CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaIoana pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Honuire - low buget ? Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
La instalarea segmentilor noi, in motorul de VW Broasca ( dar si la alte masini, banuiesc) cum se poate face operatiunea de honuire fara scule speciale ? 
Doar cu ceea ce este disponibil mecanicului amator, ce-si repara motorul in curte  ... ?


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
o unealta mai DIY pt honuire ,poza de pe net
sunt cuiros oare ce rezultatea ar da
si mie mi-ar trebuii ceva honuire ,bine nu la masina ci la ceva micut de tot,unde nu conteaza chiar asa de mult calitatea suprafetii  

honuire low buget unealta mai diy honuire ,poza netsunt cuiros oare rezultatea dasi mie mi-ar

23.1KB


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Daca te referi la honuirea cilindrilor de frana, atunci ... am vazut la Unix Bucuresti, parca ...  o scula pt. honuit cil. de fr.  ...

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Cu dispozitivul cu 3 brate vei face treaba mai buna (la celalalt iti trebuie sistem de centrare) .
Viteza de rotatie trebuie sa fie mica (cca 10rot/min) si va fi corelata cu viteza de translatie (sus/jos) pe toata oglinda (lungimea) cilindrului .
In urma operatiei de honuire (care ia din material cateva sutimi de mm) rezulta o rugozitate foarte fina uniforma (cca2000) pe care piatra de rectificat nu o obtine .
Suprafata de contact creste cu cat sunt mai multe varfuri/mm patrat (suprafata tinde sa devina oglinda).
SPOR LA TREABA si multa atentie !


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591

Komissar a scris:

Daca te referi la honuirea cilindrilor de frana, atunci ... am vazut la Unix Bucuresti, parca ...  o scula pt. honuit cil. de fr.  ...

nu
mi-a venit ideea de a face un motoras pe aburi micuti de vreo 35 de cmc
pe principuiul cilindrului oscilator
dar cred ca o pot rezolva doar cu o alezare
ceva de genul asta va fi motorasul

honuire low buget komissar scris:daca referi honuirea frana, atunci ... vazut unix bucuresti, parca

39.9KB


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Vezi ca vei avea nevoie de segment(i) sa etanseze bine, clar ca e nevoie sa se alezeze cilindrul   In caz ca iti trebuie, am eu un pistonas dintr-o bormasina cu percutie, care are ca segment un oring, dar e destul de mare pistonasul (diametru de aprox 2-2.5 cm) ti-l dau daca il vrei 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
As zice, asa NU!


De ce ? Viteza de rotatie e prea mare comparativ cu translatiile, iar uleiul e prea putin  !


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Uitati cum se face profesional:


Uitati ce lubrifiere exista, ce strict si riguros e controlul dimensional al cilindrului. In video se zice ca se folosesc 3 pietrii, dupa care se foloseste o perie.
Bine, pe la noi nu se face asa de riguros, dar e o diferenta intre honuirea manuala si cea mecanizata   


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

knx a scris:

As zice, asa NU!


De ce ? Viteza de rotatie e prea mare comparativ cu translatiile, iar uleiul e prea putin  !



ooo my goood..........    
uuff tinerii astia...  


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
arcasul
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054

Liviu M a scris:

Cu dispozitivul cu 3 brate vei face treaba mai buna (la celalalt iti trebuie sistem de centrare) .
Viteza de rotatie trebuie sa fie mica (cca 10rot/min) si va fi corelata cu viteza de translatie (sus/jos) pe toata oglinda (lungimea) cilindrului .
In urma operatiei de honuire (care ia din material cateva sutimi de mm) rezulta o rugozitate foarte fina uniforma (cca2000) pe care piatra de rectificat nu o obtine .
Suprafata de contact creste cu cat sunt mai multe varfuri/mm patrat (suprafata tinde sa devina oglinda).
SPOR LA TREABA si multa atentie !



Ce folositi pt lubrifiere? Ulei (de care?) sau altceva?


_______________________________________
Nu uita ca eşti romān ......

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la