CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Bianca777
| Femeie 24 ani Brasov cauta Barbat 24 - 61 ani |
|
Nae brasoveanu
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
|
|
tocmai ma pregatesc sa cumpar un broscoi din 1964, si proprietarul mi-a spus ca s-a blocat cuiul pontou si a bagat benzina in baie. intrebari: 1. ce concesinte directe/indirecte poate avea aceasta defectiune?? 2. in starea actuala pot face o proba de pornire motor si ulterior de traseu ?? Ce se poate intampla ? 3. ce ar trebui sa fac imediat ( adica ce sa verific pentru a nu agrava situatia ),
Date despre masina: masina a fost adusa in Romania de tatal proprietarului actual ( care a decedat de ceva timp) din germania prin anii 70; pana sa moara tatal proprietarului a stat in garaj (adica pana acum 6ani) - deci are numere vechi, carte identitate cu tipla fara numar nou ( nu i-a fact ITP-ul, ci numai identificarea ); seriile corespund anului 1964 luna august-septembrie.
_______________________________________ Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.
|
|
pus acum 14 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
De unde stie baiatul,vanzatorul, ca s-a blocat cuiul poton ?Astra unu nepriceput a spus sau un mecanic ? Daca se blocheaza cuiul ponton,se inunda carburatorul si motorul se inabuseste,adica nu poate functiona de prea multa benzina.Deci nici de pornit nu poti,si nu e nici recomandata.Prea putin cred ca asta s-a intamplat.Daca da atunci dai jos filtrul de aer,se poate desface suruburile de fixare al capacului carburator ,si se deblocheaza usor.Remontind dupa curatarea bujiilor trebuie sa porneasca.Dar ...!nu inainte de a verifica cat benzina este in baia de ulei.Daca nivelul pe joja este dublu,atunci trebuie neaparat schimbat uleiul si pe urma pornit,altfel motorul va functiona fara ungere cea ce inseamna,bataia mare de tachiti si supraincalzire,depinde cat merge asa. Recomand sa schimb uleiul oricum,va trebui sa faca vanzatorul asta,sa scoti toate bujiile si sa controlezi.Se vede pe el care nu a functionat,este negru,calamina depusa pe electrozi sau umed de benzina nearsa. Mai degraba a intrat benzina in ulei datorita unui sau doua bujii care nu a functionat, nu au observat asta,Neavand explozia pe pistonul respectiv,benzina printre fantele de la segmenti a curs in baia de ulei,care este diluat si nu mai asigura ungerea si racirea motorului.Recomand sa duci cu tine unu care pricepe la aircooled,altfel risti,el verifica si jocurile axiale si verticale a motorului,iti spune cat de uzat e motorul si cat ar face repararea lui,in functie de asta negocezi pretul masinii.Un motor cu garantie si RK.azi coasta 1-1200 EU.sa stii,plus restul.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cauza probabila: Membrana de la pompa de benzina sparta... foarte probabil. De la cuiul pontou, nu are cum sa intre atata benzina.
Consecinte de asteptat: Nu-l porni, ca risti sa gripezi motorul si in plus se pate intampla ca daca segmentii-s uzati, flacara din camera de ardere sa treaca pe langa vreunul dintre pistoane si sa se detoneze uleiul plin de benzina in baia de ulei, ce ti-ar putea distruge motorul!
Sfat: -Dat jos uleiul; -Pus ulei nou 15w40 din ala romanesc cel mai ieftin, sa faci o spalare a motorului. -pornit motorul si mers in proba, iar daca totul e ok, atunci a doua zi poti schimba uleiul cu ulei de calitate, ca uleiul ala romanesc va curata motorul , cand vei merge in proba, de resturile de benzina ramase in baie.
Alte recomandari (obligatorii in acest caz), ca sa nu agravezi situati: -Demontat si verificat pompa de benzina -Schimbat bujii -Demontat, curatat si reglat carburator -Demontat, curatat si reglat aprindere
In 2 ore se poate face tot ce am enumerat mai sus, si vei fi scutit de multe belele !
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Nae brasoveanu
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
|
|
Multumesc pentru toate sfaturile competente Cu stima
_______________________________________ Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.
|
|
pus acum 14 ani |
|