CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Thedark15 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme geometrie punte fata Land Rover III Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Tocmai ce am finalizat lucrul la sasiu punti motor etc,am pus puntile pe sasiu si surpriza ,una dintre roti stanga fata sta putin odlic pe verticala,practic nu calca pe asfalt pe toata suprafata de rulare,ci doar pe marginea din afara rotii lateral stanga. Nu poate fi reglata din pivotii barii de directie. Mentionez ca am schimbat complect toate simeringurile ,rulmentii,garnituri este complet refacuta puntea  . La rotula am pus distantierele de butul pe partea de sus,contform cartii.

Care sa fie problema si ce ma sfatuiti sa fac?

probleme geometrie punte fata land rover iii tocmai finalizat lucrul sasiu punti motor etc,am pus

43KB


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
O poza din spate se vede mai clar

probleme geometrie punte fata land rover iii poza din spate vede mai clar

40.1KB

Modificat de oldlander (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu a fost cumva lovita?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Nu vreau sa ma dau destept, da nu cumva ai rotit capatul puntii cu 180 din suruburile alea multe de pe tubul puntii ?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tare ciudata treaba!
Inainte de demontare statea corect?
Fa o poza cu butucul rotii dinspre interior sa vad cum e facuta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Pune o poza detaliata cu articulatiile din zona aia ...

pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Masina nu a fost lovita,puntea inainte de restaurare statea absolut corect.
Nu am cum sa rotesc capatul puntii rotula ,la 180 de grade pentru ca este conditionata de locasul rulmentului care vine jos si al pivotului care este sus
Puntea este in regula,problema a aparut dupa ce am reconditionat-o integral.,intradevar am schimbat swivel ball,ambele cu unele mai putin uzate si am folosit cateva distantiere in plus la pivotii de fixare ai rotulei in butuc,pentru a obtine rezistenta data de carte la virare(3,6-4,5 kg/forta)
  Este butucul, din stanga

probleme geometrie punte fata land rover iii masina fost inainte restaurare statea absolut corect.

47.5KB

Modificat de oldlander (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Mai pun o poza,

probleme geometrie punte fata land rover iii mai pun poza,

2.9KB


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Mai vizibila

probleme geometrie punte fata land rover iii mai vizibila

44.2KB


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Inca una

probleme geometrie punte fata land rover iii inca una

45.7KB


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Adaug si schita tehnica a homocineticii si sper sa primesc opiniile voastre in continuare. Astazi oricum voi desface punte si voi masura cu sublerul  swivel ball.

pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Domnilor concluzia dupa ce am muncit ca un apucat la punte doua zile cate 8 ore si am schimbat toata homocinetica am refituit-o pe cea noua cu toate ca cea initiala era pusa ca la carte,asa cum se observa din poze,este ca NU AVEA NIMIC Acest grad de inclinatie, dispare in momentul in care motorul si cutia sunt puse pe sasiu. Este obsevatia pe care am facut-o in momentul in care am atasat swievel ball si swivel housing in discutie,la puntea de rezerva care este pe landul pe care il am ca piesa de schimb in curte.
O experienta interesanta!

probleme geometrie punte fata land rover iii domnilor concluzia dupa muncit apucat punte doua zile

42.6KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pai din cate vad corpul fuzetei sta drept, dar capatul pe care e montat placa de baza si capatul cu MRL-ul sta indoit in jos.
Ala se poate regla de undeva?
In cartea de service ce scrie?
Nu ai presat cumva rulmentii stramb in fuzeta?
S-ar putea sa fie traba din rulmenti sau montajul lor gresit!
Nu cred sa fie ceva grav, ori e ceva gresit montat, ori lipseste ceva inel  distantier de pe acolo!
Desfa iarasi abele parti si compara partea dreapta cu cea stanga, sa vezi ce nu e bine la partea stanga.
Asa nu poti lasa ca-ti mananca tot  caucicul!
Daca tot esti din Bucuresti, de ce nu-l chemi pe George Pantelimon, ca el sigur gaseste hiba si are el vreo solutie!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

oldlander a scris:

Domnilor concluzia dupa ce am muncit ca un apucat la punte doua zile cate 8 ore si am schimbat toata homocinetica am refituit-o pe cea noua cu toate ca cea initiala era pusa ca la carte,asa cum se observa din poze,este ca NU AVEA NIMIC Acest grad de inclinatie, dispare in momentul in care motorul si cutia sunt puse pe sasiu. Este obsevatia pe care am facut-o in momentul in care am atasat swievel ball si swivel housing in discutie,la puntea de rezerva care este pe landul pe care il am ca piesa de schimb in curte.
O experienta interesanta!


Daca tu vrei sa spui ca puntea este semielastica si are unghiuri normale numai la incarcare, sa stii ca te inseli, alta era problema


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Nu am afirmat nici pe departe ca puntea este elastica ci doar ca exista constructiv cateva grade care imbunatatesc si eficenta la virare si care sunt vizibile fara motor cutie si caroserie pe sasiu si care eu le-am interpretat gresit

pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

oldlander a scris:

Nu am afirmat nici pe departe ca puntea este elastica ci doar ca exista constructiv cateva grade care imbunatatesc si eficenta la virare si care sunt vizibile fara motor cutie si caroserie pe sasiu si care eu le-am interpretat gresit



Si atunci, sint egale stg si dr si nu se vad bine din poza, sau e mai mare pe o parte, ca atunci tot nu e in ordine ?


pus acum 14 ani
   
oldlander
Membru Activ

Din: Bucuresti/Pantelimon
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 123
Puntea acum.

probleme geometrie punte fata land rover iii puntea acum.

44.7KB


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

oldlander a scris:

Puntea acum.



Os pe zama de varza !!! Da-i bataie inainte, ca te apuca iarna si nu o s-o scoti la zapada


pus acum 14 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Pan' la urma ce-avea?

pus acum 14 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Felicitări de modul în care lucrezi, îmi place modul în care decurge proiectul.

_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la