CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simpatica_dorina pe Simpatie
Femeie
19 ani
Arad
cauta Barbat
32 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / va salut,sa ma prezint.... Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
va salut,

cu scuzele de rigoare,pentru faptul ca nu am ajuns inca sa ma prezit,am sa incerc !
Sunt din bucuresti,"proaspat pensionar",urmare a unor dereglari fizice.
Sunt un pasionat de fiare,prima mea jucarie mecanica am luat-o in '76.
Un Topolino an '39 !
am muncit 8 ani sa ma dau cu ea si am participat in '84 la cursa de placere Bucuresti-Sinaia !
Apoi au urmat o serie de alte lucruri in viata mea care mi-au rapit micile bucurii insa nu fac din asta un capat de tara !
Din intamplare am regasit masina,insa am gasit-o DEVALIZATA de niste oameni care nu au mai nimic cu dragostea de fiare vechi !
Asa ca iata-ma iar printre baietii care au timp si nu au bani !
ca la 20 ani !!!
Acum despre ateliere !
In Romania-spre regretul nostru nu mai este ce a fost !
Acum un atelier serios nu mai gasesti-am avut LAINERE ramase din '84 pentru Topo !
Le-am dat cu buna credinta unui atelier sa-mi bucseze blocul...si ei imi spun daca mai am LAINERE ca "din greseala le-au luat si le-au pus altuia...!"
Acum eu ce sa fac ?
CAut LAINERE ...si ma intreb daca pot sa-i omor cu bata de oina !!!
Cat despre Pistoane...este o adevarata aventura !
Am gasit de ...YAMAHA !
Au cateva probleme,insa :
-nu au inaltimea necesara ! eu am la piston dimensiunile" lungime calota piston-centru bolt/30 mm"diametru piston 52 mm"diametru bolt 15 mm"
ei au inaltime piston -20 mm(restul se incadreaza !
Atunci - MODIFICARI !
Se ataseaza la calota pistonului(chiar cu riscul de a creste greutatea acestuia)un TALER de dimensiunea calotei pistonului original,adica un "disc" de grosimea 10mm si bineinteles acesta se "fixeaza" pe calota pistonului nou !
Restul este munca si rabdare !

salut,sa salut,cu scuzele faptul ajuns inca prezit,am incerc !sunt din unor dereglari pasionat mea

18.7KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
bun venit!

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
si cu segmentu de foc ce faci ? fa un canal apropape de top si pune i un segment ca sa ai totusi compresie .
bafta cu proiectu !


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Am inteles ca exista cineva care face pistoane forjate la comanda, in USA, daca chiar e nevoie cred ca pot cumva face rost de datele de contact.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
in momentul asta am declansat nebunia...am comandat pistoane forjate de YAMAHA !
sunt ,cum am scris cu 10 mm sub cota de TOP(adica sunt mai "scurte" cu 10 mm de la axul bielei pana la calota.
Dar am un avantaj-sunt complete si sunt oricum sub valoarea de piata a celor originale
si pot fi retusate !
Acum astept sa rezolv cu blocul...pe urma mai vedem !
sa va las o poza de motor,adevarat nu este tip A este tip C-insa va faceti o idee...

salut,sa momentul asta declansat comandat pistoane forjate yamaha !sunt ,cum scris sub cota

14KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si un piston de Yamaha pe care sper sa-l modific,marind calota prin "inaltarea ei cu 10 mm !

salut,sa piston yamaha care sper sa-l calota prin

11.4KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
bine ai venit alaturi de noi,spor la treaba

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si cum arata un set motor de topolino-original...

salut,sa cum arata set motor

27.1KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
si cum vor fii inaltate ?  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
Si totusi trebuie sa iesi si la gramaj , afara de restul ....

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Ai dreptate cu gramajul,dar eu pun problema ca pistoanele ar trebui si echilibrate,
dupa modificarea lor,ca sa nu trepideze motorul.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Salut si bine ai venit si aici! Ai un Topolino si un fiat 600? Sau doar topolino?

pus acum 14 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
Ai gasit rulment de presiune si platina? Asta e modelul?

salut,sa gasit rulment presiune platina? asta modelul?

67.2KB


pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
da, asta este modelul...
am un topolino(cu acte in regula) si in lucru la tara un Fiat 600-deocamdata doar in lucru,dupa ce termin problemele de acasa ,ma tin sa rezolv si actele de la fiat 600 !


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
in ceea ce priveste echilibrajul,acesta se face prin cantarire.../pentru a ridica inaltimea calotei sunt cateva solutii,deocamdata trebuie sa rezolv problema camasilor...dupa restul !

_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
Ma apropii de finis cu motorul !!!
Am aproape tot,am rezolvat camasile,am cuzinetii noi,am pistoane cu segmenti noi(cu calota inca nerezolvata !),garnitri tot asa,platina,rulment presiune,disc ambreiaj OK,placa fara probleme,lant cu pinioane OK,piesele de legatura delcou OK,carburator de cea mai buna calitate (un SOLEX de 22 HD !-deci trebuie inca o modificare pe galeria de admisie !),pompa de ulei OK,deci MONTAJ cu cele cateva mici modificcari !
Am promis si poze...!

salut,sa apropii finis motorul !!!am aproape tot,am rezolvat cuzinetii noi,am pistoane segmenti

37.9KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
deci poze...!

salut,sa deci poze...!

44.1KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si...

salut,sa si...

40.9KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si...

salut,sa si...

41.2KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si...

salut,sa si...

38.4KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si...

salut,sa si...

40.3KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si...

salut,sa si...

39.5KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si inca una ...!

salut,sa inca una ...!

46.8KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si deocamdata ultima !!!

salut,sa deocamdata ultima !!!

40.1KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
cu garnitura ...de chiuloasa,ca asta mi-a dat de cap !

salut,sa garnitura ...de asta mi-a dat cap

35.6KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
ramane sa dau inca o data iama prin fiarele vechi ale cunoscutilor ca nu am inca o piesa din cutia de viteze-din cate mi-aduc aminte este o piesa care nu lasa limba cautatorului sa-si faca de cap in cutia de viteze... si inchei si cutia !
Sunt de altfel in program cu reconditionare,merge greu ca nu sunt bani,dar in principiu ar trebui pana la vara -adica de 1 iulie 2011 sa merg cu ea !
Pana atunci mai stam cu ochii pe astia care ne-au facut viata mai buna si ne vand ...GOGOSI despre ce bine o sa fie daca ne pune "al cu coarne" sa-i votam !
Sa auzim, totusi de bine si sa le "uram" si noi SA TRAIASCA BINE asa cum vor EI sa traim noi !


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
Felicitari.Iese bine!
Ce seamana cu  motorul de Gaz69! Parca ar fi motor de Gaz in miniatura!
Cum stai cu caroseria?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861

cristy_s6 a scris:

in ceea ce priveste echilibrajul,acesta se face prin cantarire.../pentru a ridica inaltimea calotei sunt cateva solutii,deocamdata trebuie sa rezolv problema camasilor...dupa restul !

Ne poti impartasi cateva din solutiile ridicarii inaltimii calotei?


pus acum 14 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
am citit c-ar fi cineva interesat de soluitia ridicarii "inaltimii" pistoanelor - la Topolino solutia aleasa a fost rapida si ..simpla, ca sa nu spun ca si financiar destul de modesta !
Cateva (adica 4 !) discuri de aluminiu strunjit la grosimea (lipsa la apel !) a pistonului - respectiv si cele cateva zeci de zecimi (adica 5 zecimi !) din diametru initial al pistonului si cu ajutorul unui burghiu si a unui tarod am rezolvat problema !
cateva poze...prima , pistonul la cumparare- se vede ca are inaltimea mica...

salut,sa citit c-ar cineva interesat soluitia ridicarii topolino solutia aleasa fost rapida

27.6KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
ma apuc si comand fiecare "capac"...si "gauresc pistoanele !

salut,sa apuc comand fiecare pistoanele

22.7KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
si capacul...!

salut,sa

21.5KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
apoi ansambul ...este gata !

salut,sa apoi ansambul ...este gata

34.4KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
ce ramane de facut ? doar sa unesc pistoanele cu bielele si montajul general !

salut,sa ramane facut doar unesc pistoanele bielele montajul general

48.4KB


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
Salutari! Grea pasiune si asta fiindca suntem intr-o tara in care nivelul de trai este asa de scazut...
Felicitari pentru munca depusa si rabdarea de care dati dovada. Intervin doar pentru a-mi exprima parerea despre modificarea pistoanelor: nu credeti ca era mai bine sa fie sudate adaosurile respective? Ma gandesc ca la cele cateva sute de grade si mii de miscari ale pistoanelor/minut sa nu se desfileteze si sa va strice toata munca.Nu stiu daca in poza cu prim-planul pe pistonul modificat discul era deja insurubat. Daca era prins, pare a fi descentrat serios fata de piston. Cea mai buna solutie este sa le sudati si sa le rectificati pe strung. Sa le verificati si greutatea pentru ca impreuna cu adaosurile din metal plin cu siguranta duc la depasirea greutatii unui piston original forjat si profilat corespunzator.
Mult succes in continuare!

Modificat de daredan (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
cristy_s6
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
sunt dator cu un raspuns...pregatirea pistonului pt montaj a fost destul de grea. Pot spune ca, dupa ce a fost montat "capacul" de aluminiu - cu toate ca el a fost in acelasi diametru cu capul pistonului - au ramas "diferente" - urmare a faptului ca un piston modern este oval si nu rotund( asta pentru dilatare )!
Pentru a rezolva problema am "polizat" capul pana la nivelul pistonului !
Da, este adevarat , m-am gandit si eu la o astfel de solutie, am avut insa si varianta sa "lipesc" capacul - la insurubare cu o solutie de aluminiu destinata exclusiv pieselor de aluminiu - de capul pistonului !
Nu stiu daca vor fi temperaturi mari - eu sper sa nu am temperaturi mai mari de 350 grade - pentru ca atunci s-ar putea sa am "surprize" !
Un gand bun tuturor forumistilor !


_______________________________________
tot patitul e priceput !

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la