CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
karina22 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / invertor 12V-220V Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
Cine are un invertor de la 12V la 220V???? E bun de ceva? Vrau sa cumpar unu si nu sunt foarte convins ca o sa si functioneze. Vreau sa il folosesc ca sa alimentez un compresor. Am gasit la Carrefour unul de 400W la 167ron. Singurul cara arata cat de cat ok. Ajuns acasa ma uit pe compresor si zice 1,5kW. deci teoretic nu duce invertorul. zic bine?
Problema numarul 2: am doua compresoare din alea mici la 12V (noi) si nici unul nu are putere sa imi umfle roata de la 0 pana la 2 atm.
Ideea e ca saptamana asta am dat la pompa de m-am saturat. Am umflat cel putin 8 cauciucuri care erau pe janta. Si maine mai am 4. Ma gandesc ca in 2010 tre sa fie ceva tehnologie mai desteapta decat forta musculara
Recapitulez: din experienta voastra ce compresor auto la 12V functioneaza foarte bine? si ce invertor de la 12v la 220v e ok?
merci!

PS: mai pot duce cu mine un generator dar e un pic mai complicat ca tre sa ma imprumut.


pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Invertorul ridica tensiunea de la 12V curent continu la 230V curent alternativ. Puterea lui este limitata de capacitatea bateriei utilizate. Nu poti scoate putere mai mare, puterea de pe carcasa lui este cea nominala, in realitate iese din el cu ceva mai putin decat intra din baterie.
Pentru umflat cauciucuri sigur gasesti un compresor de 12V suficient de performant, trebuie doar cautat. Nu are rost folosirea unui invertor


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Nu ai ce invertor sa pui la compresorul ala de 1,5kw,musai trebuie generator.eu am avut un compresor la 12 v luat de pe o cobra cu suspensie pneumatica,era monroe galben,am umflat si roti de camion cu el ,era de marimea astora din magazin dar mult mai greu.

Modificat de nel34 (acum 13 ani)


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
lucian c
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
ca si compresor auto la 12 v eu am unul, de 4 ani il folosesc si abia acum da semne de oboseala.
adevarul e ca am dat ceva banuti cand l-m luat dar a facut  toti banii, nu era din cele ieftine. iti dai seama si dupa constructia lui are carcasa solida din tabla si nu din plastic.
ca invertor trebuie sa gasesti invertor mai mare decat puterea ceruta de consumator, pentru ca in general consumatoarele (motor de ex) la pornire absorb un curent mult mai mare decat curentul nominal in functionare, deci invertorul trebuie supradimensionat pentru ca altfel pot aparea 2 situatii fie nu porneste fie se afuma invertorul. nici una nu e de dorit.
pentru cauciucurile de care ziceai daca ai doua compresoare si nu duc, sau legi furtunele de iesire intrunul singur printr-un T sau iei un compresor de putere pe care sa te poti baza. verifica totusi supapele compresoarelor sa nu scape, lamela daca inchide, pentru ca la un cauciuc normal cat de mic e compresorul trebuie sa+l umle la 2atm chiar daca ai rabdare 15 min. sau vezi sa nu scape furtunul ori racordul la ventil. daca compresorul sufla ceva pe furtun atunci trebuie sa bage in roata.
atentie la compresoarele mici dupa ce folosesti 15 min trebuie sa lasi sa raceasca compresorul altfel se duce....


_______________________________________
masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

toni-peste a scris:


Ideea e ca saptamana asta am dat la pompa de m-am saturat. Am umflat cel putin 8 cauciucuri care erau pe janta. Si maine mai am 4. Ma gandesc ca in 2010 tre sa fie ceva tehnologie mai desteapta decat forta musculara
.

Tehnologie desteapta = pompa de mana ruseasca din ala stahanovista de Lada sau Volga cu care umflii roata din trei miscari! 
Parca nea Wob avea o mega-pompa din ala de vanzare.
Pompa electrica = bullshit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

Misu de Cluj a scris:


toni-peste a scris:


Ideea e ca saptamana asta am dat la pompa de m-am saturat. Am umflat cel putin 8 cauciucuri care erau pe janta. Si maine mai am 4. Ma gandesc ca in 2010 tre sa fie ceva tehnologie mai desteapta decat forta musculara
.

Tehnologie desteapta = pompa de mana ruseasca din ala stahanovista de Lada sau Volga cu care umflii roata din trei miscari! 
Parca nea Wob avea o mega-pompa din ala de vanzare.
Pompa electrica = bullshit!


Da-mi voie sa te contrzic: cea mai buna e aia dubla de picior, ruseasca


pus acum 13 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
Asa ma gandeam si eu... in concluzie dimineata o sa imi mananc toate cerealele dupa care ma apuc de pompat. incerc sa combin un coleg sa dam la doua maini sau la 2 pompee )

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la