CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil barbyy
 | Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Obosita saraca, probabil si la asta s-o dus partea hidraulica  Dar in general arata bine! Foarte multe CX si BX uri stricate se pot vedea prin oras... functionale, aproape deloc.
53.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Seria 2. Pare a fi calata in pozitia remorcare. Se poate bloca mecanic cu niste bucati de lemn pt a fi urcata pe platforma sau mutata impinsa/trasa pe teren mai denivelat La seria 2 electrica e inamicul nr 1. Hidraulica e rezonabila; se poate cumpara conducta la colac si-ti mai trebuie scula de bercuit...sa nu uitam ca conductele de hidraulica sunt identice cu cele de Oltcit Personal am adaptat o conducta noua de Olcit la un cx bolnavior si siroitor de LHM.
PS - daca cumva e model de 2 litri pe benzina, ar merita pt ca nu ar fi rupere (inca) la impozit
Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 14 ani |
|