CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cenusareasa la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 59 ani |
|
Autor |
Mesaj |
Pagini: 1 ... 3 4 5 6 |
|
|
opel16
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
|
|
Cum spuneau si colegii mai sus, verifica: - duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei - mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util. - mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu. Cam astea ar fi. Spor la mestereala!
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
Era incalcita sarma de flux pe rola... |
Exact asa a fost.Ce sa fac,intentia este buna,dar mai fac si greseli. Cu sarma de flux,am taiat o bucata lunga si am indreptat-o ,apoi am folosit bucata valida,nimic nu aruncam caci costa bani
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
opel16 a scris:
Cum spuneau si colegii mai sus, verifica: - duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei - mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util. - mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu. Cam astea ar fi. Spor la mestereala! |
Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste.
|
|
pus acum 4 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
sk100it a scris:
opel16 a scris:
Cum spuneau si colegii mai sus, verifica: - duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei - mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util. - mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu. Cam astea ar fi. Spor la mestereala! |
Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste. |
Da' nu stii si urmarea, de pe vremea lu' impuscatu: - Cine nu greseste este promovat!
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Oldman a scris:
sk100it a scris:
opel16 a scris:
Cum spuneau si colegii mai sus, verifica: - duza de contact - in timp apar depuneri de metal topit ce obtureaza iesirea sarmei - mecanismul de antrenare cu role: ai o rola presoare si una de antrenare, cea cu canal functie de grosimea sarmei, vezi cum reglezi forta de presare! O forta de apasare prea mare duce la o deformare usoara a sarmei si la depunerea in bowden de praf de cupru luat de pe sarma. Ca sa verifici daca forta de apasare e ok, pornesti pistoletul si blochezi cu degetul la iesirea sarmei, astfel ca rolele sa patineze usor pe sarma.Ca sa nu-mi intre praf in bowden eu folosesc inaintea lui un filtru de tigara, fixat in jurul sarmai cu o clema...am vazut si eu la altii, si e f. util. - mai vezi si fixarea bobinei de sarma pe ax, ai si acolo un sistem de prindere cu franare, corect ar fi ca dupa ce iei degetul de pe tragaci, bobina sa nu se mai roteasca, altfel sarma se poate derula din inertie si se incalceste, se indoaie! am patit-o si eu. Cam astea ar fi. Spor la mestereala! |
Multumesc frumos de sfaturi.Exact asta a fost,sarma incalcita,din nestiinta,sistemul de franare nu l-am pus bine,am facut numai "nefacute".Dar este o vorba,cine nu munceste nu greseste. |
Da' nu stii si urmarea, de pe vremea lu' impuscatu: - Cine nu greseste este promovat! |
Corect,asta uitasem
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Ce apare sub terosonul de fabrica este un real cosmar. A intrat apa si a lucrat in voie. Si stalpul usii este terminat
66.4KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
opel16
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 141
|
|
Nu te speria, ai de munca la masina, dar totul se repara....intra pe Retro rides forum, cauta topicurile lui Tonybmw, mai sunt si altii buni pe acolo de la care sa te inspiri.
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Cam asa se prezinta situatia
33.6KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Acum, am inceput sa carpesc la ea
70.6KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
S-a ruginit tabla ca am uitat-o afara si a plouat pe ea.Acum trebuie sa iau si Fertan .Of of
31.1KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Am montat pragul si am reparat stalpul
62.2KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
Tpe3 66' Mark
Membru Senior
Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
|
|
Misto masini , Skodele si Dacia
|
|
pus acum 3 ani |
|
Tpe3 66' Mark
Membru Senior
Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
|
|
Am vazut ceva , refitor la Skoda , tata-l unchiului meu a avut un 120 Alb si a mers mult cu el pana in 2016-17 pana cand a murit si fratele sau tata-l unchiului meu a avut 105 Skoda , dar el a dat-o , a vandut-o mi se pare sau numai stiu , ce-a care m-ai circula la Brasov la unchiul lui , a fost alba cu numere vechi inainte de 2007 . de Brasov
|
|
pus acum 3 ani |
|