CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Kitana
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
An fabricatie 1968,modelul cu luneta mai mica,similara sau identica cu 100 S Modificari reversibile facute: Delcou de Dacie (am si originale vreo 3),semnalizatoare fata adaptate tot de Dacie,(din astea nu am decit unul,asta a si fost motivul modificarii ),bare fata-spate provin de la 100 S (am si originalele dar cromul este dus),lipsa ornamentul care vine in fata in prelungirea semnalizatoarelor,adaptare sonda presiune ulei,temperatura apa si temperatura motor,impreuna cu ceasurile aferente (dar mai am un panou de bord care nu este decupat). Am cumparat masina de la unchiul meu,care altfel ajungea la fier vechi.Arata si atunci ca si acum foarte bine.A fost tinuta numai in garaj,pina acum 2 ani. Alte detalii la cerere.
39.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
36.1KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
42KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
41.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
51.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
43.2KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
In unele poze veti observa vopseaua putin matuita...este in al doilea an de stat afara din garaj
49.5KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Masina nu a fost niciodata lovita...dar unchiul meu mi-a relatat ca prin 1985 masina i-a fost furata si a fost gasita dupa vreo 7 zile pe defileul Jiului,spre Tirgu-Jiu,cu motorul dat jos...El a zis ca probabil pentru ca nu se gaseau piese , probabil din aceasta cauza i-a fost furat...Masina insa nu a fost vandalizata si ulterior,au gasit si motorui cei de la militie ,aruncat in Jiu.Nu retin ce lipsea de pe el dar stiu ca a fost refacut in totalitate numai cu piese noi.Cumparate din Ungaria,unchiul meu a fost sofer si el a adus autobuzele acelea articulate care au circulat pe la noi prin oras multa vreme(IKARUS) .Apoi ,el ,in fiecare concediu pe care-l facea la Sovata,mai cumpara piese de prin tara...de aceea am piese din abundenta pentru masina. Dar sa continui cu pozele...
40.4KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
48.3KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Interiorul care arata bine,se observa ca sub presuri nu are rugina...
35.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
37.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Pina si presurile precum si toate cauciucurile din interior sint originale si in stare buna. Masina a avut huse textile dar datorita soarelui s-au decolorat si le-am dat jos.V-a trebui sa pun altele noi...
37.9KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
50.3KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
40.3KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Masina mai are un contact in plus (este un plus general)situat in partea stinga ,de cind i-a fost furata...deci porneste obligatoriu numai cu doua chei
38.4KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
55.7KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Asa este,galeria de evacuare este cam ruginita...dar,sta nepornita de 2 ani !
41KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Si in fata,deasupra baghetei cromate a aparut rugina,dar nu este in profunzime. In spatele lunetei se observa husele care apartin masinii.
38.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Acum,se odihneste ,alaturi de celelalte bunicute...
43.9KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Cu toate ca motorul a fost reconditionat acum 3 ani,nu am circulat mai mult de 100 km cu ea,deoarece se aprinde becul rosu de la ulei in relanti,si presiunea scade cam la 2. Din aceasta cauza sint in tratative cu cineva ,sa achizitionez inca una dar care este primul tip,cea cu luneta spate mare si care are dunga aceea pe acoperis. Din aceasta cauza,mie imi trebiue doar motorul. Daca exista doritori ,care cauta anume piese care mie imi sint in plus va rog sa imi scrieti cam ce v-ar interesa si sa va inscrieti din timp.Estimez ca pe la sfirsitul lunii sa ma duc sa o iau.NU pot sa o tin intreaga pentru ca nu mai am loc s-o depozitez !!! Nici acte nu are...adica proprietarul din acte este mort si...stiti voi...succesiuni alea- alea ,cu alte cuvinte se va dezmembra. La intrebarea preturi...nu stiu sa va raspund pentru ca depinde si de pretul cu care o cumpar eu,dar si de starea in care este.Eu zic ca nu vor fi mari...dar nici moca. Cam atit despre Skodita mea,momentan!
39.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
bAndrei
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
|
|
poti cauta un motor de s100 este identic, daca nu ai deja sau intra pe si intreaba pe acolo d epeiese. eu am avut doua 1000mb cu mii d epiese noi si sh. au ajuns la cineva de acolo. sau vorbeste direct cu andrei sd de la noi de pe forum
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
gherghin nicolae a scris:
Cu toate ca motorul a fost reconditionat acum 3 ani,nu am circulat mai mult de 100 km cu ea,deoarece se aprinde becul rosu de la ulei in relanti,si presiunea scade cam la 2.
|
In manualul LADA scrie ca becul de la ulei are voie sa se aprinda la relanti...deci ar putea sa nu fie o problema.
|
|
pus acum 14 ani |
|
karmann
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
|
|
s ar putea ca si uleiul sa fie foarte fluid...adica prost... asa am patit acun cativa ani cu o dacie noua de era cat p aci sa i refac motorul ii pusesem ulei Helix de la Shell si la relanti se aprindea becul am sch uleiul si n am mai avut pb
|
|
pus acum 14 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
bachus_21 a scris:
In manualul LADA scrie ca becul de la ulei are voie sa se aprinda la relanti...deci ar putea sa nu fie o problema. |
Aia e valabila numai la Lada Si e din cauza circuitului de ungere mult prea complex (ca deh, e motor OHC, axa cu came e sus, necesita ungere buna)
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 14 ani |
|
bAndrei
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
|
|
un motor la skoda tine undeva in jur de 90000km, asta din cauza faptuluic a filtruld e ulei e cam de forma....din amintiri pe vremea cand aveam si skode
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
manciur
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
|
|
sunt interesat de capote fata & spate si de aripa fata & aripa spate pe partea dreapta.
A si masina ta, ca si a mea sunt tip 3 !!! motorul de 100 S cu cel de 1000 MB, seamana doar, nu sunt la fel !!! si un motor de 100 S/1000 MB tine, uneori si depaseste 200 de mii.
Modificat de manciur (acum 14 ani)
_______________________________________ Life is about passion Thank you for sharing mine
|
|
pus acum 14 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Te rog frumos ,poti sa-mi scrii diferentele mai ales intre motorul de 100 s si 1000 mb,dar si 105? Apoi ai spus ca este Tip 3. Tip 2 ar fi cea cu luneta mare, dar tip 1? Poti exemplifica macar cu 3 poze? Multumesc.
|
|
pus acum 14 ani |
|
manciur
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
|
|
hmmm: 1000MB 100S ca structura a motorului sunt la fel, diferente de pompa de ulei, ax cu came si carburator! 105 3 segmenti pe piston, nu 4 si alezaj cursa 68X72 fata de 68X68 1000MB si 100S, carburator dublu corp..
1000MB tip1: `64- sfarsitu` lu` `65; tip2 inceputu` lu` `66- sfarsitu` lu` `67 ambele au creste dar diferente la bot si mai ales la grilele de aerisire ale motorului si mijlocu` lu` `68- sfarsitu` lu` `69 tip3.. exista `68 cu creste!!! ianuarie, februarie `68.
_______________________________________ Life is about passion Thank you for sharing mine
|
|
pus acum 14 ani |
|