CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
iris22 pe Simpatie
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
32 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / clema buclucasa Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530


Modificat de gabi_gadea. (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
ma intereseaza niste material (platbanda) pentru confectionat cleme. are cineva?

pus acum 14 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
platbanda nu am gasit nici eu,in schimb,se poate folosi tabla otelita-o gasesti din belsug in diverse scule, mai ales cele de zidarie-trebuie doar sa alegi grosimea si elasticitatea cat mai apropiata de cea a clemei originale.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si care e procesul de prelucrare?
O incalzesti sa se inmoaie si apoi le calesti in ulei?

Is bune clemele, dar daca nu ai si un surub in mijloc, ramai fara capace, ca ti-le fura indienii!

In Romania totul trebuie fixat cu surub!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
procesul de prelucrare e simplu.- prin presare in matrita,nu necesita decalire-calire,de aia se alege materialul de care v-am zis,tocmai ca este destul de otelit pentru a tine capacul presat pe janta,dar si suficient de prelucrabil.indoiturle principale le da matrita,de-acolo pana la forma finala se mai gadila putin cu patentul ,cu ciocanul si...gata! cat despre indieni,singura salvare este sa NU VA INDEPARTATI DE MASINAAAAA !!!!

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591

Misi din Cluj a scris:



Is bune clemele, dar daca nu ai si un surub in mijloc, ramai fara capace, ca ti-le fura indienii!

In Romania totul trebuie fixat cu surub!

vom ajunge noi si la sudura ,dupa ce isi mai fac rost ei de chei  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
buna asta cu sudura, ca asa nu mai trebuie nici cleme, sudam direct!

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la