CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simpatica_dorina pe Simpatie
| Femeie 19 ani Arad cauta Barbat 32 - 44 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
va salut,
cu scuzele de rigoare,pentru faptul ca nu am ajuns inca sa ma prezit,am sa incerc ! Sunt din bucuresti,"proaspat pensionar",urmare a unor dereglari fizice. Sunt un pasionat de fiare,prima mea jucarie mecanica am luat-o in '76. Un Topolino an '39 ! am muncit 8 ani sa ma dau cu ea si am participat in '84 la cursa de placere Bucuresti-Sinaia ! Apoi au urmat o serie de alte lucruri in viata mea care mi-au rapit micile bucurii insa nu fac din asta un capat de tara ! Din intamplare am regasit masina,insa am gasit-o DEVALIZATA de niste oameni care nu au mai nimic cu dragostea de fiare vechi ! Asa ca iata-ma iar printre baietii care au timp si nu au bani ! ca la 20 ani !!! Acum despre ateliere ! In Romania-spre regretul nostru nu mai este ce a fost ! Acum un atelier serios nu mai gasesti-am avut LAINERE ramase din '84 pentru Topo ! Le-am dat cu buna credinta unui atelier sa-mi bucseze blocul...si ei imi spun daca mai am LAINERE ca "din greseala le-au luat si le-au pus altuia...!" Acum eu ce sa fac ? CAut LAINERE ...si ma intreb daca pot sa-i omor cu bata de oina !!! Cat despre Pistoane...este o adevarata aventura ! Am gasit de ...YAMAHA ! Au cateva probleme,insa : -nu au inaltimea necesara ! eu am la piston dimensiunile" lungime calota piston-centru bolt/30 mm"diametru piston 52 mm"diametru bolt 15 mm" ei au inaltime piston -20 mm(restul se incadreaza ! Atunci - MODIFICARI ! Se ataseaza la calota pistonului(chiar cu riscul de a creste greutatea acestuia)un TALER de dimensiunea calotei pistonului original,adica un "disc" de grosimea 10mm si bineinteles acesta se "fixeaza" pe calota pistonului nou ! Restul este munca si rabdare !
18.7KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
bun venit!
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
si cu segmentu de foc ce faci ? fa un canal apropape de top si pune i un segment ca sa ai totusi compresie . bafta cu proiectu !
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 14 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Am inteles ca exista cineva care face pistoane forjate la comanda, in USA, daca chiar e nevoie cred ca pot cumva face rost de datele de contact.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
in momentul asta am declansat nebunia...am comandat pistoane forjate de YAMAHA ! sunt ,cum am scris cu 10 mm sub cota de TOP(adica sunt mai "scurte" cu 10 mm de la axul bielei pana la calota. Dar am un avantaj-sunt complete si sunt oricum sub valoarea de piata a celor originale si pot fi retusate ! Acum astept sa rezolv cu blocul...pe urma mai vedem ! sa va las o poza de motor,adevarat nu este tip A este tip C-insa va faceti o idee...
14KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si un piston de Yamaha pe care sper sa-l modific,marind calota prin "inaltarea ei cu 10 mm !
11.4KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
Faitonu
Membru fondator al forumului
Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
|
|
bine ai venit alaturi de noi,spor la treaba
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si cum arata un set motor de topolino-original...
27.1KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
si cum vor fii inaltate ?
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 14 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
|
|
Si totusi trebuie sa iesi si la gramaj , afara de restul ....
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 14 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Ai dreptate cu gramajul,dar eu pun problema ca pistoanele ar trebui si echilibrate, dupa modificarea lor,ca sa nu trepideze motorul.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 14 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
|
|
Salut si bine ai venit si aici! Ai un Topolino si un fiat 600? Sau doar topolino?
|
|
pus acum 14 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
|
|
Ai gasit rulment de presiune si platina? Asta e modelul?
67.2KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
da, asta este modelul... am un topolino(cu acte in regula) si in lucru la tara un Fiat 600-deocamdata doar in lucru,dupa ce termin problemele de acasa ,ma tin sa rezolv si actele de la fiat 600 !
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
in ceea ce priveste echilibrajul,acesta se face prin cantarire.../pentru a ridica inaltimea calotei sunt cateva solutii,deocamdata trebuie sa rezolv problema camasilor...dupa restul !
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
Ma apropii de finis cu motorul !!! Am aproape tot,am rezolvat camasile,am cuzinetii noi,am pistoane cu segmenti noi(cu calota inca nerezolvata !),garnitri tot asa,platina,rulment presiune,disc ambreiaj OK,placa fara probleme,lant cu pinioane OK,piesele de legatura delcou OK,carburator de cea mai buna calitate (un SOLEX de 22 HD !-deci trebuie inca o modificare pe galeria de admisie !),pompa de ulei OK,deci MONTAJ cu cele cateva mici modificcari ! Am promis si poze...!
37.9KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
deci poze...!
44.1KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si...
40.9KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si...
41.2KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si...
38.4KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si...
40.3KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si...
39.5KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si inca una ...!
46.8KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si deocamdata ultima !!!
40.1KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
cu garnitura ...de chiuloasa,ca asta mi-a dat de cap !
35.6KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
ramane sa dau inca o data iama prin fiarele vechi ale cunoscutilor ca nu am inca o piesa din cutia de viteze-din cate mi-aduc aminte este o piesa care nu lasa limba cautatorului sa-si faca de cap in cutia de viteze... si inchei si cutia ! Sunt de altfel in program cu reconditionare,merge greu ca nu sunt bani,dar in principiu ar trebui pana la vara -adica de 1 iulie 2011 sa merg cu ea ! Pana atunci mai stam cu ochii pe astia care ne-au facut viata mai buna si ne vand ...GOGOSI despre ce bine o sa fie daca ne pune "al cu coarne" sa-i votam ! Sa auzim, totusi de bine si sa le "uram" si noi SA TRAIASCA BINE asa cum vor EI sa traim noi !
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48299
|
|
Felicitari.Iese bine! Ce seamana cu motorul de Gaz69! Parca ar fi motor de Gaz in miniatura! Cum stai cu caroseria?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
cristy_s6 a scris:
in ceea ce priveste echilibrajul,acesta se face prin cantarire.../pentru a ridica inaltimea calotei sunt cateva solutii,deocamdata trebuie sa rezolv problema camasilor...dupa restul ! |
Ne poti impartasi cateva din solutiile ridicarii inaltimii calotei?
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
am citit c-ar fi cineva interesat de soluitia ridicarii "inaltimii" pistoanelor - la Topolino solutia aleasa a fost rapida si ..simpla, ca sa nu spun ca si financiar destul de modesta ! Cateva (adica 4 !) discuri de aluminiu strunjit la grosimea (lipsa la apel !) a pistonului - respectiv si cele cateva zeci de zecimi (adica 5 zecimi !) din diametru initial al pistonului si cu ajutorul unui burghiu si a unui tarod am rezolvat problema ! cateva poze...prima , pistonul la cumparare- se vede ca are inaltimea mica...
27.6KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
ma apuc si comand fiecare "capac"...si "gauresc pistoanele !
22.7KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
si capacul...!
21.5KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
apoi ansambul ...este gata !
34.4KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
ce ramane de facut ? doar sa unesc pistoanele cu bielele si montajul general !
48.4KB
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|
daredan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
|
|
Salutari! Grea pasiune si asta fiindca suntem intr-o tara in care nivelul de trai este asa de scazut... Felicitari pentru munca depusa si rabdarea de care dati dovada. Intervin doar pentru a-mi exprima parerea despre modificarea pistoanelor: nu credeti ca era mai bine sa fie sudate adaosurile respective? Ma gandesc ca la cele cateva sute de grade si mii de miscari ale pistoanelor/minut sa nu se desfileteze si sa va strice toata munca.Nu stiu daca in poza cu prim-planul pe pistonul modificat discul era deja insurubat. Daca era prins, pare a fi descentrat serios fata de piston. Cea mai buna solutie este sa le sudati si sa le rectificati pe strung. Sa le verificati si greutatea pentru ca impreuna cu adaosurile din metal plin cu siguranta duc la depasirea greutatii unui piston original forjat si profilat corespunzator. Mult succes in continuare!
Modificat de daredan (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristy_s6
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 126
|
|
sunt dator cu un raspuns...pregatirea pistonului pt montaj a fost destul de grea. Pot spune ca, dupa ce a fost montat "capacul" de aluminiu - cu toate ca el a fost in acelasi diametru cu capul pistonului - au ramas "diferente" - urmare a faptului ca un piston modern este oval si nu rotund( asta pentru dilatare )! Pentru a rezolva problema am "polizat" capul pana la nivelul pistonului ! Da, este adevarat , m-am gandit si eu la o astfel de solutie, am avut insa si varianta sa "lipesc" capacul - la insurubare cu o solutie de aluminiu destinata exclusiv pieselor de aluminiu - de capul pistonului ! Nu stiu daca vor fi temperaturi mari - eu sper sa nu am temperaturi mai mari de 350 grade - pentru ca atunci s-ar putea sa am "surprize" ! Un gand bun tuturor forumistilor !
_______________________________________ tot patitul e priceput !
|
|
pus acum 12 ani |
|