CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simona2000 la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Galati cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
La Lastunul verde vopseaua de pe capota motor este cojita foarte urat cu chit cu, tot. Il voi curata cu disc abraziv sa dau jos tot stratul de vopsea si chit.
Dar.. am o intrebare: Inainte de chituire suprafata din fibra de sticla, trebuie tratata cu ceva grund special pentru fibra, ca sa adere chitul?
In comert am vazut spray pe care scria "plastic primer". Ala e bun pentru asa ceva? Cu ala se da, direct pe fibra de sticla, inainte de chituire?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Hoinarul
Moderator
Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
|
|
Salut !
Sparay-ul ala cu "plastic primer" este grund pentru plastic, de obicei se aplica peste suprafetele plastice, ca sa adere vopseaua si sa nu se cojeasca in timp.
La fibra, nu trebuie sa dai nici un grund inainte, sau vre-un primer special. Aplici acelas procedeu ca la vopsea.
ar fi bine acolo unde este sarita vopsea, daca este adanc sa folosesti chid de fibra si apoi chit normal de finisaj. in rest, pentru un finisaj mai superior al vopselei, poti folosi mai multe straduri de fuller, sau spritchit, dar in maini mai groase, ca sa astupe toti porii din fibra !
|
|
pus acum 14 ani |
|