CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
miKyg_sim pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Dacia 1100 (S) - 1971 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ce ma enerveaza mecanicii aia, care nu dau jos uleiul din motor, inainte s-o demonteze de pe masina! 
Apoi cand manevrezi motorul, tot atelierul ti-se umple cu ulei 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe bloc scrie 2 5 7, adica 2 mai 1967.

dacia 1100 (s) 1971 bloc scrie adica mai 1967. Admin

37.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pozele! Cam atat pentru ziua de azi!
Uitati-va ce frumos este turnat blocul, fara nici o bavura!
La blocurile de Dacia, mai ales pe alea din anii '80-'90 asa bavuri sunt, de-ti taie mana cand lucrii!
Maine scot supapele din chiulasa.
Ma simt mult mai fericit cand vad un astfel de motor "old school" imprastiat prin atelier

Demontare_motor_S



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ieri seara ma uitam la maniacii astia francezi si tot imi curgea gura, apoi azi m-am apucat de traforat


De mult aveam in plan sa fac asa ceva
Acum a sosit momentul infaptuirii!
Stiu, ca se vor gasi unii care vor incerca sa arunce cu pietre in mine, dar pe mine nu ma intereseaza ce zice lumea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
frumos frumos imi place ce vrei sa faci cu el   Eu as opta pt setul de 1.6, ca doar odata il faci Plus ca tu ai avantajul de a schimba camasile, si nu trebuie sa-ti bati capul cu ce va fi dupa ce se uzeaza cilindrii. Sfatul meu e sa pui pistoane, camasi, segmenti de calitate (gasesti la szakal metal), daca nu gasesti, macar segmenti buni (in caz ca ai nevoie de piese bune, cred ca te pot ajuta). La rc asa de mare trebuie sa iei cam ~2mm din chiulasa. Inainte de orice, verifica distanta intre supape si piston, sa nu cumva sa se pupe.
La renault, nu exista cota de reparatie 3 la arbore cotit ? Pacat de axa cu came ar fii bine sa faci rost de una de R12ts, sau eventual de un R5.  Nu imi vine sa cred ca s-au rupt suruburile alea foarte ciudat De curiozitate te intreb, le-ai ciocanit un pic inainte sa le scoti ?  bine ca le-ai putut scoate ! Ce sa zic, spor la treaba !


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ma gandeam si la 1,6, dar pentru ala imi trebuie arbore de Nova/Papuc de 1.6 si ala are palier mare si calitate de material indoielnica... adica mioritica... nu mersi, nu vreau din ala!
Eu as pastra pe palier mic cum o fost, pun direct arbore de 1.3 fara modificari la bloc.
A existat si 1.4 cu palier mic, dar alea nu erau sanatoase.
Si din motor de 1.3 au fost variante pe R12 TS care aveau 74 CP, cu raport de compresie 9,8:1 si cu carburator dublu corp Weber 32 DIR.
Daca o mai comprim sa aiba raport de compresie mai mare, plus ca la R8 esapamentul e scurt, mai fac o galerie de evacuare din ala ramificata separat pentru fiecare cilindru, plus daca iau 4 carburiciuri orizontale Mikuni se la Rudi,  dupa calculele mele va avea in jur de 90-95 CP... cea ce corelat cu cele 750 kg ale caroseriei, cutia de viteze cu grup conic de 8x35 (in loc de 9x33 cum are R12/Dacia 1300), plus roti pe 14" in loc de 15" ... cred ca se va misca suficient de bine, pentru o masina de oras cu aspect batranesc... doar esapamentul sport, care va fi montat transversal sub fusta spate, va desconspira ceva.
Am in plan, ca acul de la turometrul ala sa se plimbe in apropiere de zona rosie


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
din chiulasa sa frezezi jops 2.5 mm!!! nu mai mult ,nu mai putin + carburile astea mikuni o sa te propulseze in spatiu... si ar fi bine daca ti ai face si galerii separate de evacuare ,trust me ....race tehnology....aa sa nu uit ,neaparat din volanta sa iai vre o 500 -800 grame, dar sa nu mergi pana la un kil k si asa axa ta cu came e lenesa ,cauta o cama cu diagrama de lucru mai lunga 240-270 grade ,apoi o sa vezi tu diferenta cum o sa ti urce 8000 9000  de ture in sarcina desigur

Modificat de rxrclan (acum 14 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cu 2,5 mm, mai intai trebuie sa fac un calcul sa vad cam unde ajunge compresia... de aia-s inginer, ca sa fac calcule
Galerii de evacuare, am deja in plan.
Si mi-am dat seama ca mai am undeva o volanta in plus pe care o voi duce la strungar sa mi-l usureze.
Va mai primi o pompa de ulei cu debit marit si un radiator de ulei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Uitati-va ce proiect face un coleg, tot aici in Cluj.
Un Dauphine Custom cu motor de Alpine A110... foarte taree!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762

Misu de Cluj a scris:

Ieri seara ma uitam la maniacii astia francezi si tot imi curgea gura...


Si cand te gandesti ca eu am  in ograda un exemplar "deluxe" si dauphine adevarat, din cel vechi cu cutie in trei viteze    


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:

Cu 2,5 mm, mai intai trebuie sa fac un calcul sa vad cam unde ajunge compresia... de aia-s inginer, ca sa fac calcule
Galerii de evacuare, am deja in plan.
Si mi-am dat seama ca mai am undeva o volanta in plus pe care o voi duce la strungar sa mi-l usureze.
Va mai primi o pompa de ulei cu debit marit si un radiator de ulei.


nu te complica cu radiator de ulei k si asa n ai sa mergi fest in blana ,punand radiator de ulei ,vei reduce cu mult temperatura uleiului si stii bine ca nu e sanatos ,eventual daca pui radiatoru pune pe tur un robinet iar cand ai chef de prostii deschizi robinetu sa raceasca uleiu ,apoi il inchizi ,ti o spun sigur ca nu e o gluma un radiator de ulei ,asta nu e aircooled!


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:

Cu 2,5 mm, mai intai trebuie sa fac un calcul sa vad cam unde ajunge compresia... de aia-s inginer, ca sa fac calcule
Galerii de evacuare, am deja in plan.
Si mi-am dat seama ca mai am undeva o volanta in plus pe care o voi duce la strungar sa mi-l usureze.
Va mai primi o pompa de ulei cu debit marit si un radiator de ulei.


poti sa tot calculezi de pe acuma ca eu iti spun din start ca vei avea pana in 11,5 12 bari .
1100 : 4= 275 cm c per cilindru
camera de ardere in general la dacii are undeva la 32 -35 cmc ,iar tu reducand cam 2,5 mm vei ajunge in jur de 26 28 cmc per camera de ardere, astfel raportul de compresie iti va creste cu vre o 35 la suta fata de cel initial, chestiile astea le spun precis pt ca le am facut cu 10 ani in urma si atunci aveam vase centricubate cu care masuram cantitatea de lichid ce intra in camera de ardere cu pistonu aflat la pms... direct pt asa ceva . dacia noastra veche fluiera si in a 3 a ...am batut masini bune la vremea aceea cu ea...nice memories...amu e randu tau

Modificat de rxrclan (acum 14 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

Elijah a scris:


Misu de Cluj a scris:

Ieri seara ma uitam la maniacii astia francezi si tot imi curgea gura...


Si cand te gandesti ca eu am  in ograda un exemplar "deluxe" si dauphine adevarat, din cel vechi cu cutie in trei viteze    


Pana nu-l vedem pe sosea nu te credem, chiar il mai ai?


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
tare faina va fi masina asta cu modificarile pe care le vei face
spor 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762

classicfan a scris:

chiar il mai ai?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:



poti sa tot calculezi de pe acuma ca eu iti spun din start ca vei avea pana in 11,5 12 bari .
1100 : 4= 275 cm c per cilindru
camera de ardere in general la dacii are undeva la 32 -35 cmc ,iar tu reducand cam 2,5 mm vei ajunge in jur de 26 28 cmc per camera de ardere, astfel raportul de compresie iti va creste cu vre o 35 la suta fata de cel initial, chestiile astea le spun precis pt ca le am facut cu 10 ani in urma si atunci aveam vase centricubate cu care masuram cantitatea de lichid ce intra in camera de ardere cu pistonu aflat la pms... direct pt asa ceva .


Am facut niste calcule:
Pentru motorul de 1300 cmc
Cilindreea totala =1289 cmc
Cilindreea unitara pe un cilindru = 322,25 cmc
Inaltimea initiala chiulasei = 73, 40 mm

Am un mic tabel de la un coleg care a centricubat  camerele de ardere la chiulasa de Dacie de diferite inaltimi, rezultand urmatoarele volume pentru camera de ardere:

73, 40 mm  -> 37,81 cmc
72,90 mm -> 36,57 cmc
72, 40 mm -> 34,69 cmc
72,10 mm -> 33, 33 cmc
71,90 mm -> 32,36 cmc

Din pacate sub valoarea de 71,90 mm nu exista date concrete ale volumului camerei de ardere.
   
Deci sa incercam sa calculam raportul de compresie:

Rc = (V-v/v)-1
Rc-raportul de compresie
V-ciindreea unitara pe un cilindru
v-volumul camerei de ardere

73, 40 mm  -> 8,51:1
72,90 mm -> 8,8:1
72, 40 mm -> 9,28:1
72,10 mm -> 9,66:1
71,90 mm -> 9, 95:1

Din cauza lipsei valorilor camerelor de ardere este greu de caculat la inaltimi mai mici de 71,90 mm, dar am incercat asa sa fac o medie cu regula de 3 simple, ceea ce nu este precis dar se poate calcula informativ.

Deci un raport de compresie 10:1 este undeva cand inaltimea chiulasei este in jur de 71,85 mm

Iar 10,5:1 se obtine undeva pe la inaltimea de 71, 40 –71, 50 mm.

Deci daca se ia 2 mm se obtine un raport de compresie de 10,5:1

Daca se ia 2,5 mm, ca inaltimea sa fie  70,9 mm, atunci raportul de compresie va urca undeva pe la 10,8:1-11:1 ceea ce este cam riscant de mare pentru benzinele din tara.

In concluzie, atat ce zicea knx cat si Rudi sunt corecte!

Deci in jur de 2 mm trebuie luat, sa nu treaca de 10,5:1 ca sa nu fie risc de detonatii cu benzinele mioritice 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Parca ti-am trimis doua carti...Sigur scrie acolo .De ce nu te uiti?

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
musai amu sa ne impresioneze un pic si pe noi cu inteligenta proprie ,nu ??
stie baiatu teorie....dar mai tre sa gripeze vre o 5 motoare ca sa si dea seama de cum stau lucrurile cu caii in plus....hahahahaa  uuu ce ma distrez.... karnatz ...fa un film live de cum crapa motoru si zboara volanta cu tot cu pistoane prin sura la tinee....hahaha.... mortaalll..         hai curaj maxim ! trebuie sa faci o racheta din harbu ala...nu de alta dar cine vorbeste....( EU)....hahahahaha  


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
In orice caz,  benzol cu co98 necesar !  Vad ca din calcule ai omis grosimea garniturii de chiulasa cu riscul de a polua topicul, iata modalitatea de calcul pt Lada, facuta de mine, valabila pt orice motor (datele difera).
Cilindree, compresie, raport de comprimare: Deci cilindreea se calculeaza cu urmatoarea formula: aria alezajului x cursa x numarul cilindriilor. Daca notam aria alezajului cu T, si
r= alezaj/2 avem urmatoarea formula T= r2 x pi . Cursa, este egala cu distanta pe care o parcurge pistonul intre PMS (punctual mort superior) si PMI (punctual mort inferior). Cursa e
definita de axul cotit (arborele principal).Deci la 2103, 2106 si 21213, arborele principal are raza de 40mm, deci cursa este egala cu is 2x40=80mm. La 2101 (1200) si la 21011 (1300) cursa pistonului e de 66 mm (deci arborele are raza egala cu 33 ).Luam ca baza motorul de 1500 (2103). La motorul standard, T= 3,8x3,8x3,14 = 45,3416cm2 unde  r=3,8 este alezajul standard/2, adica 76/2 exprimat in cm. Cursa pistonului e 80 mm, adica 8 cm. Deci volumul util al unui piston este egal cu T x cursa = 45.34*8=362.7328 cm3. Pentru ca Lada are 4 cilindrii, acest numar trebuie inmultit cu 4 . Astfel iese 362,7328x4 = 1450,88cm3. Raportul de comprimare (CR) este un raport intre 2 numere, deci nu are unitate de masura. Acest raport arata de cate ori comprimi in raport cu volumul initial amestecul de aer/bezina in motor. Formula de calcul pt raport e (Vc+Vh)/Vc, unde Vh este volumul util al unui cilindru (calculate mai sus), iar Vc este volumul amestecului comprimat.  Vc este egal cu volumul ce este deasupra pistonului cand acesta este la PMS (punctul mort superior), deci volumul camerei de ardere.  Deci Vc este suma a trei volume: distanta dintre piston si capatul blocului, al doilea volum este volumul garniturii de chiulasa, iar al treilea este volumul camerei de ardere din chiulasa. Distanta intre piston si bloc cand pistonul e la PMS in cazul motoarelor 2103/2106 este  1.9 mm = 0.19 cm. Deci acest volum * volumul pistonului e 0.19*45.3416=8.614904cm3. Volumul ce e in garnitura de chiulasa (care are cam 1.4 mm) e egal cu 1,4mm=0,14cm, deci acest volum e  0,14x45,3416 = 6,347824cm3. Al treilea volum (cel al camerei de ardere al chiulasei) poate fii calculate, dar sa ne incredem in informatiile oferite de Vaz, este egal cu 33.23 cm3. Deci, Vc este egal cu suma acestor 3 volume: 48,192728cm3.Inlocuim datele in formula de calcul a raportului de comprimare, (Vc+Vh)/Vc = (48,192728+362,7328)/48,192728 = 8,5267124. Deci raportul de comprimare e aproximativ 8.53, deci 8.5.Ce masori cu scula de masurat compresia e altceva! Are o unitate de masura, bar sau atmosfera. 1 bar e un pic mai mic decat 1 atmosfera, dar diferenta e foarte mica. Deci compresia este presiunea (N/m2). Acest parametru, la un motor care nu e uzat, are valoarea de 12. Cu cat motorul e mai uzat, aceasta valoare scade, dar raportul de comprimare (CR) ramane constant pt ca este diferenta de volume, care raman constante (deci dimensiunea pistonului, al camerei de ardere nu se schimba, si nici PMS respectiv PMI sau cursa).Sper ca v-am facut capul patrat cu atata matematica :P ). erata: unde apare r2 este r patrat, respectiv cm3 este cm cub, poate ca am folosit gresit unii termeni, dar cine doreste, intelege ce am vrut sa scriu etc.

Ps: va trebui sa faci ceva cu avansul, eventual o aprindere serioasa Rxrclan are dreptate, ajunge juma de kil din volant, in schimb ce se merita a se face cu adevarat e echilibrarea a unor  componente ale motorului (biele, pistoane, etc). Pe langa astea, are efect majorarea porturilor din chiulasa, si eventual (desii nu e cazul) folosirea unor arcuri mai tari la supape.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Sper ca v-am facut capul patrat cu atata matematica :P ).

Recunosc, ca nici nu am reusit sa citesc postul tau, ca m-o apucat durerile de cap
Cu asta m-ai spart! Esti un adevarat matematician!
Nu o sa ai probleme la examenul de rezistenta


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

musai amu sa ne impresioneze un pic si pe noi cu inteligenta proprie ,nu ??
stie baiatu teorie....dar mai tre sa gripeze vre o 5 motoare ca sa si dea seama de cum stau lucrurile cu caii in plus....hahahahaa  uuu ce ma distrez.... karnatz ...fa un film live de cum crapa motoru si zboara volanta cu tot cu pistoane prin sura la tinee....hahaha.... mortaalll..         hai curaj maxim ! trebuie sa faci o racheta din harbu ala...nu de alta dar cine vorbeste....( EU)....hahahahaha  

Trebuia sa te verific prin calcule, ca unde-i prea multa vorba, pot fi si greseli... de data asta ai avut noroc, ca ai zis-o corect!
Se mai si gripeaza unele, dar altele functioneaza... din greseli invata omu
La Lastun am facut film, cum gripeaza, dar a  doua oara o mers!
Deocamdata, in total am facut vreo 40 de motoare pana acuma si doar doua s-au gripat... restul toate au mers bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

gherghin nicolae a scris:

Parca ti-am trimis doua carti...Sigur scrie acolo .De ce nu te uiti?

M-am uitat si acolo
Acolo nu scrie de tunareala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Am promovat rezistenta  in fine, spor la treaba sa vedem ce va iesi

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Am promovat rezistenta  in fine, spor la treaba sa vedem ce va iesi

O sa iasa, dar daca nu te grabesti, iese mai repede decat Zsiguli-Vaz-ul tau
Grabeste-te! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Oricat as vrea, mai repede nu ma pot misca Sunt unele lucruri ce nu depind de mine Asta e, caroseria sa fie gata, ca de mecanica ma ocup eu

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Intre timp, am demontat supapele din chiulasa si le-am curatat un pic de calamina.
Chiulasa are in prezent inaltimea de 72,40 mm, deci a fost raschetat deja 1mm, fata de cota originala.
Luni pleaca la prelucrat impreuna cu blocul.

Demontare_chiulasa



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Hmm ce bine ca ai inaltimea totala a chiulasei Eu nu o gasesc la lada nicicum Daca e -1mm deja, asta inseamna ca trebuie inca 3-4 treceri la rectificare (la o rectificare se ia cam 35-40 de  sutimi ) asa la prima vedere, in comparatie cu ce sunt eu obisnuit sa vad, arata surprinzator de bine chiulasa   Sunt curios unde o sa-l faci, si cat te va costa. 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Maine sosec carburatoarele Rudolfo.
Le voi face un filtru de aer de genul cum a fost pe R8Gordini

dacia 1100 (s) 1971 maine sosec rudolfo.le voi face filtru aer genul cum fost r8gordini Admin

60.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Iar intre chiulasa si carburatoare, ar trebui asa ceva

dacia 1100 (s) 1971 iar intre chiulasa trebui asa ceva Admin

42.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si o galerie de evacuare, cam asa ceva
Intrebarea este, ca unde draqu se pot face chestii din astea?
De fapt, atat galeria de evacuare, cat si cea de admisie nu sunt altceva decat niste table groase de vreo 6-8 mm pentru partea unde calca pe chiulasa pe care se sudeaza niste tevi indoite ... ei, de-ar fi asa de usor... dar am la ce ma gandi.

dacia 1100 (s) 1971 galerie evacuare, cam asa ceva intrebarea este, unde draqu pot face chestii din Admin

50KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Daca poti face galeriile de admisie,  sau stii pe cineva care le face, te invit sa-mi faci o pereche de astea, dar cu fi40 ) off ca nu gasesc schita pt galeria ce-mi trebuie  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Daca poti face galeriile de admisie,  sau stii pe cineva care le face, te invit sa-mi faci o pereche de astea, dar cu fi40 ) off ca nu gasesc schita pt galeria ce-mi trebuie  

Partea cu tevile se pot lua tevi drepte normale de esapament si duse la cei de la Sturimex, care le pot debita si indoi la cerere.
Galeriile de admisie sunt simple, niste bucati de tevi si doua placi.
Ce e mai delicat partile plane pe unde calca pe chiulasa, ca pentru ala ar trebui tabla din ala navala groasa de 6-8 mm si debitata cu laser, sau sa vedem, ca poate merge si prin frezare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
o sa-ti arat schita,  sunt vre-o 3 unghiuri ce trebuiesc respectate Flansele respective se pot face usor, teava ce le leaga (in cazul meu e conic intrare carb fi 40, si la flansa chiulasa fi 33 ), ceea ce face treaba si mai urata  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

o sa-ti arat schita,  sunt vre-o 3 unghiuri ce trebuiesc respectate Flansele respective se pot face usor, teava ce le leaga (in cazul meu e conic intrare carb fi 40, si la flansa chiulasa fi 33 ), ceea ce face treaba si mai urata  

Atunci fa la 40 mm si la chiulasa si mai frezezi si intrarile in chiulasa la 40 mm.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319

rxrclan a scris:



nu te complica cu radiator de ulei k si asa n ai sa mergi fest in blana ,punand radiator de ulei ,vei reduce cu mult temperatura uleiului si stii bine ca nu e sanatos ,eventual daca pui radiatoru pune pe tur un robinet iar cand ai chef de prostii deschizi robinetu sa raceasca uleiu ,apoi il inchizi ,ti o spun sigur ca nu e o gluma un radiator de ulei ,asta nu e aircooled!

Ma poti te rog lamuri cu treaba asta ? Intreb si eu, pentru ca am desfacut un motor de toyota ae86, 1.6 16v 4A-GE, T-VIS (poate cum e si pe mr2-ul tau), si din cate am observat, acest tip de motor are radiatorul de ulei legat cum ar venii "pe direct". Ce alt dezavantaj are inafara ca iti raceste prea mult uleiul ?
Misu, sandwich-adapter-ul acela ce l-ai cumparat de pe bbtvw  e termostatat cumva ?


Misu de Cluj a scris:


knx a scris:

o sa-ti arat schita,  sunt vre-o 3 unghiuri ce trebuiesc respectate Flansele respective se pot face usor, teava ce le leaga (in cazul meu e conic intrare carb fi 40, si la flansa chiulasa fi 33 ), ceea ce face treaba si mai urata  

Atunci fa la 40 mm si la chiulasa si mai frezezi si intrarile in chiulasa la 40 mm.


Nu prea se poate sa fie la fi40 ce e prea mult, e prea mult


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:


Misu, sandwich-adapter-ul acela ce l-ai cumparat de pe bbtvw  e termostatat cumva ?


Da are un orificiu si o lamela bimetalica, care se deschide si inchide in functie de temperatura.
Sunt poze la topicul de restaurare a Lastunului.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Azi dimineata ma suna curierul, ca "Aveti un colet magic, de la vrajitoru' Rudolfo"
Cand am desfacut... surpriza!
Un carbelici, cat casa care avea si instructiuni: "Sus vecine, pune-le sus pe bloc"

dacia 1100 (s) 1971 azi dimineata suna curierul, colet magic, vrajitoru' carbelici, cat casa care Admin

48.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Apoi pe la pranz le-am pus sus pe bloc, dar nimic nu s-o intamplat!
@rxr : vecineee! Nu mere pe bloc! Nici o diferenta, tot asa mere, ca'nainte!

dacia 1100 (s) 1971 apoi pranz le-am pus sus bloc, dar nimic s-o vecineee! mere bloc! nici Admin

51.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Apoi mi-am dat seama ca-s prea multe manete si am inceput sa trag de ele!
Cand am tras de o maneta mare, o scuipat FLACARA VIOLETA!
Oare ce o pus Rudolfo asta in ea?

dacia 1100 (s) 1971 apoi mi-am dat seama ca-s prea multe manete inceput trag ele!cand tras maneta Admin

32.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Apoi m-am obisnuit cu FLACARA VIOLETA!
I GOT THE POWEEEER!     

dacia 1100 (s) 1971 apoi m-am obisnuit flacara violeta! got the     Admin

33.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Iar dupa peripetia cu Flacara violeta am dus blocul motor si chiulasa la Nea' Nelu sa mi-le traforeze!
Asa cum urmeaza:
- alezat blocul motor, ca sa intre camasile de 1300
- alezat si bucsat locasul de la axa cu came
- frezat 1,2 mm din planul chiulasei (ca deja era luat 1mm)
- rectificat supape
- rectificat sedii supape
Tarif pentru toate astea in total 320 lei
Pe vineri va fi gata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
jjjaaaajjjj the dillo karnatzzz.... haahahahahahaaaaa.... cred ca nu mai poti dormi bine ,ha?? iti inchipui cum o sa ambalezi motoru si o sa te suga inauntru carburile... ai grija ,,sa te legi de un copac cand vei incepe sa ambalezi motoru...    
am eu o vorba ce le spunea tovarasilor motociclisti cand goneam pe katana mea : nu va apropiati de mine ca o sa va suga carburile inauntru ..... " si astia se uitau urat la mine ,,iar eu deschideam full si aleeee.... dispaream in zare propulsat de 125 de newtoni reali ....deci cand pornesti ACME COMPANY ul... sa ti iei masuri de siguranta drastice ...lipici catapulta dinamita clei cuie bolovani ...tot ...hahahahahaaaaaaaaaaaa
succes dilaule !!! cand ajungi la capitolu carburi anunta ma sa te pun in tema cu ce ai de facut ,nu experimenta si pierde timp pretios ,iti dau reteta si apoi esti tare !! good luck .
ps .cauta ti mha o axa cu came mai lunga ,260 280 grade ,poate ai noroc si apoi sa vezi turatie !

Modificat de rxrclan (acum 14 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Foarte tare Pretul e mai mult decat decent Dupa ce e gata, daca imi permiti, as veni intr-o vizita ( cu ceasul comparator cu tripoda :zzz sa vad cum a iesit Daca lucreaza omul bine, ma reorientez si ma duc la el   ps: nu ti-am laudat carburatoarele Consider ca ai facut o alegere buna, astept sa le montezi sus sa vedem ce pot face

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
fain carburatorul
azi te-am vazut in timp ce mergeai pe fabrici 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

jjjaaaajjjj the dillo karnatzzz.... haahahahahahaaaaa.... cred ca nu mai poti dormi bine ,ha?? iti inchipui cum o sa ambalezi motoru si o sa te suga inauntru carburile... ai grija ,,sa te legi de un copac cand vei incepe sa ambalezi motoru...    
am eu o vorba ce le spunea tovarasilor motociclisti cand goneam pe katana mea : nu va apropiati de mine ca o sa va suga carburile inauntru ..... " si astia se uitau urat la mine ,,iar eu deschideam full si aleeee.... dispaream in zare propulsat de 125 de newtoni reali ....deci cand pornesti ACME COMPANY ul... sa ti iei masuri de siguranta drastice ...lipici catapulta dinamita clei cuie bolovani ...tot ...hahahahahaaaaaaaaaaaa
succes dilaule !!! cand ajungi la capitolu carburi anunta ma sa te pun in tema cu ce ai de facut ,nu experimenta si pierde timp pretios ,iti dau reteta si apoi esti tare !! good luck .
ps .cauta ti mha o axa cu came mai lunga ,260 280 grade ,poate ai noroc si apoi sa vezi turatie !


O intrebare: Pe ce Yahamale a fost montat acest tip de carburator?
Ca as vrea sa vad cum arata galeria de admisie originala.
Este neaparat montarea pe verticala sau se pot monta si putin inclinat, asa la 15-25 grade?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vwtyp3variant a scris:

fain carburatorul
azi te-am vazut in timp ce mergeai pe fabrici 


Da acolo ma duceam cu blocul la atelier si tot pe acolo veneam


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Foarte tare Pretul e mai mult decat decent Dupa ce e gata, daca imi permiti, as veni intr-o vizita ( cu ceasul comparator cu tripoda :zzz sa vad cum a iesit Daca lucreaza omul bine, ma reorientez si ma duc la el  

Hai cand  vrei, vineri va fi gata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
M-am dat un pic pe gugal, si am aflat ca aceste carburatoare se numesc Mikuni VM series, care se montau pe motocicletele din seriile Kawasaki Z/KZ, Suzuki GS and Honda CB.
Niste preturi la asemenea carburi peste ocean:
Si niste manuale pentru asa ceva:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
be happy !
astea au fost pe un kawasaki zefir  de 1100 ,parca ti am mai spus , an 76- 78 ,cred.
poti sa fii mandru k ai niste carburi de care nici nu visai vreodata .... cand ma gandesc ca niciunu din tara asta n a avut afinitate spre asa ceva ....vai s amar cultura.....


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

be happy !
astea au fost pe un kawasaki zefir  de 1100 ,parca ti am mai spus , an 76- 78 ,cred.
poti sa fii mandru k ai niste carburi de care nici nu visai vreodata .... cand ma gandesc ca niciunu din tara asta n a avut afinitate spre asa ceva ....vai s amar cultura.....

Da-mi niste linkuri cu documentatie pentru Kawa zephyr, ca vreau sa vad in ce pozitie au fost montate si cum arata galeria de admisie!
Se pot monta si inclinat?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
O tzara off topic, dar tot despre carburi.
Mobra mea japoneza, are doua mikuni sincronizate. De cand i sa terminat benzina si am mers pe rezerva, bagat benzina dintr-un bidon (de altfel benzina ok) are urmatoarele simptome:
nu mai porneste decat cu socul tras, dar nici prea tare nici prea putin
sta la relanti cu socul tras alfel "limbeaza"
nu se mai poate ambala motorul decat cand este cald bine
nu mai are putere, trebuie ajutata si intr-a I-a sa porneasca
...i-am schimbat bujiile, filtru de aer si ulei, uleiul, totul dupa catalog...geaba!
Nu vrea si pace. Azi am intrat o tzara pe motociclism.ro si baietii foarte saritori mi-au dat sfaturi.
Nu va fie cu suparare fratilor ca nu v-am intrebat pe voi mai intai! Ce ziceti sa-i fac? sa o mesteresc "home alone" sau musai sa o duc la doftor? ii chiar asa sensibil de reglat doua carburi?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Elijah a scris:

O tzara off topic, dar tot despre carburi.
Mobra mea japoneza, are doua mikuni sincronizate. De cand i sa terminat benzina si am mers pe rezerva, bagat benzina dintr-un bidon (de altfel benzina ok) are urmatoarele simptome:
nu mai porneste decat cu socul tras, dar nici prea tare nici prea putin
sta la relanti cu socul tras alfel "limbeaza"
nu se mai poate ambala motorul decat cand este cald bine
nu mai are putere, trebuie ajutata si intr-a I-a sa porneasca
...i-am schimbat bujiile, filtru de aer si ulei, uleiul, totul dupa catalog...geaba!
Nu vrea si pace. Azi am intrat o tzara pe motociclism.ro si baietii foarte saritori mi-au dat sfaturi.
Nu va fie cu suparare fratilor ca nu v-am intrebat pe voi mai intai! Ce ziceti sa-i fac? sa o mesteresc "home alone" sau musai sa o duc la doftor? ii chiar asa sensibil de reglat doua carburi?

Jigloare infundate! No deregla!
Daca a mers bine inainte sa ramai fara benzina, inseamna ca a prins ceva murdarie de pe fundul rezervorului.
Demonteaza carburile si curata-le cu spray de curatat carburatoare si vei vedea ca va reveni.
Nu deregla nimic doar incearca sa  le cureti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
jjaaajj doamne ..da frica vi de carburile astea... adevaru e ca nu e simpla treaba.
dom karnatzz poti sa le inclini un 15 grade dar nu mai mult ,pe moto pe care erau montate aveau pozitie perpendiculara ,dar nu importa mult daca sant inclinate mult ,trebuie verificat nivelul benzinei in pahare ,trase la linie toate 4 , sa verifici bine cuiele pontou sa inchida bine toate ,very important ,iar dac face figuri careva incearca sa le schimbi intre ele pana le nimeresti ,dac nu anunta ma sa ti comand cuie noi originale pana mai sant in tara , iar pt sincronizare fara vacuumetre nu veti putea sa le trageti la linie . asa ca idee poti sa cauti un ceas de bord ,economizorul , si cu 4 furtune racordate la ceas si cu robineti separati pt fiecare vei putea sa le sincronizezi perfect .o sa ti arat un ceas simplu de care sa cauti ,k daca umbli sa cumperi un set de 4 ceasuri profesioniste  te sperii de preturi ,iar cele ieftine sant ampulea ,poti eventual sa cauti la magazinele de specialitate pt frigotehnisti k si ei folosesc ceasuri pt vacuum ,dar sa fie cel cu diuza de obturare altfel va dansa acul ceasului cand pornesti motoru !
ilie !  fa ti curaj si demonteaza cu atentie carburile , le intorci si le dai jos capacele ,apoi pe rand scoti fiecare jiglor ,sa ai aer comprimat ( 7.8 bari ) un ac foarte ascutit ,sa aibe varf de 0.2 mm.( il faci la polizor cu atentie , apoi frumos iei fiecare jiclir in parte si  cureti fiecare gaurica in parte cu acu , apoi iei corpu carbului si sufli spray de carburi ( gum cutter - de la berkebile )  apoi sufli cu are toate orificiile ,insisti bine apoi mai dai inca o data cu spray si repeti suflarea lor . cureti capacele ,,apoi sa verifici si sus starea membranei vacumatice ,sa vezi daca nu e rupta sau mizerabila si repui totu frumos la loc ( atentie la embrana ca de obicei se umfla dupa ce o scoti afar si tot sare din canal cand vrei sa o pui la loc , ma rog putina indemanare ,  buuun  ,montezi jigloarele la loc , cui pontou ,plutitor , si pui rezervoru pe masa ,si alimentezi carburile cu benzina ,apoi verifici nivelu constant de benzina ( nu trebuie sa pui suruburile la capac ,le tii cu mana ) daca nivelu de benz e ok , montezi totu sus frumos , nu stiu ce moto ai (poate mi spui )  cauti surubul de reglat aerul ,si il tragi la 2,5 ture ,apio benzina ,il pornesti si vezi ce se intampla ,, daca oscileaza va trebui sa pui ceas vacuumatic sa reglezi clapetele ,sa le tragi in sincron . cred ca o sa fac un topic special pt carburi sa va invat frate meserie !


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
cu scula asta reglez eu carburile , e special pt asa ceva si se face treaba adevarata cu ea .

mai pun un filmulet scurt cu o sincronizare ,mandea the main hero ...





dacia 1100 (s) 1971 scula asta reglez carburile special asa ceva face treaba adevarata .mai pun Corespondent

45.5KB


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
iar cu ceasuletu asta mic ma jucam cu multi ani in urma si am facut treaba perfecta ,repet e un ceas economizor dintr un fiat ,easy to find easy to use

dacia 1100 (s) 1971 iar ceasuletu asta mic jucam multi ani urma facut treaba perfecta ,repet ceas Corespondent

31.4KB


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
de juma' de ora ma uit la carb si debia acuma am observat ca e pus pe 1300   
daca eu cu carbu ei i-am scos 20%, oare cat scot cu asta? 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
uita te mai bine ! misi se prostea...

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
da.. am luat teapa 
pai la cate monstruozitati faceti voi pe aici de la carpe la carburi mai mari ca blocu.. nici nu mai stiu ce sa cred     


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762

rxrclan a scris:

nu stiu ce moto ai (poate mi spui ) 
cred ca o sa fac un topic special pt carburi sa va invat frate meserie !

Pai cred ca am mai spus, am o Yamaha Virago de 535  3BR
Rog pe maître Misu sa faca un crop din ultimele postari pentru un nou topic: reglaje carburi.


pus acum 14 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
In loc de ac/varf torturat la polizor, poti folosi un fir de otel de la o perie de sarma 

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da ar trebui sa facem un topic separat unde Rudolfo sa ne invete
O sa denumim topicul "Tech tips from Australia/Oradea"


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

daniel93 a scris:

da.. am luat teapa 
pai la cate monstruozitati faceti voi pe aici de la carpe la carburi mai mari ca blocu.. nici nu mai stiu ce sa cred     

Tu chiar crezi in flacara violeta?     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

iar cu ceasuletu asta mic ma jucam cu multi ani in urma si am facut treaba perfecta ,repet e un ceas economizor dintr un fiat ,easy to find easy to use

Asta a fost pe Ritmo2 si Argenta si parca si pe wartburg era asa ceva, la cele de dupa 1988.
Amu sa-mi iau vacumetru in loc de ochiometru si urchiometru....jajjj! Cine m-o pus sa-mi cumpar carburi din astea!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300

Misu de Cluj a scris:


daniel93 a scris:

da.. am luat teapa 
pai la cate monstruozitati faceti voi pe aici de la carpe la carburi mai mari ca blocu.. nici nu mai stiu ce sa cred     

Tu chiar crezi in flacara violeta?     

in flacara nu, dar cand l-am vazut langa motor am ramas uimit de marimea lui si nu am observat ca sta pe filtrul de aer 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

jjaaajj doamne ..da frica vi de carburile astea... adevaru e ca nu e simpla treaba.
dom karnatzz poti sa le inclini un 15 grade dar nu mai mult ,pe moto pe care erau montate aveau pozitie perpendiculara ,dar nu importa mult daca sant inclinate mult ,trebuie verificat nivelul benzinei in pahare ,trase la linie toate 4 , sa verifici bine cuiele pontou sa inchida bine toate ,very important ,iar dac face figuri careva incearca sa le schimbi intre ele pana le nimeresti ,dac nu anunta ma sa ti comand cuie noi originale pana mai sant in tara , iar pt sincronizare fara vacuumetre nu veti putea sa le trageti la linie . asa ca idee poti sa cauti un ceas de bord ,economizorul , si cu 4 furtune racordate la ceas si cu robineti separati pt fiecare vei putea sa le sincronizezi perfect .o sa ti arat un ceas simplu de care sa cauti ,k daca umbli sa cumperi un set de 4 ceasuri profesioniste  te sperii de preturi ,iar cele ieftine sant ampulea ,poti eventual sa cauti la magazinele de specialitate pt frigotehnisti k si ei folosesc ceasuri pt vacuum ,dar sa fie cel cu diuza de obturare altfel va dansa acul ceasului cand pornesti motoru !

Si unde se leaga ceasu ala? Este ceva locas pentru asa ceva pe carburatoare?
Daca nu merge treaba, le despart si pun cate una la fiecare dintre cele 4 mobre de-ale mele


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Vazusem odata pe ebay un set solex de reglat carburatoare foarte "old school" ce consta dintr-un manometru si o serie de cilindrii de diferite diametre ce se puneau pe (diferite ) carburatoare, si din fiecare cilindru iesea cate un stutz (posibil pt. manometru).

Cred ca asa ceva ti-ar fi folositor, home-made, desigur.
Eu o sa incerc sa-mi fac unul pt. a regla carburile de typ3 .


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

blind a scris:

In loc de ac/varf torturat la polizor, poti folosi un fir de otel de la o perie de sarma 


si vei avea o indemanare si precizie de numa.... wtwr...fac asta de ani de zile cu acelasi ac ,de fapt o spita de umbrela ,de otel si totu e perfect si tu vii cu perii de sarma....


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:


rxrclan a scris:

jjaaajj doamne ..da frica vi de carburile astea... adevaru e ca nu e simpla treaba.
dom karnatzz poti sa le inclini un 15 grade dar nu mai mult ,pe moto pe care erau montate aveau pozitie perpendiculara ,dar nu importa mult daca sant inclinate mult ,trebuie verificat nivelul benzinei in pahare ,trase la linie toate 4 , sa verifici bine cuiele pontou sa inchida bine toate ,very important ,iar dac face figuri careva incearca sa le schimbi intre ele pana le nimeresti ,dac nu anunta ma sa ti comand cuie noi originale pana mai sant in tara , iar pt sincronizare fara vacuumetre nu veti putea sa le trageti la linie . asa ca idee poti sa cauti un ceas de bord ,economizorul , si cu 4 furtune racordate la ceas si cu robineti separati pt fiecare vei putea sa le sincronizezi perfect .o sa ti arat un ceas simplu de care sa cauti ,k daca umbli sa cumperi un set de 4 ceasuri profesioniste  te sperii de preturi ,iar cele ieftine sant ampulea ,poti eventual sa cauti la magazinele de specialitate pt frigotehnisti k si ei folosesc ceasuri pt vacuum ,dar sa fie cel cu diuza de obturare altfel va dansa acul ceasului cand pornesti motoru !

Si unde se leaga ceasu ala? Este ceva locas pentru asa ceva pe carburatoare?
Daca nu merge treaba, le despart si pun cate una la fiecare dintre cele 4 mobre de-ale mele


daca n ai avea och in cap n ai vedea... vezi intre corpurile carburilor dinspre directia filtrelor de aer ,ai niste stuturi cu capacele de plastic ,guma , na akolo se pune furtunu de vacuum ,si nu mai plange atata


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ahaaa! Deci capacele ale nu-s numa de ornament ? 
PS. Care e partea filtrelor?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Vreme urata si ploua cu galeata, vreme tocmai buna de dus volanta la strunjit.
Azi dimineata am masurat volanta cu un cantar din asta pe care vezi cati kile ai si avea in jur de 9 kg.
Apoi l-am dus la nea Molnar sa mi-l strunjeasca bine de tot.
O zis ca stie cat trebe luat ca a mai facut mai demult.
Volanta_inainte



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe la ora trei m-am dus dupa produsul finit, gata strunjit si echilibrat! Manopera 20 lei.
Dupa ce am adus acasa sil-am masurat avea in jur de 8 kg, deci o dat jos in jur de 1kg.
Inca se mai putea, ca in conformitate cu o fisa de omologare sportiva de Grupa A din 1983, la motoarele de Dacie, masa minima admisibila pentru volanta este data la 6450g, adica 6kg si 45 g.
Volanta_dupa



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Fisa de omologare GrA din 1983

dacia 1100 (s) 1971 fisa omologare gra din 1983 Admin

79.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


dacia 1100 (s) 1971 Admin

77.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am dat in lucru flansele pentru galeria de admisie sa mi le frezeze si pe alea! Cu galeriile, va fi greu, ca dupa ce vor fi gata flansele, va trebui sa fac un model 1:1 din carton, apoi dupa ala sa incep sa construiesc tevile de legatura care au forma destul de complexa...sper sa reusesc, ca prima data cand voi  face asa ceva.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
bravo tati ! misto treaba ! incepe sa prinda forma .
admisia carburilor e cea cu gaura mai mare ,iar iesirea ,inspre motor e cea cu flansa care uneste corpurile carburilor ...have fun....  


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

iar pt sincronizare fara vacuumetre nu veti putea sa le trageti la linie . asa ca idee poti sa cauti un ceas de bord ,economizorul , si cu 4 furtune racordate la ceas si cu robineti separati pt fiecare vei putea sa le sincronizezi perfect .o sa ti arat un ceas simplu de care sa cauti ,k daca umbli sa cumperi un set de 4 ceasuri profesioniste  te sperii de preturi ,iar cele ieftine sant ampulea ,poti eventual sa cauti la magazinele de specialitate pt frigotehnisti k si ei folosesc ceasuri pt vacuum ,dar sa fie cel cu diuza de obturare altfel va dansa acul ceasului cand pornesti motoru !


Am gasit manualele in care tot aceasi procedura da, cum a zis si rudolfo


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Numa' 20 lei Imi trimiti te rog un PM cu adresa lui ca maine mi-o duc si pe a mea 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Numa' 20 lei Imi trimiti te rog un PM cu adresa lui ca maine mi-o duc si pe a mea 

Numa 20 ca-s client fidel, pentru tine va fi 80 lei


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
atunci o sa rezolvam cumva sa-l duci tu, daca se poate, binenteles   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

atunci o sa rezolvam cumva sa-l duci tu   

Ok, le duc eu. Manopera 20 lei si comisionul meu de 60 lei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Galerie_de_admisie



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Maine vine acasa blocul si chiulasa, apoi voi continua cu confectionarea galeriei si a filtrului de aer.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu e gata blocul si nici chiulasa
Pe luni sau pe marti sa speram ca le gata!
Lucreaza omu bine, dar foarte incet...ca un melc

Intre timp m-am apucat de facut un filtru de aer fioros

Filtru_de_aer_sport



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
l-ai traforat bine ,nu gluma  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
tiszta girbe gorbe az a filtru... ha micsinaltal ott te banat ??  az a sudura... hahahahaaa    

(zice ca-i sudat stramb)

Modificat de rxrclan (acum 14 ani)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
zici k e o mini soba pe carbuni....hahahahahaa,   misi ?! kuldjek egy kis carbune ?  

(sa trimita niste carbuni?)


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

tiszta girbe gorbe az a filtru... ha micsinaltal ott te banat ??  az a sudura... hahahahaaa    

Are personalitate!
Special proiectata in (Las)tunel aerodinamic


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ce bine ca ti-ai schimbat avatarul...arata mult mai bine asta decit lubenita aia...

pus acum 14 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
auzi misi ,da ceva despre trabant nu scrie si prin cartea aia in care ai gasit datele alea despre volanta etc?? sau daca ai ceva,ca eu nu gasesc nimic merci

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

horatiu601 a scris:

auzi misi ,da ceva despre trabant nu scrie si prin cartea aia in care ai gasit datele alea despre volanta etc?? sau daca ai ceva,ca eu nu gasesc nimic merci

Tuning la Trabant? Nu am nimic, dar parca era undeva un site unde erau astfel de chestii ...o sa ma uit.
L-am gasit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
cat de bine explici prin poze tot ce faci pas cu pas.
a-i fi un ft bun profesor
ce frumusete de 1100 (S) va iesi........


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

axxro a scris:

cat de bine explici prin poze tot ce faci pas cu pas.
a-i fi un ft bun profesor
ce frumusete de 1100 (S) va iesi........

Sa fi devenit un parlit cu salar de 400 lei... no thanks!
Mai bine voi scrie o carte despre "traforaje"


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am mai chituit "cazanul cu carbuni"

dacia 1100 (s) 1971 mai chituit Admin

36KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Chituit frumos, asa cu degetul mic, apoi scuipat peste chit si finisat cu degetul aratator...meserie!

dacia 1100 (s) 1971 chituit frumos, asa degetul mic, apoi scuipat peste chit finisat degetul Admin

35.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Apoi ca tot era sambata si asteptam sa vina ora 3  sa ma duc la intrunirea cazanelor, m-am apucat sa curat si sa pun la punct carburiciul Weber32DIR62, care va veni pe Dacia galbena.

dacia 1100 (s) 1971 apoi tot era sambata asteptam vina ora 3  duc intrunirea cazanelor, m-am Admin

43.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am gasit o flansa din textolit de la o Dacia Nova, pe care daca o ajustez putin, si daca pun niste prezoane mai scurte pot monta carburatorul pe galerie, fara flansa aia intermediara.

dacia 1100 (s) 1971 gasit flansa din textolit dacia nova, care daca ajustez putin, daca pun niste Admin

45.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:

Chituit frumos, asa gu degetul mic, apoi scuipat peste chit si finisat cu  degetul aratator...meserie!


jol van karnatzz ,dar la o chestie vad ca nu te ai gandit ! la admisia in filtru ! gaura aia e cam mica ,asa ca mareste admisia in filtru la un fi 65- 70 macar sa ai debit de aer . carburile alea o sa cam suga aeru rapd si in loc sa saturezi motorul ii induci o intarziere care tinde spre vacuum .think


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:


Misu de Cluj a scris:

Chituit frumos, asa gu degetul mic, apoi scuipat peste chit si finisat cu  degetul aratator...meserie!


jol van karnatzz ,dar la o chestie vad ca nu te ai gandit ! la admisia in filtru ! gaura aia e cam mica ,asa ca mareste admisia in filtru la un fi 65- 70 macar sa ai debit de aer . carburile alea o sa cam suga aeru rapd si in loc sa saturezi motorul ii induci o intarziere care tinde spre vacuum .think

Carburile-s mai mari, dar motorul tot de 1300 ramane!
Daca vor aer, le pun si un compresor mecanic!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
cata minte ai ... treaba ta ,da sa nu te miri cand o sa tuseasca ossze vissza

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rxrclan a scris:

cata minte ai ... treaba ta ,da sa nu te miri cand o sa tuseasca ossze vissza

Am facut un calcul si ai dreptate, ca s-ar sufoca motorul!
Azi, i-am marit canalul de admisie a aerului, de fapt dublat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9  

Mergi la