CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil surender_lady
Femeie
25 ani
Arad
cauta Barbat
26 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Ghicitoarea zilei / Ghicitoarea Nr4 - Fujicabin Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Se pare ca pana acum erau niste ghicitori simple.
Sa vedem asta:
Cum se numeste?
In ce tara si in ce perioada s-a fabricat?

nr4 fujicabin pare pana acum erau niste ghicitori simple.sa vedem asta: cum numeste?in tara perioada

36.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Komplicat, parca-i o masina cu buric
In '91 era una in spatele caminului 2 din Observator. Eram student calic, ma-nvarteam pe langa ea zile intregi, proprietarul cerea pe ea mai mult ca pe o masina functionala si era ruginita integral, cu un plexiglass mov in loc de parbriz si fara multe piese. N-am aflat niciodata ce marca e (atunci nu se putea gugali)

Modificat de Elijah (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
A fost facuta de o firma care mai produce masini si in zilele noastre, dar sub alta denumire si nu se afla in Europa...

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Nu pot sa zic exact ce masina e, dar, intrand in transa mi sau revelat urmatoarele lucruri :
- au fost facute foarte putine sub 100buc, vreo 85 probabil
- motorul sigur era in doi timpi si avea sub 150cmc, probabil 121cmc si 5cp
- la cum se vede in poza avea cam 130kg (fara benzina )
- dupa design cred ca sa fabricat chiar la mijlocul anilor 50 (pot fi sigur ca in 1955)
- seamana, dar numai cu multa indulgenta cu un aparat de fotografiat

Modificat de Elijah (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si cand ai cazut in transa te-ai intalnit cu samuraii lu Bruce Lee?
In ce tara a fost fabricata?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
zoli17
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 51
Pai asa o ciudatenie nu puteau face decit francezii...citroen???

pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Misu sunt atat de discret incat doar sugerez. Revelatiile nu-s foarte clare. Dar indiciile 's bune. Chiar foarte exacte   Seamana cu un aparat foto japonez ce-l am in colectie   
Fiind asa mica nu prea se putea face decat pe o insula unde ciresii-s in floare si diminetile linistite

Modificat de Elijah (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu-i Citroen, e un fel de scooter acoperit!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Elijah a scris:

Misu sunt atat de discret incat doar sugerez. Revelatiile nu-s foarte clare. Dar indiciile nu-s bune. Chiar foarte exacte   Seamana cu un aparat foto japonez ce-l am in colectie 


Asta nu are blitz incorporat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Pai io zic ca ar trebui sa cerceteze si sa-si dea cu parerea mai multi.Daca spun numele exact ce l-am vazut in transa scurtam jocu' si n-are farmec

pus acum 15 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Uite io cred ca din spate arata cam asa:

nr4 fujicabin uite cred din spate arata cam asa:

46KB


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tot nu ati descifrat?
Cum se numeste firma producatoare?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bingoo! Ilie a trisat

1955 Fuji Cabin

With Japan in a devastated turmoil, many companies scrambled for survival. Hitachi Aviation, associated with Hino and Isuzu were forbidden to build airplanes and attempted to survive by producing non-war related products. Hitachi became Tokyo Gas-Electric Manufacturing Company and merged with Fuji Automobile and by 1952 was producing motorcycles and small two-stroke engines, called Gasuden.

The Fuji Cabin was introduced at the Tokyo Motor Show in 1955, intended as a fully enclosed motor scooter. Its sleek aerodynamic monocoque body was constructed of polyester, a bold use of this material at the time. Very well engineered by Ryuichi Tomiya, a director of Suminoe Manufacturing which also produced the Flying Feather microcar and bodies for Nissan, the Fuji Cabin featured rubber suspension, staggered seating, a cooling duct down the centre of the car, and beetle-wing motor lids. The tiny, but well engineered Gasuden motor featured a reverse gear.

Competition was stiff in the Japanese motorcycle market at this time and the price was somewhat steep. This, combined with poor marketing and inexpert handling of the FRP material, contributed to poor sales. This particular car turned up in a derelict condition in Pennsylvania, whereupon it changed hands several times before its acquisition and restoration for this collection. Another example (with two doors and detail differences) of this extremely rare exotic can be seen in Tokyo.

Manufacturer: Fuji Toshuda Motors, Tokyo Japan


Model: Cabin Motor: Gasuden 2-stroke Body: Fiberglass
Years Built: 1955 - 1958 No. Cylinders: 1 Chassis: None
No. Produced: 85 Displacement: 121.7 cc Suspension Front: Rubber
No. Surviving: 3 Horsepower: 5.5 Suspension Rear: Coil
Length: 115" Gearbox: 3 + rev Steering: Rack & Pinion
Width: 50" Starter: Kick Brakes: Cable
Weight: 550 lb Electrics: 6 v 3 Wheels: 4.00 x 8"
Interior: 2 seats  Ignition: Magneto Top Speed: 45 kph


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la