e punctul forte al acestor masini.

PS chiar daca fierbi motorul, de obicei scapa fara urmari; garnitura de chiulasa rezista bine

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
De acord ! La mine termocupla (vorbesc de Pretige-varianata pe benziná )porneste primul ventilator la 88 grade, cea de-a doua la 92 , fácánd un uragan in compartimentul motor de imprástie si praful de pe sosea.
Partea electricá de asemenea lasá multe de dorit ......asta nu-i un secret
Pácat cá aceste minunátii tehnice , concepute si proiectate intr-un mod special , au aceste neajunsuri din cauza superficialitátii unor dotári considerate neesentiale ...
Totusi, cu toate acestea n-as da pe nimic comfortul ce ti-l acordá acest vapor al drumurilor, din care iesi neobosit chiar si dupá mai multe sute de kilometri, performantá pe care nu am intálnit-o in cazul altor márci.  
Si desi Charlotte are deja 473 mii la bord, sáptámána trecutá i-am másurat compresia, este perfectá, inima-i bate ceas incá .

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Confortul da! E super! 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
mai pleaca un CX TRD2 la Rabla..   e semi-dezmembrat de cateva componente marunte pe la interior mai ales, si asteapta in fata casei momentul plecarii, dosarul e la Remat de anul trecut..sau o da cu 500Eu cu toate piesele necesare, motorul e bun.

citroen break 1978 mai pleaca trd2 rabla..   cateva componente marunte interior mai ales,

57.4KB


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ce sa le faci...impozit mare, masina pretentioasa si dornica de piese scumpe...

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
eh, a mai dus un CX la Remat, dar nu la Rabla din cate am inteles, si vezi in fundal, mai are una(de18-20ani o detine), cea mai OK din TM, pe aia plateste impozitul si nu-l deranjeaza..
iar piese, are cu carul.

nu gasesc explicatia..

Modificat de florin_cars (acum 12 ani)


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sa mai scriu si aici...asa din plictiseala:

Urmatoarea faza ar fi echiparea si testarea motorului:
Am ajuns la concluzia ca decat sa ma chinui sa duc motorul la Fagaras sa-l echipez si probez si apoi sa-l aduc inapoi, mai bine aduc aici piesele care mai trebuie: volanta, cutie, demaror, carburator, bobina. Astea sunt sigur mai usor de carat dacat motorul.
In plus astfel o sa aibe loc mai usor si macaraua pe care o aduc odata cu piesele de mai sus

Mi-am programat asta pt weekendul 2-4 iunie (ca e luni si e liber) 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am zis ca lucrez in 2-4 iunie ? Asa am si facut!

Prima data am in incarcat motorul....in Golf

citroen break 1978 zis lucrez 2-4 iunie asa data incarcat golf

45.9KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Apoi l-am dus 200 de km pana la fagaras 

citroen break 1978 apoi l-am dus 200 pana

37.9KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Unde il astepta motorul donator

citroen break 1978 unde astepta motorul donator

51.5KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Amandoua motoarele. In plan secund motorul "bun"

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am uitat poza...

citroen break 1978 uitat poza...

51.1KB

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am uitat sa va zic ca l-am si pornit 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Apoi l-am dus 200 de km pana la fagaras 

Ai prins 200 de km cu cele doua motoare?
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Pai cum is si un pic de aviator am zis ca e o ocazie buna sa-mi i-au licenta pe bimotor 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Uite asa arata "in probe"

citroen break 1978 uite asa arata "in

54.8KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Petul ala de pe chiulasa e vasul de expansiune 

citroen break 1978 petul ala chiulasa vasul

53.3KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Concluzii:

-porneste usor
-nu bate (cel putin nu acuma)
-nu mere decat cu socul tras...tre sa mai bibilesc carburatorul
-nu curge ulei (asta ramane de vazut dupa ce va functiona mai mult)
-curge pompa de apa  ca la balamuc (find noua si cu garnituri noi!!); o sa o etansez cu silicon

As fi vrut sa-l testez mai mult da din cauza pompei de apa nu-l tineam mai mult de 10-20 de secunde odata ca se tot golea de apa...

Una peste alta is multumit pana acum 

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Un amanunt interesant: cum am o pornire innascuta de a desface lucrurile ca sa vad ce au inauntru (vezi episodul cu intinzatorul de lant)...am zis sa vad ce e cu "releul ala negru" din instalatia electrica de pe motor...
Surpriza! Nu era releu, ci priza de diagnoza cu 12 pini! Asta in 1978, pe un motor cu carburator si aprindere clasica cu platina! 

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253

jgr1001 a scris:

Un amanunt interesant: cum am o pornire innascuta de a desface lucrurile ca sa vad ce au inauntru (vezi episodul cu intinzatorul de lant)...am zis sa vad ce e cu "releul ala negru" din instalatia electrica de pe motor...
Surpriza! Nu era releu, ci priza de diagnoza cu 12 pini! Asta in 1978, pe un motor cu carburator si aprindere clasica cu platina! 

Este incredibil cat de avansate au fost aceste masini Citroen, fata de epoca lor! Sunt convins ca nu pot fi apreciate decat de un proprietar pasionat!
Felicitari pentru intreaga lucrare!
Bafta multa in continuare!   


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Un amanunt interesant: cum am o pornire innascuta de a desface lucrurile ca sa vad ce au inauntru (vezi episodul cu intinzatorul de lant)...am zis sa vad ce e cu "releul ala negru" din instalatia electrica de pe motor...
Surpriza! Nu era releu, ci priza de diagnoza cu 12 pini! Asta in 1978, pe un motor cu carburator si aprindere clasica cu platina! 


Vw avea inca din 1971 prize de diagnosticare, pentru modelele destinate pietei americane!
Si la Renault 5, dupa 1980 exista priza de diagnoza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Or mai fi fost si altele...sunt curios cum arata un tester din vremea aia...

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Or mai fi fost si altele...sunt curios cum arata un tester din vremea aia...

Cat un dulap.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Cam asa arata testerul pentru gama Renault, in 1977.

citroen break 1978 cam asa arata testerul pentru gama renault, 1977. Admin

43.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:


Cat un dulap.


....de perete cu oglinda

In alta ordine de idei, weekendul asta merg din nou acasa si daca am timp rezolv pompa de apa, ii mai pun ceva toba de esapament si il las sa mearga mai mult.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Din pacate nu am mai apucat sa testez motorul, fiind ocupat cu Sutica.
Totusi vreau sa il probez mai mult inainte sa il montez. Sper ca pana la inceputul lui august sa gasesc timp si pt astea


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am testat mai indelung motorul; am descoperit ca am montat axa culbutorilor de admisie invers si doi culbutori nu picau la gaurile de ungere...deci s-au cam belit     Noroc ca am motorul donator si am avut de unde sa pun altii. Acum mere tare fain si nu bate deloc

Un filmulet cu calitate de cacat, da cel putin eu joc bine (motorul la fel) 


Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Azi am facut rost de carburatorul si radiatorul cu care era echipat motorul cand a iesit din fabrica
Carburatorul ce este acum pe motor si cu care l-am testat, nu-s foarte sigur de el...
In plus nici radiator de motor 2.4 benzina nu aveam pana acum. Acum am! 

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
In weekendul asta desfac carburatorul si-l curat luna, spal radiatorul si-l probez  (sper sa nu aibe curgeri)

In urmatorul weekend am programata marea operatiune: transplantul de motor  . Pt asta am rugat un coleg  de servici sa ma ajute ca e mult de munca 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Dupa cum ziceam: am facut transplantul!
Si mai important: s-a potrivit cutia de viteze la fix! (aveam ceva emotii pt ca nu eram sigur ca asa va fi)
Am avut parte de ajutorul colegului de birou fara de care nu as fi reusit singur operatiunea 

Acum motorul+cutia sunt pe masina. Planetarele, esapamentul, rotile, cablurile de vitezometru si asistare variabila, cablul de ambreiaj, hidraulica...toate astea le-am facut 
Mai am de pus radiatorul, ventilatoarele, electrica, sistemul de alimentare curatat de motorina si pus benzina, capota, filtrul de aer, cablul de soc...apoi vin reglajele, deci mai am de lucru   
O sa pun si vreo doua poze in curand.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am scos motorul diesel...

citroen break 1978 scos motorul diesel...

45.1KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si l-am pus pe ala pe benzina =D

citroen break 1978 l-am pus ala benzina

45.5KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ar mai fi de curatat vopseaua data aiurea, dar asta cand o sa ma ocup de estetica. Acum lucram la functionalitate 

citroen break 1978 mai curatat vopseaua data aiurea, dar asta cand ocup estetica. acum lucram

45.9KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Avand in vedere caldura am lucrat in reprize: sambata de la 6 dimineata la 10, apoi am facut 2 ore pauza, dupa care 4 ore de transpiratie.
Ieri am lucrat doar de dimineata (6-10). Am gasit ca e mult mai eficient asa decat sa bag zi lumina; de la un punct incolo obosesti si nu-ti mai iese. Ajungi sa te chinui cateva ore pt o chestie pe care daca ai fi odihnit ai rezolva-o in 30 de min.

citroen break 1978 avand vedere caldura lucrat reprize: sambata dimineata 10, apoi facut ore pauza,

46.4KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári Mesterilor, asta am fácut si eu sápt trecutá cu deosebirea cá am lucerat doar noaptea de la 9 seara la 3-4 dimineata, cu o macara identicá .... spor sá aveti !

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Multumim!
La ora 9 seara ma dadeam cu Visinica pe dealuri Transilvanene ...am ajuns si prin Sighisoara, Agnita...pai ce numa' reparam ?

Apropo de macara: e foarte buna, da am cimentul zgrunturos pe podea si e un chin sa o muti cu motorul atarnat...da' ne descurcam

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

jgr1001 a scris:

Dupa cum ziceam: am facut transplantul!
Si mai important: s-a potrivit cutia de viteze la fix! (aveam ceva emotii pt ca nu eram sigur ca asa va fi)
Am avut parte de ajutorul colegului de birou fara de care nu as fi reusit singur operatiunea 

Acum motorul+cutia sunt pe masina. Planetarele, esapamentul, rotile, cablurile de vitezometru si asistare variabila, cablul de ambreiaj, hidraulica...toate astea le-am facut 
Mai am de pus radiatorul, ventilatoarele, electrica, sistemul de alimentare curatat de motorina si pus benzina, capota, filtrul de aer, cablul de soc...apoi vin reglajele, deci mai am de lucru   
O sa pun si vreo doua poze in curand.



Motoare diesel puse pe cutii(grupuri) de benzina am mai vazut, pot sa-ti spun ca merg turate si sufera la viteza de croaziera, acu' ce ai facut tu sit tare curios cum se va comporta, cred ca va fi un pic cam puturos la demaraje, da' cine stie... s-ar putea sa fuga mai bine


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu faceam asta fara sa ma documentez.
In cazul meu rapoartele sunt foarte asemanatoare (diesel-benzina) pt ca am folosit cutia de diesel aspirat. Daca puneam o cutie de turbo-diesel (cu rapoarte lungi) atunci da, era mai puturoasa.

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Rapoartele si vitezele la 1000 rpm in fiecare treapta pt cutia in 5 trepte cu motor de 2.4 benzina (asa cum veneau din fabrica)

citroen break 1978 rapoartele vitezele 1000 rpm fiecare treapta cutia trepte motor 2.4 benzina (asa

36.8KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Acelasi lucru pt cutia in 5 trepte cu motor 2.5 D aspirat

citroen break 1978 acelasi lucru cutia trepte motor 2.5 aspirat

30KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Se vede ca ceea ce difera este raportul de grup: 13/62 la benzina si 13/59 la diesel.
Asta rezulta in viteze mai mari cu 0.4-1.7 km/h pt fiecare 1000 rpm;
Suficient de apropiate, zic eu.

Diferenta maxima ar fi cam asta: 180 km/h se obtin in tr 5 cu 5327 rpm cu cutia de benzina sau cu 5070 rpm cu cutia de diesel

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
ce matematic, stiu la cine sa apelez daca ajung intr-o situatie similara  =D

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 12 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Frumoasa treba faci ! Se vede ca esti meserias ! Multa bafta si sa pui un filmulet dupa ce ii dai cheie ..... sa vedem si noi cum merge !

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Multumesc de apreciere! 

Si eu abia astept sa vad cum merge; motorul l-am probat, acum sa vad cum misca masina!
O sa fac si un filmulet 

Vineri merg din nou la Fagaras si sper sa inchei partea de motor ca sa pot sa ies in probe 
Pt asta imi iau o zi de concediu (luni) ca sa lucrez mai lejer 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
A trecut weekendul si motorul este pe masina cu toate acareturile.
Insa cand am iesit la o tura de proba s-o terminat benzina. Misto, nu ? 

Mai sunt reglaje de facut si alte chestii pe care vreau sa le incerc, da acum trebuie sa lucrez la Golf ca i-o crapat ambreiajul (si asta e masina de zi cu zi)

Oricum , ma bucur ca am eliberat garajul pt ca am stat 2 sapt cu portile deschise si masina jumate afara, jumate inauntru 

Prin august mai continui 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Dupa cum ziceam, am mai muncit la masina: am pus un rezervorul original si cablu de soc de citroen

Insa masina merge dupa capul ei, adica: la rece are nevoie de mult soc pana cand motorul se incalzeste binisor (70 de grade), ceea ce nu e normal.
Dupa un timp merge normal, tine relanti-ul, raspunde la accelerari...apoi iar da in nas si raspunde doar la talpa-n podea sau soc tras; apoi isi revine

Carburatorul este curat, suflat, curatat cu decarbusol, am filtru de benzina inainte de pompa, pompa are debit bun (este si ea curata, membrana buna)
M-am jucat si cu aprinderea (adica am tot rotit delcoul si pana la urma tot in pozitia initiala l-am fixat); am bujii noi

Ce imi lipseste si banuiesc ca asta ar fi problema:
Nu mai am garnitura de textolit de la talpa carburatorului pe admisie (era faramata in multe bucati); am facut una din clingherit dar nu cred ca etanseaza cum trebuie (sau nu etanseaza tot timpul)

Intrebari:
De unde i-au material sa fac o garnitura de incredere?
O mai putea fi altceva de vina ?


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Eh...si cum saptamana asta sunt in Fagaras, am zis sa ma bag sclav la CX 

Pana la urma am dovedit carburatorul - merge mult mai bine acum, am vopsit cu teroson carenajele interioare ale rotilor, am revizuit demarorul si acum porneste mult mai bine, am pus cablu nou de acceleratie (ala vechi era cam rupt); am curatat pe langa praguri antifonul vechi unde crapase; din fericire doar rugina de suprafata, pe care am tratat-o cu evipass

Mai am de dat teroson pe langa praguri, schimbat apa cu antigel, schimbat filtrul si uleiul de teste cu ulei LM si filtru nou, curatat tapiteria interioara (sunt niste pete pe covorul soferului iar plafonul e oarecum cenusiu), spalat exterior, inlocuit jentile...si cam atat pt 2 zile (maine si poimaine)

Azi ar fi trebuit sa lucrez (insa postez pe forum    ) , dar ploua si e frig, masina nu intra cum trebuie in garaj (adica e cu curul afara), balti pe jos...ultima data cand am lucrat asa m-am ales cu o otita...


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

...ultima data cand am lucrat asa m-am ales cu o otita...

Nu e bine cu otita, mai bine incearca cu douatite   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 382

Misu de Cluj a scris:


jgr1001 a scris:

...ultima data cand am lucrat asa m-am ales cu o otita...

Nu e bine cu otita, mai bine incearca cu douatite   


vai cat am ras... esti dus... cica maine va fi vreme faina numa buna de stat pe sub masina


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Maine sper sa am spor 

Problema e alta acum: au spart tembelii strada (cica vor sa o largeasca     )....acum am un fel de sant lat de 2m, cu noroi, si nu mai pot sa ies/intru cu masina din curte.
Si vroiam sa dau o tura duminica...


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Maine sper sa am spor 

Problema e alta acum: au spart tembelii strada (cica vor sa o largeasca     )....acum am un fel de sant lat de 2m, cu noroi, si nu mai pot sa ies/intru cu masina din curte.
Si vroiam sa dau o tura duminica...


Pune niste scanduri peste santi si treci peste!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Noooo...azi dimineata a venit tata cu idea!

2 kile de vin din productie propie si imediat s-a prezentat buldo-excavatoru cu doua cupe de pietris. Apoi unul din Dorei a nivelat frumos cu lopata 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si ce am mai facut azi:

Am schimbat jentile ca cele de pe masina aratau oribil. Astea de le am acum sunt acelasi model dar mult mai prezentabile
Am dat teroson pe unde am mai avut, am facut schimbul de ulei si filtru, am pus antigel....si iar mi-a facut figura demarorul 
Am zis sa pun demarorul de motor diesel ca ala a mers tot timpul foarte bine. Insa m-am chinuit vreo 2-3 ore sa trec bendixul de pe demarorul de motor pe benzina pe cel de diesel. A trebuit sa fac asta pt ca pinioanele au danturi diferite. Acum merge dar tot mai da rateuri (caraie) . Trebuie sa-mi i-au un bendix nou!


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Acum masina e spalata, curata si uscata  , am facut vreo 70-80 km.

Dar: tot imi face uneori figuri carburatorul; adica pana in 2000-2500 de ture se balbaie in accelerare apoi merge foarte bine.
Am schimbat platina, am verificat bujiile (sunt noi NGK), am incercat cu alta bobina dar mergea mai rau, m-am jucat cu avansul si cu reglajele carburatorului.....am ajuns la concluzia ca doar carburatorul poate fi de vina. Cred ca trage pe undeva aer fals din cand in cand.
Am sa merg la un service de carburatoare sa-l incerce pe stand. In plus si consuma grav!

Luni dupa ce am dat jos bobina, am incercat cu alta si am pus la loc bobina originala, apoi am dat avansul mai mic, mergea perfect...are toane!


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
terosonul e tub din ala Body 850? l-ai aplicat cu pistolul?
l-ai diluat inainte sau nu?


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
E de la Sinto. Fara diluare. L-am dat cu pensula pt ca aveam doar de corectat si erau suprafete mici

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Acum masina e spalata, curata si uscata  , am facut vreo 70-80 km.

Dar: tot imi face uneori figuri carburatorul; adica pana in 2000-2500 de ture se balbaie in accelerare apoi merge foarte bine.
Am schimbat platina, am verificat bujiile (sunt noi NGK), am incercat cu alta bobina dar mergea mai rau, m-am jucat cu avansul si cu reglajele carburatorului.....am ajuns la concluzia ca doar carburatorul poate fi de vina. Cred ca trage pe undeva aer fals din cand in cand.
Am sa merg la un service de carburatoare sa-l incerce pe stand. In plus si consuma grav!

Luni dupa ce am dat jos bobina, am incercat cu alta si am pus la loc bobina originala, apoi am dat avansul mai mic, mergea perfect...are toane!



Sigur nu ai incurcat jigloarele intre treapta 1 si 2 al carburatorului?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sigur! Am si documentatie. Da acum ca ai zis am sa le schimb intre ele sa vad ce se intampla...

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3084
Foarte faina masinuta.
hai sa iti dau un Casetofon ptr masina aia.
Am un Clarion cu statie exact din aceesi perioada.


pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Merci de oferta, dar am montat un casetofon japonez Beltone tot din anii aia. Am avut si pe cel original (avea un Philips) insa s-a pierdut....

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Joia trecuta am fost la service-ul de carburatoare la Brasov. Cu 150 de lei am acum un carburator reglat cum trebuie, curatat, masina trage bine, porneste usor, nu mai trebuie asa mult soc la rece...Tres bien! 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 382
imi dai si mie un contact de la atelierul de carburatoare? Multumesc.

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
ETAX,mi se pare ca-i zice.Gasesti detalii pe forumul oltcitistilor.

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

toni-peste a scris:

imi dai si mie un contact de la atelierul de carburatoare? Multumesc.


Ai PM 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Vinerea trecuta am fost la RAR si am omologat motorul pe benzina si vehicul istoric.
Azi am ridicat actele, am fost primarie unde m-au luat in evidenta pt scutire de impozit 
Mai am de scos noul certificat de inmatriculare si de trimis cererea la CNADR pt scutirea de rovigneta 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Felicitari!

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

deceneu32 a scris:

Felicitari!


Multumesc 

In alta ordine de idei: pe anul asta nu cred ca mai fac ceva la niciuna din masini; zilele sunt scurte si reci si oricum nu mai prea ajung la garaj.
Sunt multumit ca am reusit sa trag astfel incat sa am masinile in stare foarte buna (tehnica si estetica). Sigur ca mai sunt lucruri de imbunatatit, dar raman pt la anul.

Inca ceva: pt cine intereseaza - omologarea la loc a motorului pe benzina a costat 700 lei (ITP inclus si obligatoriu, desi mai aveam valabil vechiul ITP). Tipul motorului este cel cu care a iesit masina din fabrica, deci din gama de motoare corespunzatoare modelului.

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am mai mesterit un pic al Esmeralda: am reusit sa etansez mai bine pompa de apa (da tot nu e perfect...) si am schimbat regulatorul centrifugal al servodirectiei DIRAVI; cine stie ce e ala il dau o tura

Dupa astea am zis ca sa ma plimb un pic. Urmeaza cateva poze 


PS - merge bine rabla! se vede diferenta de la diesel aspirat la benzina carburator...evident ca se vede si la consum 

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461










_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Luna trecuta ai scos crocodilul la plimbare, iar acuma ai iesit cu balena... numa' cu animale mari te ocupi!    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu cu balena, cu Esmeralda, te rog! 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881

jgr1001 a scris:

Am mai mesterit un pic al Esmeralda: am reusit sa etansez mai bine pompa de apa (da tot nu e perfect...) si am schimbat regulatorul centrifugal al servodirectiei DIRAVI; cine stie ce e ala il dau o tura

Dupa astea am zis ca sa ma plimb un pic. Urmeaza cateva poze 


PS - merge bine rabla! se vede diferenta de la diesel aspirat la benzina carburator...evident ca se vede si la consum 

Ori suntem OEM ori nu mai suntem nu?


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283

jgr1001 a scris:

Am mai mesterit un pic al Esmeralda: am reusit sa etansez mai bine pompa de apa (da tot nu e perfect...) si am schimbat regulatorul centrifugal al servodirectiei DIRAVI; cine stie ce e ala il dau o tura

Dupa astea am zis ca sa ma plimb un pic. Urmeaza cateva poze 


PS - merge bine rabla! se vede diferenta de la diesel aspirat la benzina carburator...evident ca se vede si la consum 



DIRAVI este sistemul de directie cu asistare variabila de la Citroen pt balenele SM, CX, XM.
Aceasta asistare variabila se obtine cu un regulator centrifugal(aflat sub roata de rezerva, un bidon alb parca) care este controlat de cutia de viteze. La viteze de peste 60km/h, asistarea inceteaza, dar este maxima pe loc.



Tocmai am fost duminica trecuta in bucale, apoi luni am trecut si prin Fagaras, daca postai mai devreme, raspundeam si faceam si eu o tura, ca de 6 ani m-am despartit de al meu CX S1(2.4 GTI)   


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Stiam si eu, dar n-am apucat sa scriu, asa ca merge si la mine o juma' de tura

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Bravo copii pt raspunsuri! Va da nenea pe toti o tura, ca masina e incapatoare!

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

Alex a scris:


jgr1001 a scris:


PS - merge bine rabla! se vede diferenta de la diesel aspirat la benzina carburator...evident ca se vede si la consum 

Ori suntem OEM ori nu mai suntem nu?


Suntem!
Imi place tare mult zgomotul de carb Weber cand deschide a doua camera! 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

jgr1001 a scris:


Alex a scris:


jgr1001 a scris:


PS - merge bine rabla! se vede diferenta de la diesel aspirat la benzina carburator...evident ca se vede si la consum 

Ori suntem OEM ori nu mai suntem nu?


Suntem!
Imi place tare mult zgomotul de carb Weber cand deschide a doua camera! 



Da de zgomotul ce insoteste treapta a II a, al banilor de benzina ce-ti ies in mare graba din buzunar, ce zici ???

In alta ordine de idei si Peugeot 605 ultimele serii, cu motor de 2,5 turbodiesel are acelasi sistem mecanic de variatie a servoasistarii, actionat printr-un cablu, locat in aripa stinga fata.
Ce mai stiam eu ca Diravi, la Citroen (cx si xm) are si revenire automata a volanului dupa virare, legat de asta, o intrebare pt cunoscatori - eu stiu sistemul de la XM de 3l benzina -

Ce trebuie facut, dupa reglajul directiei, ca masina sa nu traga intr-o parte ?
Sint curios daca cineva s-a lovit de problema asta...

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Asa este, DIRAVI centreaza automat volanul dupa virare, inclusiv pe loc! 

Cat despre trasul intr-o parte, eu sunt patit. Pot fi mai multe situatii (vorbim despre sistemul DIRAVI)

1) E posibil ca dupa o reparatie in care decuplezi caseta de directie, sa o cuplezi gresit la loc; In cazul asta DIRAVI va trimite volanul ori in maxim stanga ori in maxim dreapta.
Solutia este sa desfaci din nou cuplajul si sa cuplezi corect...cum faci asta e mai greu de explicat dar eu am reusit 

2) Masina trage st sau dr, insa DIRAVI/servo merg ok.
La CX exista 2 locuri unde se poate bloca atat caseta cat si DIRAVI pe pozitia neutra.
Caseta se blocheaza in cuplajul ei cu DIRAVI, folosind un calibru de 6mm (parca); paoate fi folosit si un burghiu
DIRAVI se blocheaza astfel: se demonteaza volanul, iar in dreapta jos este un mic dop de cauciuc care trebuie scos; in orificiul respectiv se introduce o spita de bicicleta; spita trebuie sa intre cam 10-15 cm, in felul asta DIRAVI este centrat; pt introducerea spitei trebuie miscat usor de axul volanului pt a potrivi gaurile de trecere.

In pozitia asta se regleaza paralelismul rotilor.

Daca dupa reglaj (roti paralele, sau in toleranta lor de convergenta) masina tot trage st sau dr, eu procedez in felul urmator:
Sa presupunem ca trage usor stanga:
-slabesti piulita de blocaj a bieletei de directie stanga si desfaci o juma de tura; strangi piulita de blocaj la loc
-slabesti piulita de blocaj a bieletei de directie dreapta si strangi o juma de tura; strangi piulita de blocaj la loc
-dai o tura si vezi cum merge si eventual mai ajustezi
In mod similar procedezi si daca trage dreapta.

Poate pare primitiva metoda dar la mine a dat rezultate 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Asa este, metoda cu desurubat/insurubat capetele de bara da rezultate bune, da' dupa aia trebuie sa pui volanul ,,pe drept''.
La XM, nu stiu daca are si CX-ul, pe tablier, pitit bine in coltul semiaripei de la sofer se afla un cablu flexibil cu o rozeta in capatul lui. De regula trage intr-o parte pt ca pozitia ,,drept inainte'' a rotilor si implicit, a cremalierei nu se potriveste cu cea a lui Diravi si a axului volan, asa ca se invirte stinga/dreapta de rozeta mai sus mentionata pina merge cum trebuie.
De unde stiu de ea ? De la unul mai batrin care a reparat Citroen inca din 90 - 91, si care, dupa ce m-a ascultat cum ii povesteam mindru de metoda cu capetele de bara, deh, era ,,descoperirea'' mea, m-a dus la masina lui si si-a facut pomana cu mine sa ma lumineze... 

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
La Cx nu are rozeta din aia...
Acum vreo 10 ani am bucatit singur un XM 3.0 cu DIRAVI (trebuia sa schimb caseta de directie), deci am scos motor, CV + 1000 alte acareturi apoi pus la loc totul, da nu imi aduc aminte de un asa cablu de reglaj...o fi fost si ala ca treaba asta era in 2003


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

jgr1001 a scris:

La Cx nu are rozeta din aia...
Acum vreo 10 ani am bucatit singur un XM 3.0 cu DIRAVI (trebuia sa schimb caseta de directie), deci am scos motor, CV + 1000 alte acareturi apoi pus la loc totul, da nu imi aduc aminte de un asa cablu de reglaj...o fi fost si ala ca treaba asta era in 2003


Oare cablul de reglaj intra in caseta sau in altceva ? oricum nu cred ca am vazut vreodata capatul celalalt, ca sa-mi aduc acum aminte...Oricum

,, Memoria fiind de genul feminin, este normal sa te tradeze prima'', asa ca...

Modificat de Oldman (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sambata impreuna cu Sutica, si-a gasit lejer loc in noul garaj si Esmeralda 



Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Vine iarna!!

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Pana atunci, obiectivul e sa cazez toate rablele inauntru 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
pacat ca nu merg pozele

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

Tov a scris:

pacat ca nu merg pozele



?! La mine se vad....

Uite si linkurile directe;


Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la