CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cristina02 pe Simpatie
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / un prototip uitat si o durere in suflet ca nu mai este Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
am inceput acest topic cu o mare durere in suflet ca aceasta masinuta nu o mai am si nu mai este in posesia mea si alta poate ca nu mai exista decit in aceste poze.discutia am inceput-o pe un alt topic legat de kadettul b al meu.atita a mai ramas dintr-un prototip care nu a mai apucat decit sa ne aduca aminte cit de putin mai aveau proiectantii de la UAMT-timisoara sa faca un Tico made in Romania si asta in 1989 prezentat la TIB 89.daca altcineva mai are foto cu o astfel de masinuta este invitatul meu sa posteze foto.

prototip uitat durere suflet mai este inceput acest topic mare durere suflet aceasta masinuta mai

25KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

28.7KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

29.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

25.8KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
atasez si foto de la una din intilnirile noastre din fostul nostru Club al Lastunului din Bucuresti, masinuta din mijloc era a mea

prototip uitat durere suflet mai este atasez foto una din noastre din fostul nostru club lastunului

27.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

28.6KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

25.3KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

31.3KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

29.8KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze la un motor facut de mine si apoi care a mers mai mult decit masina

prototip uitat durere suflet mai este poze motor facut mine apoi care mers mai mult decit masina

27.2KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
ajutat de varul pig trabantist convins

prototip uitat durere suflet mai este ajutat varul pig trabantist convins

38.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze

prototip uitat durere suflet mai este poze

20.2KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

nicu rares a scris:

atasez si foto de la una din intilnirile noastre din fostul nostru Club al Lastunului din Bucuresti, masinuta din mijloc era a mea

Ce s-a intamplat cu clubul vostru?
Pacat ca s-au distrus masinutzele


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ce fel de jenti avea prototipul ala?
Nu mai ai jentile?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
nu mai este nimic, jantele s-au dus cu masinuta cu tot,lastunul din stg din poza era al lui Iustin Capra cu motor de trabant si cutie de trabant,ce albastru era al lui mos Firan care ingloba cam prea multa electronica pentru acei ani deoarece schimba electric vitezele cu ajutorul a 6 startere de demaroare de lastun si avea un Joi-stick in loc de schimbator si display care indica vitezele ce mai un tiptronic romanesc si care a ajuns undeva la tara prin dambovita la o ruda de-a lui cu dizabilitati fizice ,cel din mijloc era al meu,cel din dreapta mea era al lui Florin Barbalata si avea o ciudatenie hibrida cu motor de lastun si cutie de trabant cu carter de ambreiaj sudat din bucatele si flanse de parca avea mii de cioburi si a sfirsit la Remat in 2009 pentru avans la un Logan 1.5dci,iar cel de al cincilea lastun apartinea d-nului Nica Florin pilot la aviatia utilitara despre care nu mai stiu nimica.atita a ramas din acei ani.
Clubul nostru a avut inca de la infiintare probleme cu numarul de membrii deoarece am fost 6membrii si unul a lipsit cam tot timpul din cauza defectiunilor prin rotatie.a fost o masinuta greu de tinut in viata si mai ales in functiune...


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
apropo de jante erau in 13" dar foarte inguste la partea de rulare cam cit 3/4 din una de dacie veche, butucul semana cu cel de fiat dar au fost produse in serie la Dragasani ca scria pe ele made in romania.

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
cea mai tare faza era ca facusem din o oglinda de dacie tipul reglabil pe interior de dreapta o mica priza de aer prinsa pe capota cu 3cleme in L de releu de semnalizare foarte eficienta chiar pe linia de deasupra farurilor si exact deasupra ventilatorului pe dreapta masinii.a fost cea mai buna gaselnita improvizata romaneste si chiar a functionat.

prototip uitat durere suflet mai este cea mai tare faza era facusem din oglinda dacie tipul reglabil

28.2KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poze la priza de aer

prototip uitat durere suflet mai este poze priza aer

25KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
motorul din poza l-am pornit in balcon pe o usa de lemn cuplat la cutia de viteze si alimentat prin cadere ca la trabant dintr-o sticla de cola.iar cand a pornit a venit vecinul de sub mine sa-mi spuna ca i se dezlipisera termopanele de la balcon din spuma de la cutremurul produs.bine ca l-am oprit imediat prin smulgerea capacului de delcou.

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
In 6 ani vezi ati facut deja o mica istorie,ce poti si povesti acestui forum.Vad ca ati lucrat ,nu gluma.Bravo!

Modificat de wob (acum 14 ani)


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

nicu rares a scris:

cea mai tare faza era ca facusem din o oglinda de dacie tipul reglabil pe interior de dreapta o mica priza de aer prinsa pe capota cu 3cleme in L de releu de semnalizare foarte eficienta chiar pe linia de deasupra farurilor si exact deasupra ventilatorului pe dreapta masinii.a fost cea mai buna gaselnita improvizata romaneste si chiar a functionat.


Vad ca ai facut derumuri lungi la mare si la munte!
Aveai si radiator suplimentar de ulei?
Nu aveai probleme cu supraincalzitul uleiului?
Fanta aia, ajuta la racire si in oras, sau doar la drum lung?
Sub priza de aer era si un mic electroventilator, sau doar asa era simplu decupat?

A mea s-o supraincalzit azi la pranz cand am urcat o panta, dar s-o aprins doar becul de temperatura, becul de presiune nu s-o aprins. Ati patit si voi asa?

Eu am si ceasuri de manometru si termometru pentru ulei.
Cand becul de temperatura se aprinde, inseamna ca temperatura uleiului trece de 115 grade iar pe termometru arata intre 95 si 120 grade, dar presiunea de ulei a ramas tot timpul, la peste 2 bari... sper sa nu am probleme.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
am decupat capota atit cat era piesa de aer care avea unghiul spre dreapta si am ramas surprins cat de eficienta era traznaia mica si folositoare.cu supraincalzirea nu aveam necazuri ca am adaugat la spatele cilindrilor sub galeria de admisie acea tabla in forma de H care se prindea cu 2surubele si 2arculete de tablele motorului si mai am montat la loc acea piesa care multi o considera inutila cu 2conducte asa numita pata calda care intra uleiul in galeria de admisie si revenea in baie.daca lipseste sau la unele modele era o teava ca un u fara folos la acele modele exista pericolul supraincalzirii.uleiul in baie la masinuta mea atingea uneori vara maxim 120 grade dar am imaginat alta traznaie atunci pe principiul bicicletei cu viteze mountain: fulia alternatorului am lasat-o de tractor dubla cu doua canale ca era pe toate targurile si magazinele de piese de tractor, fulia la ventilator am facut-o dubla dar cu una mai mica cu 20mm in diametru si fulia de la arborele cotit am majorat-o cu 30mm in diametru.astfel incat acel ventilator care avea pierderi din fabricatie l-am etansat la toate tablele cu silicon si l-am imbracat cu acel antifon inutil care l-ati vazut de atitea ori pe motoare si chiar la partbriz bagat ca etansant.a crescut turatia la ventilator si racirea era buna cam prea buna ca iarna reveneam la vechiul montaj cu aceeasi curea Gates de antrenare.pompa ta de ulei este la role ca la motorul de oltcit special de 652cmc si cred ca daca ai montat t-ul de dacia in locul sondei de presiune si in locul busonului de baie o sonda de camion atentie sa scrie pe ea temperatura ex:105 sau 120 ca la unele scrie 95 si de acolo apar erorile adica incepind cu raftul magazinului care vinde piesa gresita.eu montasem sondele de dacia in acel suport negru in locasul negru cu capac dreapta din bord si erau foarte vizibile dar si un turometru de dacia in stanga intr-o carcasa de ceas de masa rusesc ca in poza

prototip uitat durere suflet mai este decupat capota atit cat era piesa aer care avea unghiul spre

31.5KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aha, inteleg
Dar la tine si vitezometrul pare altfel, ca-i rotund.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
da era de la un bord de dacia vechi model 1300 gasit la gunoi ca sa nu fie monoton am decupat rama neagra a aparatelor dupa cadranul de dacia ca se potrivise la surubelele de prindere si marcasem pozitia acului.am muncit ceva la el ca modificasem si alternatorul la puntea de diode dupa prima saptamina deoarece se belise o dioda si am montat de la o dacia din 1999 acel stator si suport spate de alternator cu o punte ca la oltcit si acea punte mica pentru excitatia alternatorului si aveam si bec la bord in locul becului de soc.in rest aveam un releu de incarcare tip REMIX de oltcit special care se aseza pe alternator,si aveam o masinuta buna cu volan de renault 11sport luat din dezmembrari si scaune tot de la acelasi donator.
am avut o cifra de aproximativ 80000km facuti cu acest dracusor.era acel zgomot de motoras ca de gater de taiat lemne cind era nervos si cind voiam sa depasesc ceva mai lent ca mine ma trezeam ca mai era nevoie de un motor sau de vant din spate.este singura masina romaneasca care are viteza maxima constructiva=108km/h si prinde cu vant din spate si 115-128km/h masurat cu un GPS.aveam o intelegere cu ea care era si mottoul clubului nostru:daca te strici macar fa-o acasa in parcare...


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Faine amintiri!
Sa nu mutam tpoicul asta la sectiunea "File de istorie"?
Ca s-ar incadra mai bine acolo, decat aici la "prezentare masini".


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Corect Misu.
Povesteste-ne mai multe despre "prototip". Ar fi intersant sa stim care erau caracteristicile, diferentele fata de Lastunul comun din seria a 2-a, ca din poze nu se vad decat mici modificari de ordin estetic, ori nu in asta consta un adevarat "prototip" conceput si nascut din sudoarea inginerilor nostri.


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
prototipul avea un volan cu doua spite paralele si scria lastun pe el, avea pe fata capetele planetarelor ca la dacia cu tripoda jos la roata,usile erau de tabla, caseta de directie era clasica, pompa de frana avea dublucircuit ca la initial,motorul avea cilindri mai mari ca la oltcitul 12trs si de la 499cmc avea 512cmc ca ambielajul avea ceva in plus deoarece bielele erau decalate una sus si alta jos nu ca manivela veche de dacia cu ambele biele pe aceeasi faza de se zguduia motorul si orice surub slabit se desfacea instant,avea suportul spate de cutie blindat de jur imprejurul cutiei si se sprijinea nu pe un tampon de spate de cutie de dacia ci pe un tampon circular gros dar foarte moale iar suportul de motor cu lonjeronul era pe tip leagan adica motorul se sprijinea de sus in jos pe leagan tot pe acel tampon moale si era imbracat ca o colivie sa nu zboare motorul in fata sau in spate.mai avea inlocuit suportul fata de cutie de viteze cu un tampon dreptunghiular ca de punte spate de oltcit acel sandvis,si mai era sudata de traversa parasoc fata de dupa bara exact unde se imbina cutia de viteze cu motorul si cutia avea planul de separatie la cele doua semicarcase unde multi se intrebau de bosajul acela gaurit si turnat nefolositor ce vine acolo ei bine acolo venea un mic jug cu un flexibloc foarte mic ca acela de furca de schimbator de viteze de dacia 1300 de sub masina de la imbinarea schimbatorului.acest leagan impiedica motorul sa nu se duca in fata sau spate la demaraje cu tot cu cutia de viteze,jantele erau in 13" si anvelopele 145/70/13 pe care Victoria Floresti le-a produs incepind cu 1989-1998 si pe care unii le cumparau pentru dacia si erau ff mici iar pe oltcit tot mici erau.pentru acest model trebuiau sa se fabrice dar proiectantii au descoperit ca consumul iesea din parametrii cu circa 2-2,8litri in plus si ajungea mai mult ca o dacia 1310L bine reglata cu cutie de 5trepte, demarajul avea probleme deoarece avea tendinta sa fuga in stinga sau dreapta deoarece rotile fiind mai grele modificau si convergenta si-n anumite viraje frecau de caroserie si-n special de podeaua pedalier asa ca au renuntat la rotile in 13" 145/70/13" ultrarapid.esapamentul era modificat cu o evacuare tip sarpe din conducta metalica de d=38mm fata de evacuarea de fonta tip oltcit ,deoarece la primele modele era tendinta de rateu in carburator acea tuse la accelerare dat de tipul ambielajului"TWIN" paralel si axa cu came avea camele mai inalte, iar toba intermediara era identica ca la oltcitul club.au incercat ei sa faca o aeroterma cu motor electric la interior fata de cea cu butoanele de tonomat de bomboane centrale cu iz de cablu de soc.sunt multe de zis...

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Mare pacat, ca nu mai exista!
Nu a mai ramas chiar numic, din aceea masina?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
Poze poze nici macar negativul nu-l mai am.
Multam moderatorilor ca au adaugat topicul la o rubrica corespunzatoare defunctei masinute.


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
rog moderatorii sa ma lase doua minute sa bat campii despre cum suntem noi romanii la caracter:nu vand piese si nu fac comert cu deamanuntul dar m-a batut la cap un amic din ploiesti sa ajut un amic de al lui dintr-un oras din apropierea sibiului pe care nu-l cunosteam.omul m-a batut la cap 2saptamini sa-i trimit piesa.comunic omului suma pentru obiect pe care dintr-o intuitie il sigilez si-l marchez cu folie si marker rosu la suruburi.platesc un curier de la o firma 20ron si explic omului ca mai trebuie sa-i dea transportatorului 20ron.la livrare omul se face niznai si nu plateste transportul dar plateste suma obiectului.hai sa-i fac si discount cu livrarea zic eu sa-l ajut pe om.si dupa aceea pace timp de 10zile pauza.suna omul si zice ca piesa este defecta,motivand ca nu a avut cont cartela la telefon.sa-l cred zic eu dar am un simtamint si-i zic da-mi poze pe email la obiect.pauza cateva zile si apar niste foto cu un scotchi grosolan pe obiect si toate suruburile pictate cu oja rosie.ce sa mai comentam cum este la romani.bine ca nu m-am apucat de comertul socialist cu deamanuntul ca ieseam in faliment

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la