CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL MASINILOR VECHI VINTAGE SI CUSTOM FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Lista de useri | Inregistrare | Login

CHAT GENERAL | CHAT CLASSICCAR | POZE CLASSICCAR

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie.ro:
corinutza_4you
Femeie
24 ani
Iasi

cauta Barbat
24 - 45 ani

Harta cu locatia membrilor forumului pe judete.
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1100 (S) - 1971 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant  
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 38
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597
Iar dupa peripetia cu Flacara violeta am dus blocul motor si chiulasa la Nea' Nelu sa mi-le traforeze!
Asa cum urmeaza:
- alezat blocul motor, ca sa intre camasile de 1300
- alezat si bucsat locasul de la axa cu came
- frezat 1,2 mm din planul chiulasei (ca deja era luat 1mm)
- rectificat supape
- rectificat sedii supape
Tarif pentru toate astea in total 320 lei
Pe vineri va fi gata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

18-10-2010 18:48:04
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
jjjaaaajjjj the dillo karnatzzz.... haahahahahahaaaaa.... cred ca nu mai poti dormi bine ,ha?? iti inchipui cum o sa ambalezi motoru si o sa te suga inauntru carburile... ai grija ,,sa te legi de un copac cand vei incepe sa ambalezi motoru...    
am eu o vorba ce le spunea tovarasilor motociclisti cand goneam pe katana mea : nu va apropiati de mine ca o sa va suga carburile inauntru ..... " si astia se uitau urat la mine ,,iar eu deschideam full si aleeee.... dispaream in zare propulsat de 125 de newtoni reali ....deci cand pornesti ACME COMPANY ul... sa ti iei masuri de siguranta drastice ...lipici catapulta dinamita clei cuie bolovani ...tot ...hahahahahaaaaaaaaaaaa
succes dilaule !!! cand ajungi la capitolu carburi anunta ma sa te pun in tema cu ce ai de facut ,nu experimenta si pierde timp pretios ,iti dau reteta si apoi esti tare !! good luck .
ps .cauta ti mha o axa cu came mai lunga ,260 280 grade ,poate ai noroc si apoi sa vezi turatie !

Modificat de rxrclan (18-10-2010 19:18:09)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

18-10-2010 19:16:43
   
knx
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: 11-11-2008
Postari: 3289
Foarte tare Pretul e mai mult decat decent Dupa ce e gata, daca imi permiti, as veni intr-o vizita ( cu ceasul comparator cu tripoda :zzz sa vad cum a iesit Daca lucreaza omul bine, ma reorientez si ma duc la el   ps: nu ti-am laudat carburatoarele Consider ca ai facut o alegere buna, astept sa le montezi sus sa vedem ce pot face

_______________________________________
Lada 1500 under construction ! www.clublada.ro
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

18-10-2010 19:35:56
   
vwtyp3variant
Moderator
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 25-07-2009
Postari: 4411
fain carburatorul
azi te-am vazut in timp ce mergeai pe fabrici 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
http://typ3club.3xforum.ro/

18-10-2010 20:21:07
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597

rxrclan a scris:

jjjaaaajjjj the dillo karnatzzz.... haahahahahahaaaaa.... cred ca nu mai poti dormi bine ,ha?? iti inchipui cum o sa ambalezi motoru si o sa te suga inauntru carburile... ai grija ,,sa te legi de un copac cand vei incepe sa ambalezi motoru...    
am eu o vorba ce le spunea tovarasilor motociclisti cand goneam pe katana mea : nu va apropiati de mine ca o sa va suga carburile inauntru ..... " si astia se uitau urat la mine ,,iar eu deschideam full si aleeee.... dispaream in zare propulsat de 125 de newtoni reali ....deci cand pornesti ACME COMPANY ul... sa ti iei masuri de siguranta drastice ...lipici catapulta dinamita clei cuie bolovani ...tot ...hahahahahaaaaaaaaaaaa
succes dilaule !!! cand ajungi la capitolu carburi anunta ma sa te pun in tema cu ce ai de facut ,nu experimenta si pierde timp pretios ,iti dau reteta si apoi esti tare !! good luck .
ps .cauta ti mha o axa cu came mai lunga ,260 280 grade ,poate ai noroc si apoi sa vezi turatie !


O intrebare: Pe ce Yahamale a fost montat acest tip de carburator?
Ca as vrea sa vad cum arata galeria de admisie originala.
Este neaparat montarea pe verticala sau se pot monta si putin inclinat, asa la 15-25 grade?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

18-10-2010 23:05:18
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597

vwtyp3variant a scris:

fain carburatorul
azi te-am vazut in timp ce mergeai pe fabrici 


Da acolo ma duceam cu blocul la atelier si tot pe acolo veneam


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

18-10-2010 23:06:11
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597

knx a scris:

Foarte tare Pretul e mai mult decat decent Dupa ce e gata, daca imi permiti, as veni intr-o vizita ( cu ceasul comparator cu tripoda :zzz sa vad cum a iesit Daca lucreaza omul bine, ma reorientez si ma duc la el  

Hai cand  vrei, vineri va fi gata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

18-10-2010 23:07:17
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597
M-am dat un pic pe gugal, si am aflat ca aceste carburatoare se numesc Mikuni VM series, care se montau pe motocicletele din seriile Kawasaki Z/KZ, Suzuki GS and Honda CB.
http://www.wgcarbs.com//index.php?optio ... ;Itemid=42
Niste preturi la asemenea carburi peste ocean:
http://www.wgcarbs.com//index.php?optio ... ;Itemid=29
http://www.wgcarbs.com//index.php?optio ... ;Itemid=35
Si niste manuale pentru asa ceva:
http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf
http://www.postdiluvian.org/~mason/moto/jetting.html
http://lmgtfy.com/?q=mikuni+cb350+jetting


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

19-10-2010 19:23:15
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
be happy !
astea au fost pe un kawasaki zefir  de 1100 ,parca ti am mai spus , an 76- 78 ,cred.
poti sa fii mandru k ai niste carburi de care nici nu visai vreodata .... cand ma gandesc ca niciunu din tara asta n a avut afinitate spre asa ceva ....vai s amar cultura.....


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

19-10-2010 19:29:06
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597

rxrclan a scris:

be happy !
astea au fost pe un kawasaki zefir  de 1100 ,parca ti am mai spus , an 76- 78 ,cred.
poti sa fii mandru k ai niste carburi de care nici nu visai vreodata .... cand ma gandesc ca niciunu din tara asta n a avut afinitate spre asa ceva ....vai s amar cultura.....

Da-mi niste linkuri cu documentatie pentru Kawa zephyr, ca vreau sa vad in ce pozitie au fost montate si cum arata galeria de admisie!
Se pot monta si inclinat?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

19-10-2010 19:40:01
   
Elijah
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: 19-06-2008
Postari: 760
O tzara off topic, dar tot despre carburi.
Mobra mea japoneza, are doua mikuni sincronizate. De cand i sa terminat benzina si am mers pe rezerva, bagat benzina dintr-un bidon (de altfel benzina ok) are urmatoarele simptome:
nu mai porneste decat cu socul tras, dar nici prea tare nici prea putin
sta la relanti cu socul tras alfel "limbeaza"
nu se mai poate ambala motorul decat cand este cald bine
nu mai are putere, trebuie ajutata si intr-a I-a sa porneasca
...i-am schimbat bujiile, filtru de aer si ulei, uleiul, totul dupa catalog...geaba!
Nu vrea si pace. Azi am intrat o tzara pe motociclism.ro si baietii foarte saritori mi-au dat sfaturi.
Nu va fie cu suparare fratilor ca nu v-am intrebat pe voi mai intai! Ce ziceti sa-i fac? sa o mesteresc "home alone" sau musai sa o duc la doftor? ii chiar asa sensibil de reglat doua carburi?


19-10-2010 19:45:24
   
Misu de Cluj
Admin
Mesaj Privat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: 18-06-2008
Postari: 41597

Elijah a scris:

O tzara off topic, dar tot despre carburi.
Mobra mea japoneza, are doua mikuni sincronizate. De cand i sa terminat benzina si am mers pe rezerva, bagat benzina dintr-un bidon (de altfel benzina ok) are urmatoarele simptome:
nu mai porneste decat cu socul tras, dar nici prea tare nici prea putin
sta la relanti cu socul tras alfel "limbeaza"
nu se mai poate ambala motorul decat cand este cald bine
nu mai are putere, trebuie ajutata si intr-a I-a sa porneasca
...i-am schimbat bujiile, filtru de aer si ulei, uleiul, totul dupa catalog...geaba!
Nu vrea si pace. Azi am intrat o tzara pe motociclism.ro si baietii foarte saritori mi-au dat sfaturi.
Nu va fie cu suparare fratilor ca nu v-am intrebat pe voi mai intai! Ce ziceti sa-i fac? sa o mesteresc "home alone" sau musai sa o duc la doftor? ii chiar asa sensibil de reglat doua carburi?

Jigloare infundate! No deregla!
Daca a mers bine inainte sa ramai fara benzina, inseamna ca a prins ceva murdarie de pe fundul rezervorului.
Demonteaza carburile si curata-le cu spray de curatat carburatoare si vei vedea ca va reveni.
Nu deregla nimic doar incearca sa  le cureti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!

Harta membrilor forumului pe judete:
http://www.mappemonde.net/carte/Classic ... manie.html

19-10-2010 20:13:36
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
jjaaajj doamne ..da frica vi de carburile astea... adevaru e ca nu e simpla treaba.
dom karnatzz poti sa le inclini un 15 grade dar nu mai mult ,pe moto pe care erau montate aveau pozitie perpendiculara ,dar nu importa mult daca sant inclinate mult ,trebuie verificat nivelul benzinei in pahare ,trase la linie toate 4 , sa verifici bine cuiele pontou sa inchida bine toate ,very important ,iar dac face figuri careva incearca sa le schimbi intre ele pana le nimeresti ,dac nu anunta ma sa ti comand cuie noi originale pana mai sant in tara , iar pt sincronizare fara vacuumetre nu veti putea sa le trageti la linie . asa ca idee poti sa cauti un ceas de bord ,economizorul , si cu 4 furtune racordate la ceas si cu robineti separati pt fiecare vei putea sa le sincronizezi perfect .o sa ti arat un ceas simplu de care sa cauti ,k daca umbli sa cumperi un set de 4 ceasuri profesioniste  te sperii de preturi ,iar cele ieftine sant ampulea ,poti eventual sa cauti la magazinele de specialitate pt frigotehnisti k si ei folosesc ceasuri pt vacuum ,dar sa fie cel cu diuza de obturare altfel va dansa acul ceasului cand pornesti motoru !
ilie !  fa ti curaj si demonteaza cu atentie carburile , le intorci si le dai jos capacele ,apoi pe rand scoti fiecare jiglor ,sa ai aer comprimat ( 7.8 bari ) un ac foarte ascutit ,sa aibe varf de 0.2 mm.( il faci la polizor cu atentie , apoi frumos iei fiecare jiclir in parte si  cureti fiecare gaurica in parte cu acu , apoi iei corpu carbului si sufli spray de carburi ( gum cutter - de la berkebile )  apoi sufli cu are toate orificiile ,insisti bine apoi mai dai inca o data cu spray si repeti suflarea lor . cureti capacele ,,apoi sa verifici si sus starea membranei vacumatice ,sa vezi daca nu e rupta sau mizerabila si repui totu frumos la loc ( atentie la embrana ca de obicei se umfla dupa ce o scoti afar si tot sare din canal cand vrei sa o pui la loc , ma rog putina indemanare ,  buuun  ,montezi jigloarele la loc , cui pontou ,plutitor , si pui rezervoru pe masa ,si alimentezi carburile cu benzina ,apoi verifici nivelu constant de benzina ( nu trebuie sa pui suruburile la capac ,le tii cu mana ) daca nivelu de benz e ok , montezi totu sus frumos , nu stiu ce moto ai (poate mi spui )  cauti surubul de reglat aerul ,si il tragi la 2,5 ture ,apio benzina ,il pornesti si vezi ce se intampla ,, daca oscileaza va trebui sa pui ceas vacuumatic sa reglezi clapetele ,sa le tragi in sincron . cred ca o sa fac un topic special pt carburi sa va invat frate meserie !


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

19-10-2010 21:43:47
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
cu scula asta reglez eu carburile , e special pt asa ceva si se face treaba adevarata cu ea .

mai pun un filmulet scurt cu o sincronizare ,mandea the main hero ...







_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

19-10-2010 22:20:56
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
iar cu ceasuletu asta mic ma jucam cu multi ani in urma si am facut treaba perfecta ,repet e un ceas economizor dintr un fiat ,easy to find easy to use



_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

19-10-2010 22:28:56
   
daniel93
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: 26-11-2009
Postari: 1045
de juma' de ora ma uit la carb si debia acuma am observat ca e pus pe 1300   
daca eu cu carbu ei i-am scos 20%, oare cat scot cu asta? 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

19-10-2010 22:54:42
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Mesaj Privat

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: 10-08-2008
Postari: 5203
uita te mai bine ! misi se prostea...

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

19-10-2010 23:06:21
   
daniel93
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: 26-11-2009
Postari: 1045
da.. am luat teapa 
pai la cate monstruozitati faceti voi pe aici de la carpe la carburi mai mari ca blocu.. nici nu mai stiu ce sa cred     


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

19-10-2010 23:12:03
   
Elijah
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: 19-06-2008
Postari: 760

rxrclan a scris:

nu stiu ce moto ai (poate mi spui ) 
cred ca o sa fac un topic special pt carburi sa va invat frate meserie !

Pai cred ca am mai spus, am o Yamaha Virago de 535  3BR
Rog pe maître Misu sa faca un crop din ultimele postari pentru un nou topic: reglaje carburi.


19-10-2010 23:24:05
   
blind
Membru Senior
Mesaj Privat

Din: Bucuresti
Inregistrat: 16-04-2009
Postari: 861
In loc de ac/varf torturat la polizor, poti folosi un fir de otel de la o perie de sarma 

19-10-2010 23:34:34
   
Pagini: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 38    
Mergi la
Dezvoltat de 3X Media International
Forum Gratuit