CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandra21 din Calarasi
Femeie
21 ani
Calarasi
cauta Barbat
23 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / niste skode,o dacie. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Lasa ca nu e nimic grav. O repari tu in cateva zile.    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
De grav,nu ar fi foarte grav,multumesc de incurajare.
Beleaua este ca cine stie ce mai gasesc pe acolo,caci prin anii 1992-2000 se facea tinichigerie cu sfantul leucoplast si smoala pusa peste,sa nu se vada gaura .
Asa ceva am gasit in stanga la contraaripa.
Pardon era sa uit,in afara de smoala cu leucoplast,cu muuuult autogen,indreptat,taiat,caci de flex si ciocan nu se auzise pe atunci. .
Nu imi imaginam sa gasesc asa ceva.
O sa mai pun poze 

Modificat de sk100it (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Situatia e cam nasoala,a cam inceput sa cada tablele de pe ea

pus acum 6 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Florinte, pentru 2-3 gauri te plāngi cam mult!
Alea se pot remedia fara probleme.


pus acum 6 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
Nu stiu de unde atata pesimism....rezolva cainele situatia !
 

niste skode,o dacie. stiu unde atata cainele situatia  

67.6KB


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Nu e atāt de grava situația!
Ia-o īncet și acum daca tot te-ai apucat fa-o de la cap la cap așa cum trebuie!
Mă bucur mult că nu ai abandonat-o ! Bafta in continuare!

P.S am incercat sa pun albumul cu poze dar văd că īmi transforma codurile in cu totul alte poze!

Modificat de Alex_VW (acum 6 ani)


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Nicu_Nix a scris:

Nu stiu de unde atata pesimism....rezolva cainele situatia !
 

Normal ca le rezolva Purci     .
Eram eu cam obosit.Gauri sunt multe pe acolo,caci un destept acum multi ani cand nu aveam eu masina a bagat leucoplast si smoala cu mult autogen,iar toate tablele puse asa au putrezit,datorita decalirii tablei.
Deh,meseriasii lu' peste.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Il sustin si eu pe Nicu...Cainele a mancat masina si a facut gaurile alea nu rugina!!  
Hai ca nu e asa de speriat. Cureti bine pana la tabla, ce e bun lasi, restul tai si refaci! Pentru o masina cu anii ei si folosita zilnic arata foarte, foarte bine.
Spor in continuare!

Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

ionut_doc a scris:

Il sustin si eu pe Nicu...Cainele a mancat masina si a facut gaurile alea nu rugina!!  
Hai ca nu e asa de speriat. Cureti bine pana la tabla, ce e bun lasi, restul tai si refaci! Pentru o masina cu anii ei si folosita zilnic arata foarte, foarte bine.
Spor in continuare!

    Multumesc de incurajare.
Eu zic ca o sa iasa la liman pana la urma.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Lasa miorcaiala si apuca-te de facut petice

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

Lasa miorcaiala si apuca-te de facut petice


Da sefu.Intrebare:spiralul de 6 este bun pentru gauri pentru a le umple cu sudura?
Aici e baiul mare,ca sincer nu stiu cum este ordinea de sudare,caci sunt trei table 

niste skode,o dacie. misu cluj scris:lasa miorcaiala apuca-te facut petice este bun pentru gauri

47.6KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Iar aici,a curs lichid de frana si a macerat tablele din zona.
Un sfat ar fi binevenit

niste skode,o dacie. iar aici,a curs lichid frana macerat tablele din zona.un sfat binevenit

73.1KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Cu aceasta ocazie am mai gasit niste minuni pe aici.

niste skode,o dacie. aceasta ocazie mai gasit niste minuni aici.

36.1KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Primul meu sfat: curata bine, bine pana vezi tabla! Numai asa iti poti da seama in ce ordine au fost suprapuse tablele din fabrica. Antifonul ala il indepartezi foarte usor cu lampa de benzina. Incalzesti usor si apoi iei cu spaclul pana la tabla si altfel vei vedea lucrurile. Eu unu nu pot lucra daca nu fad tabla curata si daca nu inteleg/vad cum au fost sudate din fabrica.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ionut_doc a scris:

Primul meu sfat: curata bine, bine pana vezi tabla! Numai asa iti poti da seama in ce ordine au fost suprapuse tablele din fabrica. Antifonul ala il indepartezi foarte usor cu lampa de benzina. Incalzesti usor si apoi iei cu spaclul pana la tabla si altfel vei vedea lucrurile. Eu unu nu pot lucra daca nu fad tabla curata si daca nu inteleg/vad cum au fost sudate din fabrica.

Corect! Si eu asa fac, dar cu suflanta cu aer cald, ala nu face fic si fum, calampa de benzina sau lampa cu gaz.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


Misu de Cluj a scris:

Lasa miorcaiala si apuca-te de facut petice


Da sefu.Intrebare:spiralul de 6 este bun pentru gauri pentru a le umple cu sudura?
Aici e baiul mare,ca sincer nu stiu cum este ordinea de sudare,caci sunt trei table 

Fa gauri de 5, alea de 6 is prea mari.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Iar aici,a curs lichid de frana si a macerat tablele din zona.
Un sfat ar fi binevenit


Curata bine tot de antifon si de vopsea, apoi ia flexul si taie jos tot fe este ruginit.
Sa dispara toata rugina!
Nu pune petice peste rugina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Multumesc de sfaturi.
O sa pun poze cu ce am mai facut pe acolo    


pus acum 6 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:


Misu de Cluj a scris:

Lasa miorcaiala si apuca-te de facut petice


Da sefu.Intrebare:spiralul de 6 este bun pentru gauri pentru a le umple cu sudura?
Aici e baiul mare,ca sincer nu stiu cum este ordinea de sudare,caci sunt trei table 

Fa gauri de 5, alea de 6 is prea mari.

Poti folosi burghiu de 6 linistit, eu folosesc si de 8 la unele lucrări.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:



Da sefu.Intrebare:spiralul de 6 este bun pentru gauri pentru a le umple cu sudura?
Aici e baiul mare,ca sincer nu stiu cum este ordinea de sudare,caci sunt trei table 

Fa gauri de 5, alea de 6 is prea mari.

Poti folosi burghiu de 6 linistit, eu folosesc si de 8 la unele lucrări.

Cel mai bine ala de 5, si in "Haynes welding manual" tot burghiu de 5 recomanda.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am bagat flexul in ea la greu       .
Saraca,tremura de frica.

niste skode,o dacie. bagat flexul greu       frica.

28.6KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Norocul este ca am o bucata din ala de pasaj ,deci nu trebuie manufacturat peticul,caci e destul de complicat pentru mine.
Celelalte,sunt destul de simple,nu cer mare inginerie,de exemplu,aici,ca a trebuit sa dau jos pedalierul ca nu aveam loc sa bag flexul

niste skode,o dacie. norocul este bucata din ala pasaj ,deci trebuie destul complicat pentru mine.

67.2KB


pus acum 6 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Fa gauri de 5, alea de 6 is prea mari.

Poti folosi burghiu de 6 linistit, eu folosesc si de 8 la unele lucrări.

Cel mai bine ala de 5, si in "Haynes welding manual" tot burghiu de 5 recomanda.

Vista bate filmul .Sint situatii si situatii.Prefer. un punct de sudura mai mare, care sa mi confere siguranta.După ce polizezi si slefuiesti cu smirghel, nu vine nimeni sa ti masoare diametrul punctului de sudură. Rezistenta in schimb contează. Parerea mea de umil cārpaci


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Poate ca esti umil carpaci, dar eu sunt un carpaci mare de tot, monstru sacru, legendar, cat mesterul Manole
Apoi, cate ateliere, atatea obiceiuri!
Important este rezultatul, sa iasa bine si vechiturile sa revina pe sosele.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

Poate ca esti umil carpaci, dar eu sunt un carpaci mare de tot, monstru sacru, legendar, cat mesterul Manole
Apoi, cate ateliere, atatea obiceiuri!
Important este rezultatul, sa iasa bine si vechiturile sa revina pe sosele.

Daaaaaaaaaaaaaaaa.
Corect raspuns    


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Lucrarea merge incet spre foarte incet si prost .
Tot ce bocan cu ciocanul,cel putin unde s-a bagat autogenul,cade tot jos si ies niste gauri oribile.
Daca stiam la ce ma bag,nu luam masina asta de la bun inceput.
Inclusiv stalpii din fata sunt varza,nu inteleg de ce a ruginit in halul asta.Skoda alba,nu are asa ceva,cel putin in acea skoda alba nu s-a bagat autogenul.

niste skode,o dacie. lucrarea merge incet spre foarte incet prost .tot bocan putin unde s-a bagat

54.7KB


pus acum 6 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581

sk100it a scris:

Lucrarea merge incet spre foarte incet si prost .
Tot ce bocan cu ciocanul,cel putin unde s-a bagat autogenul,cade tot jos si ies niste gauri oribile.
Daca stiam la ce ma bag,nu luam masina asta de la bun inceput.
Inclusiv stalpii din fata sunt varza,nu inteleg de ce a ruginit in halul asta.Skoda alba,nu are asa ceva,cel putin in acea skoda alba nu s-a bagat autogenul.


Pana acum pare sa fie destul de bine  ,nu are rost sa va descurajati,din pacate asa cred ca sunt multe masini vechi de la noi din pacate 


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

CatalinSV a scris:


sk100it a scris:

Lucrarea merge incet spre foarte incet si prost .
Tot ce bocan cu ciocanul,cel putin unde s-a bagat autogenul,cade tot jos si ies niste gauri oribile.
Daca stiam la ce ma bag,nu luam masina asta de la bun inceput.
Inclusiv stalpii din fata sunt varza,nu inteleg de ce a ruginit in halul asta.Skoda alba,nu are asa ceva,cel putin in acea skoda alba nu s-a bagat autogenul.


Pana acum pare sa fie destul de bine  ,nu are rost sa va descurajati,din pacate asa cred ca sunt multe masini vechi de la noi din pacate 

Multumesc de incurajare,dar mai am destul de chinuiala la ea.Mai am de reparat pasajele din fata,idem au fost autogenizate si de inlocuit pragul dreapta cu ce mai este pe acolo.Eu nu sunt tinichigiu auto,iar din acest motiv,ma chinui mult mai mult ca un meserias.Trebuie si in spate ,la motor sa fac niste intarituri,caci am vazut si acolo niste gauri .Pentru ca lucrez singur,cu servici,casa,familie,etc,asta e motivul incetinelii mele      


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am bocanit nitel in partea dreapta,unde era o gaurica mica si cum era de asteptat s-a facut una maaaaaare

niste skode,o dacie. bocanit nitel partea era gaurica mica cum era asteptat s-a facut una maaaaaare

38.7KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Nu imi vine sa cred ca aceasta masina a fost tinichigerita cu mult leucoplast si smoala.Oare ce oi mai gasi ca incepe sa ma lase curajul.Am crezut ca doar pragul dreapta este paradit,dar este mult mai mult distrus pe acolo

niste skode,o dacie. imi vine cred aceasta masina fost mult leucoplast mai gasi incepe lase

49.3KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Trebuie rasturnata pe lateral si sa te apuci de taiat toata rugina de peste tot.
Doar asa o poti repara.
Nu-l carpi, taie tot ce este ruginit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Sper ca mai am de ce sa ma prind pe acolo.Recunosc,nu sunt foarte priceput.
O sa te plagiez   cu mecanismul de rasturnare.    


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am inceput sa traforez.Daca mai fac din asta masina,ma pot numi regina Angliei.

niste skode,o dacie. inceput mai fac din asta masina,ma pot numi regina angliei.

45KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Precum se vede,contrapragul a plecat demult catre vremuri mai bune.
Ma mir totusi cum de nu a cazut de pe elevator la itp
In fata,sa zicem,pun o tabla ondulata,insa in spate,toata tabla care tinea pragul pe partea din spate,a cazut pe jos exact ca un malai galben,in mii de bucatele.

niste skode,o dacie. precum plecat demult catre vremuri mai bune.ma mir totusi cum cazut elevator

40.5KB


pus acum 6 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Cel mai bine centrezi pragul cu ușile pe mașină.

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

costin20 a scris:

Cel mai bine centrezi pragul cu ușile pe mașină.

Aia asa o sa fac.Dar pana la prag,nu stiu ce sa fac cu tabla separatoare cu gauri.Candva se gasea noua,insa nu gasesc si acel capac din capul pragului care s-a macerat.
Am o promisiune,insa acum sa vedem


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
La servici , am contract cu Elit
Am pus un print screen-sar putea sa fie aftermarket, dar macar este

niste skode,o dacie. servici contract elitam pus print screen-sar putea fie dar macar este

28.2KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Nu stiu cat se vede, ideea este ce tabla aia gaurita este doar 13 lei

niste skode,o dacie. stiu cat vede, ideea este tabla aia gaurita este doar lei

29.8KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

andrei_barut a scris:

Nu stiu cat se vede, ideea este ce tabla aia gaurita este doar 13 lei

Scuze,sa nu ma injuri ca nu am mai trecut,dar cum un necaz nu vine singur,nici Skoda alba nu este ok,in sensul ca nu prea am frane la ea si nu am curaj sa plec pe distante lungi.
Are pompa de 22,iar modelul asta nu il gasesc nicaieri.
Trebuie modificata cu tot cu servo,si nici servo de 19 nu gasesc.
E o adevarata bagatela.
Tinem legatura    


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Nu te injur, nu sunt genul, daca vrei   comand eu de la Elit  tablele alea gaurite de la praguri, are firma unde lucrez contract cu ei, eu zic ca 13 lei este aproape pomana, ne vedem cumva si ti le dau.
Sa ma tii la curent!


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Am inceput sa traforez.Daca mai fac din asta masina,ma pot numi regina Angliei.

Noroc chior ca te-o lovit cocalaru, altfel nu te apucai de "zidarie si tencuit"           


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Am inceput sa traforez.Daca mai fac din asta masina,ma pot numi regina Angliei.

Noroc chior ca te-o lovit cocalaru, altfel nu te apucai de "zidarie si tencuit"           

    Daaaa,corect.
Hai ca din asistent medical ma facui si tinichigiu
Am gasit partea din spate a pragului si l-am montat in puncte,multumesc Ionut doc si domnul Misu,am taiat din partea aia cu gaurile tot ce era putred si am sudat o fasie de tabla,caci acum am vazut raspunsul lui Andrei,sper ca daca nu regina Angliei nu oi,fi macar ducesa Scotiei

niste skode,o dacie. misu cluj scris:am inceput mai fac din asta masina,ma pot numi regina angliei.

50KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Mentionez ca dracia aia care initial a fost cu verde,tine si o parte din partea de ramforsare a tendonului din spate,o adevarata tampenie,ma mir ca nu a plecat roata pe miriste.
Iar partea din fata a pragului arata cam asa.
Asta am stiut sa fac,asta am facut,macar nu am motiv sa injur pe nimeni ,doar pe mine

niste skode,o dacie. mentionez dracia aia care initial fost verde,tine parte din partea ramforsare

46.4KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Eu cred ca -mi comand piesele alea gaurite si doua praguri, sunt aproape moka si nu strica sa le am in pod, cine stie daca se mai vor gasi .

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

andrei_barut a scris:

Eu cred ca -mi comand piesele alea gaurite si doua praguri, sunt aproape moka si nu strica sa le am in pod, cine stie daca se mai vor gasi .

Pai daca este,comanda si pentru mine doua table din alea gaurite si iti dau banii pe ele.
De praguri nu am nevoie ca am cate o pereche pentru fiecare masina.
Nu am stiut,ca altfel mai asteptam.
Sunt bucuros ca am gasit capacul din spatele pragului.
Ia vezi,poate gasesti cele doua contraaripi de la aripile spate,ca alea sunt foarte greu de manufacturat


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Adica mai exact  piesele cu numarul 1 si 2.
La mine tabla cu nr 13,cand am dat pragul jos,o data cu bucata de tabla gaurita si macerata,a cazut si acea tabla "norocoasa",s-a dezintegrat intr-o mare pulbere galbena.

niste skode,o dacie. adica mai piesele numarul 2.la mine tabla 13,cand dat pragul jos,o data bucata

50KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Astea , din pacate nu apar,la elemente de caroserie  au doar praguri, tablele alea gaurite si pasaje aripi spate dar  trimite-mi codurile poate reusesc sa le gasesc dupa cod.

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

andrei_barut a scris:

Astea , din pacate nu apar,la elemente de caroserie  au doar praguri, tablele alea gaurite si pasaje aripi spate dar  trimite-mi codurile poate reusesc sa le gasesc dupa cod.

EXACT,pasajele aripi spate.
Astea sunt.Chiar daca nu sunt cele din spatele lor,se poate manufactura usor daca ai aceste pasaje,adica buza aripii spate    


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Nu este acelasi lucru, este pasajul contur de la aripa spate

niste skode,o dacie. este acelasi lucru, este pasajul contur aripa spate

29.2KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
alte poze

niste skode,o dacie. alte poze

37.1KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
inca una

niste skode,o dacie. inca una

34.6KB


pus acum 6 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
sa-mi dai codurile, poate cine stie.

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Cam in stadiul asta se afla scarba .Usile sunt puse la misto,dar le-am probat si au luft de cca 1,5 mm fata de prag,nu freaca.

niste skode,o dacie. cam stadiul asta afla scarba .usile sunt puse misto,dar le-am probat luft cca

27KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
O adevarata f....e de mama a fost contrapragul,caci nu mai aveam de ce sa ma prind si a trebuit sa il manufacturez,ori la capitolul asta sunt cam nepriceput,recunosc.
Dar merge tare incet,din pacate

niste skode,o dacie. adevarata f....e mama fost mai aveam prind trebuit capitolul asta sunt cam

30.4KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Aici in spate,o sa o repar dupa ce prind un pic pragul de aripa,caci cam joaca,iar la manutele mele stangi....cam fuge.
Iar Avrameasca este langa mine nelipsita.
Of,de ar fi fost si o femeie tot asa de apropiata.............     .
Adica o catea cu doua picioare,hihihihihi.

niste skode,o dacie. aici spate,o repar dupa prind pic pragul aripa,caci cam joaca,iar manutele mele

26.8KB


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241

sk100it a scris:

Cam in stadiul asta se afla scarba .Usile sunt puse la misto,dar le-am probat si au luft de cca 1,5 mm fata de prag,nu freaca.


Parerea mea...lasa un luft mai mare intre prag si usi. De acord ca arata bine, dar nu e tocmai sanatos. Inclusiv in mers, cand caroseria de mai torsioneaza, poti avea sursprize.
In rest...curaj si spor! Nu e dracul atat de negru precum pare. Nu iti place ce iese, tai din nou si o iei de la cap. Pana la urma iese    


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

ionut_doc a scris:


sk100it a scris:

Cam in stadiul asta se afla scarba .Usile sunt puse la misto,dar le-am probat si au luft de cca 1,5 mm fata de prag,nu freaca.


Parerea mea...lasa un luft mai mare intre prag si usi. De acord ca arata bine, dar nu e tocmai sanatos. Inclusiv in mers, cand caroseria de mai torsioneaza, poti avea sursprize.
In rest...curaj si spor! Nu e dracul atat de negru precum pare. Nu iti place ce iese, tai din nou si o iei de la cap. Pana la urma iese    

Multumesc de sfat.Are suficient loc sa ridic usile.Acum sunt prinse doar in cate un surub,sa nu intre catelele in ea
Eu zic ca pentru prima oara cand ma apuc de asa ceva,primele greseli sunt scuzabile      


pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311

pentru admiratorii de Skoda


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Alex1300BV a scris:

https://www.youtube.com/watch?v=v0sYrLJ4MIg

pentru admiratorii de Skoda

Daaaaaaaa.
Multumesc    


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Ceva noutati cu Skodita ta?

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Momentan sunt  in vacanta in Republica Socialista Elvetia, o  sa plec marti,voi ajunge probabil joi acasa ,caci nu ma grabesc si bineinteles o sa continui opera.
Sa fiu sincer simteam nevoia unei vacante.Dar la ce aglomeratie este pe autostrazile din Austria si Ungaria,data viitoare o sa iau avionul.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Veste buna, ca plagiatoru' e plecat in vacanta. Asa ca pot pune linistit poze cu Oltcitul

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

Veste buna, ca plagiatoru' e plecat in vacanta. Asa ca pot pune linistit poze cu Oltcitul

Ete na,ca am venit din vacanta.
Plagitorul e pe receptie


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


Misu de Cluj a scris:

Veste buna, ca plagiatoru' e plecat in vacanta. Asa ca pot pune linistit poze cu Oltcitul

Ete na,ca am venit din vacanta.
Plagitorul e pe receptie

Receptionat! De azi, pun iarasi poze neclare


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
   

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
    Le clarificam.
In photo shop


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Ia sa vedem,cine vede cum se uita masina asta asa gales?
Ce ar fi in neregula cu ea?
A baut ceva,e drogata,oare?

niste skode,o dacie. vedem,cine vede cum uita masina asta asa gales?ce neregula ea?a baut ceva,e

41.3KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Asa,mai in detaliu,o avea urdori la ochi,sau?

niste skode,o dacie. asa,mai detaliu,o avea urdori ochi,sau?

38.1KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Si uite asa era sa cad itp-ul  din cauza farurilor
De ce oare?

niste skode,o dacie. uite asa era cad din cauza farurilor oare?

47KB


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
Hai cu continuarea lucrărilor...că vacanta a trecut, acum trece și vara !
Așteptam noi poze


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Galbejita merge pe doua viteze,foarte incet si deloc,din pacate.
Azi am vopsit usile.
Nu si catelul

niste skode,o dacie. galbejita merge doua incet deloc,din pacate.azi vopsit usile.nu catelul

33.9KB


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Usile au luciu,precum se vede coada dumneaei

niste skode,o dacie. usile vede coada dumneaei

38.4KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Galbejita merge pe doua viteze,foarte incet si deloc,din pacate.
Azi am vopsit usile.
Nu si catelul

ALA ce este? Bau-Bau?      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Galbejita merge pe doua viteze,foarte incet si deloc,din pacate.
Azi am vopsit usile.
Nu si catelul

ALA ce este? Bau-Bau?      

Aaaaaaaaaaaaaa,nu,ea este miss Ciomu,am pus-o in fata usilor,sa vad daca se vad striatiile cozii      


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am vrut sa demontez antena si sa o pregatesc de vopsit.
Cand am scos antena am scos si tabla aferenta de 8/8cm.
Trebuie iar sudura


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Scarba asta de masina are o tabla catastrofala.
Rugineste tacut,insidios,exact ca un cancer,iar atunci cand cade tabla se casca un ditamai haul

niste skode,o dacie. scarba asta masina are tabla cancer,iar atunci cand cade tabla casca ditamai

73.5KB


pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
In acelasi timp, la amplasamentul antenei a intrat apa, e "normal" sa rugineasca pe-acolo.

pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Alex1300BV a scris:

In acelasi timp, la amplasamentul antenei a intrat apa, e "normal" sa rugineasca pe-acolo.

Si sa rugineasca in asemenea hal?
Clar,masina a fost un lot cu tabla proasta,acum 40 de ani.
Cea alba nu are asemenea probleme si este mai noua cu 3 ani


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am reparat in proportie de 80% pe mamaie.
Dar ca orice troaca ce se respecta,am uitat sa pun un petic in portbagaj

niste skode,o dacie. reparat proportie 80% mamaie.dar orice troaca uitat pun petic portbagaj

81.5KB


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Am reparat in proportie de 80% pe mamaie.
Dar ca orice troaca ce se respecta,am uitat sa pun un petic in portbagaj

Nu e voie sa o faci 100%, ca atunci nu mai ai front de lucru!
Trebuie lasat cate ceva si pentru ziua de maine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Am reparat in proportie de 80% pe mamaie.
Dar ca orice troaca ce se respecta,am uitat sa pun un petic in portbagaj

Nu e voie sa o faci 100%, ca atunci nu mai ai front de lucru!
Trebuie lasat cate ceva si pentru ziua de maine!

Corect .


pus acum 6 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Amortise nitel topicul,deci prin urmare ,am verificat plasma pe pragul dreapta fata.
L-am dat jos in proportie de 80% in 3 minute  


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Operatiunea toroapa.

niste skode,o dacie. toroapa.

20.8KB


pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
O intrebare pls,aparatul ala de taiat cu plasma are nevoie de tub argon sau doar de priza?
Merci


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
Ai nevoie de aer comprimat, deci iti trb un compresor, probabil cu un debit peste 150 l/min. Argonul, gaz inert,  e pt protectia baii/arcului de sudura. 

pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
a ok am inteles. Merci

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Operatiunea toroapa.

Sudezi acolo alt prag, sau faci cofrag si torni beton?     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

g-power a scris:

O intrebare pls,aparatul ala de taiat cu plasma are nevoie de tub argon sau doar de priza?
Merci

Este cuplat la un compresor de aer.
Important este sa fie data vopseaua jos inainte de a taia cu plasma,altfel nu face contact


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Operatiunea toroapa.

Sudezi acolo alt prag, sau faci cofrag si torni beton?     

Schimb pragul si mai carpesc ce mai este pe acolo.
Intrebare,caci nu mai am sarma de 0,9mm.
Cu sarma de 0,6 merge sa sudez,sau este prea subtire?  


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am dat și aripa jos. Pasajul este și el terminat

niste skode,o dacie. dat și aripa jos. pasajul este și terminat

92.6KB


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:

Operatiunea toroapa.

Sudezi acolo alt prag, sau faci cofrag si torni beton?     

Schimb pragul si mai carpesc ce mai este pe acolo.
Intrebare,caci nu mai am sarma de 0,9mm.
Cu sarma de 0,6 merge sa sudez,sau este prea subtire?  

Se poate si cu sin ala, darajustezi aparatul de sudura. Da la Dedeman, este sarma cu flux destula de toate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
0,6 mm e suficient la masini, indiferent ca e la podea, aripi, praguri, nu stiu cum e cu flux, eu folosesc argon sau corgon. 0,9 e cam mult avand in vedere ca grosimea tablei la masini e de 0,8  , doar la praguri, lonjeroane e peste 1, maxim 2.  Ideea e sa gasesti echilibrul intre patrunderea sudurii si expunerea pt un timp minim la temp ridicate, eviti deformarea tablei, plus ca o sa ai de degrosat/polizat mai putin.

pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Tocmai am avut o mare bucurie,ca s-a stricat mig magul.
Nu stiu de ce ori antreneaza sarma prea repede si arde,ori patineaza rotitele si nu trage sarma.
O idee ce o avea?Are un potentiometru care in gol regleaza fin,dar cand e in sarcina nu mai este ce trebuie.Este vorba de un aparat Walter cu sarma flux  


pus acum 4 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

gherghin nicolae a scris:

Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

Trebuie doar curatat. Cum zice Nicu, desfa duza prin care iese sarma si curata-l.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

gherghin nicolae a scris:

Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

Ati avut dreptate,patineaza roata aceea cu sant pe ea.Am scos duza si am curatat-o,am incercat pe liber cum se zice si tot patineaza.Daca las sarma libera de pe mosor,merge fara probleme.oare se gaseste aceasta roata cu sant ca piesa de schimb?
Este foarte frustrant,ca ori arde tabla ori nu o sudeaza.
Multumesc anticipat  


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


gherghin nicolae a scris:

Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

Ati avut dreptate,patineaza roata aceea cu sant pe ea.Am scos duza si am curatat-o,am incercat pe liber cum se zice si tot patineaza.Daca las sarma libera de pe mosor,merge fara probleme.oare se gaseste aceasta roata cu sant ca piesa de schimb?
Este foarte frustrant,ca ori arde tabla ori nu o sudeaza.
Multumesc anticipat  


Nu poate sa se strice! De cat timp folosesti aparatul ala de sudura?
Eu pe ale mele le folosesc de vreo zece ani, in fiecare vara sudez cu ele ca un sclav taiwanez si nu s-au stricat inca!
Verifica sa nu ai sarma cu flux incalcita pe bobina.
Sau sa sa nu fie blocata sarma in bowden, intre aparat si capul de sudura. trage afara sarma, taie bucata aia si baga sarma noua.
Sau nu ai sarma cu flux, mai subtire, decat cel pe care foloseste aparatul tau de sudura?
Si bratul cu rola mobila, are un surub de reglaj, cu care poti regla tensiunea intre role.
Nu prea are cum sa se alunece. Iar daca aluneca, poti infarsura o bucata de banda izolatoare pe rola, sa aibe aderenta mai mare.
De asemenea trebuie sa reglezi corect si viteza sarmei, sa nu fie nici prea mare si nici prea mica.
Eu am impresia ca tu nu prea ai sudat si inca nu pot regla corect aparatul de sudura.
Trebuie corelata presiunea pe role, cu viteza sarmei si cu amperajul.
Daca arde tabla, ai amperajul prea mare, trebuie sa reduci amperajul.
Mai jongleaza un pic cu reglajele, ca trebuie sa functioeze!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826

sk100it a scris:


gherghin nicolae a scris:

Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

Ati avut dreptate,patineaza roata aceea cu sant pe ea.Am scos duza si am curatat-o,am incercat pe liber cum se zice si tot patineaza.Daca las sarma libera de pe mosor,merge fara probleme.oare se gaseste aceasta roata cu sant ca piesa de schimb?
Este foarte frustrant,ca ori arde tabla ori nu o sudeaza.
Multumesc anticipat  





Nu stiu daca e compatibil la orice aparat.

Modificat de vas_adam2000 (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:


sk100it a scris:


gherghin nicolae a scris:

Orificiul prin care iese sarma este īnfundat parțial . Din cauza acestui lucru sarma nu culisează cum trebuie si rotile fie patinează fie blochează ieșirea sārmei . Acolo trebuie curățat .

Ati avut dreptate,patineaza roata aceea cu sant pe ea.Am scos duza si am curatat-o,am incercat pe liber cum se zice si tot patineaza.Daca las sarma libera de pe mosor,merge fara probleme.oare se gaseste aceasta roata cu sant ca piesa de schimb?
Este foarte frustrant,ca ori arde tabla ori nu o sudeaza.
Multumesc anticipat  


Nu poate sa se strice! De cat timp folosesti aparatul ala de sudura?
Eu pe ale mele le folosesc de vreo zece ani, in fiecare vara sudez cu ele ca un sclav taiwanez si nu s-au stricat inca!
Verifica sa nu ai sarma cu flux incalcita pe bobina.
Sau sa sa nu fie blocata sarma in bowden, intre aparat si capul de sudura. trage afara sarma, taie bucata aia si baga sarma noua.
Sau nu ai sarma cu flux, mai subtire, decat cel pe care foloseste aparatul tau de sudura?
Si bratul cu rola mobila, are un surub de reglaj, cu care poti regla tensiunea intre role.
Nu prea are cum sa se alunece. Iar daca aluneca, poti infarsura o bucata de banda izolatoare pe rola, sa aibe aderenta mai mare.
De asemenea trebuie sa reglezi corect si viteza sarmei, sa nu fie nici prea mare si nici prea mica.
Eu am impresia ca tu nu prea ai sudat si inca nu pot regla corect aparatul de sudura.
Trebuie corelata presiunea pe role, cu viteza sarmei si cu amperajul.
Daca arde tabla, ai amperajul prea mare, trebuie sa reduci amperajul.
Mai jongleaza un pic cu reglajele, ca trebuie sa functioeze!

Corect,nu prea am sudat foarte mult cu el.Am pus o noua rola de sarma flux si acum merge bine.
Ca trepte de reglaj are doar 45 si 90 de amperi,si un potentiometru de reglaj al vitezei sarmei.
Am montat partial aripa spate.Voi reveni cu poze    


pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Era incalcita sarma de flux pe rola...  

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6  

Mergi la