CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cenusareasa la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 59 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / niste skode,o dacie. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 3 4 5 6
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
Cum spuneau si colegii mai sus, verifica:
- duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei
- mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util.
- mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu.
Cam astea ar fi. Spor la mestereala!


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Misu de Cluj a scris:

Era incalcita sarma de flux pe rola...  

Exact asa a fost.Ce sa fac,intentia este buna,dar mai fac si greseli.
Cu sarma de flux,am taiat o bucata lunga si am indreptat-o ,apoi am folosit bucata valida,nimic nu aruncam caci costa bani


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

opel16 a scris:

Cum spuneau si colegii mai sus, verifica:
- duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei
- mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util.
- mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu.
Cam astea ar fi. Spor la mestereala!

Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste.    


pus acum 4 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

sk100it a scris:


opel16 a scris:

Cum spuneau si colegii mai sus, verifica:
- duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei
- mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util.
- mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu.
Cam astea ar fi. Spor la mestereala!

Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste.    


Da' nu stii si urmarea, de pe vremea lu' impuscatu:
- Cine nu greseste este promovat!


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Oldman a scris:


sk100it a scris:


opel16 a scris:

Cum spuneau si colegii mai sus, verifica:
- duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei
- mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util.
- mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu.
Cam astea ar fi. Spor la mestereala!

Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste.    


Da' nu stii si urmarea, de pe vremea lu' impuscatu:
- Cine nu greseste este promovat!

      Corect,asta uitasem


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Ce apare sub terosonul de fabrica este un real cosmar.
A intrat apa si a lucrat in voie.
Si stalpul usii este terminat

niste skode,o dacie. apare sub terosonul fabrica este real cosmar.a intrat apa lucrat voie.si

66.4KB


pus acum 4 ani
   
opel16
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
Nu te speria, ai de munca la masina, dar totul se repara....intra pe Retro rides forum, cauta topicurile lui Tonybmw, mai sunt si altii buni pe acolo de la care sa te inspiri.

pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Cam asa se prezinta situatia

niste skode,o dacie. cam asa prezinta situatia

33.6KB


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Acum, am inceput sa carpesc la ea

niste skode,o dacie. acum, inceput carpesc

70.6KB


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
S-a ruginit tabla ca am uitat-o afara si a plouat pe ea.Acum trebuie sa iau si Fertan .Of of

niste skode,o dacie. s-a ruginit tabla uitat-o afara plouat ea.acum trebuie iau fertan .of

31.1KB


pus acum 4 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am montat pragul si am reparat stalpul

niste skode,o dacie. montat pragul reparat stalpul

62.2KB


pus acum 4 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Misto masini , Skodele si Dacia     

pus acum 3 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Tpe3 66' Mark a scris:

Misto masini , Skodele si Dacia     

  Multumesc de apreciere,mai sunt doar Skodele in circulatie,iar Dacia este in stare de epava sau fier vechi,din pacate,deoarece tabla este atat de distrusa incat nu mai merita sa fie reparata    

Modificat de sk100it (acum 3 ani)


pus acum 3 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Am vazut ceva , refitor la Skoda , tata-l unchiului meu a avut un 120 Alb si a mers mult cu el pana in 2016-17 pana cand a murit si fratele sau tata-l unchiului meu a avut 105 Skoda , dar el a dat-o , a vandut-o mi se pare sau numai stiu , ce-a care m-ai circula la Brasov la unchiul lui , a fost alba cu numere vechi inainte de 2007 . de Brasov 

pus acum 3 ani
   
Pagini: 1 ... 3 4 5 6  

Mergi la