CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Elena01
Femeie
19 ani
Braila
cauta Barbat
19 - 31 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Cyclops's Opel Manta Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Cyclops
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1
Intre 1970 si 1988, opel a produs masini sub denumirea de Manta. S-au facut 2 principale modele: Manta A (1970-1975)
, model care a fost succesorul celebrului opel GT
. Manta B (1975-1988) a fost mai longeviv ca model decat predecesorul sau, si mai "iubit". Modelul cu 2 usi, 3 volume desi construt pe sasiul folosit si la Ascona B a fost influentat ca design de Chevrolet Montza (1975)

Motoare s-au pus de toate tipurile... de 1,2L, de 1,6L, 1,8L, 1,9L, 2,0L, 2,4L din fabrica, dar s-au omologat si motoare de 2,2L, de 3,0L si chiar de 4,0L. Modelul s-a produs in peste 500.000 exemplare, printre care au fost si cateva editii limitate cum ar fi manta cabrio produsa in ~ 180 exemplare si Manta 400, cel mai vanat model de manta, produs in ~ 200 exemplare de serie doar ca modelul de raliu sa poata fi omologat

Acum iata si manta mea


Ca descriere:

Marca: OPEL
Model: MANTA B
An: 1979
Motor: 20E
Capacitate cilindrica: 1979 cc (2.0 L)
Greutate: 1065 kg
Greutate maxima permisa: 1445 kg
Nr. Cilindrii: 4
Nr supape: 8
Cursa piston: 69,8 mm
Diametru piston 95 mm
Carburant: benzina
Sistem admisie benzina: injectie Bosch LE Jetronic
Cuplu: 162 Nm / 2800-3400 rpm
Putere: 110 CP / 5400 rpm
Raport de comprimare: 9,4:1
Transmisie: Cutie de viteze manuala Getrag Sport cu 5 viteze toate sincronizate
Coeficient aerodinamic: 0,36

Ar mai fi multe de spus despre suspensie, frane,etc.. dar imi e asa lene... mentionez doar ca franele sunt servo cu dublu circuit.. discuri fatza si tamburi spate, suspensia este independenta pe fatza doar si este pe baza de arcuri si telescoape, frana de mana este mecanica pe rotile din spate. tractiunea este spate, etc

Ca optionale am: Kit tuning Irmscher original, Jante aliaj 14" originale opel, si trapa.
Masina mai e echipata cu scaune recaro si volan sport tot irmscher.

De cand am achizitionat-o nu am apucat sa fac mare lucru la ea... doar am schimbat traseul de evacuare cu unul nou marca BOSAL


Si in sperantza ca nu v-am plictisit cu atatea detalii va urez o zi buna


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Bine ai venit! Frumoase masini!
Avem un coleg aici in Cluj care are o Manta A , model 1971.
L-am invitat si pe el pe forum, dar pana acuma ori nu a avut timp, ori nu doreste sa-si faca reclama la masina sa, de si este o masinuta tare faina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
frumoasa descrierea si frumos opelul tau sa ai noroc de el sa te duca cat mai mult si sa ai si tu la randul tau grija de el....cat despre model de opel eu "iubesc" mai mult manta A are aspectul acela de masina serioasa....mai ales daca monetci un motor mai adevarat pe el...este aici in cluj un mecanic care are un manta B cu care mai participa la curse si ii un pic modificat si acela la randul lui dar nu prea ia stricat aspectul doar ca ia facut un "hood scoop" cam ciudat si nepotrivit pt el....toate cele bune..

Modificat de glad parau (acum 15 ani)


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la