knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Inainte sa faci ceva, gandeste-te daca nu s-ar putea repara, si ce invoca acest fapt (adica se gasesc praguri si ce mai e nevoie, la ce pret, cat te-ar costa reparatia, etC). Trebuie sa iei in considerare faptul ca, nu prea sunt sanse sa gasesti una chiar fara rugina, sau chiar daca o gasesti, va cere foarte mult pe masina. Poate ca cu Oltcit nu e cazul, dar cine stie. S-o dai = s-o duci la remat ? Gandeste-te ca orice e reparabil, numai depinde de cati bani si vointa ai. Fiecare face ce vrea, si cum vrea. Asa ca alegerea e de partea ta. Din cate ai scris, eu zic ca nu e asa de multa rugina. Cu pasajele aripilor spate, era de asteptat, pt ca e o boala genetica Oltcit. Stiu ca se gasesc elemente de reparatie pt aripa spate. Pe fata nu inteleg ce vrei sa zici prin "semiaripa". Pragurile, se pot schimba chiar foarte usor, daca ai un tinichigiu care cat decat se pricepe. Conteaza sa nu ai lonjeroanele (pt ca e tractiune fata) , podeaua (pe cat se poate) si restul elementelor structurale de rezistenta afectate (stalpii, intariturile). Daca te uiti pe la rubrica restaurari, poti vedea ca majoritatea noastra se lupta, s-a luptat, si se va lupta cu problemele de genul praguri coapte, aripi coapte, etc. Se poate vedea, ca astfel de probleme sunt "tratabile" fara probleme cu flex si cu aparatul de sudura. Cred, ca stii masina mea ( Restaurari-> Lada 1500), eu am cumparat aripile fata/spate, fusta fata, fusta spate, masca fata, pragurile, podeaua portbagajului, oala rotii de rezerva, oala rezervor benzina, lonjeroanele, elemente de reparatie pt rama parbrizului, etc. Si s-ar putea sa-mi schimb contraaripile pe fata, depinzand cum o sa fac cu banii. Vezi ca si eu lucrez de 2 ani la masina, si inca nu se vad rezultate concrete. Nu trebuie sa te grabesti niciodata. Intre timp, s-o pot termina m-am apucat pe langa facultate (ceea ce imi ocupa 75% din timp, pt ca am obiceiul sa ma duc la toate cursurile), m-am apucat si de munca. Concluzia e, ca ar fii pacat sa renunti. NU trebuie sa te lasi descurajat de la niste rugina. Daca intr-adevar, e coapta foarte tare, structura de rezistenta e dusa, si nu se renteaza o reparatie sau nu gasesti om care s-o faca, atunci da, fa rost de alta caroserie, si considera tot ce ti-am zis neadevarat pt cazul tau. De asta zic, ca inainte de a cumpara ceva, sa verifice omul si dedesubt, sa nu se ghideze numai dupa aspectul exterior. Iar daca o face ulterior, si considera reparabila, sa investeasca in tabla, si cand e gata sa faca celelalte lucruri necesare. Si in caz ca decizi s-o repari, nu te speria daca tinichigiul zice, aaa pai domle, asta nu se paote face/nu se merita sa se faca/ pt ca toti zic asta. Uite ce am gasit si pe oltcit.ro (forumul) 100% gasesti
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|