CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil AlexandraPopa
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 39 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor,sunt facute din tren,la repezeala Ne pricepandu-ma la acele modele vechi pot doar sa observ combinatia dintre caroseria de IMS si cea de aro 243.Daca nu a fost un model de tranzitie cu siguranta este capotat ulterior (eu asa tind sa cred)...astept lamuriri de la cei care se pricep,inca o data scuze pentru calitatea pozelor.
36.8KB
Modificat de Motreanu Sorin (acum 14 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 14 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Spate.Aici deja se vede ceva urma de incropeala....poate ma insel (?)
49.4KB
Modificat de Motreanu Sorin (acum 14 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Este un M461, care are pusa o capota de 243, adica o caraciumba.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Ma gandeam eu...totusi ii sta destul de bine asa,cu exceptia partii din spate desigur.
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 14 ani |
|
Levo
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Poza facuta de un prieten.
39KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 14 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Dupa cum zice Marele Pantelimon: Caraciumba!
|
|
pus acum 14 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Levo a scris:
Poza facuta de un prieten. |
Un tip intermediar intre IMS care trece vázid-o din faTÁ-cátre spate in Aro 243. s-ar putea numi si un tip de tranzitie....fata de IMS treptat tranziteazá in aro .
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
Levo a scris:
Poza facuta de un prieten. |
este un IMOARO 218
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Werner a scris:
Dupa cum zice Marele Pantelimon: Caraciumba! |
Sincer sa fiu arata bine cel albastru in combinatia asta! Eu cred ca noi il percepem prost fiindca nu a existat un astfel de model in productie dar pun pariu ca daca s-ar fi fabricat era apreciat.Mie unul imi place,cu obiectia ca era mai autentic cu stopurle tipice M-ului si fara cele doua ferestruici mici de la spate (din cate am vazut primele aro 243 nu le aveau).
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Treaba este discutabila! De exemplu la cehi, a existat o firma, care fabrica hardtop din fibra de sticla, pentru M461 cat si pentru Aro 240. Acolo acele masini, sunt acceptate, ca masini istorice, chiar daca au hardtop. Este adevarat, ca este demontabil, si nu afecteaza structura caroseriei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Exact, Misi! Contra la un Hard-Top, facut sa arate bine, nu am nimica împotriva, daca este demontabil fara sa schimbe aspectul original al masinii. Treaba cu ARO M461243 este, ca totul este sudat. în felul acesta e distrusa originalitatea masinii. Cui îi place, e bine, mie nu îmi place!
|
|
pus acum 14 ani |
|