CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil AlexandraPopa
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Romania / Ce fel de aro o fi? Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor,sunt facute din tren,la repezeala
Ne pricepandu-ma la acele modele vechi pot doar sa observ combinatia dintre caroseria de IMS si cea de aro 243.Daca nu a fost un model de tranzitie cu siguranta este capotat ulterior (eu asa tind sa cred)...astept lamuriri de la cei care se pricep,inca o data scuze pentru calitatea pozelor.

fel aro fi? imi cer scuze pentru calitatea facute din tren,la acele modele vechi pot doar observ

36.8KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 14 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 14 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
Spate.Aici deja se vede ceva urma de incropeala....poate ma insel (?)


fel aro fi? spate.aici deja vede ceva urma insel (?)

49.4KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 14 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Este un M461, care are pusa o capota de 243, adica o caraciumba.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
Ma gandeam eu...totusi ii sta destul de bine asa,cu exceptia partii din spate desigur.

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 14 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Poza facuta de un prieten.

fel aro fi? poza facuta prieten.

39KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 14 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Dupa cum zice Marele Pantelimon: Caraciumba!

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Levo a scris:

Poza facuta de un prieten.

Un tip intermediar intre IMS care trece vázid-o din faTÁ-cátre spate in Aro 243.
s-ar putea numi si un tip de tranzitie....fata de IMS treptat tranziteazá in aro .
   


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591

Levo a scris:

Poza facuta de un prieten.

este un
IMOARO 218  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707

Werner a scris:

Dupa cum zice Marele Pantelimon: Caraciumba!


Sincer sa fiu arata bine cel albastru in combinatia asta! Eu cred ca noi il percepem prost fiindca nu a existat un astfel de model in productie dar pun pariu ca daca s-ar fi fabricat era apreciat.Mie unul imi place,cu obiectia ca era mai autentic cu stopurle tipice M-ului si fara cele doua ferestruici mici de la spate (din cate am vazut primele aro 243 nu le aveau).


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Treaba este discutabila!
De exemplu la cehi, a existat o firma, care fabrica hardtop din fibra de sticla, pentru M461 cat si pentru Aro 240.
Acolo acele masini, sunt acceptate, ca masini istorice, chiar daca au hardtop.
Este adevarat, ca este demontabil, si nu afecteaza structura caroseriei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Exact, Misi! Contra la un Hard-Top, facut sa arate bine, nu am nimica împotriva, daca este demontabil fara sa schimbe aspectul original al masinii. Treaba cu ARO M461243 este, ca totul este sudat. în felul acesta e distrusa originalitatea masinii. Cui îi place, e bine, mie nu îmi place! 

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la