CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil alyna2408
| Femeie 25 ani Botosani cauta Barbat 26 - 60 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
Deoarece masinile noastre au ceva ani de "vechime" apar probleme comune si de data asta ma refer la ruginirea "la interior" a rezervorului. O metoda "clasica", pomenita de mai toata lumea este de demontare a rezervorului, introducerea in interior a unui lant metalic si a 2 - 3 litri de motorina, dupa care se trece la scuturarea energica, in toate directiile, cat te tin puterile. Nu spun ca metoda nu da rezultate (am practicat-o si eu la rezervoare de motocicleta), dar in cazul rezervorului de autoturism nu cred ca este cea mai buna, deoarece lantul se opreste (sau chiar agata) in peretii separatori. Intreb deoarece poate cineva a gasit o alta metoda, eventual a citit ceva despre asta. S-ar putea introduce in interiorul rezervorului (acesta fiind uscat) solutii gen "feruginol", agitat bine pana suntem siguri ca acesta a patruns peste tot, apoi neutralizat cu o alta substanta ? Am citit despre metoda de curatare electrochimica (cu solutie de apa cu soda de rufe, electrod de sacrificiu si tensiune 12 VCC) si cred ca este fezabila, dar ce nu stiu este cu ce se poate acoperi apoi suprafata interioara curata si uscata. Rog ca daca stiti ceva despre subiectul acesta sa faceti cunoscute cunostiintele voastre, deoarece cu siguranta sunt multi cei care doresc sa afle o cale de curatare. Multumesc.
|
|
pus acum 14 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
detartrant acid NUFARU ,contine fosfati si crede ma ca rupe tot ,mananca rugina de ti pica fata ,eu am curatat caroserie si multe alte lucruri ,trebuie lasat 2 3 ore sa fiarba eventual pus putina apa calda si sa l lasi sa lucreze ,,poti repeta treaba inca o data daca ai multa rugina ,clatesti bine bine tot jegu ,il usti sisufli cu aer si e pronto ,dar sa ai fundul rezervorului cat de cat bun ca de nu iti face sita din el ... ,valabil si pt instalatiile de racire ,radiatoare bloc motor chiulase ,..sincer face minuni solutia asta si costa 7 lei ! spor la lucru si sa porti ochelari de protectie si manusi de guma
33.6KB
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 14 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
Sunt convins ca detartrantul curata rugina din interior foarte bine. Si eu am folosit de multe ori acest produs pentru curatat carburatoare. Este cu adevarat foarte bun. Cu toate acestea, nu ar fi buna folosirea Super Evipas-ului ?. Si apoi mai am o intrebare - cu ce solutie tratam la interior rezervorul curatat (de exemplu cu detartrant) si uscat, pentru a preveni formarea in continuare a ruginei. Sunt absolut convins ca am gasit, in cautarile pe "net" pachete de solutii care asigurau toata gama de lucrari, de la indepartarea ruginei pana la tratarea suprafetei de tabla curata. Nu mai stiu insa unde le-am gasit si de asemenea nu stiu daca nu au fost importate si la noi de catre cineva. Rog ca daca stie cineva despre toate acestea, dintr-e colegii de forum, sa le faca cunoscute. Inchei multumind lui "rxrclan" pentru raspuns.
|
|
pus acum 14 ani |
|
dracones
Membru Junior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66
|
|
sfat
nu folositi epivas si nici korant (am incercat eu ) dupa pasivarea ruginei benzina dilueaza tot absolut tot , singurele doua solutiii sant -ori electroliza -ori mecanic (saibe piulite lamt)
_______________________________________ Audaces fortuna iuvat
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pentru pasivare, e bun Evipassul, dar Korantul dupa pasivare face si un strat protector, ca are in compozitie si un fel de grund anticoroziv. Dupa curatat si pasivat, s-ar putea sa functioneze vopseaua aia de smalt ce se foloseste pentru reconditionarea cazilor de baie, ca ala se face ca piatra si nu se mai dizolva cu nimica.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
dracones
Membru Junior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 66
|
|
Misu de Cluj a scris:
Pentru pasivare, e bun Evipassul, dar Korantul dupa pasivare face si un strat protector, ca are in compozitie si un fel de grund anticoroziv. Dupa curatat si pasivat, s-ar putea sa functioneze vopseaua aia de smalt ce se foloseste pentru reconditionarea cazilor de baie, ca ala se face ca piatra si nu se mai dizolva cu nimica. |
ideea e buna apar probleme in cazul socurilor mecanice (caz in care se sfarma tot )
_______________________________________ Audaces fortuna iuvat
|
|
pus acum 14 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Ultima data cand am avut probleme cu rezervorul (de genul ca se tot infunda conducta de la mizeriile ce erau in rezervor), am rezolvat prin adaugarea in rezervor al unui aditiv de spalat injectoare (l-am facut super-concentrat, si am golit rezervorul de tot) + am pompat si prin tevi aceeasi solutie. E foarte eficient, s-a curatat tot, desii pe termen lung nu rezolvi nimic (rugina lucreaza in continuare). Unele rezervoare sunt smaltuite in interior, din fabrica. Cea mai buna solutie e al lui rxrclan, combinata cu solutia data de Misu: spalat rezervorul cu "Nufarul", si eventual smaltuit pe interior
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nu! Cea mai buna solutie, este schimbarea rezervorului!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Si crezi ca se gasesc rezervoare noi la "vehituri" ?
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 14 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Cred ca cea mai buna solutie de rezolvare, tot din vremea odiosului era. Pe vremuri duceam la o intreprindere unde avea bai de zincare si cadmiere, se facea o taietura la nevoie pe partea superioara, se scufunda in baia respectiva. Pe urma cositora la loc taietura, si era perfect si afara dar si inauntru. Toate se facea la mica intelegere cu un lucrator, adica la ciubuc. Bai ca azi nu mai sunt azi la intreprinderi in BM. toate au fost privatizate si pe urma falimentate, si transformate in depozite. A mai ramas confectionarea sau cumpararea unui nou care de multe ori costa binisor. Celelalte solutii sunt prelungirea agonisiei, care tot nu rezolva mult. Dar in vremurile acestei crize omul cauta rezolvarile pe moment si nu in timp.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 14 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
Puneti pietrise rodunte mici cu nisip de rau, inchideti cu buson de rzervor, la iesire de la rezervor inchis, legat rezorul pe betionniere si porniti...
E ieftin.
Dupa sun produsele pt tratament care resiste la combustibil (un fel de rezina).
|
|
pus acum 14 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
\Multumesc tuturor de interes si raspunsuri. "Netrecut" despre ce "rasina" spui.Te rog ca daca stii vreun produs, sau un set de produse care se utilizeaza impreuna sa m-i le faci cunoscute si mie. Ma refer posibilitatea de cumparare din tara sau chiar din afara ei. Promit ca in momentul in care ma apuc efectiv de lucru la rezervor, dupa ce-mi clarific toate cele, sa pun pozele intregului proces.
|
|
pus acum 14 ani |
|