knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Fishy, organizam, numai sa vad cand am un pic de timp Cristobob, ma intereseaza, la salar ( in data de 14), poate mai strang doritori (deja am primit feedback ca ar mai dorii cineva) ! Asa deci, am ajuns pe-acasa, tarziu, am umblat dupa ulei de transmisie, am gasit si cumparat ulei CASTROL EP 80w90 cu norma API GL 4, doua filtre de benzina (sa am unul de rezerva, prevazand probabilitatea mare a infundarii acesteia), coliere, si un suport de numar pt fata. In cutie am avut dreptate, foarte foarte putin ulei mai era, am bagat uleiul castrol, am eliminat locul unde acesta se scurgea (pe la capacul din spate al cutiei o piulita de la prezon era destransa). Totodata am avut parte de doua surprize neplacute, prima cu numarul din spate, am constatat ca prinderea numarului s-a facut direct de caroserie, adica s-au dat doua gauri de 6 cand pun numarul patrat, se vad urat+ au ramas urme de la plexi. Momentan am fixat numarul spate, rudimentar, l-am pus sa stea cam pe mijloc, si folosind o fasie de plexi de la fosta aparatoare, montata peste numar, ca o brida si prinsa in locurile unde au fost date gaurile. Am montat si filtrul de benzina. Cea dea doua surpriza a fost faptul ca, pe dr spate cilindrul care nu a fost schimbat a inceput sa curga, asa ca am dat totul jos, curatat, lustruit, gresat sabotii, si am schimbat cilindrul de frana de la tambur. Dupa toate acestea remediate, ne-am dus la plimbarica, ne-am intalnit cu prea stimatul coleg Adi pe str Donath. Un singur incident a avut loc, la sensul girator din grigo, ala de langa profi, un ceafa lata cu un Peugeot rosu parca, cu toate ca a vazut ca am semnalizat (Levi alias Subaru, el era la ghidon ) stanga, si incadrarea pe banda+ intentiile, s-a bagat cu tupeu (el venea dinspre intersectia aia dupa podul garibaldi si vroia sa mearga drept, spre cora, iar cand a vazut ca nu poate, a franat violent sa evite impactul din lateral (ii mutam toata fata, noi eram intr-a 2 cu frana de motor violenta sa nu derapam ca ne-am cam apropiat un pic cam tare), parcurgand o banda. Binenteles a inceput sa gesticuleze violent, aratand tot felul de semne care mai de care, eu i-am aratat semnul bla bla bla, iar daca citeste acest mesaj, sa-si dea doua palme si sa mai invete despre prioritatea in intersectii cu sens girator ! In rest, dupa mica intalnire cu Adi, ne-am dus pe str. Uliului, am facut cateva poze foarte faine In drum spre casa ne-am tinut scai pe varianta in sus dupa un a4 1.9 tdi, intr-a 3-a, osciland voit intre 4000 si 4500 cand simfonia motorului de Lada e cea mai frumoasa ! Mi-a placut faptul ca desii avand viteza, in acul de par nu am fost nevoiti sa franam deloc, asa de bine incepe sa stea pe curbe. Mai sunt mici probleme de rezolvat (amortizoare spate care-s cam slabe, bucsi, eventual arcuri mai tari pe fata) desi la orice denivelare sarim foarte tare in fotolii, asa de rigida e Imi place ca se circula cu vechituri, i-am dat flasuri la o broasca (cj 34 wob parca, culoare ceva roz spre violet daca bine imi aduc aminte) , acesta salutandu-ma innapoi, cat si unui R16 inchis la culoare condus de un tanar, probabil al lui Makaveli (user care e banat). Inca o data mii de multumiri lui Subaru !
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|