CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Da , iti spun in privat . Cea albastra are numar dat de RAR . Insa nu corespunde restul ...restul actelor , motor , proprietar .
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
In fine , revenind la noua taxa sau timbru sau cum s-o numi ea . Stiti cum as transa eu problema daca as fi initiatorul unui astfel de proiect legislativ ? As propune adoptarea unor timbre/stikere de lipit pe parbriz, genul celor cum exista la asigurare . Si sa fie de diferite culori : Rosii pentru masinile poluatoare , tip non euro , sa coste maxim 50 de euro pe an Albastre pentru masinile euro 1 si euro 2 , sa coste 30 euro pe an Si verzi pentru masinile euro 3 in sus , sa coste 20 sau 10 euro pe an Diferentierea poluarii sa fie facuta pe culori si in functie de culoare si pretul sa difere . Apoi aceste timbre sa poata fi achizitionate si in functie de durata circulatiei automobilului , deci similar rovignetei sa aiba valabilitate 7 zile, o luna , 3 luni sau un an cu diferenta de pret corespunzatoare perioadei pe care o cumpara fiecare cit circula . Din nou , acel timbru sa nu fie transmisibil si astfel s-ar taxa de cite ori masina este instrainata . Si uite ce simplu s-ar transa toate problemele , cu costuri relativ modeste si ar fi impacata si capra (in cazul asta posesorii ) si varza (in cazul asta guvernantii avizi de fonduri ) . Eventual prin extrapolare s-ar transmite tuturor masinilor inmatriculate oriunde , care ar circula/tranzita tara . Si uite cum am impaca si bulgaroaicele care circula ... Ce ziceti ? Ar fi buna ideea mea ? Asta am dorit sa fie inclusa in statutul propus de Misi sa-l scriu eu, dar iata ca sint nevoit sa divulg unele noutati inainte de a fi aplicata legea sau metodologia de aplicare . ATENTIE , sint doar ideile mele , nu am scris nimic inspirat de niciunde . Ati inteles mecanismul ? Daca nu , si sint intrebari , spuneti aici si le analizam toti . Misi mi-a dat mai demult sa studiez si sa facem impreuna un proiect de statut al unei asociatii , am comparat legislatii din diverse tari , dar cu copy paste nu merge .
Modificat de gherghin nicolae (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
gherghin nicolae a scris:
In fine , revenind la noua taxa sau timbru sau cum s-o numi ea . Stiti cum as transa eu problema daca as fi initiatorul unui astfel de proiect legislativ ? As propune adoptarea unor timbre/stikere de lipit pe parbriz, genul celor cum exista la asigurare . Si sa fie de diferite culori : Rosii pentru masinile poluatoare , tip non euro , sa coste maxim 50 de euro pe an Albastre pentru masinile euro 1 si euro 2 , sa coste 30 euro pe an Si verzi pentru masinile euro 3 in sus , sa coste 20 sau 10 euro pe an Diferentierea poluarii sa fie facuta pe culori si in functie de culoare si pretul sa difere . Apoi aceste timbre sa poata fi achizitionate si in functie de durata circulatiei automobilului , deci similar rovignetei sa aiba valabilitate 7 zile, o luna , 3 luni sau un an cu diferenta de pret corespunzatoare perioadei pe care o cumpara fiecare cit circula . Din nou , acel timbru sa nu fie transmisibil si astfel s-ar taxa de cite ori masina este instrainata . Si uite ce simplu s-ar transa toate problemele , cu costuri relativ modeste si ar fi impacata si capra (in cazul asta posesorii ) si varza (in cazul asta guvernantii avizi de fonduri ) . Eventual prin extrapolare s-ar transmite tuturor masinilor inmatriculate oriunde , care ar circula/tranzita tara . Si uite cum am impaca si bulgaroaicele care circula ... Ce ziceti ? Ar fi buna ideea mea ? Asta am dorit sa fie inclusa in statutul propus de Misi sa-l scriu eu, dar iata ca sint nevoit sa divulg unele noutati inainte de a fi aplicata legea sau metodologia de aplicare . ATENTIE , sint doar ideile mele , nu am scris nimic inspirat de niciunde . Ati inteles mecanismul ? Daca nu , si sint intrebari , spuneti aici si le analizam toti . Misi mi-a dat mai demult sa studiez si sa facem impreuna un proiect de statut al unei asociatii , am comparat legislatii din diverse tari , dar cu copy paste nu merge .
Asa cum zici, ar functiona si ar fi convenabil pentru cei care au mai multe masini verchi. Ca de exemplu, daca ai 12 de masini vechi, le poti cumpara fiecaruia, cate un timbru pe o luna. Umblii cu fiecare o luna si pe total, platesti anual statului, taxa pe o singura masina. Si ar trebui sa dispara total taxa la transcrierea masinii! Asa ar fi mai mult decat convenabil ca aduci o masina de afara, platesti timbrul pe o luna, o inscrii si apoi nu le mai platesti nimica, doar atunci cand circuli.
Insa, pe cat is de cretini si de dobitoci, nu cred sa faca asa ceva si ne vor taxa pe un an intreg, indiferent daca circulam sau nu.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
gherghin nicolae a scris:
In fine , revenind la noua taxa sau timbru sau cum s-o numi ea . Stiti cum as transa eu problema daca as fi initiatorul unui astfel de proiect legislativ ? As propune adoptarea unor timbre/stikere de lipit pe parbriz, genul celor cum exista la asigurare . Si sa fie de diferite culori : Rosii pentru masinile poluatoare , tip non euro , sa coste maxim 50 de euro pe an Albastre pentru masinile euro 1 si euro 2 , sa coste 30 euro pe an Si verzi pentru masinile euro 3 in sus , sa coste 20 sau 10 euro pe an Diferentierea poluarii sa fie facuta pe culori si in functie de culoare si pretul sa difere . Apoi aceste timbre sa poata fi achizitionate si in functie de durata circulatiei automobilului , deci similar rovignetei sa aiba valabilitate 7 zile, o luna , 3 luni sau un an cu diferenta de pret corespunzatoare perioadei pe care o cumpara fiecare cit circula . Din nou , acel timbru sa nu fie transmisibil si astfel s-ar taxa de cite ori masina este instrainata . Si uite ce simplu s-ar transa toate problemele , cu costuri relativ modeste si ar fi impacata si capra (in cazul asta posesorii ) si varza (in cazul asta guvernantii avizi de fonduri ) . Eventual prin extrapolare s-ar transmite tuturor masinilor inmatriculate oriunde , care ar circula/tranzita tara . Si uite cum am impaca si bulgaroaicele care circula ... Ce ziceti ? Ar fi buna ideea mea ? Asta am dorit sa fie inclusa in statutul propus de Misi sa-l scriu eu, dar iata ca sint nevoit sa divulg unele noutati inainte de a fi aplicata legea sau metodologia de aplicare . ATENTIE , sint doar ideile mele , nu am scris nimic inspirat de niciunde . Ati inteles mecanismul ? Daca nu , si sint intrebari , spuneti aici si le analizam toti . Misi mi-a dat mai demult sa studiez si sa facem impreuna un proiect de statut al unei asociatii , am comparat legislatii din diverse tari , dar cu copy paste nu merge .
Sustin ideea, cu niste amendamente: - sa fie taxat si euro 4, asta implicit sa inseme existenta inca unei culori, de ex galben, pt euro 4, de la 4 in sus sa fie verde; - la inspectiile tehnice sa se verifice emisiile de gaze PE BUNE, ca multe masini catalogate drept euro 5-6, in special DIESEL, au DPF doar in cartea tehnica, ele find anulate din cauza problemelor datorate lipsei de intretinere, multe masini au catalizatoare lipsa, infundate, etc. Astfel incadrarea in norme pe cat e posibil, sa nu se faca dupa anul de fabricatie/omologarea de tip, ci dupa noxele emise care se pot masura; - sa existe posibilitatea trecerii la o "categorie" de poluare mai mica, prin montarea unor sisteme de reducerea poluarii (catalizatoare) in cazul autovehiculelor NON EURO care chiar nu au catalizataore (eu stiu japoneze din sfarsitul aniilor 80, care au 2 sonde lambda si 2 catalizatoare, dar sunt incadrate drept non euro,cand echivalentul de la sistemul japonez ar fi lejer un EURO 2/ EURO3), sau prin updatarea sistemului existent.
Aceste chestii exista in sistemul german, am vazut masina euro 4 cu Gkat rosu, din cauza uzurilor/lipsei de intretinere
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Sigur , timbrele pot fi de mai multe culori...eu am zis doar asa , ce am gindit la ora aia din noapte . Evident ca daca din constructie motorul permite si trecerea la alt nivel de poluare , cu montarea catalizatoarelor , am scris si eu chestia asta . Si sigur ca reviziile trebuie facute pe bune , insa acolo e mai greu ...ca daca nu corespunde este foarte scump de reparat motorul cu tot ce implica o noua revizie . Asa este in Anglia , si in alte tari , insa si acolo romanii i-au invatat sa primeasca ,,shpaga " . Atunci sa vedeti cite Rabe si alte fumigene vor mai circula . Ori ai totul in regula , ori stai sau cumperi o masina noua daca vrei sa circuli . In Anglia spre exemplu , exista posibilitatea suspendarii platii impozitului ( rotax ii spun romanii , insa exact cum se numeste nu stiu inca ) si asta doar daca nu stationeaza pe domeniul public . Dupa aia se plateste , dar ai timp un an sa repari tot ce trebuie la masina. Si sigur , restul de taxe obligatorii ca sa circuli , respectiv asigurarea si dupa caz rovigneta .
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Sunt o sumedenie de idei excelente, numai bune de puse in practica, insa cei de la guvernare nu sunt specialisti in asa ceva (sunt specialisti in a baga taxe, in a face manevre si alte chestii semilegale)... Nu imi pot imagina sincer, cine sunt consultantii avizati in domeniul auto, care isi dau cu parerea despre implicatiile tehnice, cand se elaboreaza taxa/timbrul, deoarece orice expert in automobile, care a terminat o facultate, un master in domeniu, stie ca poluarea nu se reduce prin taxe, si alte masuri stupido-prohibitive (altfel nici nu se poate intitula), ci prin implementarea unor sisteme de depoluare mai performante, prin intretinerea corespunzatoare a sistemelor existente, si controlul real al starii sistemului. Taxa asta, din punctul meu de vedere, e buna numai pentru a umple goluri din buget, si de a umple buzunarele cuiva, nu pentru a reduce poluarea. Degeaba se vehiculeaza ca o parte din suma colectata este investita in proiecte care sustin reducerea plouarii, pentru ca e clar ca nu e asa.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Repet si aici , ca are legatura , ceea ce am scris pe celalalt topic : Poate nu stii dar si Bulgarii au crescut taxele si le vor mai creste . Si asta coroborat cu permisiunea de a circula un timp limitat pe teritoriul tarii , similar cum este in Italia . Acolo , daca ai masina de Romania , te obliga sa o inmatriculezi in Italia daca stai mai mult de 3 luni (parca ) cu ea pe teritoriul lor . Stiu cazuri care au facut acest lucru , adica au inscris masina (un Peugeot 205 an 2011 ) in Italia . Si daca ar fi dupa mine , la masinile cu volan pe dreapta , le-as dubla sau tripla asigurarea , asa-i cam peste tot , pentru ca sint surse potentiale de pericol , chiar daca-s inmatriculate in Romania . Chiar si cu camera video tot e periculos . De altfel acest lucru nu-i o noutate , in Irlanda si in Anglia , daca ai masina cu volanul normal , adica pe partea stinga , asigurarea pe care o platesti daca o tii asa in aceste tari este dubla fata de acelasi tip de masina, aceeasi motorizare dar cu volan normal pentru Anglia . Ar trebui sa fie similar si invers !
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
knx a scris:
Sunt o sumedenie de idei excelente, numai bune de puse in practica, insa cei de la guvernare nu sunt specialisti in asa ceva (sunt specialisti in a baga taxe, in a face manevre si alte chestii semilegale)... Nu imi pot imagina sincer, cine sunt consultantii avizati in domeniul auto, care isi dau cu parerea despre implicatiile tehnice, cand se elaboreaza taxa/timbrul, deoarece orice expert in automobile, care a terminat o facultate, un master in domeniu, stie ca poluarea nu se reduce prin taxe, si alte masuri stupido-prohibitive (altfel nici nu se poate intitula), ci prin implementarea unor sisteme de depoluare mai performante, prin intretinerea corespunzatoare a sistemelor existente, si controlul real al starii sistemului. Taxa asta, din punctul meu de vedere, e buna numai pentru a umple goluri din buget, si de a umple buzunarele cuiva, nu pentru a reduce poluarea. Degeaba se vehiculeaza ca o parte din suma colectata este investita in proiecte care sustin reducerea plouarii, pentru ca e clar ca nu e asa.
Tu chiar nu intelegi, ca la astia le doare in cot de reducerea poluarii? Ei vor doar sa bage cat mai multe biruri, din care sa incaseze cat mai multi bani, pe care apoi sa le deturneze pe diverse cai!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
vlpre87
Membru Junior Din: Oltenita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 55
gherghin nicolae a scris:
In fine , revenind la noua taxa sau timbru sau cum s-o numi ea . Stiti cum as transa eu problema daca as fi initiatorul unui astfel de proiect legislativ ? As propune adoptarea unor timbre/stikere de lipit pe parbriz, genul celor cum exista la asigurare . Si sa fie de diferite culori : Rosii pentru masinile poluatoare , tip non euro , sa coste maxim 50 de euro pe an Albastre pentru masinile euro 1 si euro 2 , sa coste 30 euro pe an Si verzi pentru masinile euro 3 in sus , sa coste 20 sau 10 euro pe an Diferentierea poluarii sa fie facuta pe culori si in functie de culoare si pretul sa difere . Apoi aceste timbre sa poata fi achizitionate si in functie de durata circulatiei automobilului , deci similar rovignetei sa aiba valabilitate 7 zile, o luna , 3 luni sau un an cu diferenta de pret corespunzatoare perioadei pe care o cumpara fiecare cit circula . Din nou , acel timbru sa nu fie transmisibil si astfel s-ar taxa de cite ori masina este instrainata . Si uite ce simplu s-ar transa toate problemele , cu costuri relativ modeste si ar fi impacata si capra (in cazul asta posesorii ) si varza (in cazul asta guvernantii avizi de fonduri ) . Eventual prin extrapolare s-ar transmite tuturor masinilor inmatriculate oriunde , care ar circula/tranzita tara . Si uite cum am impaca si bulgaroaicele care circula ... Ce ziceti ? Ar fi buna ideea mea ? Asta am dorit sa fie inclusa in statutul propus de Misi sa-l scriu eu, dar iata ca sint nevoit sa divulg unele noutati inainte de a fi aplicata legea sau metodologia de aplicare . ATENTIE , sint doar ideile mele , nu am scris nimic inspirat de niciunde . Ati inteles mecanismul ? Daca nu , si sint intrebari , spuneti aici si le analizam toti . Misi mi-a dat mai demult sa studiez si sa facem impreuna un proiect de statut al unei asociatii , am comparat legislatii din diverse tari , dar cu copy paste nu merge .
Si eu sustin aceasta propunere. Asa mi-as putea tine in in circulatie in continuare oastea mea adica cobrita si cele 2 w124.
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
In mod clar varianta propusa de Nicu, ar fi benefica pentru toata lumea! Am o idee! Ce ar fi s-o punem pe siteul Ministerului Mediului? Precis au o rubrica de propuneri si comentarii (daca nu s-o blocat de injuraturi). Ce ziceti? Haideti s-o facem, ca macar stim ca o vor citi!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
sergiup
Membru Senior Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 821
Misu de Cluj a scris:
Cum sa fie aceasi tip? Cea albastra era berlina cu 2 usi, iar cea galbena coupe! Aia au numere de omologare diferite. Nu poti face recarosare, decat intre aceasi coduri de omologare.
nu m-as grabi sa fac afirmatii... nu stiu daca acum se mai poate dar candva s-au recarosat si de la 2 la 4 usi si invers. evident ca nu pe ochi frumosi. stiu (cel putin) doua cazuri. asa ca de la doua usi la doua usi este (sau cel putin era) pistol cu apa .
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
Tot incerc sa pun propunerea lui Nicu pe siteul ministerului, dar e complet blocat si nu se mai poate accesa.
Aici am gasit niste adrese de mail:
Putem incerca si trimiterea unui mail, dar pe ala nu-l va citi nimeni.
Mai incerc, mai tarziu.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 5203
Be part of this :
baietii astia stiu ce este anarhia .....iar voi vreti sa fiti bagati in seama ...nu aveti alta sansa ,va spun eu ..
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 5203
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Mihai wartburgist
Membru Senior Din: Ploiesti-Prahova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
gherghin nicolae a scris:
Sigur , timbrele pot fi de mai multe culori...eu am zis doar asa , ce am gindit la ora aia din noapte . Evident ca daca din constructie motorul permite si trecerea la alt nivel de poluare , cu montarea catalizatoarelor , am scris si eu chestia asta . Si sigur ca reviziile trebuie facute pe bune , insa acolo e mai greu ...ca daca nu corespunde este foarte scump de reparat motorul cu tot ce implica o noua revizie . Asa este in Anglia , si in alte tari , insa si acolo romanii i-au invatat sa primeasca ,,shpaga " . Atunci sa vedeti cite Rabe si alte fumigene vor mai circula . Ori ai totul in regula , ori stai sau cumperi o masina noua daca vrei sa circuli . In Anglia spre exemplu , exista posibilitatea suspendarii platii impozitului ( rotax ii spun romanii , insa exact cum se numeste nu stiu inca ) si asta doar daca nu stationeaza pe domeniul public . Dupa aia se plateste , dar ai timp un an sa repari tot ce trebuie la masina. Si sigur , restul de taxe obligatorii ca sa circuli , respectiv asigurarea si dupa caz rovigneta .
Daca nu gresesc, "Sorn " se numeste masina radiata si pastrata pe o proprietate oarecare .Asa ar fi normal si la noi, daca nu se incalca alte reguli.
pus acum 12 ani
marcris
Membru Junior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
Salut.Degeaba incercati(incercam)sa postati propunerea respectiva la Minister.Nu va asculta nimeni.Sau cunoasteti vreun secretar de stat de pe acolo?ca numai asa merge in tara asta. Multi dintre cei de aici sunt naivi,in sensul de corecti;stiu,e foarte bine,sa fii asa,dar nu in in Romania.Sa nu credeti ca au ajuns acolo pentru a impune legi sau amendamente propuse de oamenii de jos, lasati naivitatile, ei au un singur scop:viata lor,banii si afacerile lor.Masinile cumparate trebuie sa fie noi pentru ca doar asa prospera afacerile retelei pe care au format-o, au rude,frati,e o afacere bine pusa la punct,totul e numai afacere.Vreti sa castige mai putin din cauza voastra?credeti ca o vor face?
Insa decat sa mancam ra**t,trebuie macar sa scriem,iar daca nu acepta site-ul a fii pusa o idee ca asta,sa fie trimisa o scrisoare prioripost,macar sa dormim linistiti.
_______________________________________ Ubung macht den Meister.
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
marcris a scris:
Salut.Degeaba incercati(incercam)sa postati propunerea respectiva la Minister.Nu va asculta nimeni.Sau cunoasteti vreun secretar de stat de pe acolo?ca numai asa merge in tara asta. Multi dintre cei de aici sunt naivi,in sensul de corecti;stiu,e foarte bine,sa fii asa,dar nu in in Romania.Sa nu credeti ca au ajuns acolo pentru a impune legi sau amendamente propuse de oamenii de jos, lasati naivitatile, ei au un singur scop:viata lor,banii si afacerile lor.Masinile cumparate trebuie sa fie noi pentru ca doar asa prospera afacerile retelei pe care au format-o, au rude,frati,e o afacere bine pusa la punct,totul e numai afacere.Vreti sa castige mai putin din cauza voastra?credeti ca o vor face?
Insa decat sa mancam ra**t,trebuie macar sa scriem,iar daca nu acepta site-ul a fii pusa o idee ca asta,sa fie trimisa o scrisoare prioripost,macar sa dormim linistiti.
Bineinteles ca asa e cum zici, si bineinteles ca vor face o mare porcarie. Dar fii linistit, ca ei citesc tot, inclusiv forumurile, sa testeze posibila reaactie a multimii! Dupa scandalul de anul trecut, se tem, ca dacanu se temeau de multime, nu ar fi suspendat taxa.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
sergiup
Membru Senior Din: Arad
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 821
din pacate asa cred si eu. ca nu vor baga in seama mailuri, propuneri si alte cele. urmeaza un an greu, fara bani la buget, cu datorii de platit si banii trebuie scosi de undeva. in plus discutam de politicieni si stim cu totii ce este clasa politica in Romania, din pacate. totusi, in naivitatea mea, inca sper ca noua lege va aduce ceva ok si ca timbrul nu va fi un cap de bour, financiar vorbin . nu ma gandesc la taxe de doi lei (clar nu e cazul) ci la niste taxe pe care orice om sa le poata suporta. sa speram...
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
sergiup a scris:
urmeaza un an greu, fara bani la buget, cu datorii de platit si banii trebuie scosi de undeva. in plus discutam de politicieni si stim cu totii ce este clasa politica in Romania, din pacate. totusi, in naivitatea mea, inca sper ca noua lege va aduce ceva ok si ca timbrul nu va fi un cap de bour, financiar vorbin . nu ma gandesc la taxe de doi lei (clar nu e cazul) ci la niste taxe pe care orice om sa le poata suporta. sa speram...
Stii care e faza? Ca ei doresc taxe cat mai mari, ca sa incaseze cat mai mult. Dar, cu cat baga scoruri mai mari, romanii le vor fenta prin diverse metode, vor plati mai putin si implicit incasarile la buget vor scadea drastic, in loc sa creasca. Rezultatul va fi contrar asteptarilor.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Totusi , eu spun ca sumele care le-am scris mai sus nu sint asa mari . Probabil ca daca si procedura de inmatriculare nu ar fi asa de stufoasa , s-ar intoarce si multe ,,bulgaroaice " pe numere de Romania , si astfel ar cistiga si statul . Insa ar trebui putin ,,lucrat " si la taxele motorizarilor mari . Totusi , sint aberante , mai ales impozitele la capacitati peste 3000 , si sint multe masini (mai ales noi ) , jeep-uri sau alte masini . Daca tot propunem ceva , macar sa o facem si pentru alta gama de masini , ca nu mi se pare corect sa le tot modificam in autoutilitare !!!! Insa ar trebui sa vedem ce ziceti si voi , sa facem un fel de Pool , unde sa se voteze propunerea cu timbrele pe culori , cum am scris aici , sa vedem citi sint de acord . Gindim ceva si pentru motorizari mari , sau o lasam asa ?
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
gherghin nicolae a scris:
Totusi , eu spun ca sumele care le-am scris mai sus nu sint asa mari . Probabil ca daca si procedura de inmatriculare nu ar fi asa de stufoasa , s-ar intoarce si multe ,,bulgaroaice " pe numere de Romania , si astfel ar cistiga si statul . Insa ar trebui putin ,,lucrat " si la taxele motorizarilor mari . Totusi , sint aberante , mai ales impozitele la capacitati peste 3000 , si sint multe masini (mai ales noi ) , jeep-uri sau alte masini . Daca tot propunem ceva , macar sa o facem si pentru alta gama de masini , ca nu mi se pare corect sa le tot modificam in autoutilitare !!!! Insa ar trebui sa vedem ce ziceti si voi , sa facem un fel de Pool , unde sa se voteze propunerea cu timbrele pe culori , cum am scris aici , sa vedem citi sint de acord . Gindim ceva si pentru motorizari mari , sau o lasam asa ?
Asta ce ai propus tu ar fi foarte bun. Astia vor sa tina cont si de cilindree, iar daca asa vor face, atunci iarasi vor lovi in cei cu motoare de peste 2000 cmc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 5203
Daa?? nu ne vor baga in seama ...?? hm...ba eu spun ca o sa ne bage in seama cand or pati ca astia din video ....cand o sa li se sparga muia la toti atunci or sa inteleaga mesaju...cam cred ca asta e singura solutie...si ca de obicei cam tot ce propun ,se face tatta lumea k nu vede...frumos ....asa s eu ,mai barbar ,nu pedegaba sant sacui ...
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
Pai, eu nu ziceam aceasi lucru, ca bata de baseball va salva Romania? In ianuarie anul trecut a functionat! Au si suspendat taxa pe un an!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
florin_cars
Membru Senior Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
si in final taxe mai normale..dar tot nu le-as plati hotilor pt ca stiu unde intra banii, nu in mediu, ci in buzunarele unora
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!