CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazy_hell_angel la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Gorj
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Reconditionare suspensii mobra hoinar Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Salutare !

As vrea si eu sa stiu cum se pot reconditiona suspensiile la Mobra hoinar.
Amortizoarele spate se pot demonta , ca sa se poata schimba simeringuri ulei...?

Cele fata stiu ca sunt demontabile... dar ce simeringuri se potrivesc acolo, ce ulei se baga , cat , pe unde ... etc ?

Ma puteti ajuta ?


pus acum 14 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Nimeni nu a refacut niciodata suspensiile la hoinar sau la mobra ?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu le-am desfacut niciodata.
Ca si ulei, se mai gaseste cateodata in bidoane de 1l Ulei hidraulic pentru telescoape.
Eventual, daca nu gasesti, poti sa faci proba si cu lichid hidrauic de servodirectie, ca si ala este asemanator ca si viscozitate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Telescoape fata si spate de MOBRA am demontat . La cele de spate puneam semeringuri de pompa KAMA iar capacele le facusem din bronz .

suspensii mobra hoinar telescoape fata spate mobra demontat cele spate puneam pompa kama iar

28.1KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299

Liviu M a scris:

Telescoape fata si spate de MOBRA am demontat . La cele de spate puneam semeringuri de pompa KAMA iar capacele le facusem din bronz .


Domnule Liviu, dar la cele fata , ce simeringuri merg ?
Daca aveti si o solutie pentru bucsele de la bascula m-ati scapat de multe batai de cap :d


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Amortizoarele de fata nu au semeringuri .Ele functioneaza prin formarea unui vacuum in camera inferioara .
Ai grija ca sa fie bune burdufurile iar gaura din partea superioara a tuburilor de sus sa fie in partea ferita de apa de ploaie .
Sa verifici daca nu ai pamant in paharele de jos (poate fostul propietar a umblat cu burdufuri rupte) .


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Am desfacut furca fata si am vazut ca nu are simeringuri , doar arcuri , si din pacate am arcurile acelea mici rupte , cele care amortizeaza socul la revenire.

Intre timp am aflat si cum se demonteaza amortizoarele spate la hoinar si am rezolvat si cu bucsele la bascula. Am gasit alta bascula cu bucsile in stare buna !


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Incerc sa-ti gasesc arcuri .

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168

Hoinarul a scris:

Am desfacut furca fata si am vazut ca nu are simeringuri , doar arcuri , si din pacate am arcurile acelea mici rupte , cele care amortizeaza socul la revenire.

Intre timp am aflat si cum se demonteaza amortizoarele spate la hoinar si am rezolvat si cu bucsele la bascula. Am gasit alta bascula cu bucsile in stare buna !



poti detalia cum se face demontarea
merci


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
Da !

desfaci cele doua suruburi de la partea superioara a jugului, scot partea superioara a jugului, apoi scoti furca cu totul. Desfaci si cele 2 suruburi cu cap de imbus , si scoti fiecare brat.

Apoi trebuie sa iti confectionezi o cheie ca cea de flex , dar cu bolturile putin mai apropiate. eu am masurat cele distanta dintre gauri , de la surubul care se afla in capatul fiecarui brat de la suspensie, am dat gauri intr-o platbanda si am pus 2 suruburi de 6 si le-am prins cu piulite, si asa mi-am facut cheia.

Am desfacut acele suruburi din capetele bratelor, am scos arcurile din furca, apoi strangi bratul la maxim, adica il comprimi, si te uiti cu o lanterna in interiorul lui . si pe fiecare brat , vei vedea o piulita mai ciudata , care 2 fante opuse , pe care am bagat un fier polizat ca o surubelinta si am totit de ele ca sa le desfac. sub aceste 2 piulite , mai sunt 2 arculete mici , care la mine au fost rupte   

am sa pun poze ca sa vezi cum arata piulitele respective si unde sunt pozitionate si sa-ti faci o idee cum .

suspensii mobra hoinar !desfaci cele doua suruburi partea superioara jugului, scot partea superioara

45.8KB


pus acum 13 ani
   
the one
Membru nou

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1
Sal ! Știe cineva unde as putea găsi 2 burdufuri pentru furca de Hoinar ( sau are cineva de vânzare) ?

pus acum 9 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168

Hoinarul a scris:

Da !

desfaci cele doua suruburi de la partea superioara a jugului, scot partea superioara a jugului, apoi scoti furca cu totul. Desfaci si cele 2 suruburi cu cap de imbus , si scoti fiecare brat.

Apoi trebuie sa iti confectionezi o cheie ca cea de flex , dar cu bolturile putin mai apropiate. eu am masurat cele distanta dintre gauri , de la surubul care se afla in capatul fiecarui brat de la suspensie, am dat gauri intr-o platbanda si am pus 2 suruburi de 6 si le-am prins cu piulite, si asa mi-am facut cheia.

Am desfacut acele suruburi din capetele bratelor, am scos arcurile din furca, apoi strangi bratul la maxim, adica il comprimi, si te uiti cu o lanterna in interiorul lui . si pe fiecare brat , vei vedea o piulita mai ciudata , care 2 fante opuse , pe care am bagat un fier polizat ca o surubelinta si am totit de ele ca sa le desfac. sub aceste 2 piulite , mai sunt 2 arculete mici , care la mine au fost rupte   

am sa pun poze ca sa vezi cum arata piulitele respective si unde sunt pozitionate si sa-ti faci o idee cum .

Asteptam pozele cand poti...


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la