CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa
Femeie
23 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Problema interesanta de discutat Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Salut.Stie cineva,cumva,daca din motorul de VW Golf 2,1.6Diesel se poate prin alezarea blocului(a camasilor cilindrilor) obtine 1900 cmc???Bineinteles,cu schimarea sistemului de injectie.
Ideea e interesanta,dar mai interesant daca se potriveste garnitura de chiuloasa,chiuloasa de 1.9 pe blocul de 1.6D.
In acte sa figurezi cu 1600 cmc,iar de fapt sa ai 1900 cmc,si cu turbo:90 CP.
A vazut cumva cineva daca cele doua blocuri motor de 1.6 si 1.9D sunt identice??
Adica sa difere doar diametrul pistoanelo/cilindrilor?
Multumesc.


_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
salve omu

deci motorul de 1.6 td are diam  76x cursa 86 ,iar cel de 1.9  are diam  79 x cursa 95, blocurile motor seamana intre ele ,dar blocul de 1.6 are o grosime a cilindrului cam de 4 mm pe raza ,deci cade din start deoarece ti ar ramane un diametru al razei de 2,5 mm daca alezezi blocu de 1.6 pt pistonul de 1.9.
vei avea un cilindru cu perete subtire care poate crapa usor ,banuiesc ca iti dai seama ca compresia  va creste de la 23 cam la 25 ,plus ca si garniturile difera intre ele ,sant gaurile de drenaj a uleiului din chiulasa care nu potrivesc pe bancul blocului adica ale garniturii de 1.9.
iti spun asta ca am avut de aface cu motoarele astea si cunosc situatia .cel mai bine e sa gasesti un bloc de 1.9 si ai rezolvat problema .ma rog hartogaraie si cacaturi birocratice romanesti ....asta e .
cauta pe google ca sant o gramada de jafuri de vanzare sigur gasesti la 2 3 sute de euro un motor bun
bafta amigo !   


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

rxrclan a scris:

salve omu

deci motorul de 1.6 td are diam  76x cursa 86 ,iar cel de 1.9  are diam  79 x cursa 95, blocurile motor seamana intre ele ,dar blocul de 1.6 are o grosime a cilindrului cam de 4 mm pe raza ,deci cade din start deoarece ti ar ramane un diametru al razei de 2,5 mm daca alezezi blocu de 1.6 pt pistonul de 1.9.
vei avea un cilindru cu perete subtire care poate crapa usor ,banuiesc ca iti dai seama ca compresia  va creste de la 23 cam la 25 ,plus ca si garniturile difera intre ele ,sant gaurile de drenaj a uleiului din chiulasa care nu potrivesc pe bancul blocului adica ale garniturii de 1.9.
iti spun asta ca am avut de aface cu motoarele astea si cunosc situatia .cel mai bine e sa gasesti un bloc de 1.9 si ai rezolvat problema .ma rog hartogaraie si cacaturi birocratice romanesti ....asta e .
cauta pe google ca sant o gramada de jafuri de vanzare sigur gasesti la 2 3 sute de euro un motor bun
bafta amigo !   



Ai dreptate, dar numai pt chiulasele vechi de 1.6, alea cu diferenta mare intre diametrele supapelor de admisie si evacuare, la cele modele mai noi, cu supapele cu diametre aproape egale, merg f. bine alezate blocurile, am facut eu acu multi ani si merg si in ziua de azi, dar am pus chiulasele de 1.9, alea cu injectoare filetate, nu cu calaret (mai noi). Toata treaba s-a facut din cauza uzurii f. mari a blocului, si , la vremea aia era mai simplu (si mai ieftin) sa iau de la cimitir niste piese decit sa schimbi bloc motor la mizeria aia de institutie numita RAR


pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
exista un topic deschis de mine pe vw forum de modificare motor diesel tip JP 1.6D in motor diesel 1.7d si am scos un TD de 59.7kw dar facut turbo deoarece am gasit pistoane de motor 1.7D tip KY 1716cmc montat pe vw transporter.si in unele echipari era de 42KW iar pe altele 44kw cauta topicul deschis de mine exact asa cum sescrie:modificare motor 1.6d la 1.7d

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Stie cumva si cat lichid de racire intra in total in instalatia de racire??
A motorului?


_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
6litri si cu bunavointa 6,5daca ai radiatorul cel mai mare.

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Va mai intreb ceva:motorul de golf 3,1.9SDI,merge pe cutia de Golf 2?1.6D?
Merci.E nevoie de omologare la RAR?


_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
practic motorul se poate imbina cu oricare din cutiile de viteze dar ai nevoie de discul de ambreiaj cu canelurile ca priza cutiei deoarece si la aceste cutii difera priza si flansele la planetare.

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 14 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
As fi vrut sa stiu daca pot pune motorul de 1.9D,pe cutia cu tot cu disc de golf2.

_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 14 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
poti sa montezi motorul de 1.9d dar cu volanta de Golf2 si tot kitul de ambreiaj de 210mm, atentie mare ca nu merge cel de 200mm ca se uzeaza foarte repede

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 12 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
eu personal am imbinat cam toate motorizarile de golf2 si golf3 la diesel de 1.6td-1.7d-1.7td-1.9d-1.9td, 1.7d-1.7td sunt motorizari derivate din motorul de 1716cmc de transporter

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 10 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
motoarele de vw sunt fiabile dar gurmande, cele de renault sunt zomotoase dar consuma putin.

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la