knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Chiar nu puteti sa terminati odata cu discutiile astea interminabile si "frecarile " intre cele doua tabere despre doua "super car"-uri cu 34/57.4/61cp vs 54/62/75cp si tehnologie din 1900 toamna ??? Nu am nimic cu nici o tabara, chiar ii respect pe cei cu Daciile 1300 frantuzesti, si cele cu piese frantuzesti, respectiv pe cei cu Oltcituri "de franta", sau cu piese frantuzesti, si pe toti cei au o fieratanie, iar indiferent de marca, valoarea lor trag cu dintii in aceste vremuri grele, ca ele sa existe in continuare, dar incercati va rog sa va abtineti cu tot felul de comentarii inutile !!! Intelegeti, ca dupa ce "romanii" si-au bagat nasul in aceste masini, si asa depasite dpdv tehnologic, s-au transformat in rebuturi din ce in ce mai mari (tabla proasta, piese proaste, izolatie proasta, calitate proasta, etc). Lucru valabil despre ambele autovehicule. Si cu timpul s-au transformat in masini semi-fabricate, pe care trebuia sa le termini de finisat acasa, ca daca nu le izolai acasa dupa ce l-ai primit, daca nu faceai retusuri, modificari, durata de viata a lor scadea drastic (lucru valabil de fapt cam pt majoritatea masinilor blocului estic). Chiar nu inteleg afirmatia "oltcitu` nu ii pt oricine...", din punctul meu de vedere e o masina aproape normala, singura diferenta find motorul aircooled, cu care populatia romaniei nu era obisnuita, din mai multe motive ( unul dintre ele e ca premisele socialo-politice de pe vremea aia nu permiteau ). Aaa ca foloseau alta tehnologie si alta configuratie (imprumutata de la citroen), e alta treaba. Da tot un volan, 3 pedale si un schimbator de viteza are pana la urma. Cu astfel de premise, normal ca "mecanicul daciot" nu s-a putut adapta schimbarilor de piata, si in loc sa repare mai tare strica. Cum si-a exprimat Classicfan opinia (moderat si ponderat), nu e nimic special in oltcit, inafara de incultura asa zisilor mecanici.
Sa nu credeti ca doar oltcitul avea acel carburator dublucorp "fermecat", pe care "aproape nimeni nu-l poate regla", multe marci (bmw, fiat, Lada) foloseau carburatoarele dublucorp inca din anii 60-70.
Dar asta nu e un motiv de lauda ! E drept ca fiecare considera masina proprietate personala (in care bagam multi bani, munca, timp, din pasiune) drept cea mai cea, dar hai sa nu exageram... Sau ar trebui si eu sa ma laud ca am carburator dublucorp, mai multi cp/cuplu decat Dacia/oltcit, motor ohc cu lant dublu. tabla aproape dubla ca la Oltcit/Dacie, izolatie mai buna ca la ambele marci puse laolata, rigiditate cat un oltcit cu 3 roll-cage-uri, cutie de viteza indestructibila, ce are finete cat cele doua cutii de oltcit/dacia puse laolalta ? Cum zicea classicfan, copilarii... Imi cer scuze, daca am jignit pe cineva, dar sincer deja nu mai suport cand vad astfel de copilarii, nu a fost voit, si inca o data va rog ca moderati, si aratati RESPECT fata de munca celuilalt... In loc sa fim o comunitate unita, fara loc de astfel de discutii, ne macinam intre noi pe degeaba...
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|