CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: bruneta_ta_us pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Giurgiu cauta Barbat 25 - 52 ani |
|
Costin
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 56
|
|
Salutare,
Cum spuneam si la prezentare forumisti, am in lucru un proiect: un vw 1302 cu coaja de 1303.
L-am luat anul trecut din Sf. Gheorghe, am cam luat teapa, dar fiind foarte incapatanat, vreau sa-l duc la bun sfarsit.
Ideea e ca imi doream de ani buni o broasca si eram pasionat de 1303. Intre timp au inceput sa imi faca cu ochiul si altele, dar...
Masina arata asa cand am adus-o in Buc:
Dupa prima etapa (desfacutul) arata asa: , iar eu aveam deja o depresie.
Cand am mai inaintat mi-a venit inima la loc:
Iar cand am vazut coaja inapoi pe sasiu, deja cantam si vorbeam singur
Urmeaza pregatirea pentru vopsire si vopsirea, iar motorul este aproape gata (l-am dus la un tip in Branesti ce se ocupa de asa ceva si astept sa ma sune dintr-o zi in alta sa mi-l dea la telefon sa-l aud si eu cum toarce).
Apoi va mai trebui asamblata la loc, alti bani alte distractii, dar sper sa ajung sa ma si plimb cu ea anul asta
Toate bune, Costin
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
arata bine de tot spor in continuare deschideti un topic la rubrica Restaurari si prezintane acolo lucrarile (desigur daca vrei)
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Fain! Si eu am un 1302 din 1970, si mai am inca una, fara acte! Dacca as gasi un sasiu de 1302-1303 cu acte, as face si eu, o "jonctiune", cum faci tu.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Costin
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 56
|
|
Salutare,
As avea si eu nevoie de un pic de ajutor:
1. La semi-caseta nu am acel opritor (marcat in poza cu o sageata). Are cineva? ca am impresia ca bracheaza prea mult rotile (atinge anvelopa de bara stabilizatoare).
2. la caseta de directie nu am jocuri decat atunci cand e la capat. E din cauza de mai sus (ca n-am acel opritor) sau e varza caseta?
3. de asemenea nu sunt sigur ca e in regula la directie/capete de bara. Mi se pare ca e prea in afara roata din stanga. Sunt identice capetele de bara stanga-dreapta?
4. Iar a patra rugaminte e legata de rezervor. Am luat unul sh, dar e groaznic de ruginit in interior. A bagat mesterul un bidon de feruginol, dar tot nu s-a curatat. Aveti ceva solutii mai bune de curatare a rezervorului? Sa-l tai, sa-l curat temeinic si apoi pasivizare mi se pare cam mult
multumesc, Costin
36.2KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
costinl a scris:
Salutare,
As avea si eu nevoie de un pic de ajutor:
1. La semi-caseta nu am acel opritor (marcat in poza cu o sageata). Are cineva? ca am impresia ca bracheaza prea mult rotile (atinge anvelopa de bara stabilizatoare).
2. la caseta de directie nu am jocuri decat atunci cand e la capat. E din cauza de mai sus (ca n-am acel opritor) sau e varza caseta?
3. de asemenea nu sunt sigur ca e in regula la directie/capete de bara. Mi se pare ca e prea in afara roata din stanga. Sunt identice capetele de bara stanga-dreapta?
4. Iar a patra rugaminte e legata de rezervor. Am luat unul sh, dar e groaznic de ruginit in interior. A bagat mesterul un bidon de feruginol, dar tot nu s-a curatat. Aveti ceva solutii mai bune de curatare a rezervorului? Sa-l tai, sa-l curat temeinic si apoi pasivizare mi se pare cam mult
multumesc, Costin |
Eu am, 1302, deci in mare parte la fel, doar ca la 1303 articulatia de jos difera fata de 1302. Referitor la intrebari: 1. Cu opritorul nu stiu, care-i faza, ca la a mea nici nu am remarcat existenta sau lipsa sa. 2. Caseta de directie, trebuie demontata verificata si reglat jocul din caseta. Si bineinteles, umpluta cu ulei de transmisie. Multa lume uita de uleiul din cas de directie si se trezeste cu caseta distrusa. 3. capetele de bara din cate stiu sunt identice si se gasesc de cumparat. Nu merita reconditionate sau piese sh, daca exista piese noi!. 4. Cu rezervorul, in locul tau nu m-as complica cu aia ruginita! Chiar daca o cureti, tot va ramane rugina destula, cat sa-ti infunde tot timpul filtrele si jigloarele din carburator. Cauta un rezervor nou, ca se gasaeste si nu vei avea batai de cap!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|