CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta_ta_us pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Giurgiu
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Vanatoarea de epave / Mercedes 1942. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
SKULL_MAn
Membru nou

Din: Arad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 27
Hello, am vazut un Mercedes Benz din 1942 seamana a fi modelul 220, in satul Alunis din Judetul Arad. Poate sunt doritori. Vopseaua era cam praf, dar spre surpinderea mea, tot ce era crom era impecabil.
Poate sunt doritori de senzatii tari.


_______________________________________
Better Fast then sorry...

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
as fi eu
unde este minunatia? in curte la cineva banuiesc, ptr. ca nu demult am fost p-acolo si n-am "remarcat" nimic pe strazi


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
si eu as fi interesat

pus acum 14 ani
   
moto_marius
Membru Activ

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 119
poate face cineva niste poze? si eu ma inscriu

_______________________________________
Volvo Amazon 1968
Carpati 1966
Fiat 600 D 1965
Volvo PV 544 1962

pus acum 14 ani
   
rokin
Membru Senior

Din: zalau - cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 259
licitatia-i ca facuta...intru si eu !

pus acum 14 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Si eu doresc Mercedes din 1942...poze poate pune cineva?

pus acum 14 ani
   
goreny
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 13
Any news? Si eu sunt interesat

_______________________________________
Cu respect,
Tibi

pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 361
Inainte de a va face vise ar trebui sa stiti ca incepand cu anul 1939 Mercedes-Benz nu a mai produs autoturime de serie civile ci doar militare. Daca este model 1942 ar trebui sa fie versiune militara. Daca este versiune militara trebuie sa aiba garda la sol ridicata si obligatoriu cabriolet (2 sau patru usi).
Daca este modelul 200 sau 230 (220 nu exista) trebuie sa aiba motor de 6 cilindri in linie si roti de rezerva pe aripile din fata.

Daca intradevar veti gasi o masina militara, cel mai probabil ramasa de la armata germana in retragere sau abandonata de nemti sau mai rare situatii ... vandute pe nimic de soldatii rusi in 1958 cand au parasit Romania....sansele de a gasi acte la ea sunt 0. Asa ca si inmatricularea in Romania este in prezent 0. Cine vrea sa cumpere o astfel de masina trebuie sa mearga cu ea in Germania si sa o inscrie acolo dupa care sa o readuca in Romania.

Eu am avut candva o masina din anii 30 iar costurile de restaurare tineti-va bine sunt...exorbitante. O masina completa, de 70-80 ani vechime dar ruginita, pentru a fi restaurata calculati cam 3.000-4.000 ore de munca la un service-atelier oldimer specializat cu 40 euro/ora manopera, rezulta 16.000 euro+TVA ca noua
Daca mai trebuie completate piese/restaurate/reconstruite mai adaugati linistiti 10.000-15.000 euro si ajungeti la 26.000- 30.000 euro

Cu 30.000 euro dragi colectionari intrati pe si vedeti ce masini sunt.
Fratele meu are un Buick din 56 cu mecanica similara masinilor din anii 30: fara servo directie sau frana si totul mecanic! COnducerea masinii este o adevarata aventura! Doar cine a condus camion Steagu ROsu sau Molotov stie ce spun. Si IMS-ul este mai usor de condus... !

pe acest site rusesc sunt toate masinile de epoca, am selectat Mercedes-Benz si o poza aleatorie de MErcedes typ 200 din 1937

mercedes 1942. inainte face vise trebui stiti incepand anul 1939 mai produs autoturime serie civile

19KB

Modificat de vlad_ford_v8 (acum 13 ani)


_______________________________________
Fii om de omenie

pus acum 13 ani
   
w311
Membru Senior

Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605
Nu mai ai ford_v8 ?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

vlad_ford_v8 a scris:

Inainte de a va face vise ar trebui sa stiti ca incepand cu anul 1939 Mercedes-Benz nu a mai produs autoturime de serie civile ci doar militare. Daca este model 1942 ar trebui sa fie versiune militara. Daca este versiune militara trebuie sa aiba garda la sol ridicata si obligatoriu cabriolet (2 sau patru usi).
Daca este modelul 200 sau 230 (220 nu exista) trebuie sa aiba motor de 6 cilindri in linie si roti de rezerva pe aripile din fata.

Daca intradevar veti gasi o masina militara, cel mai probabil ramasa de la armata germana in retragere sau abandonata de nemti sau mai rare situatii ... vandute pe nimic de soldatii rusi in 1958 cand au parasit Romania....sansele de a gasi acte la ea sunt 0. Asa ca si inmatricularea in Romania este in prezent 0. Cine vrea sa cumpere o astfel de masina trebuie sa mearga cu ea in Germania si sa o inscrie acolo dupa care sa o readuca in Romania.

Eu am avut candva o masina din anii 30 iar costurile de restaurare tineti-va bine sunt...exorbitante. O masina completa, de 70-80 ani vechime dar ruginita, pentru a fi restaurata calculati cam 3.000-4.000 ore de munca la un service-atelier oldimer specializat cu 40 euro/ora manopera, rezulta 16.000 euro+TVA ca noua
Daca mai trebuie completate piese/restaurate/reconstruite mai adaugati linistiti 10.000-15.000 euro si ajungeti la 26.000- 30.000 euro

Cu 30.000 euro dragi colectionari intrati pe si vedeti ce masini sunt.
Fratele meu are un Buick din 56 cu mecanica similara masinilor din anii 30: fara servo directie sau frana si totul mecanic! COnducerea masinii este o adevarata aventura! Doar cine a condus camion Steagu ROsu sau Molotov stie ce spun. Si IMS-ul este mai usor de condus... !

pe acest site rusesc sunt toate masinile de epoca, am selectat Mercedes-Benz si o poza aleatorie de MErcedes typ 200 din 1937


La 3000-4000 de ore cu 40€/ora = 120,000 si 160,000 € Manopera
Dar ai un uniacat si e un DB !!!!!!
Fostul oldtimer a  Regelelui Mihai sa investit 12000!!!!!!de ore oldtimerul a fost vindut in Rusia pentru 5.5 MILIOANE €!!!!!!!!!!!!!
 

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
rokin
Membru Senior

Din: zalau - cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 259

oldtimer-prinzinger a scris:


Fostul oldtimer a  Regelelui Mihai sa investit 12000!!!!!!de ore


la un calcul simplu... de 8 ore/zi,  5 zile/sapt, aprox 2000ore/an.... 6 ani de munca silnica ???? masina aceea, la tehnologia de atunci, cu toate dotarile de lux cu care a fost livrata cred ca a fost facuta in cateva zile ... 


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Puteti sa tot calculati, ca mioriticii nu apreciaza munca!
Pentru ei, oricum, tot ce este mai vechi de 10 ani este "rabla" ce trebuie dus la remat sa-ti iei niste bani de o bere!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
rokin
Membru Senior

Din: zalau - cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 259

Misu de Cluj a scris:

Puteti sa tot calculati, ca mioriticii nu apreciaza munca!
Pentru ei, oricum, tot ce este mai vechi de 10 ani este "rabla" ce trebuie dus la remat sa-ti iei niste bani de o bere!


si programul asta are rostul lui iar marea parte din masinile care ajung la topit cred ca isi chiar doresc asta dupa ce au fost maltratate pana la extreme. Mai gandeste-te ca prin asta noi cei care le apreciem cu adevarat pe cele clasice, ajungem sa le apreciem si mai tare, sa avem mult mai multa grija de ele...asa ca ma indoiesc ca va mai gasi cineva in 2-3 ani masini clasice pe marginea santului la pret de 1kg de ceapa. Si inainte de "rabla" puteai sa vezi chiar interbelice pe carute in drum spre remat ptr. ca ocupau locul de parcare...asta e farmecul "jocului" cu cat mai rar cu atat mai mare satisfactia... Problema cea mai mare la programul asta e ca se distrug doar masinile cu acte in regula, adica cu adevarat cele mai rare...
    ....si ca sa fiu on topic, se mai stie ceva de masina asta ??


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

rokin a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:


Fostul oldtimer a  Regelelui Mihai sa investit 12000!!!!!!de ore


la un calcul simplu... de 8 ore/zi,  5 zile/sapt, aprox 2000ore/an.... 6 ani de munca silnica ???? masina aceea, la tehnologia de atunci, cu toate dotarile de lux cu care a fost livrata cred ca a fost facuta in cateva zile ... 


DUREAZA MAI MULT O RESTAURARE DECIT O CONSTRUCTIE NOUA.
Dupa calculul tau ,masini moderne care parasesc banda de montaj in 90-90 de minute SE POATE RESTAURA IN DOUA ZILE
Eu stiu oldtimer care se restaureaza de peste 10 ANI !!!
Si inca nu e gata.

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781

oldtimer-prinzinger a scris:

Eu stiu oldtimer care se restaureaza de peste 10 ANI !!!
Si inca nu e gata.



Sper ca nu te referi la Broasca mea?    Am sablat-o, i-am facut tinichigeria si totul în 2000 si înca nu este gata! 


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cand intervine faza cu "lipsa de piese" sau mai ales "lipsa de fonduri",  atunci poate sa dureze si 30 ani. Si manopera se calculeaza in functie de timpul efectiv lucrat, si nu timpul in care sta acoperita si se prafuieste in coltul garajului.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

rokin a scris:


Misu de Cluj a scris:

Puteti sa tot calculati, ca mioriticii nu apreciaza munca!
Pentru ei, oricum, tot ce este mai vechi de 10 ani este "rabla" ce trebuie dus la remat sa-ti iei niste bani de o bere!


si programul asta are rostul lui iar marea parte din masinile care ajung la topit cred ca isi chiar doresc asta dupa ce au fost maltratate pana la extreme. Mai gandeste-te ca prin asta noi cei care le apreciem cu adevarat pe cele clasice, ajungem sa le apreciem si mai tare, sa avem mult mai multa grija de ele...asa ca ma indoiesc ca va mai gasi cineva in 2-3 ani masini clasice pe marginea santului la pret de 1kg de ceapa. Si inainte de "rabla" puteai sa vezi chiar interbelice pe carute in drum spre remat ptr. ca ocupau locul de parcare...asta e farmecul "jocului" cu cat mai rar cu atat mai mare satisfactia... Problema cea mai mare la programul asta e ca se distrug doar masinile cu acte in regula, adica cu adevarat cele mai rare...
    ....si ca sa fiu on topic, se mai stie ceva de masina asta ??

Ai dreptate, ca sunt si multe rable propriu zise, exterminate, care nu mai merita o soarta mai buna, dar sunt si masini,rare, de care este pacat.
Intr adevar, de cand este prigramul rabla, mi-am refacut stocurile de piese.
Dar sa nu crezi, ca dupa ce-si arunca masinile vechi, lumeac mioritica va aprecia mai mult masinile vechi!
Pentru asta trebuie cultura, iar poporul asta nu va avea asa ceva, nici in anul 3000.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


rokin a scris:


Misu de Cluj a scris:

Puteti sa tot calculati, ca mioriticii nu apreciaza munca!
Pentru ei, oricum, tot ce este mai vechi de 10 ani este "rabla" ce trebuie dus la remat sa-ti iei niste bani de o bere!


si programul asta are rostul lui iar marea parte din masinile care ajung la topit cred ca isi chiar doresc asta dupa ce au fost maltratate pana la extreme. Mai gandeste-te ca prin asta noi cei care le apreciem cu adevarat pe cele clasice, ajungem sa le apreciem si mai tare, sa avem mult mai multa grija de ele...asa ca ma indoiesc ca va mai gasi cineva in 2-3 ani masini clasice pe marginea santului la pret de 1kg de ceapa. Si inainte de "rabla" puteai sa vezi chiar interbelice pe carute in drum spre remat ptr. ca ocupau locul de parcare...asta e farmecul "jocului" cu cat mai rar cu atat mai mare satisfactia... Problema cea mai mare la programul asta e ca se distrug doar masinile cu acte in regula, adica cu adevarat cele mai rare...
    ....si ca sa fiu on topic, se mai stie ceva de masina asta ??

Ai dreptate, ca sunt si multe rable propriu zise, exterminate, care nu mai merita o soarta mai buna, dar sunt si masini,rare, de care este pacat.
Intr adevar, de cand este prigramul rabla, mi-am refacut stocurile de piese.
Dar sa nu crezi, ca dupa ce-si arunca masinile vechi, lumeac mioritica va aprecia mai mult masinile vechi!
Pentru asta trebuie cultura, iar poporul asta nu va avea asa ceva, nici in anul 3000.

DA  


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Hai cu pozele alea odata!!! (nu ma intereseaza s-o cumpar, da-s curios)

pus acum 13 ani
   
vlad_ford_v8
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 361
ACEASTA ESTE MASINA DE LA ALUNIS --- AM MERS PANA ACOLO DUPA CAI VERZI PE PERETI LA UN COTET PE CARE IL STIU DE PESTE ZECE ANI.
E DE VANZARE ZICEAU SATENII (PE PROPRIETAR NU L-AM GASIT)... no comment!

P.S.  1958-Mercedes 180D (ponton)

mercedes 1942. aceasta este masina alunis --- mers pana acolo dupa cai verzi pereti cotet care stiu

60KB

Modificat de vlad_ford_v8 (acum 13 ani)


_______________________________________
Fii om de omenie

pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Inainte de a ma intoarce in Tara am vindut 2 BUC CU 1000€ AMBELE !!!!!!!!!

mercedes 1942. inainte intoarce tara vindut buc 1000€ ambele !!!!!!!!!

43.7KB

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
antix
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 207

vlad_ford_v8 a scris:

Inainte de a va face vise ar trebui sa stiti ca incepand cu anul 1939 Mercedes-Benz nu a mai produs autoturime de serie civile ci doar militare.



Se poate da o sursa a informatiei de mai sus va rog? Nu de alta dar poate mai intra vreun nene pe forum, care are un Mercedes de prin 40, vede informatia si imediat creste cotatia cotetzului sau de gaini.

Pt modelul 170v piata caruia se adresa automobilul era "EUROPA"


Se pare ca se fabricau chiar modele diferite cu optiuni diferite:


si cireasa de pe coliva:

Din 6861 de TYPE 320 numai 1764 au fost facute pt armata(kubel-bucket)...aporx 30%.(a se tine cont ca este vorba doar de modelul 320!!!). Fabricile au produs multe alte modele.

"The last Mercedes-Benz Type 320s were built in 1942 at the Untertürkheim and Mannheim plants. Between 1937 and 1942 a total of 6861 vehicles were made, 1764 of which were bucket seat vehicles for the German Army"


_______________________________________

cumpar obiecte/machete/fotografii vechi aviatie

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la