CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazylife la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
ho_emil
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 7
|
|
Am intrebat in stanga si-n dreapta si am primit tot atatea raspunsuri, dar nici unul de la cineva profi pe care sa ma bazez: Daciile au fost proiectate pt. benzina cu plumb.Cu benzina actuala se ard supapele sa nu.Trebuie sau nu aditivata benzina. Daca da voi folositi?
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nu se intampla nimica. Eu umblu asa cu benzina de la pompa si merge perfect, nici dupa 50000 km nu se observa nimic grav. In plus daca s-ar intampla ceva, la dezmembrari o chiulasa completa se da cu 70-80 lei. Merge fara probleme, eu umblu zilnic cu masina,si taicameu la fel. Iar daca vrei sa fii cu sufletul impacat, dute la dezmembrari si cauta o chiulasa de pe o masina de dupa 1992, ca la alea supapele sunt facute pentru benzina fara plumb! Dar poti sa te duci si cu aia veche, linistit, ca nu se intampla absolut nimica!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
Referitor la utilizarea benzinei cu plumb sau fara plumb pot doar sa relatez un experiment in acest sens, efectuat in cadrul unui automobil club din Franta. In materialul tiparit se prezenta experimentul, realizat cu un autoturism echipat cu un motor proiectat sa functioneze cu benzina "cu plumb", dar care a fost alimentat pe parcursul a 100.000 km (cat a durat testul) cu benzina "fara plumb". Autorul preciza ca pe perioada testului a fost necesara repararea chiulasei (fapt apreciat drept o urmare clara a utilizarii benzinei "fara plumb". In urma calculului efectuat (cost benzina "fara plumb" + cheltuieli legate de repararea chiulasei, in raport cu pretul benzinei + pretul aditivului ce ar fi fost utilizat pe perioada testului) a rezultat drept economica varianta alimentarii cu benzina "fara plumb", neutilizarea aditivului, respectiv repararea chiulasei. Trebuie precizat ca autoturismul testat era unul fara valente istorice (deci la care repararea chiulasei, sau chiar inlocuirea nu puneau problemele cu care s-ar confrunta proprietarul unui vehicul mai rar intalnit )
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De aia zic, ca la o Dacie poti lua o chiulasa buna dindezmembrari cu 70-80 lei, cu care mergi cel putin 30000-40000 km fara s-o repari, si in plus nici reparatiile nu costa mult, cu 100-120 lei ti-l repara. Si indiferent daca e vorba de Dacia 1100, 1300, 1400, chiulasele sunt la fel, doar inaltimea lor difera, la 1600 e putin modificata camera de ardere, in rest totul este identic. La Vw broasca e aceasi poveste, doar ca incepand cu 1970, chiulasele sunt facute sa reziste la benzine fara plumb. La alte masini vechi, mai rare unde piesele sunt greu de procurat, acolo s-ar putea sa merite sa fie pus aditiv de plumb.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
ho_emil
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 7
|
|
Clar ca buna ziua. Va multumesc de raspunsurile la obiect.
|
|
pus acum 14 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
si eu am umblat cu dacia mea peste 100 mii cu benzina fara plumb fara sa am probleme la mottor .... la dacii se duce tabla - ca motorul ar mai duce inca 2 ori atat
ps .. la fel si cu gpl
|
|
pus acum 14 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
Se gaseste in benzinariile Petrom un substitut de plumb(aditiv) la flacon de 250ml la 10,99 lei. Parerea mea ca e foarte rentabil chiar si la Dacia, sa nu mai vorbim de masin straine.
19.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
|
|
Flaconul e compus din doua compartimente intre care legatura se face printr-o supapa uni sens. Compartimentul de sus este gradat iar prin strangerea flaconului aditivul trece prin supapa sus amintita in compartimentul gradat iar cand ajungi la nivelul gradat ce corespunde cu litiri pe care i-ai alimentat se opreste strangerea flaconului. Supapa unisens opreste cantitatea de aditiv aleasa , cantitate care apoi va fi introdusa in rezervor.
16.2KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Merg cu asa ceva de mai bine de 2 ani . Parca merge mai bine LASTUNul cand ii pun . O fi factorul psihologic .....?
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 14 ani |
|