CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / probleme cu incarcarea Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
la motorul de 1200, cel pe care l-am facut in toamna trecuta si pe care vreau sa-l fac original, am probleme cu incarcarea. orice fac nu incarcqa .
am bobinat alternatorul, am pus releu nou. nu stiu ce sa-i mai fac.


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
eu cred ca am alternator cu releu incorporat (maine voi pune poze) si stiu ca nu mai este nevoie de altfel de releu.
GRESESC????????????????


pus acum 15 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Punte de diodes. Am avut acelasi problema pe alte masina.

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daca e cu  releu incorporat, atunci nu mai ai nevoie de releu exterior.
Au fost modele si cu releu incorporat si cu releu in exterior. Modelul cu releul incorporat a aparut parca in 1973 sau 1974.
Daca zici ca are infasurarile bune si releul e nou, atunci mai verifica diodele cu un bec si doua fire.
Legi becul in serie cu dioda si intr-un sens becul se aprinde iar daca legi invers nu se aprinde.
Daca se aprinde in ambele sensuri , atunci dioda este strapunsa, iar daca nu se aprinde becul in nici un sens atinci dioda este intrerupta.
Ideea e ca dioda tre' sa conduca intr-un singur sens.
Ai 6 diode in alternator, verifica-le pe rand fiecare in parte.
Treaba e ca nu prea gasesti diode separat la astea, eventual daca scormonesti pe la dezmembrari.
Ai incercat sa pui un alt alternator de proba?
In locul tau, eu as cauta un alternator de microbus!

Vezi in cartea de reparatii la pag 70-71, cum se verifica diodele:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
asta-i alternatoru'.
deci?


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
adica este cu releu incorporat sau nu?

alternatorul proaspat bobinat si cu releu nou se afla pe masina, dar este exact la fel.asta a fost inainte de a cumpara releu nou.


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da, este modelul cu releu icorporat.
Poz 26 este puntea cu diode cu cele 6 diode incorporate iar poz 59 este releul incorporat impreuna cu periile.
Scoate-i puntea de diode si verifica diodele, probabil una sau doua diode sunt “duse”.

probleme incarcarea da, este modelul releu este puntea diode cele diode iar poz este releul Admin

37.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
becul de incarcare se aprinde in bord? are mare importanta acest aspect !

_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
becul rosu de pe ceasul de kilometraj, cel din stanga jos , sta aprins tot timpul si nu are fluctuatii, adica tot timpul arde la fel, nu lumineaza mai incet si mai tare.

pus acum 15 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
stai asa sa nu incurcam borcanele. spun asta pt ca am mai vazut cazuri in care becul de incarcare si cel de ulei au fost inversate. si atunci sa vezi panica datorata becului de ulei... care nu se aprindea pt ca lipsea incarcarea.
daca esti sigur ca becele sunt la locul lor ok atunci exista clar o problema la incarcare cu toate ca e un pic ciudat cu un releu nou sa faca fite.deci nu incearca sa faci cumva sa fii convins ca becurile sunt la locul lor si nu inversate intre ele. pt asta porneste motorul, scoate firul de pe sonda de ulei si vezi daca se aprinde si celalalt bec. poti verifica daca se stinge si se aprinde punandu-l inapoi. daca nu se aprinde sansele sa fie inversate sunt mari. e posibil de ex sa fie inversate, tie sa ti se aprinda becul de ulei si asta nu pt ca nu ai presiune sau ulei ci pt ca pur si simplu sonda de ulei sa fie bulita.
in alta ordine de idei ai masurat cu un apart de masura sa vezi cat incarca totusi?

eu zic sa incerci ce ti-am scris pt ca nu iti ia mai mult de 2-3 minute.

nu uita sa ne zici si noua ce si cum.

spor

Modificat de sergiup (acum 15 ani)


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si la mine la VW 1302 intr-o vreme facea fite becul de incarcare, dar cand am masurat cu ap. de masura incarca normal.
Dupa care am desfiintat becul de incarcare si am montat un voltmetru pe bord, ca-i mult mai sigur asa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
reddog
Membru Senior

Din: dej
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 413
Cooorect ce spune Sergiu COX !! Daca nu te descurci da un telefon la 0745599954 - Tibi Katifar Club Dej.

_______________________________________
...nu dispera, mâine va fi şi mai rău.....

pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

sergiup a scris:

stai asa sa nu incurcam borcanele. spun asta pt ca am mai vazut cazuri in care becul de incarcare si cel de ulei au fost inversate. si atunci sa vezi panica datorata becului de ulei... care nu se aprindea pt ca lipsea incarcarea.
daca esti sigur ca becele sunt la locul lor ok atunci exista clar o problema la incarcare cu toate ca e un pic ciudat cu un releu nou sa faca fite.deci nu incearca sa faci cumva sa fii convins ca becurile sunt la locul lor si nu inversate intre ele. pt asta porneste motorul, scoate firul de pe sonda de ulei si vezi daca se aprinde si celalalt bec. poti verifica daca se stinge si se aprinde punandu-l inapoi. daca nu se aprinde sansele sa fie inversate sunt mari. e posibil de ex sa fie inversate, tie sa ti se aprinda becul de ulei si asta nu pt ca nu ai presiune sau ulei ci pt ca pur si simplu sonda de ulei sa fie bulita.
in alta ordine de idei ai masurat cu un apart de masura sa vezi cat incarca totusi?

eu zic sa incerci ce ti-am scris pt ca nu iti ia mai mult de 2-3 minute.

nu uita sa ne zici si noua ce si cum.

spor


becurile sunt in regula, am facut treaba asta de multe ori, de fiecare data cand credeam ca sta becul blocat ,luam firul de pe alternator si evident ca nu mai era aprins. cand il puneam la loc, iarasi se aprindea.
de masurat, am masurat inainte de a pune releu nou, dar ma gandesc ca daca becul sta aprins nu incarca.sau gresesc? se poate sa incarce si becul sa stea aprins?


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

reddog a scris:

Cooorect ce spune Sergiu COX !! Daca nu te descurci da un telefon la 0745599954 - Tibi Katifar Club Dej.

il cunosc pe Tibi Zagoni, dar el este in Dej, iar eu in Cluj. oare cum ar putea sa ma ajute?


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ai verificat diodele? Sunt bune toate cele 6 diode?
Daca nu le poti verifica, saptamana viitoare ti-l verific eu, ca daca diodele-s bune si releul este nou, nu are motiv sa nu incarce.
Poate sa incarce si totusi becul sa ramane aprins! Si eu am patit asa!
In realitate conteaza cat arata aparatul de masura sau voltmetrul de pe bord (daca ai voltmetru).
Daca incarca bine atunci la cca un minut dupa ce pornesti motorul, masori curentul la bornele bateriei si trebuie sa fie intre 13,6V - 14,2V. Si nu are voie sa scada sub 13,5 V nici cand aprinzi faza lunga. Iar daca ai voltmetru pe bord atunci acul sa fie in zona verde din mijloc (sau alba dupa caz) si sa nu coboare in zona rosie din stanga si nici sa nu urce in cealalta zona rosie din dreapta cadranului voltmetrului.
Nu ai incercat sa pui alternatorul de la cealalta broasca, asa de proba, sa vezi cum se comporta cu ala?
Becul ramane aprins tot timpul cu acelasi intensitate?
Sau cand tii turat motorul la 2000-2500 rot/min, atunci incepe sa palpaie si scade in intensitate?
Daca nu te descurci, ada alternatorul la mine la atelier saptamana viitoare, sa-l verific!

Poate trec pe la tine ca am nevoie de niste cauciucuri!
Uita-te te rog sa vezi daca nu ai acolo la tine inca doua cauciucuri FULDA Kristall3 175R14 88Q
Am pus si niste poze cu profilul benzii de rulare, la topicul de la  cumparari piese.
Sau daca nu ai din alea, atunci 4 caucioace identice pe 14".


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
nu am verificat diodele ca nu stiu cum.
iar de masurat acum , dupa ce am pus releu nou nu am mai masurat, ca meseriasii care au bobinat alternatorul si care masoara, lucreaza doar dupa masa.


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

Misi din Cluj a scris:


Nu ai incercat sa pui alternatorul de la cealalta broasca, asa de proba, sa vezi cum se comporta cu ala?


la cealalta am avut alternator de dacia modificat.


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

Misi din Cluj a scris:


Poate sa incarce si totusi becul sa ramane aprins! Si eu am patit asa!
In realitate conteaza cat arata aparatul de masura sau voltmetrul de pe bord (daca ai voltmetru).
Daca incarca bine atunci la cca un minut dupa ce pornesti motorul, masori curentul la bornele bateriei si trebuie sa fie intre 13,6V - 14,2V. Si nu are voie sa scada sub 13,5 V nici cand aprinzi faza lunga. Iar daca ai voltmetru pe bord atunci acul sa fie in zona verde din mijloc (sau alba dupa caz) si sa nu coboare in zona rosie din stanga si nici sa nu urce in cealalta zona rosie din dreapta cadranului voltmetrului.

Becul ramane aprins tot timpul cu acelasi intensitate?
Sau cand tii turat motorul la 2000-2500 rot/min, atunci incepe sa palpaie si scade in intensitate?


da, becul ramane aprins tot timpul cu acelasi intensitate, chiar daca turez motorul sa-i sara toate pistoanele.


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272

Misi din Cluj a scris:

Ai verificat diodele? Sunt bune toate cele 6 diode?
Daca nu le poti verifica, saptamana viitoare ti-l verific eu, ca daca diodele-s bune si releul este nou, nu are motiv sa nu incarce.

Daca nu te descurci, ada alternatorul la mine la atelier saptamana viitoare, sa-l verific!



voi trece pe la tine saptamana viitoare sa vedem ce are, o sa te sun inainte.
daca nu sunt bune diodele , se pot cumpara de undeva?


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pai, punte de diode noi, nu prea cred ca s-ar gasi, dar daca te duci si mai scormonesti prin dezmembrari, cred ca poti gasi cate ceva de la Microbus T2.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1272
mai intai vin cu el la tine sa-i facem constatarea.
dup-aia vedem cat de aproape e ... PROHODUL (slujba pentru morti).


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cristobob a scris:

mai intai vin cu el la tine sa-i facem constatarea.
dup-aia vedem cat de aproape e ... PROHODUL (slujba pentru morti).


Exact asa: apuca-te sa sapi o groapa mare si acolo arunci toate piesele stricate, ca apoi daca mai ai nevoie candva, sa te apuci de dezhumat     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la