CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Kalifa
| Femeie 23 ani Ialomita cauta Barbat 24 - 65 ani |
|
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
|
|
Salut.Stie cineva,cumva,daca din motorul de VW Golf 2,1.6Diesel se poate prin alezarea blocului(a camasilor cilindrilor) obtine 1900 cmc???Bineinteles,cu schimarea sistemului de injectie. Ideea e interesanta,dar mai interesant daca se potriveste garnitura de chiuloasa,chiuloasa de 1.9 pe blocul de 1.6D. In acte sa figurezi cu 1600 cmc,iar de fapt sa ai 1900 cmc,si cu turbo:90 CP. A vazut cumva cineva daca cele doua blocuri motor de 1.6 si 1.9D sunt identice?? Adica sa difere doar diametrul pistoanelo/cilindrilor? Multumesc.
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
|
|
pus acum 14 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
salve omu
deci motorul de 1.6 td are diam 76x cursa 86 ,iar cel de 1.9 are diam 79 x cursa 95, blocurile motor seamana intre ele ,dar blocul de 1.6 are o grosime a cilindrului cam de 4 mm pe raza ,deci cade din start deoarece ti ar ramane un diametru al razei de 2,5 mm daca alezezi blocu de 1.6 pt pistonul de 1.9. vei avea un cilindru cu perete subtire care poate crapa usor ,banuiesc ca iti dai seama ca compresia va creste de la 23 cam la 25 ,plus ca si garniturile difera intre ele ,sant gaurile de drenaj a uleiului din chiulasa care nu potrivesc pe bancul blocului adica ale garniturii de 1.9. iti spun asta ca am avut de aface cu motoarele astea si cunosc situatia .cel mai bine e sa gasesti un bloc de 1.9 si ai rezolvat problema .ma rog hartogaraie si cacaturi birocratice romanesti ....asta e . cauta pe google ca sant o gramada de jafuri de vanzare sigur gasesti la 2 3 sute de euro un motor bun bafta amigo !
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 14 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
rxrclan a scris:
salve omu
deci motorul de 1.6 td are diam 76x cursa 86 ,iar cel de 1.9 are diam 79 x cursa 95, blocurile motor seamana intre ele ,dar blocul de 1.6 are o grosime a cilindrului cam de 4 mm pe raza ,deci cade din start deoarece ti ar ramane un diametru al razei de 2,5 mm daca alezezi blocu de 1.6 pt pistonul de 1.9. vei avea un cilindru cu perete subtire care poate crapa usor ,banuiesc ca iti dai seama ca compresia va creste de la 23 cam la 25 ,plus ca si garniturile difera intre ele ,sant gaurile de drenaj a uleiului din chiulasa care nu potrivesc pe bancul blocului adica ale garniturii de 1.9. iti spun asta ca am avut de aface cu motoarele astea si cunosc situatia .cel mai bine e sa gasesti un bloc de 1.9 si ai rezolvat problema .ma rog hartogaraie si cacaturi birocratice romanesti ....asta e . cauta pe google ca sant o gramada de jafuri de vanzare sigur gasesti la 2 3 sute de euro un motor bun bafta amigo ! |
Ai dreptate, dar numai pt chiulasele vechi de 1.6, alea cu diferenta mare intre diametrele supapelor de admisie si evacuare, la cele modele mai noi, cu supapele cu diametre aproape egale, merg f. bine alezate blocurile, am facut eu acu multi ani si merg si in ziua de azi, dar am pus chiulasele de 1.9, alea cu injectoare filetate, nu cu calaret (mai noi). Toata treaba s-a facut din cauza uzurii f. mari a blocului, si , la vremea aia era mai simplu (si mai ieftin) sa iau de la cimitir niste piese decit sa schimbi bloc motor la mizeria aia de institutie numita RAR
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
exista un topic deschis de mine pe vw forum de modificare motor diesel tip JP 1.6D in motor diesel 1.7d si am scos un TD de 59.7kw dar facut turbo deoarece am gasit pistoane de motor 1.7D tip KY 1716cmc montat pe vw transporter.si in unele echipari era de 42KW iar pe altele 44kw cauta topicul deschis de mine exact asa cum sescrie:modificare motor 1.6d la 1.7d
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
|
|
Stie cumva si cat lichid de racire intra in total in instalatia de racire?? A motorului?
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
6litri si cu bunavointa 6,5daca ai radiatorul cel mai mare.
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
|
|
Va mai intreb ceva:motorul de golf 3,1.9SDI,merge pe cutia de Golf 2?1.6D? Merci.E nevoie de omologare la RAR?
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
practic motorul se poate imbina cu oricare din cutiile de viteze dar ai nevoie de discul de ambreiaj cu canelurile ca priza cutiei deoarece si la aceste cutii difera priza si flansele la planetare.
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
|
|
As fi vrut sa stiu daca pot pune motorul de 1.9D,pe cutia cu tot cu disc de golf2.
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poti sa montezi motorul de 1.9d dar cu volanta de Golf2 si tot kitul de ambreiaj de 210mm, atentie mare ca nu merge cel de 200mm ca se uzeaza foarte repede
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 12 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
eu personal am imbinat cam toate motorizarile de golf2 si golf3 la diesel de 1.6td-1.7d-1.7td-1.9d-1.9td, 1.7d-1.7td sunt motorizari derivate din motorul de 1716cmc de transporter
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 10 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
motoarele de vw sunt fiabile dar gurmande, cele de renault sunt zomotoase dar consuma putin.
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 10 ani |
|