CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazy_hell_angel
| Femeie 25 ani Gorj cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Korant
A aparut un nou produs similar pentru indepartat si pasivat rugina, care se numeste Korant
Descriere: produs anticoroziv pentru transformarea ruginii. Proprietăţi: transformă rugina pe cale chimică. Aplicabilitate ușoară pe suprafețe de metal ruginite, interioare sau exerioare. După uscare formează o suprafață de culoare neagră. Utilizare: pentru tratarea diferitelor suprafețe de fier și oțel; utilaje, garduri, balustrade, diferite piese din fier forjat, caroserie auto, etc.
Fisa produsului
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
lucian c
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
|
|
pare ca actioneaza mai repede se usuca in 1 ora zice prospectul deci e interesant si pretul bun. a vazut undeva pe raft?
_______________________________________ masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
lucian c a scris:
ai vazut undeva pe raft? |
Da la Ilkolor, calea Bucuresti 88, langa Kaufland Marasti Zilele viitoare o sa cumpar si eu un bidon asa de proba.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
lucian c
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
|
|
trec si eu pe acolo sa iau, ca evipasul trebuie lasat sa se usuce mai mult ca sa poti da cu grund peste si uneori incurca.
_______________________________________ masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service
|
|
pus acum 14 ani |
|
joky
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1
|
|
Ati gasit si ati testat? va multumesc
|
|
pus acum 13 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
S-o preta si la inlaturarea ruginii din blocul motor?
|
|
pus acum 13 ani |
|
lucian c
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
|
|
gasit testat.....ok insa nu as da cu nici un produs antirugina prin locuri unde sunt angrenaje, dupa actiunea chimica rezulta pe suprafata o sare poroasa care ingreuneaza miscarea. atlfel spus dupa actiunea solutiei daca nu se vopseste suprafata, si este o suprafata pe care se desfasoara frecare necesita slefuire. am incercat pe un rulment usor ruginit si ca sa-l pot "refolosi" a necesitat ungere cu ulei dupa care miscare circulara pana la deblocarea completa. stratul depus pe inelul interior bloca usor rularea bilelor in canal, insa din cat stiu nu a mai ruginit.
_______________________________________ masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Exista iara evipass prin cluj am cumparat cica e si la 5l, pretul e destul de ok uitati ce mi-a aratat un prieten:
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Grund epoxidic? Ala e cu intaritor? Ala face o crusta tare ca piatra, care va crapa ulterior si intra umezeala pe dedesubt! Asa ceva se foloseste pe nave si pe la stalpii cladirilor metalice. Nu-i destul de elastic, pentru tablaraiele de pe masina!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
O sa-l incerc, sa vad, suna promitator Da, e bicomponent ! Din experienta mea cu fibra, s-ar putea sa se faca elastic un pic, singura problema e sa nu se separe de suprafata pe care e aplicata
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ala nu-i pentru masina! La nevoie nici nu vei putea s-o cureti ulterior. Si la prima lovitura de piatra sare de pe tabla si intra apa pe dedesubt!
PS. Acum am mai studiat fisa tehnica, si pare interesanta, ca nu e ca rasina epoxidica!
Merita incercata! Ce pret are o cutie din asta?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
dexter
Membru Activ
Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168
|
|
Misu de Cluj a scris:
Ala nu-i pentru masina! La nevoie nici nu vei putea s-o cureti ulterior. Si la prima lovitura de piatra sare de pe tabla si intra apa pe dedesubt!
PS. Acum am mai studiat fisa tehnica, si pare interesanta, ca nu e ca rasina epoxidica!
Merita incercata! Ce pret are o cutie din asta? |
Salut Pana la urma merita de incercat sau nu pe masina?
_______________________________________ Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita. Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
Eu folosesc CHELADE si nu mai am probleme la masini.Daca-l dai cum trebuie, poti lasa metalul tratat oriunde si nu mai rugineste.
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
Bogdan28
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509
|
|
unde-l gasesc si eu?
_______________________________________ Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
Am eu sa-ti vand un flacon sau doua, 115 lei per litru.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Astea in formula 2:1 grund si pasivant amestecate, nu mi se par asa de bune. Eu pefer ca pasivantul sa fie pasivant si grundul sa fie grund, fiecare sa joace propriul rol. Prefer Evipass sau Ro55. La alea macar vezi ca rugina s-o convertit si s-o albit.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
Hai cu o fiola pe la mine sa-ti dau sa-ncerci. Dupa aia uiti de evipass sau alte cele.
|
|
pus acum 10 ani |
|
emil_ewil
Membru Senior
Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
|
|
pt tablele sudate una peste alta ce solutie folositi, in interiorul pragului unde s-a sudat nu exista posibilitatea de a se actiona contra ruginii. in postul "lectia de tinichigerie" oldtimer-prinzinger vb de tecnopax (Dupa sudura pasta se transforma din stare solida in stare fluida strecurinduse in jurul punctelor de sudura alcatuind un strat protector), stiti de unde se poate achizitiona? sau alt echivalent. Astazi am cumparat un spray de la Berner dar pare a fii un primer cu zinc care nu cred ca va avea efect in dupa ce voi suda.
_______________________________________ emil
|
|
pus acum 10 ani |
|
emil_ewil
Membru Senior
Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
|
|
cred ca am gasit ce trebuie Berner 909408 "Pastă de protecţie pentru sudură
Se foloseşte pentru sudura de piese de caroserie Garantează protecţia īmbinărilor de sudură īmpotriva ruginii Se aplică imediat īnainte de sudură cu pensula pe punctele de sudură Nu stropeşte la sudură Nu dezvoltă vapori toxici la sudură Etanşază ermetic punctele de sudură după răcire Susţine conductivitatea curentului de sudură la puncte de rezistenţă Īn sudura prin puncte Nu necesită tratarea ulterioară Este uşor de īndepărtat cu diluant Foarte economică 500 ml ajung pentru ca. 5700 m linie de sudură
Procesarea informațiilor
Temperatura ideală de prelucrare de la ca. +18 °C."
_______________________________________ emil
|
|
pus acum 10 ani |
|