CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Popa Bianca 24 ani
Femeie
24 ani
Valcea
cauta Barbat
25 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Am nevoie de o parere din partea voastra Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Astazi am luat o decizi la care am nevoie de ajutorul vostru.
As vrea sa dau Migul -orima mea masina si sa imi cumpar alta oltcit.
Motivele sunt :parinti
rugina la praguri foarte mare(aproape ca nu mai am praguri)
Semiaripi fata-spate coapte rau
Vreau o parere de la voi.
Dupa ce vand oltcitu imi voi lua altul.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Mise rupe sufletul ca fac acest pas,dar rugina e prea multa.      


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Inainte sa faci ceva, gandeste-te daca nu s-ar putea repara, si ce invoca acest fapt (adica se gasesc praguri si ce mai e nevoie, la ce pret, cat te-ar costa reparatia, etC). Trebuie sa iei in considerare faptul ca, nu prea sunt sanse sa gasesti una chiar fara rugina, sau chiar daca o gasesti, va cere foarte mult pe masina. Poate ca cu Oltcit nu e cazul, dar cine stie. S-o dai = s-o duci la remat ?  Gandeste-te ca orice e reparabil, numai depinde de cati bani si vointa ai. Fiecare face ce vrea, si cum vrea. Asa ca alegerea e de partea ta. Din cate ai scris, eu zic ca nu e asa de multa rugina. Cu pasajele aripilor spate, era de asteptat, pt ca e o boala genetica Oltcit. Stiu ca se gasesc elemente de reparatie pt aripa spate. Pe fata nu inteleg ce vrei sa zici prin "semiaripa". Pragurile, se pot schimba chiar foarte usor, daca ai un tinichigiu care cat decat se pricepe. Conteaza sa nu ai lonjeroanele (pt ca e tractiune fata) , podeaua (pe cat se poate) si restul elementelor structurale de rezistenta afectate (stalpii, intariturile). Daca te uiti pe la rubrica restaurari, poti vedea ca majoritatea noastra se lupta, s-a luptat, si se va lupta cu problemele de genul praguri coapte, aripi coapte, etc. Se poate vedea, ca astfel de probleme sunt "tratabile" fara probleme cu flex si cu aparatul de sudura. Cred, ca stii masina mea ( Restaurari-> Lada 1500), eu am cumparat aripile fata/spate, fusta fata, fusta spate, masca fata, pragurile, podeaua portbagajului, oala rotii de rezerva, oala rezervor benzina, lonjeroanele, elemente de reparatie pt rama parbrizului, etc. Si s-ar putea sa-mi schimb contraaripile pe fata, depinzand cum o sa fac cu banii. Vezi ca si eu lucrez de 2 ani la masina, si inca nu se vad rezultate concrete. Nu trebuie sa te grabesti niciodata. Intre timp, s-o pot termina m-am apucat pe langa facultate (ceea ce imi ocupa 75% din timp, pt ca am obiceiul sa ma duc la toate cursurile), m-am apucat si de munca. Concluzia e, ca ar fii pacat sa renunti. NU trebuie sa te lasi descurajat de la niste rugina. Daca intr-adevar, e coapta foarte tare, structura de rezistenta e dusa, si nu se renteaza o reparatie sau nu gasesti om care s-o faca, atunci da, fa rost de alta caroserie, si considera tot ce ti-am zis neadevarat pt cazul tau. De asta zic, ca inainte de a cumpara ceva, sa verifice omul si dedesubt, sa nu se ghideze numai dupa aspectul exterior. Iar daca o face ulterior, si considera reparabila, sa investeasca in tabla, si cand e gata sa faca celelalte lucruri necesare. Si in caz ca decizi s-o repari, nu te speria daca tinichigiul zice, aaa pai domle, asta nu se paote face/nu se merita sa se faca/ pt ca toti zic asta. Uite ce am gasit
si pe oltcit.ro (forumul) 100% gasesti


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Masina ta se poate repara, fara probleme, dar va costa ceva bani, un minim de 200-300 Euro, daca schimbi elementele ruginite, cu altele noi !
De carpit, nu merita! Ca dupa 2-3 ani te trezesti, ca se cojeste si poti sa te apuci de la capat.
Deci concluzia este ca se poate face, dar costa!
Ceea ce este discutabil, ca merita sa investesti sau avand in vedere preturile foarte mici, la care se vand Oltciturile, sa-ti iei alta masina.
Dar si cu alta masina, nu poti fii sigur ca este chiar perfecta. De obicei, pe orice masina veche este de lucru, si necesita investitie!
Daca as fi in locul tau, as pastra masina, l-as pune deoparte, intr-un loc uscat si cu pasi mici as aduna bani ca s-o pot repara ca lumea (asa cum face si knx, cu Lada sa).
Tu in momentul de fata ai trei probleme: nu ai un garaj inchis, nu ai fondurile necesare si la varsta ta, inca nu ai nici calificarea necesara.
Dar cum am zis, cu pasi mici, poti avansa.
Faza e, ca daca te apuci de restaurarea unei masaini, trebuie sa ai si anumite fonduri, ca  din pacate ceea ce facem noi, este in "sport" destul de costisitor.
Incearca sa-i gasesti un garaj, unde s-o bagi, si in 2-3-4 ani vei face rost si de banii necesari, oricum mai ai doi ani, pana vei putea sa-ti iei permisul, deci ai tot timpul in fata ta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
In cazul in care pragurile sunt complet ruginite, semiaripile fata si spate asemenea, s-ar putea sa fie ceva probleme si pe la lonjeroane, pedalier, stalpi si sigur la portbagaj ca la semiaripile spate si portbagaj rugineste prima oara.Table noi de schimb gasesti, la preturi rezonabile dar per total rezulta multa munca si ceva bani.  Daca in plus mai ai de facut si motorul si pe deasupra este Oltcit RM, adica o strutocamila de care toti au fugit cu frane si roti de Dacie, cu cutie de viteze romaneasca, fara frana de mana, si cu directia super greoaie, chiar ca nu se merita. Pana in 2000 RON gasesti un Oltcit fara rugina la care sa nu-i faci mai nimic, poate chiar TRS, care e cu totul altceva. Daca insa vrei sa-l restaurezi tu pe indelete, fara sa tii cont de costuri, atunci pastreaza-l.

pus acum 14 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Dragi prieteni multumesc de sfaturile acordate.
Din pacate decizia mea a fost forta de catre parinti.
Mama mea a decis in locul meu sa dau masina.
Voi pastra 85% din piese+motorul bun cumparat.
De 2zile nu dorm,dar nu am ce face .
Din fericire am gasit un alt oltcit care imi va inlocui Mig-ul ,dar nici o masina nu o va putea inlocui cu adevarat.
classicfan ai dreptate ,am o problema si la lonjeroane.
Rog ca acest topic sa fie sters sau inchis.
Ne auzim peste cateva zile.            


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Suntem alaturi de tine! Nu fii trist!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la