CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: MarenD
 | Femeie 19 ani Giurgiu cauta Barbat 28 - 48 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
am plecat de la un opel ascona b de care am fost foarte dezamagit, apoi am trecut la o masina care imi suradea in copilarie, un volkswagen scirocco mk1. si mi'a placut, drept dovada am mai achizitionat una... am trecut la batranele racite cu aer, un vw t2 si o broscuta, pentru ca in final sa raman posesor al unui volksvagen scirocco mk2.
33KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
blind
Membru Senior
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 861
|
|
Frumoasa jucarie. Intr-o perioada erau destul de cautate masinile astea pentru liniute.
PS: In caz ca ti se defecteaza vreun cea de la bord, am vreo 2 borduri de scirocco
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
sincer am investit in jur de 3000 de euro in masina asta, deci se prezinta aproape impecabil... am insa o problema careia nu reusesc sa'i dau de capat... litrometrul si indicatorul temperaturii apei nu'mi functioneaza... mai exact functioneaza de'odata, cand si cand. si e penibil sa nu stii niciodata cata benzina ai in rezervor... am inteles ca ar fi vreo dioda cu hibe in spatele ceasurilor... am dat ceasurile jos, le'am verificat si sunt ok. asadar nu am elucidat enigma... daca ai un ceas cu garantia ca e bun 100% si fara adaptari (nu ma complic cu adaptari) as fi interesat de un ceas de bord. daca mai ai si un bord in stare decenta, as fi interesat. al meu e putin crapat, deh, varsta...
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
cabriolette a scris:
sincer am investit in jur de 3000 de euro in masina asta, deci se prezinta aproape impecabil... am insa o problema careia nu reusesc sa'i dau de capat... litrometrul si indicatorul temperaturii apei nu'mi functioneaza... mai exact functioneaza de'odata, cand si cand. si e penibil sa nu stii niciodata cata benzina ai in rezervor... am inteles ca ar fi vreo dioda cu hibe in spatele ceasurilor... am dat ceasurile jos, le'am verificat si sunt ok. asadar nu am elucidat enigma... daca ai un ceas cu garantia ca e bun 100% si fara adaptari (nu ma complic cu adaptari) as fi interesat de un ceas de bord. daca mai ai si un bord in stare decenta, as fi interesat. al meu e putin crapat, deh, varsta... |
Exista legatura de masa intre rezervor si caroserie? Sau verifica legaturile de masa intre ceasurile de bord si caroserie. Se pare ca e problema ca nu primeste masa. Daca termometrul si litrometrul sunt amplasate apropiat, atunci cel mai probabil au legatura de masa comuna. Verifica legaturile de masa, de sub bord!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
mai mult decat posibil sa fie cum spui tu. cand am umblat acolo, avea momente in care imi palpaia becul de avarie la apa, insa nu se ridicau indicatorii. deci e contact imperfect, cel mai probabil la masa... si da, sunt amplasate alaturat, pe acelasi ceas... contactul in spatele ceasurilor e cu piulite si saibe din cupru. le'am degresat, strans cum trebuie si nu am avut nici un rezultat...
39.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
Nu la ceasuri, ci intre plansa de bord si caroserie! Ca astea au suspensie tare si pe gropile noastre se mai slabesc legaturile de sub bord. Eu cu din astea electrice auto ma ocup. Verifica toate legaturile de sub bord, in special in jurul instalatiei de climatizare. Da jos panourile alea de jos a bordului si baga-te dedesubt! Din asta nu am mai facut, dar in mare parte instalatia e, ca si la Golf2.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
jpg1302
Membru Senior
 Din: MS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 884
|
|
Cand eram mai mic(nu ca acum as fi mare...) in visele mele cu masini,tot timpu se afla una care seamana mult cu asta,mai ales datorita spoilerului fata,sunt destul de sigur ca era rocco asta. 
_______________________________________ „What the individual can do is to give a fine example, and to have the courage to uphold ethical values ... in a society of cynics„ Albert Einstein.
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
intre plansa de bord si caroserie? ti'as fi recunoscator daca mi'ai spune mai exact unde anume sa ma uit... n\suspensia este intr'adevar destul de rigida, e noua. insa in bord imi intra doar doua mufe si un vacuum pentru consumul instant, exact ca la bmw. si atunci poate ar fi ok sa stiu exact unde sa ma uit la alimentare... problema sigur nu e de la sonda din rezervor, sigur e la partea electrica pentru ca ori merg ambele, ori niciunul... nu exista adaptari si chestii de genul la partea electrica...
50.1KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
Nu-i fir! E masa! Partea metalica a bordului unde e prinsa de caroserie! Cauta punctele de prindere a plansei de bord de caroserie! La legaturile de masa, nu exista fir peste tot! Masa inseamna partile metalice ale caroseriei! Masa este toata caroseria! Minusul de la baterie e legat direct la caroserie, iar consumatorii, preiau minusul de la caroserie! Verifica suruburile de prindere a bordului de caroserie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
a plecat in tari mai calde.... pana una alta sunt pieton...
|
|
pus acum 14 ani |
|
cristi1947
Membru Senior
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 474
|
|
dexamagit de ascona b??? eu am una de 2 ani si sunt super multumit

_______________________________________ Daca vrei poti!
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
poate nimerisem eu una stoarsa de piteri, insa oricum am ramas dezamagit de model in sine...
|
|
pus acum 14 ani |
|
donz
Membru nou
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 34
|
|
de ce ai fost dezamagit de ascona b???
sunt curios pentru ca vreau sa-mi achizitionez una si vreau sa stiu la ce sa ma astept ( e masina la care visam la 10 anisori )
multumesc 
Modificat de donz (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
cabriolette
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
|
|
posibil sa nu fi nimerit eu un exemplar extraordinar, insa cand am achizitionat'o motorul era intr'o stare buna. avea 1,9. nu mai avea carburatorul original insa. dupa aproximativ 5000 de km incepuse sa faca urat, motorul era dus... am avut multe probleme la partea electrica, avea rugina ascunsa pe te miri unde, isi arata varsta... aparusera usor usor probleme la directie, adica aveam joc considerabil in volan. a trebuit sa ii refac toata evacuarea, piese nu gaseam la ea... cred ca probleme am intalnit cam la toate capitolele cu masina asta, nu vreau sa te descurajez insa... ai grija ce cumperi si mult noroc! 
|
|
pus acum 14 ani |
|