CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: deiutza20 Profile
| Femeie 21 ani Bacau cauta Barbat 21 - 44 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Voi posta azi ,cu scuzele de rigoare doar pozele.Restul detaliilor miine,ca-s obosit acum...[img]
50.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
fishy86
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Foarte frumoasa
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Faina! Da' ce seamana constructiv cu AWO-ul! De pe asta a fost copiat Simsonul, de fapt, dupa R26
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Difera de R26 Furca fata este tip paralelogram, sau ma rog... Motorul difera si la partea cu aprinderea,cadrul cred ca este la fel cu cel care are motor boxer.Nu stiu exact numarul,dar va promit ca daca mai doriti date tehnice voi scrie mai pe seara.Are numere noi acum.Are 18 cai putere fata de 15 cit are r26. Astea au fost folosite de politie si unele din ele de armata RFG .Aveam undeva si cite bucati au fost facute,nu mai stiu exact dar parca 27000. Trebuie sa scrie asta undeva pe net,ca eu acolo am citit. Exista si varianta cu doua sei.Asta a mea este originala 100%.Cauciucurile sint rusesti.Motorul are un relanti de pot numara exploziile de la piston.Foarte silentioasa pina la o anumita turatie,apoi,caracteristic motoarelor BMW,incepe si urla,pe masura ce urc in ture.Este in 4 timpi pentru cei care nu stiu.
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
fffoarte frumos
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Revin cu niste poze noi cu B M W R27. Anul asta inca nu am pornit-o. Am cumparat o baterie ,cam mica ce-i drept si am constatat ca nu functioneaza incarcarea.Am dat jos releul BOSCH si urmeaza sa-l masor. Imi mai trebuie un comutator pentru semnalizare... Cauciucul pe fata l-am schimbat,este nou ,si am dat jos lampa de culoare rosie din spate sa o curat. Probabil voi pune ceva de pe o motocicleta mai noua care are si semnalizatoare.Am gasit ceva dar trebuie sa-i fac o adaptare sa nu gauresc aripa.Sa ramina original,adica sa pot da jos oricind si sa-i pun lampa ei de fabrica.Am dat jos cu intentia sa schimb furtunul care duce benzina de la rezervor la carburator pentru ca este cam copt .
Bmw_R_
S-a cam depus praful pe ea...dar e bine ca sta in garaj. Conform Wikipedia s-au fabricat 15364 exemplare. Mi-ar fi placut mai mult cu o singura sa adica un loc,dar si saua cu care este echipata motocicleta mea este originala.
Seria la motocicleta mea este 383 098 ceea ce inseamna ca este printre ultimele fabricate.Este din 1964,iar cei de la Bmw spun ca au fost fabricate din 1960 pina in 1966
BMW manufactured 15,364 R27 models (engine numbers 372 001 – 387 566 ) over the production years of 1960 to 1966. Some of the 1966 R27 models were sold as 1967 models because dealers in those years often would assign dates to BMW motorcycles when they sold them, and not necessarily when they were manufactured.
|
|
pus acum 14 ani |
|
sorinmoto
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 100
|
|
Salutare d-le, ai o piesa frumoasa ,sa ai noroc de ea. Daca mai sti vre-una , m-ar interesa , chiar daca e cu lipsuri ca am un cadru de bmw r71 si caut cea mai buna solutie sa cumpar piese de r71 sau o alta motocicleta dar tot bmw ca am un mz rt 125 care imi place ca estetic atat ca bmw imi e la inima, acesta e microbu si nu ma pot lipsi de el. Toate cele bune
42.9KB
_______________________________________ omul potrivit in locul potrivit
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Este frumos MZ-ul. Am si eu 3 bucati...Nu vinzi/schimbi busonul de la rezervor ? Am vazut ca se inchide cu cheie...seamana cu ce am eu la BMW doar ca al meu este stricata partea de inchidere. Nu mai stiu alt BMW pentru ca si eu as mai cumpara... Stiam la un vecin un ZUNDAPP din 1936 dar l-a dat cica la cineva sa-l duca in Germania.Cind am vorbit cu omul ,motocicleta nu pornea,avea ceva pe la aprindere si pina am venit de la munca ,a si vindut-o...Daca stiam ii dadeam eu dublul banilor ceruti(putini oricum) dar nu mi-a venit sa cred ca o vinde...O tinea in beci si fiind la subsolul blocului era mai greu de scos afara. Cind a scos-o la lumina a si vindut-o. Omul mai avea un Simson Sport cu care circula aproape zilnic dar trebuia sa-i schimbe un piston.Zicea ca merge de Skoda.Pina sa-i schimbe pistonul a scos-o pe cealalta sa o porneasca...Si s-a dus...
|
|
pus acum 13 ani |
|
fari
Membru Senior
Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
|
|
Am buson dar nu are cheie,daca te intereseaza....
_______________________________________ SR 132 M Carpati 1967 M 461 C Zimbru 1969 Aro 240 1973 UAZ 469 1973
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Se poate o poza cu busonul...va rog.
|
|
pus acum 13 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
fari
Membru Senior
Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
|
|
Am mai gasit un buson de MZ inscriptionat aniversar 60 de ani,nu mai stiu cine cauta...;
_______________________________________ SR 132 M Carpati 1967 M 461 C Zimbru 1969 Aro 240 1973 UAZ 469 1973
|
|
pus acum 13 ani |
|
lupalb
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 362
|
|
As vrea eu, te rog. Da-mi un PM cu pretul. D-le Gherghin, mi-am luat buson nou, cu cheie, de la unguri, am iesit cam la 50 de lei bucata.
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
As vrea si eu un buson nou cu cheie ,chiar v-am spus parca pe aici ca sint dispus sa-l iau si pe acela din Germania. Intre timp mi-a trimis Fari un buson exact cum il am eu pe cel de pe motocicleta ,si culmea se potriveste si cheia mea ...bine asta poate insemna ca se potriveste orice cheie !!! Nu mai aveti posibilitatea sa-mi cumparati si mie un buson nou cu cheie ?
|
|
pus acum 13 ani |
|
retromotor
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 152
|
|
Am buson cu cheie nou, cromat, merge la BMW R26, 27, 60/5, cele de militie, probabil si pt alte BMW-uri. Va mai intereseaza?
|
|
pus acum 13 ani |
|
sorinmoto
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 100
|
|
gabi_pau a scris:
Am buson cu cheie nou, cromat, merge la BMW R26, 27, 60/5, cele de militie, probabil si pt alte BMW-uri. Va mai intereseaza? |
care e pretul?
_______________________________________ omul potrivit in locul potrivit
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ma intereseaza , mai ales daca are si cheie. Va rog daca reusiti , dati un bip sau un mesaj si va sun eu. Numarul meu este 0722348891 sau 0768546880. Va multumesc.
|
|
pus acum 13 ani |
|
retromotor
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 152
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
sorinmoto
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 100
|
|
FOARTE , FOARTE ,FOARTE ,FRUMOASA....
47.6KB
_______________________________________ omul potrivit in locul potrivit
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ce semana motorul de la asta, cu cel de Simson!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Pai si Simson-ul este tot o copie de BMW ...
|
|
pus acum 13 ani |
|
sorino
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 21
|
|
Buna colegi, simsonul se numea inainte de razboi E M W cu E de la Eisenach. B M W vine cum stiti de la Bayerische Motoren Werke. EMW are emblema Rosu cu Alb. Exista si Typuri motociclete identice cu BMW. EMW sint mai cautate pentru ca mai rare. Fabrica EMW afost demontata si dusa in Rusia unde cred ca se mai fac si astazi Ural cu atas.
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Este cu totul alta,,mincare de peste" cum zice romanul. Stim si noi istoria BMW , EMW si Simson . Exista si aici pe forum dar si pe net. EMW 350 cmc , si este BMW -ul de dinainte de razboi, parca R35, Simson-ul are 250 cmc , si este tot un BMW de dinainte de razboi.Toate sint intr-un singur piston, in 4 timpi . Ural-ul are doua pistoane , boxer si este si el copie BMW dar diferit fata de cele de mai sus. Prietenul Google stie mai multe...
|
|
pus acum 13 ani |
|
mark1
Membru Senior
Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
|
|
sorino a scris:
Buna colegi, simsonul se numea inainte de razboi E M W cu E de la Eisenach. |
domnule,dezinformati voit sau chiar va e greu sa va documentati putin?
Pe scurt: BMW r35 s-a fabricat in 1937-1938 fiind urmasul Bmw-ului R4,dupa care productia a fost axata pe motocicletele grele de razboi,Bmw R61,R66,R71,R75...
Din 1945 a fost produs fara licenta la Eisenach,BMW R35 SAG(Sowjetischen Aktiengesellschaft)"Awtowelo"....
EMW R35 este urmasul lui BMW R35 si a aparut la Eisenach in 1952,dupa ce firma BMW(Bayern) si-a recastigat in justitie marca,rusii fiind astfel nevoiti sa schimbe numele,logo-ul in alb rosu si alte cateva modificari aduse motocicletei,pastrand totusi linia.
IMZ Ural M72 e copia fidela a Bmw-ului R71
Simsonul are cate ceva furat din Bmw R24 si R25...
Scuze de off topic
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ei , ati vazut...stie lumea de aceste marci , mai multe decit v-ati imagina. Multumim mark1 !!! Asta este o discutie constructiva ! Fiecare are cite ceva de invatat din asa ceva.
|
|
pus acum 13 ani |
|
osucosmin
Membru Junior
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 94
|
|
stiam ca motorul la simson a fost facut de austrieci sau gresesc?iar din cate stiu primele modele de emw se pot deosebi de bmw dupa serii
44.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ieri am scos BMW-ul din hibernare ... A primit intre timp o lampa spate noua , geamul ei era fisurat si aplicat in partea din mijloc un plexi cred de la alt stop . Am curatat saua , rezervorul si am legat releul de incarcare. Bateria am incarcat-o si sper miine sa o pornesc . Am cumparat intre timp si comutatorul de semnalizare original . Trebuie s-o pregatesc de drum , pentru ca vreau sa ma plimb cu ea cit de repede . Miine o degresez , mai ales motorul care-i dat cu vaselina , si toate partile cromate . Furtunul de la rezervor la carburator trebuie din nou schimbat , iar miine primeste si un filtru de aer nou , original . Tot miine ii schimb si uleiul , e curat dar a stat si poate sa dauneze motorului .
BMW_
51.3KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
asta ii o motocicleta superba, cu patina vremii, chiar merita sa fie folosita si repusa pe drum
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Azi motocicleta a primit filtru de aer nou , un schimb de ulei pentru motor , reglat tachetii admisie 0,20 ,evacuare 0,15 , platina la 0,5 . Bateria noua este cam mica , are doar 4Amperi /6 volti ...Original scrie in manual ca ar trebui 9 Amperi . Releul de incarcare a fost reconditionat insa la turatii mari se tot aprinde becul de la incarcare din bord . Nu stiu din ce cauza . La reglajele releului nu s-a umblat . Incarcarea , mai precis firul de la excitatie trece printr-un beculet din bord. Era ars si l-am schimbat cu altul identic . In relanti am 6,3 volti . Daca turez motorul , creste pina la 6,8 Volti . Insa la turatie mare , becul se aprinde . Ar trebui in relanti sa pilpiie ...insa nu stiu care-i fenomenul . Plexicul stopului din spate este nou , am gasit pe eBay ...originalul era reconstruit , mijlocul era de la alt stop , asa ca am preferat nou . Comutatorul semnalizarii exista , insa a fost demontat si curatat si verificate contactele . Am cumparat si un set nou de bujii cit am tot reglat , am mai schimbat vreo doua bujii . Originala am cumparat-o cu NGK .Acum are Bosch insa pentru incercari am folosit Sinteroame... Am schimbat uleiul desi avea doar doi ani , insa nu a functionat motorul si la cit ulei necesita , era si pacat sa nu-i fac schimbul . Am pus Repsol 10 w 40 , insa probabil voi pune Selenia dupa ce rulez cu asta putin...
Pentru parada de simbata , am lipit autocolant pe casca , cu insemnele MILITIA , deoarece astfel de motociclete au fost folosite de militie, securitate si garzile lui Ceausescu , impreuna cu sora ei mai mare , cu motor boxer . Sigur , toate furtunurile flexibile de la rezervor si carburator au fost schimbate cu altele noi . Cablul de acceleratie ,,agata " putin , posibil sa nu fie amplasat bine pe sub rezervor . Insa o remediez miine . Tot miine ar trebui sa-i schimb cupajul hardlex de la cardan , sa fie si ala nou .
47KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
BMW R 27
In lucru ...
44KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Releul de incarcare a fost reconditionat insa la turatii mari se tot aprinde becul de la incarcare din bord . Nu stiu din ce cauza . La reglajele releului nu s-a umblat . Incarcarea , mai precis firul de la excitatie trece printr-un beculet din bord. Era ars si l-am schimbat cu altul identic . In relanti am 6,3 volti . Daca turez motorul , creste pina la 6,8 Volti . Insa la turatie mare , becul se aprinde . Ar trebui in relanti sa pilpiie ...insa nu stiu care-i fenomenul. |
La turatie mare, s-ar putea sa supraincarce si de aia sa se aprinda becul. Incearca sa mai reglezi la releul de incarcare, dar inaite fa niste semne cu reglajele initiale, ca sa le poti reface ulterior la nevoie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
fishy86
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Releele astea de incarcare is un mister . Degeaba le reglezi ca intr-un final parca tot nui ok . Din cate stiu eu incarcarea merge pana la 7.2 v , cu motorul turat. La relantiu undeva la 6.2-6.4 v
|
|
pus acum 11 ani |
|
hufo
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
|
|
fari a scris:
Am buson dar nu are cheie,daca te intereseaza.... |
am eu chei
|
|
pus acum 11 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
fishy86 a scris:
Releele astea de incarcare is un mister . Degeaba le reglezi ca intr-un final parca tot nui ok . Din cate stiu eu incarcarea merge pana la 7.2 v , cu motorul turat. La relantiu undeva la 6.2-6.4 v |
Cumva se intampla sa ai un releu din asta de incarcare de 6V?.Parca Jawa Cz mai are asa ceva. Gen SSM 11Z. Scuze de off-topic.
48KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
fishy86
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Nu am din pacate asa releu Imi pare rau
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Am cumparat baterie noua, tot nu merge incarcarea. Poate-i pun un alternator ...
61.2KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Intre timp motocicleta a primit numere de Hunedoara.
moto
46.3KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte frumoasa. Cu incarcarea nu te stresa, ca oricum nu cred ca te duci prea departe cu ea. Plus ca ai duba T4, o poti duce in duba la vreo intalnire mai indepartata. Apoi vei gasi pe undeva un releu de incarcare original.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Am rezolvat cu incarcarea, cu releul ei original. Un fir era intrerupt la distanta mica de locul unde era papucul care se fixa de surub. Era ca sa zic asa un contact imperfect. Cand dadeam releul jos, practic se misca firul in zona aia si facea contact... In fine, ieri am trimis un mail Fabricii BMW .Intrebarea mea era daca stiu despre faprul ca motocicleta cu seria 383098, adica a mea a fost livrata catre Statul Roman pentru ca astfel sa-i completez istoria legata de importul si utilizarea acestor motociclete de catre serviciul Garzii Prezidentiale sau ma rog , Militiei sau Securitatii de atunci . Foarte amabili mi-au raspuns :
Dear Mr Nicolae,
Thank you for your email.
The BMW R 27 VIN 383098 was manufactured on June 05th, 1964 and delivered on March 01st, 1965 to the BMW dealer Ell in Stuttgart. The bike was equipped with a bench seat.
We hope this information is helpful for you.
Yours sincerely,
Julia Oberndörfer
-- BMW Group Julia Oberndörfer BMW Group Classic Archiv, Sammlung, Classic Brand Management (AK-50) Historischer Informationsdienst Moosacher Straße 66 80809 München
A...am uitat sa va spun. Am fost si aici la noi, la o Reprezentanta BMW . Foarte aroganti...zici ca toate BMW-urile de acolo erau a lor, ca ei erau stapani pe mosie, mi-au cerut 50 de euro . Adica au zis ca BMW are serviciul info si ca solicita suma de 50 euro...Amaratii de ei, aveau nevoie de bani ...Tipic romanesc .
Modificat de gherghin nicolae (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Sigur am mers in paralel cu cautarile de piese si echipamente, asa ca am luat si platini noi, pentru ca dupa atatia ani de functionare, cel sau cei care au asigurat intretinerea motocicletei au facut cum au putut ei ca sa o mentina in functionare . O adaptare care am intalnit-o des au fost platinile.Pentru ca acolo sunt piese in miscare ele se uzeaza. Platinile de Dacie sau de orice altceva se gasea la noi in comert atunci nu se potriveau exact. Atunci au inlocuit doar contactul platinat atat de pe platina fixa cat si de pe cea mobila. Cum ? Simplu . Au gaurit originalul si au nituit un alt contact de la orice altceva. Ei bine , si mie imi cam faceau figuri in sensul ca respectivul nit nu era fixat cum trebuie si se misca. Datorita acestui fapt aveam scanteie la bujie cu intermitenta. Uneori nu pornea... Asa ca din nou am apelat la produs original . Desigur tot la mama lor, adica la BMW A.G. Group .
Desigur, imi lipsea si comutatorul semnalizarii . Pe eBay inca se gaseste , cam rar ce-i drept
El venea montat aici , pe ghidon .(Se vede in poza pe partea dreapta a ghidonului locul unde urmeaza sa-l montez )
Insa datorita raritatii, dificultatii obtinerii cat si fragilitatii si nu in ultimul rand a pretului, probabil voi pune provizoriu altceva care sa fie similar si usor de folosit . Originalul il pastrez pentru parade
Seria achizitiei a continuat cu cateva accesorii , nu neaparat originale dar care se inscriu oarecum tematicii .
Doua proiectoare Hella (unul are sticla fisurata...de pe o masina care utiliza asa ceva in anii 70
Astea doua sunt niste bastoane folosite de Militie si de organele care aveau dreptul sa opreasca circulatia in anii comunismului. Vamesi, securisti si cine stie cine...Unul dintre bastoane a fost folosit si in alte scopuri (tortionare evident ) pentru ca am fost nevoit sa-i refac cateva din placutele reflectorizante si sa le inlocuiesc. Pe ambele apare sigla IGM (Inspectoratul General al Militiei )
Cel cu indicatorul de oprire rotund nu stiu ce provenienta are, imi pare si el interesant.
Aici un print screen dupa mail-ul primit de la Departamentul Vehicule Istorice al BMW
Din Romania putin probabil sa pot afla ceva despre motocicleta, ceva de genul cate bucati au fost importate oficial...Doar zvonuri ca 25 de bucati cu motor boxer sora mai mare R69 parca si 25 din astea . Unele au fost repartizate in teritoriu in orasele mari. Cate, de care, cum au fost achizitionate de populatie...nimic , doar zvonuri . Ce stiu eu este despre motocicleta mea este ca a apartinut unui fost lucrator in Militie sau Securitate si a fost inmatriculata cu numere noi pe vaduva sotie a omului, de la care am cumparat-o eu acu vreo 10 ani. Mai mult nu am reusit sa aflu pentru ca si femeia a murit... Asa ca voi incerca in sens invers sa aflu cate ceva...In concluzie voi cauta firma din Stutgard care a vandut motocicleta in 1965 dupa cum mi s-a spus in mail-ul celor de la BMW. Probabil voi gasi o copie dupa contractul de achizitie catre statul Roman . Vedem... Cercetarea continua .
Modificat de gherghin nicolae (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
"Cel cu indicatorul de oprire rotund nu stiu ce provenienta are, imi pare si el interesant."
Pt patrula scolara de circulatie pare....cu el patrula scolara opera la trecerile de pietoni masinile ca sa treaca scolarii incolonati etc.
Pe o parte are semnul si pe partea opusa trebuie sa scrie stop...
Stiu pt ca am fost in patrula scolara ,aveam centura in diagonal din piele alba,bat de asta cu stop (dar parca era hexagonal nu rotund) si insigna de patrula scolara circulatie (mai am si acum insigna)
PS:Felicitari pt motocicleta....daca as cumpara vreodata motor (plus sa iau carnetul) asta este singurul model care-mi place.....
Modificat de g-power (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Nu, nu-i din aia cu STOP , o retin si pe aia . Pe asta scrie MBP , insa nu stiu daca-i in rusa sau romaneste. Cert e ca sunt niste prescurtari cred...nu stiu ce inseamna si am acoperit inscriptia cu o banda alba .
Poate cineva care citeste pe aici s-o identifice...Vopseaua originala e reflectorizanta. Sa fie de la Aeroporturi , pentru dirijarea avioanelor ?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
BP poate fi Bundest Post, adica Posta germana. Dar ce treaba are posta germana cu controlul circulatiei?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Sau o fi Politia militara germana. Doar presupun... MBP = Military Bundest Patrol Oricum, marfa cumparata de tine este veche, probabil din anii '60, sau chiar mai vechi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
E posibil sa fie cum zici Misi . Mai ales ca am cumparat-o din targ, cine stie de unde o fi fost adusa. Pe ambele parti este la fel , acelasi scris.
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ia uite Misi ce am gasit pe Facebook. Seamana putin cu asta care o am eu :
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nu e la fel. Ala avea pe o parte rosu, iar pe partea aialalta verde.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|