| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: oana89 pe Simpatie
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 25 - 46 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| În sfârşit a venit vremea unui proiect care s-a obişnuit cu amânarea. Scopul este un M cât mai aproape de starea originală.
 Platforma folosită sunt două M-uri şi multe alte piese care sunt şi care mai trebuie încă găsite.
 Aşadar, primul M care va dona şasiul şi alte componente mai mici.
 
 
 57.1KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Cel de-al doilea, va dona caroseria, la care este destul de lucru, dar are potenţial. 
 
 67.7KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Şi aşa am început lucrul, dat jos caroseria şi motorul M-ului gri ca să putem lucra la şasiu. 
 
 53.2KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| A urmat înlăturarea motorului, un motor bun de fiat. Şi a rezultat ceea ce se vede.
 
 
 46.6KB
 
 Modificat de Petrişor (acum 14 ani)
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Dacă aţi avut impresia că treaba merge uşor, vă înşelaţi amarnic. Am descoperit că trebuie să pun la loc ceea ce alţii au modificat şi să dau jos ceea ce alţii au improvizat.
 De ex bări spate, sudate direct pe şasiu.
 
 
 43.2KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| După mult chin şi atenţie am reuşit. 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| După chin şi trudă... Sper să meargă mai uşor măcar cu încărcatul pozelor.
 
 Modificat de Petrişor (acum 14 ani)
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Să vedem... 
 
 52.7KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Suportul pragului dreapta a fost mutat nu ştiu din ce cauză, trebuie relocat. 
 
 48.8KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Nu ne dăm bătuţi, curăţăm tot ce se poate şi facem treaba cât mai bine putem. Relocarea suportului în momentul în care va intra în atelier.
 
 
 46.7KB
 
 Modificat de Petrişor (acum 14 ani)
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							utos
							Membru Senior
							  Din: Maramures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 689
						 |  | 
				
					| Si-apoi cu caroseria alba si cu sasiul ce iti ramane ce faci? Poti sa faci 2 M-uri super (din cate am vazut eu)  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gabi_gadea.
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 530
						 |  | 
				
					| m-ul cat mai apropiat de original va fi, ca si aspect, varianta militara sau civila? te intreb pentru ca am o prelata de m civil,neagra,aia comunista si din musamaua cea clasica pe care o stim cu totii din epoca,(zisa si *de aur*).se poate cosmetiza si folosi fara probleme. in caz ca vei opta pentru varianta civila......ai un pont. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gabi_gadea.
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 530
						 |  | 
				
					| de ea(PRELATA) este vorba: 
 
 48.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| eu l-as face negru,cu ornamente nichelate..stergatoare,bari,oglinzi,faruri,absolut tot ce se poate nichelat..va dati seama cum ar arata?..  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| 
 | utos a scris: 
 Si-apoi cu caroseria alba si cu sasiul ce iti ramane ce faci? Poti sa faci 2 M-uri super (din cate am vazut eu)
  | 
 Deocamdată mă limitez doar la unul, este adevărat că am planuri şi pt caroseria gri, vreau să-i păstrez şi hard-topul, doar că o să-l fac detaşabil.
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| 
 | gabi_gadea. a scris: 
 m-ul cat mai apropiat de original va fi, ca si aspect, varianta militara sau civila? te intreb pentru ca am o prelata de m civil,neagra,aia comunista si din musamaua cea clasica pe care o stim cu totii din epoca,(zisa si *de aur*).se poate cosmetiza si folosi fara probleme. in caz ca vei opta pentru varianta civila......ai un pont.
 | 
 Gabi, mersi tare mult de pont, mă îndrept însă spre varianta militară. Am şi o prelată adevărată, singura problemă este că are o crăpătură de un metru în partea de sus.
 Nu este prelata care se vede pe M-ul albastru, este o altă prelată pe care am cumpărat-o de demult.
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Prieteni buni, caut bumperele spate, cele din tablă şi tăviţele pt canistre care vin deasupra bumperelor. Dacă mă poate ajuta cineva, daţi-mi de ştire. Mulţumesc anticipat.
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Relocat suportul pt prag dreapta. 
 
 32.3KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Montat suporţi telescoape spate. 
 
 38.3KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Refăcut capetele de şasiu, faţă. Aşa arăta înainte.
 
 
 39.5KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Decupat şi înlocuit. 
 
 40.3KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| În final 
 
 51KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Normal, pe cineva l-a deranjat suportul pt levierul pornire, aşa că l-a tăiat. 
 
 40.1KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Pus la loc. 
 
 29.8KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Cărăţat şi degresat, pregătit pt grund şi în final. 
 
 29.4KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| După grund a venit rândul stratului de vopsea. 
 
 31.5KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Urmează arcurile şi axele, numai să mai găsim timp şi pentru ele. 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Deşi a durat ceva timp de la ultima postare, proiectul nu a fost abandonat. Am găsit un motor M 207 B pentru maşină. Urmează aşadar capitala lui. Cuzineţi, Segmenţi şi toate cel de trebuinţă.
 Vă rog, dacă ştiţi de unde procura piese să-mi daţi de ştire.
 Aşadar motorul.
 
 
 34.9KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| L-am desfăcut bucăţi. Îmi trebuie cuzineţi r3 am impresia, deoarece are r2 şi cu toate acestea are joc.
 
 
 49.7KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Chiuloasa bună, dar trebuie să o duc la o verificare cel puţin pt supape. 
 
 55.1KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| L-am spălat bine, l-am dat şi cu motorină şi am scos o groază de ulei gelatinat din el. Am nevoie momentan să rezolv cuzineţii, segmenţi să-i pun noi şi supapele să le fac.
 Dacă ştie cineva un electromotor şi un alternator original vă rog să-mi daţi de ştire.
 
 
 49.3KB
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| Ce să vezi, când l-am desfăcut era "exact la semne". Ceva deştept a lucrat la el.
 
 
 32.9KB
 
 Modificat de Petrişor (acum 14 ani)
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| 
 | sorin100 a scris: 
 faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti
 | 
 
 
 Pe cuzineţi scrie R2, întrebarea mea este nu cumva acum îmi va trebui R3 dacă simt puţin joc atunci când învârt vibrochenul ?
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Petrişor a scris: 
 
 
 | sorin100 a scris: 
 faza cu cuzineti trebuie cititi aia vechi ce scriu pe ei,dak srie R2 iti trebuie R2 adik marimea 2,dak scrie R3...la fel.uitate pe aia vechi! si segmenti merg aia de L27D,dak nu ai pot sa iti fac eu rost din pitesti
 | 
 
 
 Pe cuzineţi scrie R2, întrebarea mea este nu cumva acum îmi va trebui R3 dacă simt puţin joc atunci când învârt vibrochenul ?
 | 
 Astfel de faze nu se fac ochiometric!
 Trebie masurate cu micrometru, atat fusurile arborelui, cat si iteriorul cuzinetilor!
 Fusurile trebuiesc prelucrati dupa cota cuzinetilor.
 Daca jocul e mic, poti incerca sa pui si o foita de aluminiu sub cuzinet... dar asta este carpeala... dar care functioneaza.
    
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba! 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Petrişor
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 673
						 |  | 
				
					| 
 | sorin100 a scris: 
 treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!
 | 
 
 Sigur că le-am pus în ordine, altfel vorba ta, urmează labirintul.
 Vibrochenul nu are zgârieturi defel, cred că se va rezolva doar sin schimbarea cuzineţilor. Oricum le voi duce la un atelier specializat.
 
 _______________________________________
 2x Aro M461, an 1962, ?
 Skoda octavia, an 1962
 Dacia 1300, an 1982
 Bmw 524td, an 1985
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							as
							Membru Senior
							  Din: Sannicolau Mare, Timis 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 445
						 |  | 
				
					| 
 | sorin100 a scris: 
 treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!
 | 
 
 Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | as a scris: 
 
 
 | sorin100 a scris: 
 treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!
 | 
 
 Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!
 | 
 Daca cititi voi bine, am zis din start ca faza cu foita este carpeala mioritica practicata de mesterii mioritici, deci am zis-o doar ca informatie. Era o practica des intalnita in anii '80, cand nu se gaseau cuzineti.
 Iar cu masuratul cu mirometrul si cu rectificatul la urmatoarea cota de reparatie, nu este nici o prostie
  Iar numerotatea fusurilor de la capace si a bielelor la demontare, iarasi nu este prostie, ca este important ca fiecare pesa sa fie montata la locul de unde a fost demontata.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							as
							Membru Senior
							  Din: Sannicolau Mare, Timis 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 445
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 :| as a scris: 
 
 
 | sorin100 a scris: 
 treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier'' si termina arborelele,uitate la arbore daca are zgarieturi,dak are trebuie dus la rectificat! adik sa nu mai aiba zgarieturi,iti ia un pic din eu la un fel de strung,asa am facut eu la tractor,dak nu are zgarieturi pune tot cuzineti R2 si nu ai probleme,acum ramane intrebarea ai pus in ordine pistoanele si arborele si capetele alea de jos,dak nu le.ai pus ai facut o mare prostie,pt k nu mai sii cum vin,si trebuie duse la cine sa ti le masoare sa iti spuna cum vin,spor la treaba!
 | 
 
 Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!!
 | 
 Daca cititi voi bine, am zis din start ca faza cu foita este carpeala mioritica practicata de mesterii mioritici, deci am zis-o doar ca informatie. Era o practica des intalnita in anii '80, cand nu se gaseau cuzineti.
 Iar cu masuratul cu mirometrul si cu rectificatul la urmatoarea cota de reparatie, nu este nici o prostie
  Iar numerotatea fusurilor de la capace si a bielelor la demontare, iarasi nu este prostie, ca este important ca fiecare pesa sa fie montata la locul de unde a fost demontata.
 | 
 
 Am uitat sa pun ghilimelele la postarea:
 "Misi, cand ai timp aprofundeaza invataturile din citat ca sa nu mai postezi prostii !!!! "
 Nu era un repros adresat tie Misi, ci o invitatie se explici cum se punea foita de Al sau foi de indigo intre cuzineti palieri si bloc motor, respectiv capace lagare palier. La fel se punea si la lagarele manetoane.
   Spun asta pentru ca am inteles din postarea lui sorin 100 ca nu se stie unde si cum se punea foita de Al. <<...treaba cu foita de tabla de aluminiu este o prostie pt k freaca ''fier pe fier''..>>
 Poate ar fi interesant de deschis un topic cu reparatiile din anii '70-'80 ( lustruit fusurile cu cureaua; garnituri de chiulasa vechi montate din nou dupa ce au fost unse cu marmelada; pistoane stranse in menghina sa nu mai bata; etc)
 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							fari
							Membru Senior
							  Din: Odorhei 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 576
						 |  | 
				
					| Daca expertul sorin nu poate sa te ajute am eu cuzineti biela si palier ce cota vrei,segmenti numai cota 1, am 2 buc piston R1.Daca ai segmenti STD putem face schimb. 
 _______________________________________
 SR 132 M Carpati 1967
 M 461 C Zimbru   1969
 Aro 240               1973
 UAZ 469              1973
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 14 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							George
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 569
						 |  | 
				
					| Ce se mai aude cu proiectul? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  |