CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angela31
Femeie
24 ani
Buzau
cauta Barbat
24 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / SR - Autocamioanele Steagul Rosu Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR sunt iniţialele de la numele fabricii: Steagul Roşu, din Braşov, devenită ulterior: Intreprinderea de Autocamioane Braşov, Autocamioane Braşov, ROMAN SA.
Primele camioane produse acolo, au purtat acest nume. Primul model s-a produs începând cu anul 1954 şi s-a numit SR 101 - inspirat dupa modelul sovietic ZiS 150 (ZiS - Zavod imeni Stalina), care, la rândul lui, a fost o copie a camionului american International KR-11.
Camionul avea sarcina utila 4 to, motor cu 6 cilindrii in linie, benzină, 5560 cmc, 95 CP, ambreiaj bidisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), 8 prezoane pe roată, pneuri: 9.00-20. Ampatament: 4000 mm; ecartament faţă/spate: 1700 mm / 1740 mm.
SR 101 a avut câteva modele: SR 104 - 4x4 (din pacate nu sunt poze cu acest model); SR 109 - autobasculantă.


SR 101









SR 109



steagul rosu sunt numele fabricii: steagul roşu, din ulterior: roman sa.primele camioane

36.8KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Modelul SR 101, a fost înlocuit, începând cu anul 1960 (din 1958 a început dezvoltarea noilor modele, inspirate după modelele americane, din aceiaşi clasă - medium-light), de modelul SR 131 Carpaţi. Cabina acestor modele a fost proiectată de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzină (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 şi 4 fiind sincronizate, 4x2, axă spate tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă, 6 prezoane pe roată, pneuri: 7.50-20. Ampatament: 3400 mm, 4100 mm; ecartament faţă/spate: 1650 mm / 1650 mm.


SR 131 Carpaţi









steagul rosu modelul 101, fost înlocuit, începând anul 1960 (din 1958 început noilor modele,

41.4KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Din anul 1962, în paralel cu modelul SR 131 Carpaţi, a intrat în fabricaţie şi modelul SR 132 Carpaţi, cu sarcină utilă 2,5 to. Acest model era echipat cu acelaşi motor V8, benzină (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 şi 4 fiind sincronizate, 4x4, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fără diferenţial central, axe faţă/spate tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă, axă spate cu roţi simple, 6 prezoane pe roată, pneuri: 9.75-18. Ampatament: 3400 mm; ecartament faţă/spate: 1780 mm / 1750 mm.


SR 132 Carpaţi












steagul rosu din anul 1962, paralel modelul 131 intrat şi modelul 132 utilă 2,5 to. acest

43.3KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Ulterior, sarcina utilă a fost mărită de la 3 to, la 5 to, fapt ce a determinat intrarea în producţie, începând cu anul 1964, a modelului SR 113 Bucegi, cu sarcină utilă 5 to, având la bază aceiaşi cabină, proiectată de francezii de la Chausson Plant şi motorul V8 (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (opţional, cutia de viteze putea fi cuplată cu o cutie suplimentară - reductor), 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), opţional, axa spate putea fi echipată cu 2 trepte de reducţie, comandate pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 8.25-20, 9.00-20. Ampatament: 3620 mm (autotractor cu şa, autobasculantă, 4000 mm, 4400 mm, 4800 mm; ecartament faţă/spate: 1750 mm / 1750 mm.
SR 113 Bucegi a avut cateva modele: SR 115 Bucegi - autotractor cu şa; SR 116 Bucegi - autobasculantă.


SR 113 Bucegi





















SR 115 Bucegi









SR 116 Bucegi










steagul rosu ulterior, sarcina utilă fost to, to, fapt determinat intrarea începând anul 1964,

45.2KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
În acelaşi an, 1964, a intrat în producţie şi modelul SR 114 Bucegi, cu sarcină utilă 4 to, Camionul era echipat cu acelaşi motor V8, benzină, de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 şi 5 fiind sincronizate, 4x4, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fără diferenţial central, axa faţă tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), opţional, diferenţialul spate putea fi echipat cu sistem de blocare, comandat pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 9.00-20. Ampatament: 4000 mm; ecartament faţă/spate: 1780 mm / 1750 mm.


SR 114 Bucegi
















steagul rosu an, 1964, intrat şi modelul 114 bucegi, utilă to, camionul era echipat motor

32.7KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Pe baza şasiului SR 113, s-a fabricat un model de 6 to, cu cabină avansată, numit SR BA-1, folosind mecanica de la SR 113; motor V8, benzină, 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate, 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), echipată cu 2 trepte de reducţie, comandate pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 8.25-20. Ampatament: 2500 mm (autotractor cu şa), 3100 mm, 3550 mm; ecartament faţă/spate: 1750 mm / 1750 mm.
SR BA a avut o model 6x4, fabricat în serie redusă (din păcate nu sunt poze cu acest model).


SR BA-1 Bucegi










steagul rosu baza 113, s-a fabricat model to, numit ba-1, folosind mecanica 113; motor v8, 5025 cmc,

34.4KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
În anii '70, uzina a păstrat pentru modelul SR 114, cutia de transfer originală, dar, opţional, aceste modele puteau fi echipate şi cu noua cutie de transfer G-450, cu 2 trepte nesincronizate şi diferenţial central asimetric blocabil, controlată pneumatic.
Ulterior, spre sfârşitul anilor '70, motorul V8, benzină, 5025 cmc, 140 CP - cod motor SR-211, a fost înlocuit cu motorul diesel, cu 6 cilindrii in linie, 5491 cmc, 135 CP, licenţa SAVIEM (SAVIEM - Société Anonyme de Véhicules Industriels et d'Equipements Mécaniques) - cod motor 797-05. Odata cu motorul, a fost montată pe maşină şi cutia de viteze AK 5-35, cu 5 trepte nesincronizate. Modelele astfel modificate s-au numit SR 113/114/115/116 D.


SR-211



steagul rosu anii '70, uzina pentru modelul 114, cutia transfer dar, aceste modele puteau echipate

37KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Ulterior, în anii '80, fabrica a făcut modelelor diesel un "face-lift", care a constat în: înlocuirea grilei şi panoului frontal, cu un panou fără decupare pentru faruri şi înlocuirea barei de protecţie faţă cu un model adaptat de la ROMAN - din 3 bucaţi şi cu decupare pentru faruri.
Modelele astfel modificate s-au numit DAC 6135 R - 4x2 / DAC 6135 RA - 4x4.


DAC 6.135 R








DAC 6.135 RA




În ultimii ani de fabricaţie, uzina a modificat capotajul motorului, acesta fiind fabricat din fibră, devenind rabatabil.


DAC 6.135 R






steagul rosu ulterior, anii '80, fabrica făcut modelelor diesel care constat în: înlocuirea

35.8KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Superrr topicul!
Camionul "Bulldog" SR 7 AB-1, tin minte, cand eram copil si ma ducea bunicul la gradinita, mergeam la Alimentara dupa lapte si cu camioane din astea aduceau laptele cei de la Napolact! Asta era candva intre 1977-1980.
Oare mai exista undeva camion din asta, sau au disparut toate?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
MagnuM...esti super informat!!! nu crezi ca e timpul sa ne prezinti un SR pe numele tau? ala rosu din prima poza ar sta bine pe linga tine!!

Modificat de faitonu (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva...

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

faitonu a scris:

MagnuM...esti super informat!!! nu crezi ca e timpul sa ne prezinti un SR pe numele tau? ala rosu din prima poza ar sta bine pe linga tine!!




Sa te auda Dumnezeu! Chiar imi doresc sa achizitionez un SR!   
Preferatele mele sunt SR 114 Bucegi si SR 132 Carpati.

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Misi din Cluj a scris:

Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva...



Au fost facute in serie mica. Aveau capotajul rabatabil spre fata si era facut din fibra. Au fost printre ultimele SR-uri fabricate.


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
ha..stiam eu unul de vinzare..initial am vrut sa il iau sa-mi incerc setul de chei fixe pe el,dar am renuntat din lipsa de timp si fonduri..nu l-am vazut,stiu ca e de la armata,si nu a circulat deloc..ma interesez si te informez..

pus acum 16 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u?
Io as lua unul, da' mi ca ma termina impozitarea la capacitatea lui cilindrica, iar de lucrat cu el nu-i cazul sa faci profit.
L-as lua doar de dragul de-a avea unul.
Ma refer la o varianta mai veche care are 30 de ani vechime de la ultima masina fabricata


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Elijah a scris:

Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u?...



Bineinteles ca se poate! Uite aici:

steagul rosu elijah scris:ce credeti baieti, s-ar putea vehicul istoric sr-u?... poate! uite aici:

19.5KB

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Elijah a scris:

... da' mi ca ma termina impozitarea la capacitatea lui cilindrica...



Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu-i mare impozitul! 
Probabil din cauza ca-i incadrat la utilitare.
Si mie, din ce in ce mai mult imi plac camioanele astea, mai ales ca in 1992, cand faceam scoala de soferi, la scoala pe un SR131 am invatat, doar ca in locul motorului original, avea un D110 de tractor U650, care era tare puturoasa 
Mai era la scoala si un Saviem dar ala nu mi-a placut.
SR-ul era mai placut de condus chiar si cu rasnita aia sub capota.
Ma intreb, oare cum se comporta cu V8-ul original?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Zbura! Eu am facut scoala pe un SR 113 N, pe benzina - aveam 2 SR-uri la liceu. A fost fantastic. Am avut si 2 Roman-uri cu motoare Saviem. Nu erau rele, dar nu se comparau cu SR-urile

_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Eu am facut scoala de soferi in armata. In poligon aveam SRD-uri, ne obisnuisem cu ele. In oras DAC-uri T (alea cu gume balon, de se putea regla presiunea la roti din cabina). Toate fiind pe motorina stiam una si buna acceleratie lunga, inertie mare, etc.....
Intr-o dimineata , la alarma mi-a picat sa scot o autospeciala Atelier pe SR cu motor Otto, adica benzinar, ce sa stiu eu ce-i aia diferenta de motor...Cand am calcat-o asa hotarat ca pe DAC, am fost la o palma de a incaleca masina comandantului. Numai adrenalina pompata la maxim si instant mi-a dat reactia corespunzatoare de-a frana la timp.
Atunci a fost prima experienta pe motor SR.
Adevaru-i ca e "marfa" senzatia, consuma da face toti banutii, numai cand ii auzi sunetu  


pus acum 16 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762

MagnuM a scris:


Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.


Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277

Elijah a scris:


MagnuM a scris:


Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.


Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?



autovehiculele de productie autohtona intra in alt sistem de calcul a impozitului..de aceea pentru un M cu motor de BV de 3119 cm3 se plateste in jur de 450 ron...


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Elijah a scris:


MagnuM a scris:


Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.


Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?



SR-ul este incadrat la autoutilitare cu greutate maxima pana la 12 tone si este impozitat cu 25 ron pentru fiecare 200 cmc, in timp ce Nissanul este incadrat la autoturisme cu motoare peste 3000 cmc si este impozitat cu 120 ron pentru fiecare 200 cmc. E asa numita "taxa de lux"! In opinia actualului guvern, toate autoturismele cu motoare mai mari de 3000 cmc, sunt considerate "masini de lux"!

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

faitonu a scris:


Elijah a scris:


MagnuM a scris:


Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.


Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?



autovehiculele de productie autohtona intra in alt sistem de calcul a impozitului..de aceea pentru un M cu motor de BV de 3119 cm3 se plateste in jur de 450 ron...




Intrau! Nu vor mai avea statut separat. Vor fi incadrate la autoturisme si se va platii pentru ele la fel ca pentru celelalte masini.
In functie de motor, pentru motoarele romanesti, valorile vor fi:
M-207, L-25: de la 325 ron/an, la 390 ron/an.
L-27, DX-28, TDX-28: de la 350 ron/an, la 840 ron/an.
L-30, D-127: de la 400 ron/an, la 1920 ron/an.

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Era un SR 114 4x4 aproape nou in Feleac cum te urci si ajungi pe la postul de control, pe langa fostul restaurant, este o staduta pe dreapta care o ia spre Faget. Acolo intrii si te duci pana ajungi la statia aia radar care ghideaza avioanele de la aeroport. Acolo la marginea campului, unde sunt ultimele case din Feleac este un parculet cu brazi, langa care era acest SR114, care era masina competa, provenita probabil de la Romtehnica cu motor aproape nou si vopsea originala. Acum vreo doi ani cand umblam pe acolo era in stare foarte buna, dar omu' nu o vindea ca o cumparase sa faca baraca din el ca era modelul autoatelier cu duba in spate. Mai mult ca sigur, tot acolo se rugineste si acuma. Pacat! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si sa revenim la poze...

steagul rosu revenim poze... Admin

69.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tot de la inceputul anilor'70

steagul rosu tot inceputul anilor'70 Admin

34.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


steagul rosu Admin

43.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


steagul rosu Admin

23.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479

MagnuM a scris:


Elijah a scris:

Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u?...



Bineinteles ca se poate! Uite aici:



dar o poza cu sr-ul atestat se poate? sa ne clatim si noi ochii?


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am cautat pe siteul RCR-ului si se pare ca despre acel camion nu exista poze.
Dar mai exista alte 3 SR-uri atestate:





Si un Gaz63 Molotov:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
ma gandeam ca poate este o masina care circula prin Cluj, si poate a fost imortalizata intamplator.

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

bAndrei a scris:



dar o poza cu sr-ul atestat se poate? sa ne clatim si noi ochii?



E vorba de acest camion:

steagul rosu bandrei scris:dar poza sr-ul atestat poate? clatim noi ochii?e vorba acest camion:

31.2KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Alta poza:

steagul rosu alta poza:

40.2KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Si din spate:


Masina era de vanzare pe e-bay.

steagul rosu din era vanzare e-bay.

33.6KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
original de armata...

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
se vinde cumva? e unul in drum spre targoviste, la vre-o 4000 ron, nu mai are multe elemente de armata, dar parca a fost candva de armata. ce am retinut ar fi punte cu 4 roti pe spate. cauciucuri originale sau ma rog model mai deosebit cu profil in v. cam mult de munca la el, scaritele cam ruginitel la cabina. o sa fac tot posibilu sa incerc sa ai fac cateva poze daca mai ajung prin zona. ma deviez nitel in drumul meu spre garajul de la tara.

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe ultima poza, mi se pare tare interesanta scara aia rabatabila fixata pe oblonul din spate. Scara aia a fost echipament original ?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
nu ati vrea totusi sa stergeti poza cu talonul..sau sa scrieti macar "SPECIMEN" pe ea..nu stiu de ce da am o fobie in a face publice actele unei masini..nu se stie cine are una identica fara acte si isi trage un set .... paranoia mea..nu ma bagati in seama

_______________________________________


pus acum 16 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479

MagnuM a scris:

Si din spate:


Masina era de vanzare pe e-bay.



si cam care era pretul pe ebay? vreun link catre ebay mai e?

Modificat de bAndrei (acum 16 ani)


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Anuntul nu mai e de actualitate. Pretul, din cate-mi amintesc, era undeva peste 3000 E.

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 113 Bucegi 



113





Si unul din preferatele mele: SR 132 Carpati 

steagul rosu 113 113 unul din mele: 132

24.7KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
MagnuM tare rau i-mi pare ca n-am luat din piata de vechituri din cj. erau carti cu SR. Dar la prima ocazie nu le mai iert, promit.

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Elijah a scris:

MagnuM tare rau i-mi pare ca n-am luat din piata de vechituri din cj. erau carti cu SR. Dar la prima ocazie nu le mai iert, promit.



Multumesc anticipat!


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Misi din Cluj a scris:

Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva...




Dorinta ti-a fost implinita! De modelul asta vorbesti:

steagul rosu misi din cluj scris:si mai fost ultima serie srd sfarsitul anilor '80 care aveau

33.9KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
DAC 6135 R AM-5

steagul rosu dac 6135 am-5

50.6KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daa! exact de modelul asta ziceam, doar ca din fabrica nu avea farurile alea din bara fata.
Bara este de la modelul mai vechi.
Pana in ce an au fost fabricate SR-urile cu motorul V8 ?
Cred ca undeva prin 1974-75 au fost ultimele modele pe benzina.

Foarte fain topicul asta!
Poate ar trebui sa mai facem inca cateva asemanatoare cu M-uri, cu Aro si cu Tv-uri?

@Werner: te ocupi de istoria Aro? Cred ca esti cel mai in masura!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Misi, din pacate nu am prea multe informatii despre ARO. Ceea ce stiu, este de gradul cunostiinte generale. Tot caut documentatie despre istoria ARO, dar parca nu a scris nimeni despre aceasta marca ceva.  Despre TV chiar ca nu stie nimeni nimic! Este cam trist!

Ah! Am o poza de la un Bucegi, masina de pompieri din Estonia!

Modificat de Werner (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Aici vine poza! 

steagul rosu aici vine

53.7KB


pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 7 AB-1 Bucegi:




7 AB-1



Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 114 Bucegi:




114






Si un sasiu special pentru pompieri:

steagul rosu 114 bucegi:114 sasiu special pentru pompieri:

42.4KB

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 131 Carpati:





131



Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 132 Carpati:




132



_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
DAC 6135:




6135



Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 101, un model destul de rar.

steagul rosu 101, model destul rar.

31.3KB


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
SR 113 Bucegi, reload:





113



_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
va rog frumos...imi cautatzi si mie nishte poze cu un sr dac 6135 cu oblon ridicator la spate...are si tata unul...va rog mult      

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Bonus: Autospecială de pompieri, făcută la Timişoara, pe baza unui şasiu SR 114.


SR 114 - UMT





Proiect, pe baza unui şasiu ROMAN 19.215 DFK, cu cabină SR.


ROMAN-SR




A rămas la stadiul de proiect, din păcate, nefiind disponibile alte date...

steagul rosu bonus: pompieri, baza unui şasiu 114.sr 114 baza unui şasiu roman 19.215 dfk,

41.8KB

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

MagnuM a scris:

... Exista ceva informatii despre el?!!



Nu va mai pasionaza subiectul?! Inca mai astept comantarii/poze/informatii/materiale/etc. despre aceste camioane!   

Modificat de MagnuM (acum 16 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 16 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Bada, e foarte interesant. Eu spune nimic dar eu citesc !

Multumesc mult toati informatii 


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

MagnuM a scris:


MagnuM a scris:

... Exista ceva informatii despre el?!!



Nu va mai pasionaza subiectul?! Inca mai astept comantarii/poze/informatii/materiale/etc. despre aceste camioane!   


Cum sa nu ne intereseze, doar ca noi nu prea avem atatea informatii   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
@magnum e super interesant! te rugam sa continui..nu adaugam comentarii pentru ca nu cunoastem foarte bine SR-urile! dar fi convins ca daca mai apare o tura de SR-uri la remat,incepem sa le cunoastem mai bine.. eu cu @netrecut ,deja am inceput sa le stim din ce in ce mai mult la cite au fost acolo la dezmembrat...ne pare rau ca nu ne-am orientat de la inceput,dar acum sintem pe faza..stim ce trebuie dat jos si ce nu ..de exemplu tot trag de un meltean care zice ca are un SR sa vedem daca pot sa-l achizitionez dar ma tot plimba cu ursuletul ,ca n-are timp,ba are inchis telefonu..etc etc,dar pina la urma tot il prind eu

pus acum 16 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
bravos bolnavilor !!!! ma bucur enorm ca mai sant oameni care vad ceva in sr urile astea ,care au fost uitate si batjocorite in ultima vreme  de marea natiune , sa speram ca reusim sa punem mana pe cate una si sa le aratam la damblagiti ce inseamna un camion ramanesc adevarat!!!
respecte!!!!  


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 16 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
Tatal meu are un sr dac , care a fost cu oblon ridicator in acest stil:

steagul rosu tatal meu are dac care fost oblon ridicator acest stil:

53.6KB


pus acum 15 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
Poze cu DAC 6135 cu oblon hidraulic nu am, dar dacă tu mai ai poze cu SR-uri, postează-le, să le vedem şi noi!

Modificat de MagnuM (acum 14 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 15 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
Asta e al lui tata...

steagul rosu asta lui tata...

47.3KB


pus acum 15 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
Asta e al lui finu...

steagul rosu asta lui finu...

36.2KB


pus acum 15 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
ce parere avetzi de sr dac'ul tatalui meu...???

pus acum 15 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
super masini,bravo,ma bucur sa vad asa ceva in circulatie..dupa cite am vazut la remat..sa le folosesti tu si toata familia si sa aveti grija de ele!

pus acum 15 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
PH 06 GHR este SR 113 D. Am inteles de la tine, ca masina are motor SAVIEM - asta arata si capacul bateriilor! In poza, reiese ca nu are tractiune si pe fata.

PH 08 FFJ este SR 114 D. Banuiesc ca e tot cu motor SAVIEM - cel putin asta "tradeaza" capacul bateriilor! In poza, se vede clar axa fata motoare. Axa fata mai este functionala; sau e axa "oarba" - doar carcasa, fara mecanica? Masina are reductor si cardan fata, sau e doar un SR 113 D cu axa motoare "oarba" pe fata?

Modificat de MagnuM (acum 15 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 15 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
PH-08-FFJ e sr 114 d cu reductor si motorul original de sr 114...trage si fatza, dar a schimbat finu capacele la baterii.nu are motor de SAVIEM.

pus acum 15 ani
   
johnydasilva
Membru Junior

Din: Valea Doftanei
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 83
PH-06-GHR e dac 6135 4x2 care a fost cu oblon ridicator la spate, dar a schimbat tata masca din fatza si i-a pus una de buceag.si da are motor de saviem.

pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Faine masini . I-mi faceti pofta de-un SR din nou

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Ceva imagini mai vechi....

Anii 60

steagul rosu ceva imagini mai

45.7KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Gara Basarab

steagul rosu gara basarab

20.7KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Reclama originala SR 101

steagul rosu reclama originala 101

40KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Aspect din fabrica, 1958

steagul rosu aspect din fabrica, 1958

40.3KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Calea Dudesti

steagul rosu calea dudesti

27.5KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Ceva mai vechi!

steagul rosu ceva mai vechi!

15.8KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Ceva mai special

steagul rosu ceva mai special

12.4KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Aspect cu un SR nou nout

steagul rosu aspect nou nout

49.4KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
SR special!

steagul rosu special!

46.5KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Soldati la datorie

steagul rosu soldati datorie

43.2KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
E ZIS sau SR?

steagul rosu zis sau sr?

35.1KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
In 1993

steagul rosu 1993

25.2KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
De pe fiatforum, poza lui w311

steagul rosu fiatforum, poza lui w311

20.3KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
La CAP

steagul rosu cap

69.9KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
In 1960

steagul rosu 1960

35.4KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Inca un 101

steagul rosu inca 101

37.9KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Iar publicitatea pt export era foarte interesanta......

steagul rosu iar export era foarte

33.2KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Apropo, mai exista asa ceva?

steagul rosu apropo, mai exista asa ceva?

46.4KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Oare mai exista SR101 in afara de aia rosie de la fabrica?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277

Adrian_pt a scris:

Apropo, mai exista asa ceva?


eu am vazut ieri asa ceva undeva linga Beclean,era vidanja,tocmai avea de lucru intr-o curte!


pus acum 15 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Adrian_pt a scris:

SR special!



Ce poti sa spui despre modelul asta?! Poza pare facuta in timpul unui film, la televizor, iar eu, inca n-am auzit de SR 101 cu 3 axe... Singurele SR-uri cu 3 axe pe care le-am vazut, cand eram mic, erau derivate din SR 7 BA-1, modelul cu cabina avansata. Daca ai informatii, posteaza-le, sa le vedem si noi!

Modificat de MagnuM (acum 15 ani)


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 15 ani
   
MagnuM
Membru Senior

Din: Bucureşti / România
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732

Adrian_pt a scris:

E ZIS sau SR?



In poza e un ZIS 150.


_______________________________________
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Tot ce stiu este ca a fost folosit prin Sinaia/Predeal pentru transport turisti... Oricum o sa caut sa vad ce se mai poate afla. Sunt doua forumuri despre transport public unde se pricep destul de bine si la camioane/utilitare made in Romania.

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Despre ciudatenia aia cu trei axe cu care se carau turistii la Poiana Bv am undeva niste poze dar momentan nu stiu unde sunt si nici siteul de unde l-am descarcat.
Totusi, mie mi-se pare ca este ceva masinarie ruseasca din anii 40-50


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
Asa e, mea culpa. Masina e un ZIS-150.

steagul rosu asa mea culpa. masina zis-150.

44.9KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
O poza cu funul la un Buceag/Carpati....

steagul rosu poza funul

17.7KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Adrian_pt a scris:

Asa e, mea culpa. Masina e un ZIS-150.


Da, asta este una din pozele de care ziceam.
Dar nu este nici ZIS 150, eventual ceva special, nu m-ar mira sa fie amfibie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la