CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Restaurare MB 170 VA 1952 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Va prezint o masina interesanta pe care am primit pentru restaurare.
MB 170 VA 1952
Interesant la acest model ca din 1936 si pina 1953 si dupa razboi a fost construit.
La prima vedere in Tara.

restaurare 170 1952 prezint masina care primit pentru 170 1952 interesant acest model din 1936 pina

46.2KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Motorul

restaurare 170 1952 motorul

49.8KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Gresare centralizata in 1952!!!!

restaurare 170 1952 gresare 1952!!!!

43.6KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Sistemul de gresare.

restaurare 170 1952 sistemul gresare.

39.5KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Sistem se ungere la rulmentul de presiune.

restaurare 170 1952 sistem ungere rulmentul presiune.

30.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Instrumente

restaurare 170 1952

38.9KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Incalzirea interioara
DAR NUMAI DUPA 1950.

restaurare 170 1952 incalzirea interioara dar numai dupa 1950.

44.9KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
inainte de sablare

restaurare 170 1952 inainte sablare

47.8KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
dupa

restaurare 170 1952 dupa

36KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
dupa demontarea pavilionului de pe caroserie a iesit la iveala starea reala a componentele din lemn .

restaurare 170 1952 dupa demontarea caroserie iesit iveala starea reala din lemn

38.9KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
mincat de tinp

restaurare 170 1952 mincat tinp

39.3KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tare ciudat sasiu in X 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080

Misu de Cluj a scris:

Tare ciudat sasiu in X 

dar nu este singura masina care are asa, mai este si DMC DeLorean. fara caroserie este un sasiu cam moale...se torsioneaza....dar cu caroseria care rigidizeaza ansamblul face masina stabila


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
young-biker
Membru Junior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 82
Felicitari  pt  ceea  ce  faceti !
Interesanta   masina  si  foarte frumoasa.
Masina  a  venit  cu  toate  piesele ? 
Care  ar  fi  costul  restaurii  si pana  in  ce  punct ?
Multumesc
Felicitari pentru munca depusa !


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

young-biker a scris:


Care  ar  fi  costul  restaurii  si pana  in  ce  punct ?

Daca vrei sa dormi linistit nu intreba asa ceva!
Astea costa, cat este necesar sa coste!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


young-biker a scris:


Care  ar  fi  costul  restaurii  si pana  in  ce  punct ?

Daca vrei sa dormi linistit nu intreba asa ceva!
Astea costa, cat este necesar sa coste!


Nu se stie cit o sa costa.
Numai la urma cind ai tras linia  o sa sti cit a costat  restaurea.
Nu am toata piesele elementele din lemn si  tablaria trebuie o parte facut din mina iar restul le procuram din Germania

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Elementele care a trebuit sa le schimb.

restaurare 170 1952 elementele care trebuit schimb.

30.9KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Gata sudat

restaurare 170 1952 gata sudat

27.8KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Gate cu sudurile si a primit  primul strat de grund

restaurare 170 1952 gate sudurile primul strat grund

32.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimer-prinzinger a scris:

Elementele care a trebuit sa le schimb.

Ce-s alea? Suporti de arc?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Elementele care a trebuit sa le schimb.

Ce-s alea? Suporti de arc?


Nu
Sint suportii de cric si caroserie


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Elementele din lemn sint distruse.

restaurare 170 1952 elementele din lemn sint distruse.

38.7KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Salveaza ce se mai poate.

restaurare 170 1952 salveaza mai poate.

34.8KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Panourile de usi spate restaurate.

restaurare 170 1952 panourile usi spate

28.2KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Usa fata.

restaurare 170 1952 usa fata.

24.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Usa fata panourile sint facute de noi.

restaurare 170 1952 usa fata panourile sint facute noi.

22.7KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumos lucrat!
Asta avea stalpii si pragurile din lemn?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:

Foarte frumos lucrat!
Asta avea stalpii si pragurile din lemn?


Nu numai stilpi si pragurile sint din lemn ci TOATA STRUCTUA DE REZISTENTA A CAROSERIEI ESTE DIN LEMN.


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe langa tablarie, acuma ai nevoie si de dulgherie!
Interesanta constructie
Din cate vad lemnul este imbracat in tabla.
Cand sudezi tablele peste elementele de lemn, atunci nu se arde lemnul?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Ma-ntreb: Oare la evenimentul din SM. la anul, va participa si minunatia asta?

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
NU
Oldtimerul e din Germania si se va intoarce inapoi.
Dar IMS-ul meu o sa fie la intilnire. (sper)


Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:

Pe langa tablarie, acuma ai nevoie si de dulgherie!
Interesanta constructie
Din cate vad lemnul este imbracat in tabla.
Cand sudezi tablele peste elementele de lemn, atunci nu se arde lemnul?


AI NEVOIE SAU STI UN DULGHER E O MARE DIFERENTA!!!!!!
La noi nu gasesi asa ceva ,meseria e moarta de mult ,e foare greu sa lucrezi in aceste conditii.
NU AVEM MAISTRI NU AVEM SCOLI UNDE SE INVATA MESERIE.
Am un prieten care e tinplar  a promis ca ma ajuta.
Lemnul nu se arde daca sudezi tabla cu atentie si o protejezi. 

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimer-prinzinger a scris:


Misu de Cluj a scris:

Foarte frumos lucrat!
Asta avea stalpii si pragurile din lemn?


Nu numai stilpi si pragurile sint din lemn ci TOATA STRUCTUA DE REZISTENTA A CAROSERIEI ESTE DIN LEMN.

Ce interesant, mai invát si eu ceva nou, adicá MB-ul si in 1952 avea stálpii si pragurile in interior din lemn ! Citroenul cu modelul Traction Avant a inceput in 1934 fabricarea caroseriei autopurtante, -zis monocoque-tout acier adicá monococ din otel, si s-au lepádat de sasiu!
Adevárat este cá si Tractionul meu are niste tálpite sudate mai bine zis nituite pe bratul flotant , de unde se ridicá cu cricul asemánátoare cu cele din poza de mai sus...
Cu asta nu doresc nicidecum sá critic sau sá spun cá MB-ul nu este o masiná super, doar cá Citroenul a avut citiva ani avans in ce priveste conceptia si tehnologia de fabricare.Dealtfel MB-ul este renumit ptr conservatorismul sáu de zeci de ani, si au construit intotdeauna masini f.bune la calitate superioará , si dupá opinia mea inginerii proiectanti nu au avut tentatia de a schimba lucruri si tehnologii care s-au dovedit bune .
André Citroen, din contrá, el a propagat si a initiat printre inginerii sái minunati crearea de noutáti, de tehnologii noi. inexistente la vremea respectivá in industria auto.
In legáturá cu sistemul de gresaj e tare buná idee si interesantá, gresajul rulmentului de presiune din Cárbune este exact identic la modelul Ami 6 si DS model vechi ..In rest insá nu existá la Citroenuri classice gresaj centralizat.Doar separat si cu f.multe puncte de gresaj ....la Traction 28 de puncte peste tot......          


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Citroenul era foarte avansat dar acesta are si partea lui negativa .
Am restaurat un C4 din 1928 NU AVEA INCA INCALZIRE DAR AVEA DEJA CILINDRU
AJUTATOR PENTRU FRINARE .
Functiona pe principiu de vacum .
Instalatia hidraulica e forte avansat dar la reparatie costisitor.
MB e simplu si usor de restaurat
CILINDRUL



restaurare 170 1952 citroenul era foarte avansat dar acesta are partea lui negativa .am restaurat

31.1KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Deci ai inteles Berci.Citroenul in 1928 a luat tehnologia avansata de la OZN-uri.  Pana si triunghiul Bermude este o realizare esuate al citroenului.    

Modificat de wob (acum 14 ani)


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
De aceasta technologie a profitat si Fantomas.  .

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

wob a scris:

Deci ai inteles Berci.Citroenul in 1928 a luat tehnologia avansata de la OZN-uri.  Pana si triunghiul Bermude este o realizare esuate al citroenului.    

Nu, e asa! Andre Citroen era extraterstru!
Chiar si Adi are o dublura extraterestra, ca in filmul cu jandarmii!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mai bine nu scriam nimic ! Cred cá deja cu totii ati ajuns acasá e si sfársit de sáptáminá, biztos ati báut ceva ! Nu má pun cu trei contrra unu, mai ales cu unii euforizati de alcool ! Béci e maestru, el stie deja multe lucruri ,  a vázut Citroenul de 1928 cu SERVO FRáná, asa a fost si Rozalia mea care e acuma deja la Bucuresti.
E adevárat cá o masiná mai complicatá se intretine mai greu si mai costisitor, insá comfortul ce ti-l oferá pe drum e incomparabil fatá de altele.La anu o sá vá plimb pe fiecare dintre voi cu DS ul sau CX-ul sá vedeti diferenta de comfort.Dar cred cá si Tractionul e comfortabil avind torsiune si pe fatá si pe spate.De 2 CV sá nici nu mai pomenesc....si a fost conceput in 1939.....
Wob deja vede extraterestrii !!! Ce a fost Tamás bácsi ? Pálinka de Borsa ??sau fátatá de Sighet ? Ambele sunt periculoase ! Eu stiu ! Mishule cu tine discutám la Klausenburg pe 2 Noembrie ! Cred cá si tu ai inghitit o gurá din afinata aia specialá a familiei ! Sau ai lucrat prea mult azi ! Hai sá nu-i stricám topicul ásta frumos lui Béci cá e pácat .Spor la treabá maestre , si scuze de off topic.    

Modificat de cv2adi (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Nici o problema mai bine asa decit sa ne certam.
Ce e adevarat confortul si technica era foarte avansat la timpul lui.
Noi am avut in anii 81-83 Ranault 16 TS o masina comoda si eleganta.  

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimer-prinzinger a scris:

Nici o problema mai bine asa decit sa ne certam.
Ce e adevarat confortul si technica era foarte avansat la timpul lui.
Noi am avut in anii 81-83 Ranault 16 TS o masina comoda si eleganta.  

Renault 16 pe vremea aceea nu aveau prea multi.. era o masiná aproape imposibil de cumpárat.Cine o avea n-o vindea, cele din Oradea putinele pe care le stiam nu erau de vázare ! Proprietarii, in general oameni bne situati material, tineau la ele f.mult.Eu admiram aceste masini erau silentioase, elegante si f comode, iar pe lingá Dacii mi erau si mari, incápátoare si de calitate f.buná.Mai multe erau TL TS erau mai rare.
Un medic, DR,Biró care loocuia lingá casa bunicii mele, a tinut-o cel putin 30 de ani, piná cánd a muril Domnul Doctor.Era bordo TL foarte frumoasá.
Hai sá revenim la MB astept cu nerábdare imagini despre restaurare....Spor la treabá
Maestre !        


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am primit piesele din lemn.

restaurare 170 1952 primit piesele din lemn.

37.1KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Piesa

restaurare 170 1952 piesa

37.3KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am aflat ca exista si la SM firma de galvanizare.
Am dus citeva piese pentru proba la galvanizare.(alba)
Asa arata rezultatul.

restaurare 170 1952 aflat exista firma dus citeva piese pentru proba arata

32.6KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimer-prinzinger a scris:

Piesa

Din ce esenta de lemn se face?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Piesa

Din ce esenta de lemn se face?


Lemnul folsit in constructia caroseriei  auto se inparte in  doua categorii mari.
Prima categorie el lemnul  tare din aceasta categorie face parte:Stejar,Frasimul ,Ulm, Fag-ul.
Aceste soiuri de lemn  sint  folosesc la caroserie la elementele de rezistenta.
A doua categorie e lemnul moale din aceasta categorie face parte: Pini si Molid-ul
Aceste se folosesc la partile interioare podea ,panou usa,ect.ect.
Elementele mele sint facute din Sejar.
Inca in anul 1980 la scoala de Maistri din Germania in domeniul caroseriei aveai in egzamen capitol cu prelucrarea lemnului un industria auto!!!

 

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 14 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Structura de lemn usa

restaurare 170 1952 structura lemn usa

34.9KB


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Foarte interesant!Cata pasiune!Felicitari!
Imagini noi?


pus acum 14 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am adus caroseria de la sablat  si am montat pe bancul de redresare .

restaurare 170 1952 adus caroseria montat bancul redresare

36.2KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Foarte interesant!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Chiar ca e tare interesanta structura de rezistenta din lemn!
Tare as veni acolo, sa mai fur niste meserie adevarata de la tine! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Pe bancul de redresare se observa cit de descentrat e caroseria.

restaurare 170 1952 bancul redresare observa cit descentrat caroseria.

36.3KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Restaurare neterminata .

restaurare 170 1952 restaurare

37KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Foarte buna treaba faci, ce esenta de lemn vei folosi? Cred ca vei pune ceva lemn tratat cu aburi fierbimte, ca la fabrici de mobile,(nu am inteles rumegus presat).Nu?

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Ce inseamna sa ai scule!
...si ceva finante!!
Felicitarile mele!!


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
32, nu te supara, dar cred ca ai uitat cel mai inportant din enumerarile tale, care este pe primul loc, si anume:Trebuie in primul rand sa ai "materia cenusie,creier nu numai cap sa ai pe ce pune palaria", fara care poti avea orice scula performanta sau averea lumii, daca nu ai cu ce gandi.
  Nu te supara dar am simtit nevoia sa conplectezi observatiile tale, cu intentii foarte bune si nu din rautate.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
La noi in Banat se spune: "Maistoru' (Meseriasul sau Maestrul) dupa scule se cunoaste!".
Se gasesc greu intrerupatoare si alte maruntisuri?
Unde reconditionezi ceasurile?


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

wob a scris:

32, nu te supara, dar cred ca ai uitat cel mai inportant din enumerarile tale, care este pe primul loc, si anume:Trebuie in primul rand sa ai "materia cenusie,creier nu numai cap sa ai pe ce pune palaria", fara care poti avea orice scula performanta sau averea lumii, daca nu ai cu ce gandi.
  Nu te supara dar am simtit nevoia sa conplectezi observatiile tale, cu intentii foarte bune si nu din rautate.

Si am zis eu ca nu e mai important sa ai creier?Sculele,finantele sunt pe plan secund.
Am simtit nevoia sa ,,complectez'',fara malitiozitate si cu intentii foarte bune,interventia ta de mai sus.Mai concret,nu se spune ''a complecta'',ci ''a completa''.Cu alte cuvinte,nu-ti trebuie numai ''materie cenusie'',ci si un pic de cultura,pregatire etc.

Modificat de deceneu32 (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

as a scris:

La noi in Banat se spune: "Maistoru' (Meseriasul sau Maestrul) dupa scule se cunoaste!".
Se gasesc greu intrerupatoare si alte maruntisuri?
Unde reconditionezi ceasurile?


In Germania.
Pina acuma am putut procura tot ce am vrut.(toutul depinde de bani).

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am primit o parte din piesele comandate aripa spate.

restaurare 170 1952 primit parte din piesele comandate aripa spate.

26.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Esapament

restaurare 170 1952 esapament

36.6KB


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Aripa spate

restaurare 170 1952 aripa spate

27.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Aripa fata

restaurare 170 1952 aripa fata

24KB


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimer-prinzinger a scris:

Aripa spate

Aripile-s noi? Is din tabla sau fibra de sticla?
Cine le fabrica?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:

Aripa spate

Aripile-s noi? Is din tabla sau fibra de sticla?
Cine le fabrica?


Vorbim de un MB oldtimer !!!!!!
NU are ce cauta fibra.
Da e nou si e din tabla este o firma care are (aproape) toate piesele pentru modelurile MB.


Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Lucrarea continua la 170 VA

restaurare 170 1952 lucrarea continua 170

35.5KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Prima incercare a pragului.

restaurare 170 1952 prima incercare pragului.

34.5KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Fata complect descentrat din cauza unei accident .
Diferenta de 20-25 mm intre cele doua longeroane.

restaurare 170 1952 fata complect descentrat din cauza unei accident .diferenta 20-25 intre cele

40.3KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Restaurarea conturului aripi spate.

restaurare 170 1952 conturului aripi spate.

31.4KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Impresionant!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am montat instrumentele de masura.
La acest punct de masura an deja 20-25 mm deviere.

restaurare 170 1952 montat masura.la acest punct masura deja 20-25 deviere.

34KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Masurarea sasiului.
La sasiu am o deviere de 2mm

restaurare 170 1952 masurarea sasiu deviere 2mm

39.2KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Masurarea  punctelor superioare.
Centrarea caroseriei.

restaurare 170 1952 punctelor

33.5KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Superb! Spor la treaba si asteptam cat mai multe poze...avem ce invata...
Toata stima!


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Gata montat.

restaurare 170 1952 gata montat.

39.5KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
bigatt
Membru Activ

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 176
Impresionant....fara cuvinte. Spor la treaba. Mai asteptam poze..

_______________________________________
A good old car is like the old wine: as older, gives you more satisfaction!

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la