CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Thedark15 pe Simpatie
| Femeie 24 ani Bacau cauta Barbat 24 - 46 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
Tocmai ce am finalizat lucrul la sasiu punti motor etc,am pus puntile pe sasiu si surpriza ,una dintre roti stanga fata sta putin odlic pe verticala,practic nu calca pe asfalt pe toata suprafata de rulare,ci doar pe marginea din afara rotii lateral stanga. Nu poate fi reglata din pivotii barii de directie. Mentionez ca am schimbat complect toate simeringurile ,rulmentii,garnituri este complet refacuta puntea . La rotula am pus distantierele de butul pe partea de sus,contform cartii.
Care sa fie problema si ce ma sfatuiti sa fac?
43KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
O poza din spate se vede mai clar
40.1KB
Modificat de oldlander (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nu a fost cumva lovita?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Nu vreau sa ma dau destept, da nu cumva ai rotit capatul puntii cu 180 din suruburile alea multe de pe tubul puntii ?
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tare ciudata treaba! Inainte de demontare statea corect? Fa o poza cu butucul rotii dinspre interior sa vad cum e facuta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Pune o poza detaliata cu articulatiile din zona aia ...
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
Masina nu a fost lovita,puntea inainte de restaurare statea absolut corect. Nu am cum sa rotesc capatul puntii rotula ,la 180 de grade pentru ca este conditionata de locasul rulmentului care vine jos si al pivotului care este sus Puntea este in regula,problema a aparut dupa ce am reconditionat-o integral.,intradevar am schimbat swivel ball,ambele cu unele mai putin uzate si am folosit cateva distantiere in plus la pivotii de fixare ai rotulei in butuc,pentru a obtine rezistenta data de carte la virare(3,6-4,5 kg/forta) Este butucul, din stanga
47.5KB
Modificat de oldlander (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
Adaug si schita tehnica a homocineticii si sper sa primesc opiniile voastre in continuare. Astazi oricum voi desface punte si voi masura cu sublerul swivel ball.
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
Domnilor concluzia dupa ce am muncit ca un apucat la punte doua zile cate 8 ore si am schimbat toata homocinetica am refituit-o pe cea noua cu toate ca cea initiala era pusa ca la carte,asa cum se observa din poze,este ca NU AVEA NIMIC Acest grad de inclinatie, dispare in momentul in care motorul si cutia sunt puse pe sasiu. Este obsevatia pe care am facut-o in momentul in care am atasat swievel ball si swivel housing in discutie,la puntea de rezerva care este pe landul pe care il am ca piesa de schimb in curte. O experienta interesanta!
42.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pai din cate vad corpul fuzetei sta drept, dar capatul pe care e montat placa de baza si capatul cu MRL-ul sta indoit in jos. Ala se poate regla de undeva? In cartea de service ce scrie? Nu ai presat cumva rulmentii stramb in fuzeta? S-ar putea sa fie traba din rulmenti sau montajul lor gresit! Nu cred sa fie ceva grav, ori e ceva gresit montat, ori lipseste ceva inel distantier de pe acolo! Desfa iarasi abele parti si compara partea dreapta cu cea stanga, sa vezi ce nu e bine la partea stanga. Asa nu poti lasa ca-ti mananca tot caucicul! Daca tot esti din Bucuresti, de ce nu-l chemi pe George Pantelimon, ca el sigur gaseste hiba si are el vreo solutie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
oldlander a scris:
Domnilor concluzia dupa ce am muncit ca un apucat la punte doua zile cate 8 ore si am schimbat toata homocinetica am refituit-o pe cea noua cu toate ca cea initiala era pusa ca la carte,asa cum se observa din poze,este ca NU AVEA NIMIC Acest grad de inclinatie, dispare in momentul in care motorul si cutia sunt puse pe sasiu. Este obsevatia pe care am facut-o in momentul in care am atasat swievel ball si swivel housing in discutie,la puntea de rezerva care este pe landul pe care il am ca piesa de schimb in curte. O experienta interesanta! |
Daca tu vrei sa spui ca puntea este semielastica si are unghiuri normale numai la incarcare, sa stii ca te inseli, alta era problema
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
Nu am afirmat nici pe departe ca puntea este elastica ci doar ca exista constructiv cateva grade care imbunatatesc si eficenta la virare si care sunt vizibile fara motor cutie si caroserie pe sasiu si care eu le-am interpretat gresit
|
|
pus acum 14 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
oldlander a scris:
Nu am afirmat nici pe departe ca puntea este elastica ci doar ca exista constructiv cateva grade care imbunatatesc si eficenta la virare si care sunt vizibile fara motor cutie si caroserie pe sasiu si care eu le-am interpretat gresit |
Si atunci, sint egale stg si dr si nu se vad bine din poza, sau e mai mare pe o parte, ca atunci tot nu e in ordine ?
|
|
pus acum 14 ani |
|
oldlander
Membru Activ
Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
oldlander a scris:
Puntea acum. |
Os pe zama de varza !!! Da-i bataie inainte, ca te apuca iarna si nu o s-o scoti la zapada
|
|
pus acum 14 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Petrişor
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
|
|
Felicitări de modul în care lucrezi, îmi place modul în care decurge proiectul.
_______________________________________ 2x Aro M461, an 1962, ? Skoda octavia, an 1962 Dacia 1300, an 1982 Bmw 524td, an 1985
|
|
pus acum 14 ani |
|