CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Sophya
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia mea 1300 din '74 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Daca umblii preponderent in oras, lasa cutia cu 4 trepte, dar daca te duci des la drumuri lungi, cauta o cutie cu 5 trepte de Renault!
Cutie cu 5 trepte romaneasca sa nu pui, ca vei schimba vitezele, ca la un tractor U650!
Ori lasa cutia cu 4 trepte frantuzeasca, ori cauta una cu 5 trepte de la R18 sau R Fuego, plus ca va trebuie sa pui si planetare scurte in loc de planetarele lungi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Daca e sa merg, merg mai mult pe afara. Oricum daca e sa pun in 5 trepte, caut ceva de calitate

R12 in 5 trepte nu s-o facut ?


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Daca e sa merg, merg mai mult pe afara. Oricum daca e sa pun in 5 trepte, caut ceva de calitate

R12 in 5 trepte nu s-o facut ?

Doar de 12 Gordini!
Dar poti monta cele de R18 si Fuego (de 1,4l) fara nici o modificare!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Cu aia de Gordini (pe langa faptul ca o costa cat masina) nu cred ca face fata motoru
R18 am mai vazut, Fuego au cam disparut

Oricum asta e pe plan mediu pt ca trebuie sa imi reduc drastic investitiile in masini...alt proiect ma va consuma total financiar, dar merita 

Pana una-alta, maine am programat cateva ore de surubarit la vishinica
De executat:

-inlocuit contact
-inlocuit bendix
-inlocuit burdufuri bielete de directie
-montat filtru de benzina
-montat buton stergator
-schimbat ulei in CV
-verificat/inlocuit bec in indicatorul presiunii de ulei

Planu' e mare, parca vad ca nu fac nici jumate 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Felicitari!

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

jgr1001 a scris:


-inlocuit contact
-inlocuit bendix
-inlocuit burdufuri bielete de directie
-montat filtru de benzina
-montat buton stergator
-schimbat ulei in CV
-verificat/inlocuit bec in indicatorul presiunii de ulei

Planu' e mare, parca vad ca nu fac nici jumate 


Se pare ca am spart planu la productie, am facut tot ce e pe lista, in plus am schimbat si bujiile 


Misu de Cluj a scris:


Pentru intrerupator Torrix frantuzesc:

1. Gri  53 b
2. Albastru +
3. Liber neocupat  53a
4. Verde 53
5  Negru 31b


Situatia asta am avut-o cu diferenta ca eu aveam 5 fire, al cincilea (galben) l-am conectat pe pozitia 53a; acum stergatoarele au 2 viteze si se opresc in pozitia jos

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si i-am mai facut niste poze:

dacia mea 1300 din '74 i-am mai facut niste poze:

53.4KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


dacia mea 1300 din '74

51.1KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


dacia mea 1300 din '74

47.7KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


dacia mea 1300 din '74

37.7KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Dupa care am tras prelata si am lasat-o sa mai doarma pana saptamana viitoare

dacia mea 1300 din '74 dupa care tras prelata lasat-o mai doarma pana saptamana viitoare

52.2KB

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Dupa care am tras prelata si am lasat-o sa mai doarma pana saptamana viitoare

Doar nu o tii afara in curte! 
Daca o tii asa, peste 5 ani va fi epava de aruncat la remat!
De ce nu o bagi in garaj? Sau macar fa-i un sopron din lemn!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
La asta ma lupt acum. Unde sunt facute pozele nu este la  mine in curte ci la niste rude, in Puchenii Mari (pe langa Ploiesti). Acolo sta de cand am luat-o pt ca este relativ aproape de Bucuresti si m-am putut ocupa de ea mai usor

Vreau sa o mut la Fagaras si am munca de convingere de facut pt a reloca diverse utilaje peste iarna. Am in plan chiar si construirea unui fel de sopron numai sa nu se puna zapada direct pe ea.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Stie cineva unde gasesc insertiile cromate de la chederul parbriz/luneta ?

dacia mea 1300 din '74 stie cineva unde gasesc insertiile cromate chederul

39.2KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dacá-i bun profilul insertiei Lada ti-o pot cumpára direcz aici la mine-n sat....mácar má revansez ptr serviciul táu ptr piesele de stiucá luate ptr mine !
Dá-mi un ráspuns.Se vine la metru si e ieftin.Astept ráspuns !    


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Merci!

Pai vezi daca e la fel cu cel de 1100 - ca si asta ar trebui sa fie la fel cu cel de 1300

Cat de ieftin e metru ? (ca perioada asta is tare saracutz...    )

E o lada 1500 prin zona si incerc sa trec pe acolo sa vad cum arata

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am facut poza la insertia de Lada 1500

dacia mea 1300 din '74 facut poza insertia lada 1500

18.3KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si tot lada 1500 - se pare ca are un fel de ghidaj ce patrunde in cheder - nu stiu daca la dacia 1300 e la fel...(in poza asta insertia e franta si iesita din cheder, la colt)

dacia mea 1300 din '74 tot lada 1500 pare are fel ghidaj patrunde cheder stiu daca dacia 1300

21.4KB

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si la o dacia 1300 ce arata foarte bine:

Aparent, pe exterior ar fi la fel; nu stiu daca profilele sunt la fel...

dacia mea 1300 din '74 dacia 1300 arata foarte exterior fel; stiu daca profilele sunt fel...

24.1KB

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Stie cineva unde gasesc insertiile cromate de la chederul parbriz/luneta ?

Eu le-am vopsit cu negru, ca aratau groaznic asa decolorate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
ce linie faina are masina asta  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Intr-adevar ii IMPECABILA.

pus acum 14 ani
   
cosmin_sm
Membru Junior

Din: satu mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 54
masina e super felicitari...da oare de unde gasesti tu piesele pt ea mai exact ornamentele ca si eu am o dacie 1300 si asa greu gasesc ornamentele astea la ea de numa...mi ar place si mie cheiderele alea originale la parbriz si luneta din spate, oricum e super bine intretinuta masina sa o folosesti cat mai mult timp

pus acum 14 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1929
Nu se potrivesc de la Lada, sunt mai inguste fata de Dacia 1300. Parerea mea este sa cauti niste banda nichelata , am vazut pe la cei care montau aer conditionat o tai in jumatate si o lipesti DINTR-O BUCATA pe inimioara si ai sa fii uimit ca de frumos iese

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

alex-mun a scris:

Nu se potrivesc de la Lada, sunt mai inguste fata de Dacia 1300. Parerea mea este sa cauti niste banda nichelata , am vazut pe la cei care montau aer conditionat o tai in jumatate si o lipesti DINTR-O BUCATA pe inimioara si ai sa fii uimit ca de frumos iese

Cu ce lipesti banda nichelata? Sau este banda din ala autoadeziva?
Va trebui sa fac si eu smecheria asta, la ambele Dacii 1300, ca totusi arata mai bine cromate.
Oare de ce la R8/Dacia 1100 si la R15, ornamentele de cheder sunt metalice, iar la R12/Dacia 1300 din plastic?
Daca le faceau metalice, era mult mai bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1929
Este ca un scoci Misu, are adeziv pe o partea si o parte este frumoasa nichelata, toata treaba este sa gasesti asa ceva , si eu as vrea o bucata sa mai fac o masluiala 

pus acum 14 ani
   
cosmin_sm
Membru Junior

Din: satu mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 54
scz ca intervin si eu dar oare unde se gaseste banda de genu asta eu am avut vreo 2 ani pus o banda de genu in spate la portbagaj da nu tine se dezlipesete de la apa si de la vreme....m ar interesa si pe mine

pus acum 14 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1929
Nu stiu pe unde se poate gasii , e ceva profi nu tiganie care deslipeste imediat , eu din cate retin era pe la baietii care puneau aer conditionat , incearca pe la ei sa intrebi poate au asa ceva . Autocolantul simplu nu cred ca da rezultate bune si se dezlipeste cu timpul

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Deci de Lada nu se potriveste....

Dar idea cu banda este f buna. Maine (daca n-o fi inchis) bag o tura prin Praktiker, Hornbach etc ca prin astea au raftul cu diverse role adezive si poate gasesc ceva


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

Eu le-am vopsit cu negru, ca aratau groaznic asa decolorate.


As putea sa le vopsesc cu spray crom dar nu stiu daca tine....


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Eu le-am vopsit cu negru, ca aratau groaznic asa decolorate.


As putea sa le vopsesc cu spray crom dar nu stiu daca tine....

Spray crom nu tine! Dar s-ar putea cu vopsea metalizata de masina argintie.
Is curios pe unde s-ar gasi banda din ala cromata, de care zice colegul!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am fost prin magazine si m-am ales cu o banda de aluminiu din asta:


A costat 20 ron. Am luat-o de la OBI langa Real Berceni. Sigur trebuie sa se mai gaseasca asa ceva prin Praktiker sau Bricostore

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
Atentie la montaj pentru ca daca se misca acea "inima"de cheder apar riduri ale bandei adezive. Trebuie tinuta cat mai dreapta.

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ma gandeam io ca nu e chiar usor sa o lipesti; as fi facut-o azi ca-s liber dar e o vreme de tot kkt-ul...

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
.

Modificat de AdyC (acum 13 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Tocmai am primit cadou de la shefu' urmatorul instrumentaj audio - dupa aspect pare din anii '70:

Pe spate scrie "Made in Japan" 

dacia mea 1300 din '74 tocmai primit cadou shefu' urmatorul audio dupa aspect pare din anii '70:pe

39.7KB

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Sa le stapanesti sanatos.Auditie placuta!

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Merci 

Probabil ca am sa le montez pe la primavara ca maine vreau sa duc masina la garaj sa stea peste iarna


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 464
statul pe pamant, cu iarba.. nu ii face bine.. DELOC!

Modificat de manciur (acum 14 ani)


_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Sambata am dus-o la Fagaras (cu ceva aventuri din cauza unei platini dereglate...da acu merge fain)

Duminica am iesit la o plimbare prin zona pe la mine

dacia mea 1300 din '74 sambata dus-o fagaras (cu ceva aventuri din cauza unei platini acu merge

29.1KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si tot duminica..

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


dacia mea 1300 din '74

37.9KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si la volan (cu 80 ca asa ii place     )

dacia mea 1300 din '74 volan (cu asa    )

27.1KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Si poze de ieri dupa ce am spalat-o

dacia mea 1300 din '74 poze ieri dupa spalat-o

48.6KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461


dacia mea 1300 din '74

48.6KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Un accesoriu ce nu trebuie sa lipseasca din 1300 

dacia mea 1300 din '74 accesoriu trebuie lipseasca din 1300 

36.4KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Cat de mult imi place Dacia asta!!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Un accesoriu ce nu trebuie sa lipseasca din 1300 

Mie nu-mi trebuie replici din astea, ca pun pisica acolo pe polita de sub luneta!
O data m-o oprit politia si cand a vazut pisica in geam, asa ochi a facut, de nici nu stia ce sa zica. Doar ca m-o intrebat uimit: "Da' chestia aia din geam se misca?"
Eu i-am raspuns, ca "Normal ca se misca"...nu a mai zis nimica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Crist ! Sper cá n-ai scos-o pe sare.....         dacá au pus ástia sare peste gheatá, spal-o cu presiune inainte s-o pui la iernat din centimetru in centimetru peste tot si apoi dacá se usucá drumul, iesi si plimbá-te in afara localitátii vreo 40.50 km sá ti se usuce peste tot, sá iasá condensul din cavitáti, doar dupá aceea pune-o la iernat ! Ar fii pácat s-o mánince sarea !        

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Din pacate sambata a trebuit sa  conduc vreo 180 km pe o vreme oribila, ultimi 50 km fiind facuti pe ninsoare...asa s-a nimerit
Am spalat-o la spalatorie si am insistat sa spele de 3 ori pe sub roti. Dupa asta a stat vreo 3 ore la soare...timp in care am sters si eu la masina; nu puteam sa ma mai plimb pt ca drumurile erau murdare...
Oricum are ulei in parguri, vaselina in usi, ulei si vaselina pe podea...sper sa nu am probleme

Sta intr-un garaj aerisit la ai mei.

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
E o buba la masina ce nu imi da pace:

Cand am schimbat setu, am avut la dispozitie si un disc de ambreiaj in stare mai buna decat cel de pe masina si l-am montat

Acu la plecare tre sa plec ori prin tatonare ori hotarat numa ca sa nu tremure...
Inainte sa o schimb nu tremura...doar ca uneori avea scartaitul ala tipic de ambreiaj de dacie

Mentionez ca discul pus sus era renault (sau cel putin cutia in care il aveam...) si parea in stare f buna
De asemenea placa am examinat-o vizual si asta parea foarte buna, de aia am pastrat-o pe masina

Se poate sa nu fie un suport motor strans si de aia sa tremure? (ca de suporti nu m-am ocupat eu cand am lucrat la motor)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Nu-i suportul motor.
Probabil arcurile alea radiale la disc sunt slabite si de aia face figura.
Nu strica nimica, numai ca-i enervant.
Poti umbla mult si bine, sau schimba discul de ambreiaj, cand vei avea chef.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
La arcurile alea ma gandeam si io - desi pareau f bune; da la ochi nu le poti stii coeficientul elastic 

Evident ca nu il las asa ca ma scoate din sarite; da sa vina vremuri mai calde

PS - urasc iarna 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
cosmin_sm
Membru Junior

Din: satu mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 54
sa fii sigur ca e discul care l ai pus am avut si eu problema asta de vreo 2 ani, pune inapoi discul vechi, si inainte schimba ferodourile cu astea care zici ca sunt mai bune

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Pai cred ca pe discul vechi (cu care nu tremura, doar uneori avea planset la plecare) am sa bat ferodouri noi

Se mai gasesc de cumparat ferodouri+nituri ?


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Da,se mai gasesc.Am luat eu de FERMIT-Ramnicul Sarat.Parca vreo 30 de lei am dat pe el.Cuprinde discul de ferodo si niturile de fixare.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Se gasesc si separat, dar eu nu mamai chinui cu ele.
Eu pun disc nou de fiecare data... numai sa evitati cele romanesti!
La aceasi pret se gasesc discuri de ambreiaj RUEN facute in Croatia, unde s-a fabricat R5.
Is foarte bune calitativ si la pret comparativ cu cele romanesti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
volgacluj
Membru Activ

Din: cluj-n
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 104

Misu de Cluj a scris:

Se gasesc si separat, dar eu nu mamai chinui cu ele.
Eu pun disc nou de fiecare data... numai sa evitati cele romanesti!
La aceasi pret se gasesc discuri de ambreiaj RUEN facute in Croatia, unde s-a fabricat R5.
Is foarte bune calitativ si la pret comparativ cu cele romanesti!

gasesc si pt reno meu 5?is compatibile oare?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

volgacluj a scris:


Misu de Cluj a scris:

Se gasesc si separat, dar eu nu mamai chinui cu ele.
Eu pun disc nou de fiecare data... numai sa evitati cele romanesti!
La aceasi pret se gasesc discuri de ambreiaj RUEN facute in Croatia, unde s-a fabricat R5.
Is foarte bune calitativ si la pret comparativ cu cele romanesti!

gasesc si pt reno meu 5?is compatibile oare?

Alpineul, din cate stiu ca are diametru mai mare, parca de 210 mm in loc de 170 si 180mm.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am pus si eu ambreiaj de RUEN pe un papuc (era de 200 mm)
Mi s-o parut bine lucrat!   Parca 60 RON am dat pe pe disc si 120 pe placa


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Pt ca ma confrunt cu lipsa unui garaj (actualmente visinica sta in garajul masinii lui tatalui meu, iar masina lui in strada...) mi-a venit o idee:

Garajul la citroen e destul de inalt (ca si plafon), insa va trebui sa vad cum fac cu accesul: poarta este de vreo 2 m si ceva si mi-e teama ca dacia va atinge cu plafonul la urcare; trebuie ca data viitoare cand merg la Fagaras sa fac masuratori precise!

PS - m-am muncit la desen vreo 2 ore sa iasa la scara, da asa e cand te chinuie o idee
PS1 - inca nu am calculat cat de lunga trebuie sa fie rampa de urcare ca sa nu atinga cu burta in partea de sus

dacia mea 1300 din '74 confrunt lipsa unui garaj visinica sta garajul masinii lui tatalui meu, iar

50.4KB

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
fain desen
asa dupa desen ,cred ca va fi cam lunga rampa de urcare
in consecinta cred va fi greoi mutatul lui pt a pt a putea scoate cx-ul


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Pt manevratul daciei (urcat/coborat), Cx-ul trebuie scos afara din garaj
Rampele de urcare vor fi detasabile si destul de grele, pt ca vor avea cam 4-5 m lungime...
Cadrul ce apare in poza va fi fix


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Mda....am calculat ceva si imi da cam asa:

Ca sa ajung cu masina la 1.7 m si sa trec peste rampa fara a atinge cu burta imi trebuie asa:

7m lungime rampa
14 grade unghi de inclinare


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am vazut pe undeva niste chestii asemanatoare,la care stalpii din mijloc sunt cu balmale, iar stalpii din spate se scot si tot ansamblul se basculleaza in spate , astfel ca sa nu fie necesara nici o rampa, apoi dupa ce urci masia pe ansamblul inclinat, cu ajutorul unui cilindru hidraulic de la o basculanta o ridici la loc impreina cu masina, dupa care fixezi stalpii de sustinere din spate si te bagi dedesubt cu cealalta masina!
Astfel nu-ti trebuie nici rampa si nu dai cu masina de plafon, iar un cilindru hidraulic de basculanta pentru ridicarea ansamblului pe orizontala gasesti usor
Undeva prin niste reviste am poze, o sa le caut!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Ideea ta nu e rea deloc 

Cred ca nu e nevoie nici de cilindru hidraulic, pt din mom ce urci cu masina pe rampa si treci de punctul de basculare astfel incat sa muti centrul de greutate catre fata, ansamblul va bascula singur catre suportii fata; la fel la coborare trebuie doar sa dai putin in spate si va balansa inapoi

Trebuie niste calcule si aici, eventual desen; revin 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asa ni, cu stalpii din fata fixati, cele din mijloc cu balamale, iar cele din spate detasabili

dacia mea 1300 din '74 asa ni, stalpii din fata fixati, cele din mijloc balamale, iar cele din spate

19.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Si dupa ce scoti stalpii din spate tot ansamblul se lasa din cilindrii hidraulici, si se treansforma in rampa.
S-ar pute sa-ti trebuiasca doi cilindrii hidraulici ca fortele sa fie uniform distribuite, de si cred ca si un singur cilindru hidraulic de basculanta ar fi deajuns, ca daca basculeaza bena plina cu balastru de 10 tone, atunci sa ridice o masina de 1000 kg este floare la ureche!

Este o firma elvetiana care facea chestii din astea, am si niste reclame dar sa gasesc revista...

dacia mea 1300 din '74 dupa scoti stalpii din spate tot ansamblul lasa din cilindrii rampa.s-ar pute

23.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Sau asa, tot pe principiul balansoarului, dar atunci stalpii din fata trebuie sa fie ceva mai scurti, astfel ca centrul de greutate sa treaca in partea frontala, ca sa ai echilibru stabil, dupa ce te urci cu masina

dacia mea 1300 din '74 sau asa, tot principiul dar atunci stalpii din fata trebuie fie ceva mai Admin

24.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
La asa ceva (balansoar m-am gandit si eu) numai ca as sa pivotez in jurul unor rulmenti fixati in partea de sus a unei perechi de stalpi centrali (nu am scanner ca si io tot schite fac acu'     )

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
L-am gasit!
Aici si partea de jos este sapata la un unghi invers, astfel ca unghiul de urcare pe rampa sa fie mai mica!
Adica masina de sus o urci, iar pe cea de jos o cobori cu fata in jos.

dacia mea 1300 din '74 l-am gasit! aici partea jos este sapata unghi invers, astfel unghiul urcare Admin

44.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
In poza aia arata fain, da acolo au spatiu; eu trebuie sa ma incadrez cam stramt...

Pe principiul balansoarului o sa am unghi de urcare de 30 de grade - presupunand ca nu va atinge cu consola fata, trebuie sa fiu destul de dibaci sa urc dacia pe rampa - nu ca nu imi plac provocarile 

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pai atunci ar trebui sa-ti montezi un elevator in garaj.
Bagi Dacia, o ridici cu elevatorul, apoi bagi CX-ul dedesubt.
Apoi se strica elevatorul si se lasa jos peste noapte cand dormi!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
La elevator m-am gandit si eu (si la cum se lasa pe cx     )...si mai este destul de scump chiar si la mana a doua

Ar mai fi o optiune: garajul este in forma de L; pe latura mare sta Cx-ul, iar pe latura mica ar incapea dacia dar trebuie sa fac ceva demolari de zid, sa mut diverse, etc

Daca construiesc o rampa (sau montez elevator) sunt dublu castigat; se poate folosi si ca rampa de servisare, pt ca nu am groapa


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am avut ceva revelatii (cand stateam pe buda) si am definitivat forma finala 

dacia mea 1300 din '74 avut ceva revelatii (cand stateam buda) forma

43.8KB


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Descriere si explicatii:

-inaltime de pivotare: 1.2 m
-inaltimea ramei de sprijin (cea din fata): 0.75 m
-unghi de inclinare rampa cu masina parcata (pozitia 3): 20 grade
-unghi de inclinare rampa la inceperea parcarii (pozitia 1): 22 grade
-lungime brate balansoar: 1.5 m catre fata si 3.5 m catre spate

Greutatea "m" este pusa pt a echilibra balansoarul si in pozitie descarcata.
In momentul cand roata fata depaseste cu 0.95 m pozitia de pivotare, sistemul intra in echilibru si poate fi pozitionat manual in pozitia de parcare si apoi asigurat cu lanturi


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Ai luat in calcul greutatile pe cele doua punti?
Dar daca urci Dacia cu spatele?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Am considerat 550 kg puntea fata si 350 kg puntea spate, ampatament 2.45 m
Daca urc cu spatele nu as avea loc pt ca dau in peretele garajului; asa cu fata se incadreaza la limita

M-am mai gandit la ceva:

Avand in vedere ca pivotarea poate fi brusca si potential periculoasa, urcarea sa face astfel:
Urc masina complet pe rampa atat cat sa fiu sigur ca nu depasesc pozitia de echilibru. La cadrul vertical din fata (cel de 0.75 m inaltime) atasez un troliu cu care trag de balansoar (partea din fata) ca sa il aduc in pozitie orizontala; apoi mut masina mai in fata pana detensionez lantul troliului si inclin catre fata, asigurand balansoarul in pozitia 3

Modificat de jgr1001 (acum 14 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
emil aluas
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 98
Fain adacia s-o stapanesti sanatos, si ideea cu garajul e geniala o sa mai umaresc sa vad daca iese ceva, si dacia mea e din 74 is curios sa vad de ex la tine seria de la motor e romaneasca sau scrie in franceza seria numaru (acolo pe blocu motor langa filtru de ulro) la mine e romaneasca si seria buna e poansata pe bloc motor unde e prinsa pompa de benzina, nu stiu poate i-a fost schimbat motoru . Asta e intrebarea.

_______________________________________
Dacia 1300- 1974

pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Masina e cam departe de mine acum ca sa verific...dar din ce stiu eu este ca seria este langa filtrul de ulei - insa nu imi aduc aminte ce scrie
Pe de alta parte imi aduc aminte ca atunci cand am schimbat setul, avea turnat rombul renault pe bloc (da nu mai stiu unde....)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

emil aluas a scris:

Fain adacia s-o stapanesti sanatos, si ideea cu garajul e geniala o sa mai umaresc sa vad daca iese ceva, si dacia mea e din 74 is curios sa vad de ex la tine seria de la motor e romaneasca sau scrie in franceza seria numaru (acolo pe blocu motor langa filtru de ulro) la mine e romaneasca si seria buna e poansata pe bloc motor unde e prinsa pompa de benzina, nu stiu poate i-a fost schimbat motoru . Asta e intrebarea.

A mea (aia a lui taicameu) e tot asa visinie din 1973, si seria e tot asa romaneasca, iar motorul avea piese mixte si frantuzesti si romanesti.
Ronbul este turnat pe bloc, pana prin 1979, de fapt pana cand era si ronbul pe contraaripa din dreapta.
Doar pana in 1972 erau motoare complet frantuzesti!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Se pot scoate planetarele de pe cutie fara sa demontezi fuzetele ? (adica doar virand maxim stanga/dreapta si scotand stifturile de 5 mm de la iesirile din cutie)

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Se pot scoate planetarele de pe cutie fara sa demontezi fuzetele ? (adica doar virand maxim stanga/dreapta si scotand stifturile de 5 mm de la iesirile din cutie)

Nu prea! Te vei chinui dublu! Desfa fuzetele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Da daca desfac pivotul inferior si capul de bara ? Are mobilitate ? La cx asa fac si mere usor...

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Da daca desfac pivotul inferior si capul de bara ? Are mobilitate ? La cx asa fac si mere usor...

Asa se poate, dar e greu sa bagi la loc planetara pe caneluri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Mie al mai greu mi se pare sa pun fuzeta la loc pe amandoi pivotii si pe capul de planetara.

Merci de lamuriri 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Mie al mai greu mi se pare sa pun fuzeta la loc pe amandoi pivotii si pe capul de planetara.

Merci de lamuriri 

Hai, ca te doboara lenea! Eu schimb praguri si podele, iar tie  lene de demontezi cateva suruburi si sa depresezi fuzetele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Nu e asta. Nu am mai fost pe la fagaras de la craciun. Programul nu imi mai permite...vreau ca in 23 aprilie sa schimb ambreiajul, parbrizul si insertiile de la chedere...apoi alte zile disponibile nu mai vin curand!

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pe 23 aprilie este Pastele! In stare de ebrietate, nu e voie sa lucrii la masina!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
E sambata. Pastele e in 24 (nu ca n-as avea antecedente    )

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Betia de paste incepe joi si se trermina marti! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Auuuuuuuu  Misu , ne-ai spart .  Eu  nu pun  nici gram de alcool pe  limba 

pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

om_bland a scris:

Auuuuuuuu  Misu , ne-ai spart .  Eu  nu pun  nici gram de alcool pe  limba 


Am auzit ca abstinenta nu este sanatoasa, spun ca am auzit deoarece eu n-am incercat.


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585

Misu de Cluj a scris:


Ronbul este turnat pe bloc, pana prin 1979, de fapt pana cand era si ronbul pe contraaripa din dreapta.

Anul cand a expirat contractul de licenta cu regia Renault.Specilalistii francezi au plecat de la Pitesti mai inainte,in 1976.
Rombul de pe semiaripa este de aluminiu intre 69-71 si de alama dupa 71.


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461

jgr1001 a scris:

...vreau ca in 23 aprilie sa schimb ambreiajul, parbrizul si insertiile de la chedere...apoi alte zile disponibile nu mai vin curand!


Si asa am si facut. La ora 23 pe 23 aprilie, clopotele bateau de inviere si io strangeam ultimu surub. M-am spalat de 2 ori cu dero pe cap ca sa scot uleiul de transminisie amestecat cu pamant 
E tare greu sa scoti cutia (si mai ales s-o pui la loc) daca nu ai groapa sau elevator; masina am pus-o pe 2 boltari si asa am lucrat; si discul l-am centrat ochiometric...
Cum zic doctorii: "Domne' a fost un caz dificil da bine ca l-am operat si acum e bine mersi!"

A doua zi am facut o proba prin cartier si merea fain
Discul de pe masina avea 2 arcuri lipsa   

La insertiile de chedere am facut o manareala. Am pus de 1310 de cauciuc si le-am vopsit cu sprayul. Cat sa arate decent pana oi gasi mai bune.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Vreau sa schimb furtunurile si lichidul de frana. Ce producatori se recomanda ?

Am luat anul trecut furtunuri de frana fata de Arteca SA Jilava; da parca nu prea am incredere si de aia nu le-am montat


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

jgr1001 a scris:

Vreau sa schimb furtunurile si lichidul de frana. Ce producatori se recomanda ?

Am luat anul trecut furtunuri de frana fata de Arteca SA Jilava; da parca nu prea am incredere si de aia nu le-am montat


Pune straineze Autospeed!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
Autospeed ? Astia nu-s de pe la Timisoara sau Arad ?

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Astia sunt chinezi!Cele mai proaste piese.

Modificat de deceneu32 (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Uite ce recomand eu:

dacia mea 1300 din '74 uite recomand eu:

17.8KB


pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la