CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
misha_light pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Trabantul meu Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
asa , pana ce o sa rezolv partea cu fisurile de la oala amortizorului, am mai lucrat una alta.   O sa vedeti in poze. Dar am o mica nedumerire, cum pot schimba rulmentul de la bratul spate , pentru ca nu a avut capacul acela de cauciuc in spate si huruia ca naiba. Am pus si cateva poze. Bratul nevopsit(ruginit ) este cel de pe masina , si cel vopsit este de pe trabiul ZUP (donatorul) , si nici la asta nu stiu sa dau jos rulmentul. Intre timp am reconditionat amortizoarele spate, unul necesitand schimbare ,pentru ca il ridicam si coboram ,zici ca eram  cu un pai in suc . Am mai reconditionat si bobinele, si micul upgrade interior, manere de deschiderea usii (dealea mai faine  )   


Astept pareri , bune rele,etc


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Fe faine-s telescoapele alea cu emblema IFA! 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
am avut noroc ca aparatorile de noroi de la amortizoare is foarte bune ( unul are o mica taietura ) dar in rest sunt foarte bune

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
"Dar am o mica nedumerire, cum pot schimba rulmentul de la bratul spate , pentru ca nu a avut capacul acela de cauciuc in spate si huruia ca naiba."

cel mai bine schimbi amandoi rulmentii aia
pentru asta, scoti simeringul dinspre roata.
sub el trebuie sa existe o siguranta mare, cu diametrul cat al rulmentului, care intra intr-un canal din butuc (un zeger, sau oficial: inel siguranta pentru alezaj)
scoti si siguranta asta cu un cleste special (de preferat)
scoti pana din ax
dupa care bati cu un ciocan in ax (pe un metal moale sau lemn tare, ca se strica filetul) pentru ca axul sa iasa in spatele talerului, spre amortizor
daca ai norocul sa iasa cu tot cu rulmentul din spate, bine. daca nu, cu un dorn solid, cu un ciocan si cu rabdare scoti rulmentul din spate prin spate (spre amortizor) iar celalalt rulment prin fata, batand dinspre amortizor
intre cei doi rulmenti ar trebui sa existe un arc elicoidal mare
foloseste cu incredere si din belsug spray degripant, ca ajuta
le pui la loc in ordine inversa, cu atentie
si cauta sa gasesti un capac din ala de cauciuc, ca e foarte important acolo
succes!

PS
daca ai nevoie de manual de reparatie pt trabi, da adresa de mail pe pm sa iti trimit

Modificat de draku (acum 13 ani)


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 13 ani
   
johnny75
Membru Junior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 76
atentie la rulmentii spate: daca ai joc in fuzeta lor degeaba ii schimbi pentru ca vei avea joc si cu altii noi. jocul in fuzeta inseamna ca rulmentul cu totu sa se miste in "colivia" in care sta.
pentru reconditionarea amortizoarelor acestea trebuie desfacute. se desface pe sus pe unde intra tija in el, fie folosesti o cheie de flex fie cu o surubelnita desfiletezi capacul si apoi scoti toate piesele, speli bine cu diluant, este un simering pe care il inlocuiesti cu altul nou, schimbi uleiul cu altul hidraulic, (eu am folosit de Citroen cumparat de la OMV) cantitatea parca este de 180ml/amortizor, refaci totul in ordine inversa si ai sanse de 90% sa obtii un amortizor nou.


_______________________________________
Trabant 601 de luxe, fabricatie 1988

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
buna johnny, merci pentru sfaturi, dar amortizoarele acestea sunt foarte bune,             ( aproape noi ) ,  si la faza cu rulmentii, problema ii ca rulmentul merge sacadat,agata, nu stiu ce ( nu a avut capacelul acela de cauciuc pentru protectia ) . Rulmentii trebuie doar schimbati ca nu am joc in fuzeta


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

horatiu601 a scris:

buna johnny, merci pentru sfaturi, dar amortizoarele acestea sunt foarte bune,             ( aproape noi ) ,  si la faza cu rulmentii, problema ii ca rulmentul merge sacadat,agata, nu stiu ce ( nu a avut capacelul acela de cauciuc pentru protectia ) . Rulmentii trebuie doar schimbati ca nu am joc in fuzeta

Schimba neaparat rulmentii aia, ca probabil au vreo bila sparta! Nu umbla cu asa ceva ca  te trezesti ca ti-se blocheaza roata pe drum!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Din cate vad, ai nevoie de mult WD40, un dorn din material moale, si se rezolva Ps, daca siguranta de-acolo e Seeger, anunta-ma ca am cleste pt asa ceva.  Eu sincer as cauta rulment capsulat (cu simering), astfel daca se deterioreaza aparatoarea, consecintele nu sunt asa de fatale 
Daca apucam si vremea tine cu noi, venim sambata intr-o vizita, si te ajut cu rulmentul daca nu apuci pana atunci    


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
oki,vedem cum este vremea,cum avem programu' si va astept 

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
si astazi am fost la cateva cumparaturi  , 2 flapsuri bara,4 aerisitoare (2 fata , 2 spate) , un colier pt esapament si cam atat ca nu mai aveam bani . Dar mai urmeaza.Si uitati ce cutiuta am gasit , este plina ( cel putin era ) cu cleme pentru panourile interioare, arculetele de la pedalele de frana si ambreiaj, arcurile de la carcasa motorului , si toate astea NOI asa fain arata ,deja le-am pus in ZIP BAG-uri ( pungute dealea ce se sigileaza ) si o sa vina pe trabic .Si intre timp am facut si schitele pentru rollbar, am masurat etc  .Acum astept sa vine Knx sa povestim cam cum ar fi mai ok sa il facem .Si cateva poze 




Arcul spate a fost desfacut ,curatat,vopsit , si uns cu muulta vaselina,si am scos 0 foaie din el sa pie un picut mai jos, si nu am poze dar azi am desfacut si cel fata si a mscos 3 foi din el  , sa vedem cum o sa se comporte    Poze pe maine cred....


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Rollbarul va fi sudat sau prins cu suruburi?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
suruburi(rollbar detasabil )

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
hai sa va arat ce am facut azi :walk: Mai de dimineata m-am apucat de spalat cutia de viteze cu periuta de dinti si cu ceva detratant( care se gaseste oriunde,facut de Farmec ,si ii vreo 8 lei ) si spre uimirea mea merge destul de bine.Dar tot nu am avut rabdare sa curat toata cutia ( da de intr-o saptamana o sa o termin de curatat  :BangHead: ) ,apoi m-am apucat de curatat compartimentul motor.Si dupa ce m-am chinuit un pic sa ajung cu peria de sarma ,acolo jos unde se prinde suportul motor,am zis ca mai usor imi este daca dau jos tot :merror: .Zis si facut intr-o ora jumate ,1l de suc, si vreo 2 sticle de apa sa mi le torn in cap sa ma racoresc  :icon_thumleft: , eram cu suportul motor dat jos .Compartimentul motor o sa primeasca urmatorul tratament: curatat cu peria de sarma locurile ruginite ,sau suspecte de rugina, feruginol ,si dupa aceea cu Body 950 care este un material cauciucuta,cu prop.de insonorizare ( pe scurt antifon ) care este si la spary, sau tub care se sufla cu pistol special.Tot compartimentul motor va fi suflat cu antifon,dar am sa protejez zonele cu seriile,ca sa nu fie problem, si dupa aceeea vopsit . Suportul motor ,un brat, arcul,etc vor fi vopsite, ,bucsi ,pivoti schimbati Si acum pozele


PS : dunga aceea ce seamana cu fisura pe gatul de lebada ,nu este fisura ,este un fel de silicon negru ,cred ca a scapat un pic cand au pus aripile


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
si cum vineri am avut o zi cu spor,am intrat in casa pe la 9  . Am facut urmatoarele operatiuni: am dat jos geamurile spate,curatat traversa fata-dupa aceea dat cu spray cu zinc,am dat cu terason (cat mi-a ajuns )in comp. motor ,pe langa ramele geamurilor din spate am curatat,dupa aceea spray zinc, zona aceea de la capota (jgheabul pt apa ) am curatat-o si la fel cu spray cu zinc,dupa aceea in comp. motor si in interior ,la toate imbinarile am pus silicon special pt imbinari la elementele de caroserie,am mai reperat cateva puncte de rugina pe stalpul de la sofer,la fel curatat cu peria de sarma apoi spray zinc,am curatat suportul motor, l-am vopsit, am reconditionat pedalierul,si alte cateva piese ,apoi cum mi s-au rupt suruburile in suportul care tine bara de protectie, am dat o gaura un pic mai maire,si pana la urma o sa prind numai cu un surub bara de protectie ( daca o pun ), gatul de lebada curatat ,spray zinc, si terason,oala rotii( partea exterioara ,expusa la pietris,etc ) a fost si ea curatata, spray zinc , si un pic de silicon pentru imbinari pe acolo, si cam atat pentru o zi de munca.Zilele urmatoare sper sa termin de antifonat comp. motor, sa suflu grundul pe oalele ext. a rotilor, sa schimb pivotii, capetele de bara, furtunele de frana metalice,si multe altele.SI este o mica posibilitate ca inainte/dupa aceste operatiuni sa se faca o pauza cu proiectul,pentru ca am de invatat pentru scoala de soferi, si mai am de lucru la masinuta pt 16 ani   


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
noo,vin cu vesti mari,am rezolvat flansele pentru frana pe disc,aici vreau sa ii multumesc lui Csabi ca mi-a imprumutat o flansa pentru model.O flansa din cele 2 trebuie refacuta( a fost prima si asa o fost sa fie ) .Azi am fost la shoping,am gasit cu chiuu cu vai si 2 semnalizatoare albe,2 capete de bara NOS (new old stuff),garnituri de far si stopuri,un ceas kilometraj cu jurnalier  nou( 78 km ) si garnituri pentru pompa de frana.Si ca lucrari,am terminat de terasonat compartimentul motor, am pus cateva cauciucaraie, am prins semisasiu,sau cum vreti sa ii ziceti( numai cu 2 suruburi,ca trebuie sa merg sa iau suruburi noi ),am prins pompa de frana,si caseta de directia si asta numai intr-un surub ca vreau sa ii iau suruburi noi, si cam atat.Acum is terminat la capitolul fonduri



Eh ce zicetii???  


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
super! Imi place cum lucrezi:meticulos si cureti totul.Foarte frumos.
Eu am curatat o cutie de viteze cu peria in bormasina.A iesit super!
Am de vopsit niste jante ruginite.Vreau sa le curat,sa le dau cu feruginol apoi cu zinc la spay.Ulterior vreau sa aplic un strat de vopsea bronz pe ele.Intrebare:prinde vopseaua pe stratul de zinc?Permite?


pus acum 13 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Vad cam multe garnituri pt. pompa in pungulita, cred ca sunt pt varianta de pompa dublu circuit.
Tot referitor la pompa de frana, vad ca ai pompa simplu circuit, in '86 se trecuse de mult la pompele cu dublu circuit, aceasta transformare este o transformare ''in rau'' care nu se accepta din punct de vedere tehnic.
In pozele de inceput de restaurare am vazut ca ai pompa frana dublu circuit, pt. siguranta ta NU face aceasta transformare a sistemului de franare, din dublu circuit in simplu circuit!

Modificat de marian_6963 (acum 13 ani)


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
ee,garniturile sunt pentru dublu circuit.Pompa simplu circuit,am pus-o asa ,ca sa imi revin un pic psihologic( ca era faina ) si majoritatea pieseleor nu le-am prins ,ca vreau suruburi noi.Pompa dublu circuit este la trabi service sa ii schimbe garniturile.Si oriucm,vreau sa imbunatatesc sistemul de franare de aceea am facut flanse pentru frana pe disc,etc etc si ,este mai eficienta pompa dublu circuit ,si nah ,cum zici,pentru siguranta ,ca in caz de doamne fereste  

Si pompa simplu circut este proaspat rk,cu garnituri de frana nemtesti,deah ca sa am de rezerva

Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Spor la treaba!

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 13 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Foarte frumos Horatiu, da-i inante tot asa. Va iesi o bijuterie de Trabantel   

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 13 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
vezi ca este un trabant mov la rematul de pe nadasel... poate ai nevoie de ceva de pe ea... 

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
acoloo o ajuns trabu movv???????????    ma duc sa vad ce are....
Multumesc pentru urari,acum incet incet, mai facem una alta....

Modificat de horatiu601 (acum 13 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Ma duc si eu luni ca am rezervat ceva piese de pe ceva masini . Poate ne vedem acolo

pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Dupa aproape 2 ani....a porniit la sfert)

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 12 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Normal ca a pornit la sfert    E masina buna !    Mai baga poze cu ea  ca mie dor de ea 

pus acum 12 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Si asa dupa 2 ani ....trabiul este iarasi pe picioare si functioneaza L-am luat unpicut la port pe aici prin cartier...si un pic spre Popesti...unde pe deal in sus am pers cu 90 deci si prin urmare se tine destul de bine trabantelul ...Dar urmatoarea zii ,nu stiu ce a patit tot intr-un cilindru,schimb bujia, merge ok, si dupa 2 min e uda iarasi....am verificat fisa,bujia,si firele pe la platou...dar sa vedem mai urmeaza un pic de diagnoza   si cateva poze cum va arata pana la urma


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
geo11
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 225


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Spune-mi ca nu o sa lasi  banda izolatoare neagra pe faruri 

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
Ba sa o lase! Daca se sparge farul, sa nu cada sticla pe strada ca ne ranim! =D

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
stati linistiti ca nu o sa ramana Alea au fost numai asa ....de forma si plictiseala ))

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Si dupa o zii lungaaa,de lucru,de aproape 12 ore ....am ajuns in acest stadiu


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Si dupa o zii lungaaa,de lucru,de aproape 12 ore ....am ajuns in acest stadiu


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3585
Spor la restaurat in continuare!!!

pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Bafta Horatiu ! Ma bucur ca masina a ajuns la tine . Daca trec prin Cluj poate ma primesti in vizita la tn sa o vad si eu .... 

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Multumeesc . Da cum sa nu te primesc

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Si am mai lucrat un pic un pic...si am zis sa ii fac ceva poze astazi  .Am frane super ok,dar datorita unor furtune de cauciuc noi unguresti.....am fost un pic nervos  ,dar pana la urma am pus nemtesti,nu noi dar in staree foooarte buna  .si de mers merge suuperrrr
 


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
Boon...de mult nu am mai scris  am avasat destul de mult cu proiectul.Azi am terminat de vopsit dupa un tur de forta  de la 9 dimi pana la 9 seara.Am vopsit cu vopsea Klar,facuta pe calculator,vopseaua de baza ( baza caroseriei) finnd himmeblau adica dupa codul RAL ii 5015 ,si alte 2 noante de albastru.Vopseaua este pe baza de solvent si lacul aplicat dupa ,pentru ca sa nu se simta acele delimitari la vopsea  si o mica MARE problemaa...nu am scanteie pe nici o bujie ( ieri a mers perfect,azi deloc.de invartit invarte,curent are,bobine fise condensatori platini sunt bune (verificate) am incercat sa ii dau + direct de la baterie...NIMIC...si in fine...am mai miscat ceva fire pe la contact ,si bobine bla bla,si dupa aceea a mers (1 minut ). Gusteru a zis ca nu am masa ...dar astept pareri



_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Bravo Horatiu, felicitari !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
pfaaaiii...da ma tot gandesc ce naiba are de nu da scanteie....fac cu nervii...  intre timp am curatat mochetele tejghelele,urmeeaza sa duc la retapitat scaunele si banchetele...si tot asa

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la