CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
....
43.9KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 940
bravo! dupa ce m-am chinuit si eu vreun an acum stiu si eu ce inseamna sa restaurezi un M dupa pozele tale am vazut ca si tu faci o restaurare fffffff amanuntita si priceputa e pacat ca la sfarsit sa-i pui un brasov sau altceva in loc de motorul lui crede-ma ca sunetul benzinarului nu se compara cu nici un diesel daca tot vrei sa-l faci cat mai aproape de original pune-i 207-le sus si fa-l chiar original altfel e pacat de munca ta, parerea mea
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Is de acord cu ce a zis tcu! Motorul Diesel trepideaza si masina se comporta ca un tractor! Mai bine lasi motorul M207 sau macar un L25 pe benzina si-i pui o butelie de GPL, sa nu te arda la buzunar cu consumul!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
tcu a scris:
bravo! dupa ce m-am chinuit si eu vreun an acum stiu si eu ce inseamna sa restaurezi un M dupa pozele tale am vazut ca si tu faci o restaurare fffffff amanuntita si priceputa e pacat ca la sfarsit sa-i pui un brasov sau altceva in loc de motorul lui crede-ma ca sunetul benzinarului nu se compara cu nici un diesel daca tot vrei sa-l faci cat mai aproape de original pune-i 207-le sus si fa-l chiar original altfel e pacat de munca ta, parerea mea
Va multumesc pentru aprecieri si incurajari! Voi sunteti impatimitii M-urilor originale, eu sunt nebun dupa cele foarte performante! Pentru mine, un M cu motor diesel (D127 sau Andoria), cutie de ARO cu reductor si punte de TV este culmea performantei in teren greu! Eu il fac pentru utilizare frecventa, nu pentru parada! Am casa la tara, intr-o zona de deal - munte si am nevoie de acest tip de masina pentru a ajunge acolo! Plus ca este foarte utila in gospodarie! Cu celalalt M am facut o multime de treaba cand mi-am construit casa! Nu este deloc pretentios si munceste de rupe! Asa cum am mai spus, nu o sa-i alterez aspectul de M (doar un bulbar si cortul pentru prelata din teava mai groasa), in schimb o sa-i imbunatatesc partea mecanica (motor, cutie, etc.)! O sa arate cam asa (cred ca este M-ul lui George Pantelimon sau a fost). =D
60KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
LISSANDER
Membru Junior
Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Cautâ-i un motor de Sprinter sau (mai bine) de ISUZU TROOPER turbo diesel şi no să-ţi vină să crezi ce performanţe o să ai cu M-ul. Dacă este maşină de muncă cel mai potrivit este cel de ISUZU pe care ar fi preferabil să-l iei cu cutie cu tot (5 trepte). La cel de 2,3 nici fiscalitatea nu e mare, de consum nu mai zic, este neînsemnat. Motoarele de Braşov sunt zgomotoase, lente, cu cai puţini, vibrează ca dracu şi au o fiabilitate mediocră. Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
LISSANDER a scris:
Cautâ-i un motor de Sprinter sau (mai bine) de ISUZU TROOPER turbo diesel şi no să-ţi vină să crezi ce performanţe o să ai cu M-ul. Dacă este maşină de muncă cel mai potrivit este cel de ISUZU pe care ar fi preferabil să-l iei cu cutie cu tot (5 trepte). La cel de 2,3 nici fiscalitatea nu e mare, de consum nu mai zic, este neînsemnat. Motoarele de Braşov sunt zgomotoase, lente, cu cai puţini, vibrează ca dracu şi au o fiabilitate mediocră. Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.
Cat costa un astfel de motor, se potriveste pe M, ce modificari implica si cam cat costa omologarea individuala?
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
LISSANDER
Membru Junior
Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
N-am informaţii legate de preţul unui astfel de motor. Amicul de care-ţi vorbesc a cumpărat un TROOPER care fusese al unui serviciu gen salvamont din Austria şi a fost răsturnat. Era tot strâmb dar ceea ce-l interesa pe el era în stare bună şi perfect utilizabil. Preţul acelei maşini a fost sub 1000 de euro. Despre omologare, nu-ţi pot da informaţii (costuri), oricum, maşina are numere de Arad, deci s-a putut omologa. Sunt o grămadă de anunturi cu maşini cu volanul pe dreapta,la preţuri aproape modeste. Modificările nu sunt de anvergură, şi acel motor este tot în 4 cilindrii deci încape fără probleme sub o capotă de M. La ceea ce văd că ştii să faci, nu cred că mai e cazul să-ţi pui întrebări.
Modificat de LISSANDER (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
myronutz
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 624
se pote omologa dar omologarea e in jur de 1000 euro de nu mai mult.poti omologa doar motore ce sau pus din fabrica unde omologarea e in jur de 10 mil. spori la treaba
Modificat de myronutz (acum 14 ani)
_______________________________________ ARO 243,an 1986 ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO BUGHI -constuit din piese de dacia
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
myronutz a scris:
se pote omologa dar omologarea e in jur de 1000 euro de nu mai mult.
Si puterea noului motor sa nu fie mai mare de 40% puterea motorului vechi! Ca daca depaseste, atunci intra in categoria "constructii artizanale" si va trebui sao duci la testari la Bucuresti, si ala te costa, cat o masina noua!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 940
motor 2.5 td mitsubishi pajero an 88-94 intra la fix cu cutie cu tot, ai reductor, 5 viteze, clima,servo, 140 pe sosea, etc................ si o gramada de lacrimi daca nu-ti pui si discuri de frana
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
pus acum 14 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
arcasul a scris:
LISSANDER a scris:
Am participat parţial la diesel-izarea unui M făcut pentru vânătoare şi a ieşit o chestie excelentă. Pe şosea puteai să mergi cu M-ul cu 140 km/h fără probleme.
Cat costa un astfel de motor, se potriveste pe M, ce modificari implica si cam cat costa omologarea individuala?
Am condus ceva timp un M atit cu motor pe benzina ,cit si cu Perkins de 2.7l cu cutie in 5 luate de pe un nissan patrol de Spania si la peste 100kmh era destul de greu de tinut pe strada, mentionez ca masina era noua avea 165km cnd a fost luata de la mapn. La 140 kmh, daca reusesti cumva sa o tii pe strada, cred ca decoleaza!!!! Oricum, nu pentru asta e facuta masina, nu cred ca de asa ceva are omul nevoie...
Dca te apuci de o astfel de modificare din cauza impozitului, trebuie sa mai cedezi pici-colo, adica trebuie sa muncesti ceva sa adaptezi un anume tip de motor, pe care vei decide ca il vrei tu, nu pe cel care se pune cel mai usor, ca de regula ala nu corespunde la financiar, asa ca, daca pastrezi prinderea in fata la motor il iei cu cutie cu tot si il prinzi de sasiu pe laterale la cutie, din 2 bucati sau cu traversa, sa stii ca munca e cam la fel la toate tipurile de motoare. In alta ordine de idei, daca mai exista in baza de date a RAR o masina cu un anume tip de motor, a se vedea M cu Peugeot, Ford,VM, Perkins, Fiat, Iveco si altele, daca vrea inspectorul RAR local (spaga), si daca are trecere la Bucuresti - serv. tehnic, se poate trece si motorul tau in carte fara probleme - crede-ma ca stiu ce vorbesc.
Modificat de Oldman (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
LISSANDER
Membru Junior
Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Dacă-i echilibrezi roţile şi nu laşi amortizoarele vechi şi ineficiente, nu decoleaza deloc. Această problema a fost prima constatare care a făcut-o amicul meu. după ce a rezolvat omologarea. Maşina era instabilă pe şosea cu uşoare denivelări. A schimbat jantele, anvelopele cu unele tubeless şi telescoapele. Deja avea altă ţinută maşina. Nici pentru el scopul primordial n-a fost utilizarea on-road dar în caz de nevoie, maşina se descurca chiar onorabil. De ce nu decolează ISUZU sau modelele mai vechi de JEEP care au suspensie tot cu arcuri cu foi?
pus acum 14 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
LISSANDER a scris:
Dacă-i echilibrezi roţile şi nu laşi amortizoarele vechi şi ineficiente, nu decoleaza deloc. Această problema a fost prima constatare care a făcut-o amicul meu. după ce a rezolvat omologarea. Maşina era instabilă pe şosea cu uşoare denivelări. A schimbat jantele, anvelopele cu unele tubeless şi telescoapele. Deja avea altă ţinută maşina. Nici pentru el scopul primordial n-a fost utilizarea on-road dar în caz de nevoie, maşina se descurca chiar onorabil. De ce nu decolează ISUZU sau modelele mai vechi de JEEP care au suspensie tot cu arcuri cu foi?
Pentru ca, spre deosebire de M si Gaz mai au si tiranti longitudinali la punti, de mullte ori chiar 4 - 2sus si 2 jos si mai au si bara transversala prinsa cu un cap pe punte si cu unul pe caroserie, daca nu ma-nsel se cheama bara panhard, a se vedea LRover, Jeep, Toyota si altele...
Modificat de Oldman (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
LISSANDER
Membru Junior
Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Este clar pentru mine că ruliul nu-l poţi contracara cu o echipare simplă a suspensiei. Tiranţii şi bara de care vorbeşti împiedică deplasarea laterală a punţilor în raport cu şasiul maşinii, lucru folositor la abordarea mai temperamentală a curbelor. în linie dreaptă şi pe drum bun rolul lor este neînsemnat. Am vrut doar să subliniez că dacă vrei performanţe de la un M le poţi obţine dar modificările la suspensie, direcţie, sistem de frânare sunt de amploare. M-ul astfel "preparat" de prietenul meu îşi face cu brio treaba pe terenul de vânătoare, nici n-a fost conceput pentru viteză sau căţărări. O maşină simplă, spartană aş spune, nepretenţioasă la piese şi la consum, cu care să poată merge pe arătură şi prin noroaie. Pentru şosele, are altele.
pus acum 14 ani
myronutz
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 624
nare rost sa te complici cu motore straine si mai ales de mitsubisi care reductoru e pe lant,la mai multe fortari numa vezi ca caraie ca sare lantu.mai bine cauti motore ce sau pus pe aro si iesi mult mai ieftin,andoria turbo,peugeot sau toyota. un pretin are un M facut de la 0,adica schimbat tot,sasiu facut nou,servo frana si directie,geramuri electrice facut mortal ia pus motor de fiat de 2000 tdi,merge de rupe,e cu cutie de aro.sal vezi cum merge motoru si la cat de mic e.el la omologat dar chiar asta a fost ultimul M omologat cu motor schimbat decat ce a pus fabrica.
_______________________________________ ARO 243,an 1986 ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO BUGHI -constuit din piese de dacia
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
myronutz a scris:
geamuri electrice facut mortal
Is curios cum arata un M cu geamuri electrice...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
myronutz a scris:
geamuri electrice facut mortal
Is curios cum arata un M cu geamuri electrice...
Eu o sa raman cu D127 si cutia de ARO! Pun amortizoare noi! Am motorul bun, acum am reparat si pompa de injectie (schimbat cap si diuze) si sa vedem cum o sa mearga! Cutia si grupurile sunt de asemenea reparate! Poate (daca mai am bani) sa-i pun caseta de directie de ARO, cu servo! Cauciucuri de 235/75/15, tot teren!
Modificat de arcasul (acum 12 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Forma finala a suportului motor fata!
43.7KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Cam asa functioneaza! E in viteza I si apoi a doua, la "mic"!
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Alte dotari pe care le-a primit M-ul meu: un electroventilator de VW (cam 40 cm diametru, cu doua viteze - o jumatate de zi am muncit la suportul ala), un alternator Bosch de 90 A de la un Audi 100 (are releu incorporat si permite montarea unui turometru) si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna). Aia e cutia bateriei, abia vopsita!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Fain, are deja roti ... mai pui pe ea o tzircula' si ai utilaj complet
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
cristi1947
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 474
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
amb13
Moderator
Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Nu-i ruginita caroseria! Ce culoare-i dai?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
Nu-i ruginita caroseria! Ce culoare-i dai?
Caroseria are nesperat de putina rugina! De fapt, mai deloc! A fost la sudat si carpit, e ok.
La culoare, m-am gandit la negru! Cam la fel cu cel din foto! Astept pareri!
53KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
amb13 a scris:
Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare
Ms! As avea o viteza mult mai mare, daca BOC=POC nu mi-ar fi furat 25% din salariu ca sa-i dea lui tanti Leana Undrea! Sa-i stea in gat mormolocii lui Base!
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Am mai facut cate ceva la masina!
40.9KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
...
36.5KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
...
28.1KB
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
arcasul a scris:
amb13 a scris:
Se preconizeaza o toamna lunga , asa ca ai sanse mari la vitezele pe care le ai.Spor la lucru in continuare
Ms! As avea o viteza mult mai mare, daca BOC=POC nu mi-ar fi furat 25% din salariu ca sa-i dea lui tanti Leana Undrea! Sa-i stea in gat mormolocii lui Base!
La care se mai adauga si dublarea impozitelor incepand cu 1iulie 2010 la masinile ce au motoare cu capacitatea cilindrica peste 2000 cmc!
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Am uitat sa te felicit pentru munca depusa la proiectul tau si sa iti urez noi "SUCCESURI" in viitor, respectiv la iarna sa te bucuri de tractiunea 4X4(impropriu spus) a IMS-ului!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
ova772oo7 a scris:
Am uitat sa te felicit pentru munca depusa la proiectul tau si sa iti urez noi "SUCCESURI" in viitor, respectiv la iarna sa te bucuri de tractiunea 4X4(impropriu spus) a IMS-ului!
Ms de urari! Impozitul s-a marit deja, pt D127 e de 4600 de lei pe an! Saru mana tovarasul Boc!
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Daca pui un motor mercedes de 1988 cmc platesti impozit in jur de 150 lei.
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
ova772oo7 a scris:
Daca pui un motor mercedes de 1988 cmc platesti impozit in jur de 150 lei.
Asa o fi! Dar cat ma costa el, montarea, omologarea!?!
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
draku
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
arcasul a scris:
... si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna). .....
sirokko-ul respectiv e de Barkas la prima vedere ii lipseste un releu daca te intereseaza schema electrica si de conexiuni a agregatului, da un semn si ti-o trimit.
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
draku a scris:
arcasul a scris:
... si un sirocou, de provenienta germana (nu stiu de la ce masina este), pe benzina (pentru incalzirea pasagerilor, a filtrelor si a pompei iarna). .....
sirokko-ul respectiv e de Barkas la prima vedere ii lipseste un releu daca te intereseaza schema electrica si de conexiuni a agregatului, da un semn si ti-o trimit.
Sunt mai mult decat interesat! Cam cat costa un astfel de sirokko? Mai am unul, pe care habar nu am cum sa-l montez! Sau daca e complet! E precum cel din foto, dar nu are cateva componente: ventilatoarele, butonul ala de start, transformatorul de scanteie si cine Dumnezeu mai stie. Inca nu l-am curatat si inspectat complet!
39.6KB
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
arcasul a scris:
ova772oo7 a scris:
Daca pui un motor mercedes de 1988 cmc platesti impozit in jur de 150 lei.
Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!
Pai cu banii de impozit 1000 Eu pe an faci tot!
pus acum 14 ani
draku
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda
42KB
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
draku a scris:
ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda
Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
ova772oo7 a scris:
arcasul a scris:
ova772oo7 a scris:
Daca pui un motor mercedes de 1988 cmc platesti impozit in jur de 150 lei.
Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!
Pai cu banii de impozit 1000 Eu pe an faci tot!
Si motorul asta de 2000 cc are destula putere pt un M?! Cati cai are?! Ai si o foto?! Ms!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
draku
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
arcasul a scris:
draku a scris:
ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda
Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!
daca pompa e intreaga (membrana buna, bobina electromagnetului buna, contacte/parghii nedeformate, etc), o problema poate fi oxidarea contactului care intrerupe alimentarea bobinei. este foarte asemanator ca realizare si sensibilitate cu contactele unui ruptor. trebuie curatat cu toata atentia cu ajutorul unui smirghel fin
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
draku a scris:
arcasul a scris:
draku a scris:
ca pret este intre 150-300 lei in functie de stare si vanzator nu stiu de la ce masina este celalat tip, dar poate te inspiri din schemele de conexiuni urmatoare modelul pe care il ai este 231, conform specificatiilor producatorului. mai are nevoie de panoul de comanda
Ala e dupa un WV. Imi cere 300 de lei pt cel de Barkas. Are tot pentru el. Se pare ca are ceva probleme la pompa de benzina, dar se rezolva. In aceeasi bani intra si montajul!
daca pompa e intreaga (membrana buna, bobina electromagnetului buna, contacte/parghii nedeformate, etc), o problema poate fi oxidarea contactului care intrerupe alimentarea bobinei. este foarte asemanator ca realizare si sensibilitate cu contactele unui ruptor. trebuie curatat cu toata atentia cu ajutorul unui smirghel fin
Contactul asta e cumva pus pe axul motorasului de la ventilator?! Asa e la cel de WV. De unde pot procura piese pt sirokkoul de WV? Pt cel de Barkas se gasesc pe undeva?!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
draku
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
nu, la cel de barkas, contactul respectiv se afla pe pompa de benzina. piese poti gasi la cineva in Targoviste, poate si sirokko intreg
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
draku a scris:
nu, la cel de barkas, contactul respectiv se afla pe pompa de benzina. piese poti gasi la cineva in Targoviste, poate si sirokko intreg
Doar piese pt cel de WV. Ma poti pune in legatura?
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
draku
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
persoana din Targoviste se ocupa de wartburg/barkas, etc nu are tangenta cu vw si nu cred ca are piese pt vw daca totusi te intereseaza, iti pot da un nr de telefon
_______________________________________ Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
arcasul a scris:
ova772oo7 a scris:
arcasul a scris:
Asa o fi! Dar car ma costa el, montarea, omologarea!?!
Pai cu banii de impozit 1000 Eu pe an faci tot!
Si motorul asta de 2000 cc are destula putere pt un M?! Cati cai are?! Ai si o foto?! Ms!
E vorba de motorul de 2000cmc care are 60 Cp care a echipat Mercedesul Cobra si botul de cal. Sau ar mai putea fii motorul de 2400 cmc si 72 Cp tot de pe Cobra sau bot de cal. Dar la cel de 2400 impozitul e de 960 lei pe an. Ca aspect exterior cele doua motoare sunt la fel diferenta fiind in interior diametrul pistoanelor fiind mai mare la cel de 2400.
45.8KB
Modificat de ova772oo7 (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Este un motor greu si ...puturos. Recomand motorul de pe Mercedes 124 sau 190,cel de 1998 cmc,diesel,are 75 de cai si este si mai silentios. Acest tip de motor se gaseste pe la 250 -300 euro.
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
gherghin nicolae a scris:
Este un motor greu si ...puturos. Recomand motorul de pe Mercedes 124 sau 190,cel de 1998 cmc,diesel,are 75 de cai si este si mai silentios. Acest tip de motor se gaseste pe la 250 -300 euro.
Daca nu sunt euro 3, RAR-ul nu accepta omologarea individuala. Masina nu a fost echipata din fabrica cu acest tip de motor.
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu,nu este euro 3,nici macar euro 2 .Oricum nici motorul de Cobra sau Bot de cal nu este nici un euro. Ideea este urmatoarea: daca in tara exista omologat pe un singur exemplar de M sau IMS atunci cu siguranta se poate monta si omologa si pe al dvs. Daca mergeti la cei de la RAR si le aratati o copie dupa cartea masinii cu acest motor omologat. Oricum ei stiu daca a fost omologat pentru ca au acces la baza de date... Dar comparativ acest motor 1998 de 124 este net superior celui de 1988 de cobra.
pus acum 14 ani
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
gherghin nicolae a scris:
Nu,nu este euro 3,nici macar euro 2 .Oricum nici motorul de Cobra sau Bot de cal nu este nici un euro. Ideea este urmatoarea: daca in tara exista omologat pe un singur exemplar de M sau IMS atunci cu siguranta se poate monta si omologa si pe al dvs. Daca mergeti la cei de la RAR si le aratati o copie dupa cartea masinii cu acest motor omologat. Oricum ei stiu daca a fost omologat pentru ca au acces la baza de date... Dar comparativ acest motor 1998 de 124 este net superior celui de 1988 de cobra.
Motoare de cobra sunt klar montate si omologate pe mai multe M-uri. In Medias era un Gaz care avea montat un motor de cobra de 2400.
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Stiu, stiu ca sint montate motoare de cobra pe M461 ,sint si la noi in oras citeva cu diesel de Cobra. Eu ziceam de diesel de Mercedes 124 sau 190.
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
gherghin nicolae a scris:
Stiu, stiu ca sint montate motoare de cobra pe M461 ,sint si la noi in oras citeva cu diesel de Cobra. Eu ziceam de diesel de Mercedes 124 sau 190.
Nu vreau sa fiu primul!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Si whoratiu avea un M cu motor de cobra de 2400, dar l-a vandut si acuma masina strabate drumurile din sudul frantei
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Aici e M-ul cu motor Mercedes (fostul lui whoratiu), se plimba in Franta
69.1KB
Modificat de netrecut (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
67.5KB
pus acum 14 ani
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
69.8KB
pus acum 14 ani
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Mai aproape...
55.8KB
pus acum 14 ani
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
61.2KB
pus acum 14 ani
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
netrecut a scris:
Aici e M-ul cu motor Mercedes, se plimba in Franta
Vrei sa spui ca se chinuie prin Franta, de abia mai respira, saracul
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Arata bine cu numere frantuzesti
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
A propos de francezi! Au si ei o masina de teren adevarata?! Asa k M-ul nostru?!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
lipsesc aparatorile de pe diferentiale ,stii semiluna cu bruda ce se prinde pe partea sin spate a diferentialului ,k daka da in bolovani indoaie capacu si rupe coroana in bucati... in rest misto pozele!!
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
Trebuie întradevăr să schimbi aripa aia faţă, în rest văd că eşti consecvent, lucrezi meticulos şi bine. În ce ţine de cadrul spate, personal nu prea îmi place, dar gusturile sunt subiective, aşa că nu ţine cont de asta, partea din faţă însă îmi place, iese frumos. Atenţie, să nu sacrifici calitatea pentru o finalizare urgentă, lucrează în continuare bine şi te vei bucura deplin la sfârşit. Doamne ajută.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Petrişor a scris:
Trebuie întradevăr să schimbi aripa aia faţă, în rest văd că eşti consecvent, lucrezi meticulos şi bine. În ce ţine de cadrul spate, personal nu prea îmi place, dar gusturile sunt subiective, aşa că nu ţine cont de asta, partea din faţă însă îmi place, iese frumos. Atenţie, să nu sacrifici calitatea pentru o finalizare urgentă, lucrează în continuare bine şi te vei bucura deplin la sfârşit. Doamne ajută.
Aripa fata a zis tinichigiul ca mi-o rezolva, dar montata pe masina! Ce are cadrul, preferi modelul original?! Astept pareri! O sa lucrez incet, chiar daca mai am doar 3 zile de concediu si mai vine si iarna! Sper sa termin! Dupa aia o duc la tinichigiu (sa rezolve aripa si alte mici chestii), urmeaza vopsirea si ..... la drum cu ea, prin nameti! =D Multumesc de incurajari!
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 673
Dacă ar fi să aleg între acst design şi cel original, l-aş alege pe cel original. Cumva îmi pare prea mare cuşca asta. Dar nu uita, fiecare ştie ce vrea să facă cu maşina, aşa că spor la treabă în continuare.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
pus acum 14 ani
Rica
Membru Activ
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
Bull-bar-ul ala e criminal de-a dreptul. La propriu. Era bun pe vremea inchizitiei, sa treci prin gloatele de eretici. Nu as da ITP la asa ceva.
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Rica a scris:
Bull-bar-ul ala e criminal de-a dreptul. La propriu. Era bun pe vremea inchizitiei, sa treci prin gloatele de eretici. Nu as da ITP la asa ceva.
Ce treaba are ITP-ul cu bull-bar-ul?
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Rica
Membru Activ
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
mie la broasca nu mi-au acceptat 2 table amarate deasupra farurilor (niste sepcute )
pus acum 14 ani
myronutz
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 624
depinde daca vrei sa fie masina originala,sa faci itp din an in an atunci pote nmu tar accepta dar ar ta daca are bv deja nu o mai poti so faci originala,deci stai flexat ca nu are treaba rar cu tine ca ai bulbaru ala,pote de proiectorele o sa zica sa le dai jos in rest nu o sa ai probleme tu nu te lua dupa tot ce zbora ca alfel nu o mai temrini masina, spori la treaba
_______________________________________ ARO 243,an 1986 ARO 243,an 2000,motorizare peugeot 2,5tdi ARO 324,an 1999,motorizare peugeot 2,5 td-in curs de BUGARO BUGHI -constuit din piese de dacia
pus acum 14 ani
Rica
Membru Activ
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
asa e. da-i inainte cu restaurarea!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
myronutz a scris:
depinde daca vrei sa fie masina originala,sa faci itp din an in an atunci pote nmu tar accepta dar ar ta daca are bv deja nu o mai poti so faci originala,deci stai flexat ca nu are treaba rar cu tine ca ai bulbaru ala,pote de proiectorele o sa zica sa le dai jos in rest nu o sa ai probleme tu nu te lua dupa tot ce zbora ca alfel nu o mai temrini masina, spori la treaba
Nu vreau masina originala, am facut o combinatie (cea mai buna zic eu) din autoturismele de teren romanesti (IMS si ARO), pentru a obtine o masinarie de teren redutabila, pe care o s-o folosesc zi de zi, sau cat mai des. Sunt in stare sa ma duc si cu ea la serviciu. In Focsani nu este nici un M care sa circule pe strada, asa k .... o sa fie o aparitie... =D Sus o sa pun 4 astfel de proiectoare, dar nu o sa le leg la instalatia electrica si o sa le zic la ITP ca sunt doar de design. Alea de ceata am inteles ca trebuie puse sub bara, daca este nevoie o sa le dau jos, dar dupa aia o sa le pun la loc. Multumesc de incurajari! Mai am putin si termin!
Modificat de arcasul (acum 14 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Felicitari! Se vede, ca ai talent si indemanare la prelucrari metalice
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
Felicitari! Se vede, ca ai talent si indemanare la prelucrari metalice
Multumesc! Am muncit ca nebunul! Mai am foarte putin si termin!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 445
Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci? Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!
Modificat de as (acum 14 ani)
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
as a scris:
Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci? Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!
La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
arcasul a scris:
as a scris:
Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci? Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!
La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.
Iei 3 kg bleu deschis si 2 kg negru, le amesteci si toata familia va fi multumita.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
arcasul a scris:
as a scris:
Interesant sistemul de prindere al rotii de rezerva. Ce culoare il faci? Nu te lasa pe ultima suta!!! Succes!
La culoare e o problema! EU l-as cam lasa asa, bleu, nevasta vrea negru. Mai este o varianta sa-l fal kaki. Inca nu m-am hotarat.
Iei 3 kg bleu deschis si 2 kg negru, le amesteci si toata familia va fi multumita.
Chiar asa, cata vopsea imi trebuie?!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 14 ani
ionut ims
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 9
imi place bull-barul mi-as confectiona si eu unul dar nu atat de inalt.si ca o remarca eu zic ca nu are destula stabilitate prins decat pe bara....parerea mea.succes in continuare
pus acum 13 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
Pentru ce-ti trebuie atatea relee? In principiu, trebuie un releu de semnalizare, un releu de far si inca vreo doua relee de far, pentru pentru proiectoarele de ceata. Cu restul ce faci, ca-s cu vreo 20 de bucati mai multe, decat ai tu nevoie?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
bigatt
Membru Activ
Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 176
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.
_______________________________________ A good old car is like the old wine: as older, gives you more satisfaction!
pus acum 13 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
bigatt a scris:
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.
Aici e vorba de taxe, ca peste 2000 cmc s-o dublat taxele, de te apuca frisoanele! ala de 2000 cmc are 1988 cmc , deci impozitul si asigurarea sunt cu mult mai mici!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
ionut ims a scris:
imi place bull-barul mi-as confectiona si eu unul dar nu atat de inalt.si ca o remarca eu zic ca nu are destula stabilitate prins decat pe bara....parerea mea.succes in continuare
Multumesc! Si atunci cum sa-l prind?! Pe partea inferioara a sasiului?! K nu am nici o idee!
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 13 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
Pentru ce-ti trebuie atatea relee? In principiu, trebuie un releu de semnalizare, un releu de far si inca vreo doua relee de far, pentru pentru proiectoarele de ceata. Cu restul ce faci, ca-s cu vreo 20 de bucati mai multe, decat ai tu nevoie?
Toate "utilitatile" masinii vor fi puse pe relee: proiectoarele (patru la numar), proiectoarele de ceata (doua bucati), proiectorul de spate si cele laterale (pt offroad), claxoanele, farurile, stopurile pe frana si cele de ceata, stergatoarele, sirokoul, electroventilatorul, bujiile incandescente (trei la numar), degivrarea oglinzilor (=D ), tot. Plus un releu de 70A, care va da curent la toate instrumentele care merg prin contact. Pana si starterul electromotorului va fi pus prin releu! De aia sunt asa multe! In loc de suruburile alea de unde sunt prinse cablurile, voi folosi bareta ce cupru, lunga cat placa de textolit, de care voi lega cablurile releelor (pentru diminuarea curentului de nod)!
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 13 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Misu de Cluj a scris:
bigatt a scris:
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.
Aici e vorba de taxe, ca peste 2000 cmc s-o dublat taxele, de te apuca frisoanele! ala de 2000 cmc are 1988 cmc , deci impozitul si asigurarea sunt cu mult mai mici!
Sub 2500 cmc taxele erau suportabile! Deocamdata ramane cu motorul D127, vreau sa-l "simt" la greu! Ce va fi pe viitor, voi vedea!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 13 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
bigatt a scris:
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.
Intr-adevar am nevoie de un motor destul de puternic, mai ales ca merg si pe off road si o sa si car diverse cu masina!
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 13 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
arcasul a scris:
bigatt a scris:
Eu va recomand motor de Ford sierra, sau scorpio, 2340 cmc pe motorina. Sunt exceptionale. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. Motorul Mercedes de 2000 este foarte slab pentru caroseria asta.
Intr-adevar am nevoie de un motor destul de puternic, mai ales ca merg si pe off road si o sa si car diverse cu masina!
Ca sa-l parafrazez pe colegul Bigatt, un motor de Ford, care e in realitate de Peugeot, dar de fapt este un motor Indenor, un fel de Perkins al francezilor, este mult superior multor altor motoare, la mai toate capitolele, dar in special ca fiabilitate, pe Aro au tinut si 500000, pe la diverse regii, care pe linga faptul ca au facut Bucurestiul f des, (deh duceau conducerea locala la ,,centru''), alergate la blana, dar si omorite prin dealuri si cimpii, ca asta era specificul activitatii. Sint multe variante : 2 l, 2,1 l, 2,3 si f rar 2,3 turbo, 2,5 si 2variante de turbo - 90 cp si 110 cp - cu intercooler. Ultima e f rara si greu de gasit, dar recomand cu succes 2,5 turbo de 90 cp, ce a fost pe Aro
Modificat de Oldman (acum 13 ani)
pus acum 13 ani
arcasul
Membru Senior
Din: Focsani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1054
Oldman a scris:
Ca sa-l parafrazez pe colegul Bigatt, un motor de Ford, care e in realitate de Peugeot, dar de fapt este un motor Indenor, un fel de Perkins al francezilor, este mult superior multor altor motoare, la mai toate capitolele, dar in special ca fiabilitate, pe Aro au tinut si 500000, pe la diverse regii, care pe linga faptul ca au facut Bucurestiul f des, (deh duceau conducerea locala la ,,centru''), alergate la blana, dar si omorite prin dealuri si cimpii, ca asta era specificul activitatii. Sint multe variante : 2 l, 2,1 l, 2,3 si f rar 2,3 turbo, 2,5 si 2variante de turbo - 90 cp si 110 cp - cu intercooler. Ultima e f rara si greu de gasit, dar recomand cu succes 2,5 turbo de 90 cp, ce a fost pe Aro
Cam cat costa un astfel de motor?! Banuiesc ca merge cutia de ARO cu patru trepte, fara modificari!
Modificat de arcasul (acum 13 ani)
_______________________________________ Nu uita ca eşti român ......
pus acum 13 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
In primul rind nu merge motorul direct pe cv Aro, dar exista carcasa ambreiaj pt ele facuta de fabrica, s-au pus si cu cutie Peugeot (ideal) si, treaba romaneasca la productie, cu cv de Aro romaneasca.
In al doilea rind, sfatul meu ar fi urmatorul: se ia de pe p 505 motorul cu cv cu tot, cv e in 5 trepte, si se confectioneaza dintr-o teava si doua flanse o adaptare pt reductor - se poate face si dintr-o singura bucata, daca ai material, lucrarea e usor de facut, pt ca cv Peugeot se termina cu o flansa patrata, cu simering, iara din cv iese un ax canelat al carui manson de cuplare il tai din cardanul masinii donatoare. La capitolul p505 am ceva variante disponibile.