CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Lolo pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Sablare Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936

mark1 a scris:


De cateva zile tot trimit mail-uri ba la unul ba la altul ...


mi-a venit primul raspuns la mail,de mi s-a facut rau..
corindon:pret 2,17 euro/kg + TVA
duza bor carbid:pret  169 euro +TVA

La care se mai adauga taxele postale si rambursul.nici macar nu au granulatia pe care am cerut-o si nici duza n-are gaura care trebuie.

comparativ cu pretul din germania,e o diferenta uriasa:
32 euro/sac 25kg x2 saci + transportul 34 euro= 98euro totul
duza e 71 euro si intra in acelasi pachet fara  alte taxe suplimentare

Api cred ca au luat-o razna comerciantii din Ro.!

Lucian,ultimul raspuns il astept de la tine.Mersi.

Modificat de mark1 (acum 11 ani)


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 11 ani
   
lucian c
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
scuze, dar nu am apucat sa printez fisa ta sa merg cu ea, pentru a avea un raspuns exact.lasa-mi pm cu nr de tel si te sun luni dupa ce vb cu ei.

_______________________________________
masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service

pus acum 11 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 589

mark1 a scris:


mark1 a scris:


De cateva zile tot trimit mail-uri ba la unul ba la altul ...


mi-a venit primul raspuns la mail,de mi s-a facut rau..
corindon:pret 2,17 euro/kg + TVA
duza bor carbid:pret  169 euro +TVA

La care se mai adauga taxele postale si rambursul.nici macar nu au granulatia pe care am cerut-o si nici duza n-are gaura care trebuie.

comparativ cu pretul din germania,e o diferenta uriasa:
32 euro/sac 25kg x2 saci + transportul 34 euro= 98euro totul
duza e 71 euro si intra in acelasi pachet fara  alte taxe suplimentare

Api cred ca au luat-o razna comerciantii din Ro.!

Lucian,ultimul raspuns il astept de la tine.Mersi.



Comerciantul roman..... El merge pe ideea ca daca tu nu cumperi nu este nici o problema! Este un alt fraier la rand care cumpara!!!
In alte tari obtii de la vanzator pana si mostre gratis, nu stiu cum sa te mai faca sa cumperi. Eu am cerut la firma sa-mi vanda cate un kg din fiecare sortiment sa vad care merge cel mai bine. Nici vorba! Chiar daca aveau saci sparti si material varsat pe jos tot nu au vrut sa dea. Trageti concluzia si singuri.
Normal ca ala din Germania este mai ieftin. Pentru ca "omul de afaceri" roman AKA comerciant, cumpara la pret decent si vinde la pret dublu daca nu chiar triplu multimilionarilor romani.

On topic: pe sistem injectie, cu o duza de 4mm ar trebui sa mearga si nisipul de 1-1,25mm. La sistem cu presiune(butelie) merge corindon de 1mm cu duza de 4mm garantat insa trebuie debit de aer puternic. Eu cu duza de asta lucrez. Cu presiune (industrial) se sableaza cu duze de 12mm si acolo se folosesc alice cu colturi de 2-3mm. Informatiile respective sunt de la "inginerul" de la firma care vinde astfel de echipamente.

Pe mine sacul de corindon de 25kg ma costa aproximativ 300ron cu TVA cu tot. Acum sunt sigur ca depaseste 300ron pentru ca a crescut euro. Duze nu m-am interesat pentru ca am cumparat vreo 200 de bujii folosite si le gauresc pe alea. Am dat pe ele 10ron si cred ca ma tin o viata intreaga. Pornesc cu ele cu gaura de 2mm si corindon fin de 0,2 si pe masura ce se uzeaza si ajung la 3-4 schimb corindonul cu unul mai grosier.


pus acum 11 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936
Ca nu mai aveam rabdare,am cumparat sapt. trecuta din germ.  25kg de 0,5-0,7 si o duza de bor carbid de 3mm.Nu ca mi-ar fi greu sa gauresc bujia dar nu cred ca ar fi mers cu un material mai grob ca cel de 0,7 ptr care am optat.In plus,duza e garantata ptr. 1000/h de lucru.
Bine,nici acum nu stiu daca am facut alegerea buna si daca mi se va infunda duza de 3mm cu granulatia de 0,7mm va trebui sa tot cumpar la saci!


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 11 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
Cu ajutorul lui lucian c am reusit si eu sa-mi sablez jantele de aliaj + capacele de plastic. Jantele si trei capace au iesit ireprosabil, un capac (primul facut) are gropite, dar dupa vopsire de-abia se observa.

Ma declar foarte multumit de rezultate si doresc sa-i multumesc si pe aceasta cale lui Lucian pentru lucrare!

Atasez cateva poze

sablare ajutorul lui lucian reusit sa-mi sablez jantele aliaj capacele plastic. jantele trei capace

35.6KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 11 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
alta poza

sablare alta poza

35.3KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Am procurat doua bascule de Reanault 16 pe care vreau sa le sablez. Sunt din Bucuresti, deci prefer o solutie cat mai aproape de casa. Ma poate ajuta cineva?

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu info unde as putea sabla??
Help!


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Salut,

Am o cunostinta care are in atelier cabina de sablat.
Momentan este in concediu, saptamana viitoare se reintoarce, de pret nu stiu ce sa zic dar oricum este mai subtire, ca locatie incinta IOR 2 Bd. Theodor Pallady.
Cand se intoarce il intreb de pret.

Tel. meu 0741.211.443

Cezar.


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Multumesc mult de ajutor. Astept mai multe saptamana viitoare: pret, date contact.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 880
si eu trebuie sa ii multumesc la Lucian pentru sablarea unor piese de TRABI. Din pacate lucian am avut niscaiva probleme si nu am mai putut lucra.Ne auzim la un telefon .Merci inca o daata
PS:ies super misto piesele


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Salutare,
@ VIO 16, am vorbit cu Andrei, cel care are instalatia de sablat, nr. lui de telefon este: 0745.46.77.57

Pentru mai multe detalii suna-l spune-i ca suni din partea mea (Cezar) stie el.


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Multam, il sun azi.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Multumiri, am fost am rezolvat. M-a costat 100 lei ceea ce mi se pare mult, dar am platit din inima avand in vedere ca asteptam basculele astea de juma de an. Va rog sa imi dati un sfat despre vopseaua pe care sa o folosesc. Vopselele actuale pe baza de apa nu sunt deloc potrivite pentru protejarea basculelor.

sablare multumiri, fost rezolvat. m-a costat 100 lei ceea pare mult, dar platit din inima avand

36.7KB


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Intradevar a costat ceva bani... dar daca esti multumit de rezultat, restul nu mai conteaza.
Ceace priveste vopsirea , eu as alege vopsirea in camp electrostatic 


pus acum 11 ani
   
lucian c
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
pana te gandesti la culoare trateazale cu ceva antirugina sau o sa ai surpriza ca incep sa se coloreze singure.

Modificat de lucian c (acum 11 ani)


_______________________________________
masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la