CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaBC pe Simpatie
Femeie
23 ani
Bacau
cauta Barbat
28 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Se merita ? Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Am gasit mai demult o broasca pe care se cerea 1000 euro pretul era exagerat ca avea multe modificari . Acuma cere 300 euro . Si nu stiu daca se merita masina are acte vechi si este din 1964 .

merita gasit mai demult broasca care cerea 1000 euro pretul era exagerat avea multe modificari acuma

62.9KB


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Asa nu arata coapta dar ma gandesc ce o fi sub ea .

merita asa arata coapta dar gandesc sub

47.2KB


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
caroseria aia nu pare a fi in ordine,
poate fi 64 model 65 dar are stergatoarele ca la pre modelul pana in 64
si are si ceva aerisitoare la geamurile spate


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
asta nu e broasca aia din Blaj?...ca parca stiu gredina aia de undeva...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In mod normal merita atata, ca se poate face, dar este ceva dubios, ca are elemente de dupa 1968.
Usile-s din 64 cu geamuri mici, dar geamurile laterale spate si luneta sunt clar de dupa 1968.
E cumva aia, care s-o rasturnat candva si i-a fost schimbata toata partea de sus (stalpi, geamuri plafon) ?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
So.
Membru Junior

Din: Sibiu / Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 96

Faitonu a scris:

asta nu e broasca aia din Blaj?...ca parca stiu gredina aia de undeva...

din blaj?!?!    unde in blaj?


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

Misu de Cluj a scris:

In mod normal merita atata, ca se poate face, dar este ceva dubios, ca are elemente de dupa 1968.
Usile-s din 64 cu geamuri mici, dar geamurile laterale spate si luneta sunt clar de dupa 1968.
E cumva aia, care s-o rasturnat candva si i-a fost schimbata toata partea de sus (stalpi, geamuri plafon) ?

Dap aia e . Dar daca as loao as cauta alta sa iau carapcea de pe ea so pun pe asta
o carapace tot de model 64  cu inca 300 mai iau o broasca de piese de la care pot folosi carapacea 


pus acum 14 ani
   
mitica300
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 233
nu mai face atatea planuri !!!<> , mai bine cauta-i o ... combinatie ...               

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Sutica a scris:


Misu de Cluj a scris:

In mod normal merita atata, ca se poate face, dar este ceva dubios, ca are elemente de dupa 1968.
Usile-s din 64 cu geamuri mici, dar geamurile laterale spate si luneta sunt clar de dupa 1968.
E cumva aia, care s-o rasturnat candva si i-a fost schimbata toata partea de sus (stalpi, geamuri plafon) ?

Dap aia e . Dar daca as loao as cauta alta sa iau carapcea de pe ea so pun pe asta
o carapace tot de model 64  cu inca 300 mai iau o broasca de piese de la care pot folosi carapacea 

Si tu crezi ca ai rabdarea necesara sa-i schimbi caroseria? 
Ca sa faci faza aia trebuie muncit o gramada la ea, nu merge asa din doua miscari!!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

Misu de Cluj a scris:


Sutica a scris:


Misu de Cluj a scris:

In mod normal merita atata, ca se poate face, dar este ceva dubios, ca are elemente de dupa 1968.
Usile-s din 64 cu geamuri mici, dar geamurile laterale spate si luneta sunt clar de dupa 1968.
E cumva aia, care s-o rasturnat candva si i-a fost schimbata toata partea de sus (stalpi, geamuri plafon) ?

Dap aia e . Dar daca as loao as cauta alta sa iau carapcea de pe ea so pun pe asta
o carapace tot de model 64  cu inca 300 mai iau o broasca de piese de la care pot folosi carapacea 

Si tu crezi ca ai rabdarea necesara sa-i schimbi caroseria? 
Ca sa faci faza aia trebuie muncit o gramada la ea, nu merge asa din doua miscari!!

Pai cum se desface ?


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
carapacea ii prinsa cu suruburi de podea .vreo 40 si ceva de suruburi,in caz ca ii originala si nu ii sudata de sasiu
probabil trebuie sa schimbi si podele si praguri
ca ma gandesc  ca nici una din ele nu are tabla perfecta


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277

Sutica a scris:


Misu de Cluj a scris:

In mod normal merita atata, ca se poate face, dar este ceva dubios, ca are elemente de dupa 1968.
Usile-s din 64 cu geamuri mici, dar geamurile laterale spate si luneta sunt clar de dupa 1968.
E cumva aia, care s-o rasturnat candva si i-a fost schimbata toata partea de sus (stalpi, geamuri plafon) ?

Dap aia e . Dar daca as loao as cauta alta sa iau carapcea de pe ea so pun pe asta
o carapace tot de model 64  cu inca 300 mai iau o broasca de piese de la care pot folosi carapacea 


vad ca s-a conservat binisor...probabil a acoperit-o cu ceva,ca eu am vazut-o in urma cu vreo 2 ani...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vwtyp3variant a scris:

carapacea ii prinsa cu suruburi de podea .vreo 40 si ceva de suruburi,in caz ca ii originala si nu ii sudata de sasiu
probabil trebuie sa schimbi si podele si praguri
ca ma gandesc  ca nici una din ele nu are tabla perfecta

Cam asa-i faza cu astea cand le desfaci ca te trezesti cu lucrari de tinichigerie complete, praguri si podele + partea de jos a stalpilor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
mitica300
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 233
Mai ales ca elementele de tinichigerie si in general, piesele, la acest model sunt exorbitant de scumpe. Nu oricine e potrivit pentru un astfel de proiect. Mai bine un proiect ieftin relativ facil de realizat, satisfactiile sunt cam aceleasi. Ai avut Renault-urile Gordini si 16, masini cu mare potential si destul de usor de reconditionat, plus ca ambele se preteaza mai usor folosirii in trafic

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Sutica... raportat la cat ai demonstrat ca poti sa investesti ca eforturi de reconditionare in diferitele masini ce le-ai avut...  pot sa iti spun ca NU SE MERITA (pt. tine )  .
Mai mult ca sigur ca masina aia necesita operatii complexe de tinichigerie si mecanica pt. a putea sa te duca din A in B fara a se rupe in doua - operatii pe care, imi pare rau sa ti-o spun, tu nu ai demonstrat ca ai fi in stare sa le faci.

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

mitica300 a scris:

Mai ales ca elementele de tinichigerie si in general, piesele, la acest model sunt exorbitant de scumpe. Nu oricine e potrivit pentru un astfel de proiect. Mai bine un proiect ieftin relativ facil de realizat, satisfactiile sunt cam aceleasi. Ai avut Renault-urile Gordini si 16, masini cu mare potential si destul de usor de reconditionat, plus ca ambele se preteaza mai usor folosirii in trafic

Piesele de Vw sunt mult mai ieftine si mai usor de procurat decat cele de Renault.
Nu-s exorbitant de scumpe, dar te va costa in jur de vreo 600-700 euroi, numai elementele de tabla, adica podele, praguri, stalpi, eventual aripi etc.
Plus manopera tinichigiului... ca nimeni nu ti-l face pe gratis.
Asta fara manopere si fara vopsit, antifonat, etc.
Sub 300-400 euro nici cu vopsitul nu prea o scoti daca o duci la vopsitorie.
Plus ca trebuie rafacute complet si sistemele de directie si frana, care iarasi va costa in jur de 250-300 euroi... deci se aduna.
Nu am zis nimic de motor, care a stat mult nepornita, si s-ar putea sa necesite reparatii!
Eu am facut deja doua broaste, si din propria experienta iti spun, ca nu se poate scoate  un total  de investitie sub 1000-1200 euroi, asta daca faci tu toata manopera, iar daca o duci sa ti-l faca altii, atunci  nu mai zic.
Masina se poate face si merita, dar pentru asta ar trebui sa fii un maniac aircooled inrait, care sa fie dispus sa lucre zi-lumina la ea timp de cel putin 1 an!
Chiar si eu, care fac toata manopera de la a la z singur, chiar si eu de multe ori raman fara fonduri...e adevarat ca de ceva vreme nici nu tin evidenta la cheltuieli, ca-s mai linistit asa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
mitica300
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 233
Eu am facut un calcul asa in mare, piese de la Lexxus(maruntisuri )si din Ungaria(tablarie si subansamble) si mi-a iesit un scor cam de 3000 euro. Adaugi o vopsitorie buna(600euro allinclusive), roti noi(200 euro)... ai iesit la 3800 euro, dar mai pune si manopera tinichigiului , cam 400 euro si ai ajuns lejer la 4200 euro, asta in ideea ca te ocupi tu in totalitate de partea mecanica si electrica. La 4200 mai adauga situatia actelor , ITP, RAR, asigurare si inmatriculare , astea te mai duc un 200 euro minim. Ai ajuns la un minim de 4400 euro ... mai merita !!???









                                           am uitat sa adaug pretul ei de achizitie                            


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Culmea e ca merita... pacat ca nu ne permitem.


later edit:

uite niste preturi din afara (SUA) la broastele 1964:
[]=&section[]=1&wanted=show&zip=&zipdist=0&state[]=&usaregion=&country=&sort=date&sort_order=DESC&submitButton=Search


De aceea, cred ca merita efortul,  dar pt. a o face (si pastra) "pt tine" , nu pt. o bisnitza.

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Se poate scoate in jur de 2000 euro, daca toata manopera o faci tu (chestie verificata pe pielea mea, e adevarat ca eu din 3 masini am facut doua, deci am mai economisit la piese)... desigur daca o faci cu altii atunci ai calculat corect suma totala.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Komissar a scris:

Culmea e ca merita... pacat ca nu ne permitem.


later edit:

uite niste preturi din afara (SUA) la broastele 1964:
[]=&section[]=1&wanted=show&zip=&zipdist=0&state[]=&usaregion=&country=&sort=date&sort_order=DESC&submitButton=Search


De aceea, cred ca merita efortul,  dar pt. a o face (si pastra) "pt tine" , nu pt. o bisnitza.

Bine, amu aici, degeaba bagi oricat, ca dupa aia vine smecherul si se stramba si pentru 500 euro, ca doara "Cu 1000 euroi iau Opel Astra, care fuge mai tare" ...asta-i replica lor... nu are decat sa-si ia o coaja de Astra sau Focus, cu 1000 Euro... degeaba, ca nu exista cultura!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
pai asta e problema lor ... ca isi iau "opel astra care fuge mai tare" ...

Daca nu inteleg cum e treaba cu lucrurile de epoca si ce anume le face valoroase... sa fie sanatosi.

Vad ca linkul meu de mai sus nu merge asa cum ar trebui... nu-i problema... ca am gasit altu: cu broscute 59-67

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Deci in concluzie nu se merita    Am alte ponturi    cine vrea ii pot da nr de tel masina costa 300 euro negociabil  e buna de piese

pus acum 14 ani
   
mitica300
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 233
ce ponturi mai ai ??

pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

mitica300 a scris:

ce ponturi mai ai ??

Multe ! Un aro 10.4 la 5 milioane , 2 mz es 175 , un ij festival , un buz t3 la 10 milioane ,etc multe


pus acum 14 ani
   
mitica300
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 233
ai poze cu IJ-ul sau MZ-ul ??

pus acum 14 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

mitica300 a scris:

ai poze cu IJ-ul sau MZ-ul ??

Nu dar daca doresti fac 


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la