CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Iasminica
Femeie
24 ani
Arad
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / Motreanu Sorin Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

Misu de Cluj a scris:

Mai aproape de casa nu gaseai un motor si o cutie de Dacie? 


Motorul si cutia care sunt in stare foarte buna (plus eventuale alte piese ce se mai pot recupera) sunt de pe o dacie 1310 din 83 care a apartinut tatalui meu.Din pacate tatal a decedat si masina a ramas la tara.


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 9 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
M-am apucat de lucru la Dacia 1300 din '82 si as dori sa-mi recomande si mie cineva cu experienta (prin mesageria privata) o marca de chit auto (normal,nu fibra) de CALITATE care a trecut proba timpului fara crapaturi si s-a dovedit rezistent. Multumiri anticipate 

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 9 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Dupa patru ore de "zdronganeala" am ajuns cu bine dupa primul drum lung de la cumpararea Aro-ului (280 km).
Ii multumesc mult lui AMB13 pentru ajutorul nesperat fara de care nu luam ITP-ul intrucat aveam probleme cu suportul cutiei de viteze care a trebuit inlocuit.
La ITP s-au mai luat de sistemul de franare ( voi face o poza maine) pe motiv ca pompa nu este cea originala.A trebuit sa merg la alt service si pe drum m-a oprit si politia dar noroc ca au fost oameni de nota 10 si m-au iertat. Pana la urma a luat ITP-ul.Am ceva scurgeri de ulei din cutia de transfer care pierde pe la semeringul cardanului dinspre grupul fata. In rest foarte multumit...

motreanu sorin dupa patru ore ajuns bine dupa primul drum lung cumpararea aro-ului (280 km).

33.2KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Motreanu Sorin a scris:

Dupa patru ore de "zdronganeala" am ajuns cu bine dupa primul drum lung de la cumpararea Aro-ului (280 km).
Ii multumesc mult lui AMB13 pentru ajutorul nesperat fara de care nu luam ITP-ul intrucat aveam probleme cu suportul cutiei de viteze care a trebuit inlocuit.
La ITP s-au mai luat de sistemul de franare ( voi face o poza maine) pe motiv ca pompa nu este cea originala.A trebuit sa merg la alt service si pe drum m-a oprit si politia dar noroc ca au fost oameni de nota 10 si m-au iertat. Pana la urma a luat ITP-ul.Am ceva scurgeri de ulei din cutia de transfer care pierde pe la semeringul cardanului dinspre grupul fata. In rest foarte multumit...

Frumos Aro 10.  
Pune mai multe poze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
E de lucru la partea estetica,deocamdata,in mare e la fel cum l-am cumparat. Daca il luam prin 2008 cand l-am vazut prima data cel putin scapam de petele de rugian din exterior dar am crezut ca omul l-a facut daor ca sa se scape de el si astfel a zacut si s-a mai copt oleaca pana cand YoKoMy l-a suprins intr-o poza si m-am hotarat sa il iau...asta este.Proprietarul e un om deosebit,masina e chiar mai buna decat mi-a spus dumnealui initial (nu am schimbat nimic,motorul e facut,sunt schimbate multe piese cu unele noi inainte de fi tras pe dreapta)

Partea proasta acuma:
Fiind faricat in '90 (dupa cum stim anul de boom in care se statea la coada si se dadeau masiniile chiar si incomplete) prezinta destule probleme cum ar fi:
-Tapiseriile sunt confectionate dintr-un vinilin subtire care se macina si ramne doar stratul subtire de material textil pe care a fost "turnat". Fetele de usi la fel,va trebui sa gasesc unele mai vechi din vinilin gros (ca la dacii)

-Se pare ca au facut economie de grund. Cand am desfacut capitonajul plafonului am observat ca sub traversa din mijloc pe care se monteaza plafoniera tabla era goala si din loc in loc cu mici puncte de rugina superficiala. Tot pe interior a dat rugina in partea din fata ,deasupra parbrizului iar tabla este foarte foarte subtire.Nici un strat de grund sub vopseaua originala

- la imbinarile elementelor de caroserie sudate prin puncte ale cabinei nu s-au dat cordoanele de sudura decat in doua locuri
de exemplu: in poza de mai jos e dat

motreanu sorin lucru partea mare fel cum l-am cumparat. daca luam prin 2008 cand l-am vazut prima

18.2KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
continuare:

Pe partea cealalta insa imbinarea arata asa (se observa si culoarea originala a masinii..din pacate proprietarul a schimbat-o) :

motreanu sorin partea cealalta insa imbinarea arata asa (se observa culoarea originala pacate

18.2KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Aceeasi problema pe toata partea stanga si partea spate

motreanu sorin aceeasi problema toata partea stanga partea spate

14.3KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

deceneu32 a scris:

Plus la caroserie?In Romania?


Cateva poze cu inst electrica:

-De la borna + a bateriei,firul gros merge la "masa" (cu ghilmelele de rigoare).
Am marcat cu rosu pe poza ca sa nu fiu nevoit sa tai acel manson de cauciuc care uneste firele de la + si -

- Firul subtire de la + intra in capitonajul dintre compartiemntul motor si habitaclu si iese in partea opusa fiind conectat la o doza izolatoare montata pe contraripa
P1
P2




Modificat de Motreanu Sorin (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Mi e nu mi deschide nici o poza la linkurile respective, dar ce spui tu , acolo pe aripa doza aceea contine doua sigurante de 50 de amperi.De acolo incepe imparteala la instalatia electrica la Aro 10 care este mult mai complexa si complicata decit crezi
.Tapiteria cumperi material de la Hornbach Timisoara cauti o croitoreasa buna si se rezolva ieftin .lucru bin si ieftin.Fete de usi s ar putea sa mai am.eu o pereche in stare buna.dar alea nu mai sint cadou .
Grundul a fost ceva optional la Aro 10, era echipare de lux.Cauta pe Aro forum topicurile mele si ai sa vezii si iveti multe.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Vad ca la mine se deschid ok pozele...daca le pun folosind upload-ul de pe forum ies cam mici si se observa greu,

Incerc totusi:

motreanu sorin vad mine deschid pun folosind upload-ul forum ies cam mici observa totusi:

33.2KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Poza 2:

motreanu sorin poza

29.5KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Poza 3

motreanu sorin poza

44.7KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Si ultima...

motreanu sorin ultima...

41.4KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Am incarcat pozele pe alt site.

Aro_




L.E.

Pana le-am incarcat eu le-ai postat si tu.

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Exact ce ti am spus mai sus.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Motreanu Sorin a scris:

Poza 3

Cablul din poza2 ese aceasi cu poza3 si leaga borna+ al bateriei de borna + al alternatorului.
In ultima poza este un fel de cutie de sigurante. La exemplarele de seria1 pe care le am eu nu exista asa ceva.
Grund a fost pana prin 1986, dupa aia s-o trecut la fusereala, la fel si cu sudurile dupa revolutie nu mai exista control CTC.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Au avut si unele din Mk 1 .dar altfel de sigurante, din portelan, ca si sigurantele fuzibile de la tabloul de sigurante din casa.Am pe undeva prin garaj si o sa va arat cum arata ca am refacut instalatia electrica la un Aro si i am pus modelul asta de sigurante cum are Sorin.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Rog un sfat intrucat nu sunt priceput la asemenea detalii:

Am fost nevoit sa casez o masina de-a tatalui meu din 83 (Dacia 1310 primul model).Incep sa regret din ce in ce mai mult asta. Am salvat de pe ea tot ce se putea si caroseria am taiat-o fiind deja atacata de rugina si ne dispunand la momentul respectiv de resurse pt reparatii costisitoare..

Intrebare:
Daca gasesc o masina radiata cu acest tip de caroserie si daca am actele+ placutele cu seriile masinii pe care am taiat-o , pot face ceva fara sa fiu nevoit sa merg cu ea la RAR si alte complicarii ( o fac undeva la sat,destul de departe de domiciliu)
O alta intrebare: ajunge doar seria inscrisa pe placuta de aluminiu care vine nituita pe caroserie fara cea de pe oala amortizorului ? Oricum nu vand masina dar sa nu am probleme la ITP

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Salut , daca pastrai de la vechea caroserie , suportul telescopului de pe partea dreapta, cu seria stantata de fabrica + placutele aferente nituite pe semi-aripa interioara , puteai  face o recarosare ( dupa ce achizitionai noua caroserie)

Acel ansamblu al telescopului dreapta cu seria stantata se inlocuia cu atentie, el fiind sudat pe langa tunelul despartitor de langa  baterie 

Eu impreuna cu tatal meu am luat o  caroserie de la remat, am inlocuit suportul amortizorului + alte mici modificari la faţa masinii , pt ca ea era din 84 in acte , iar caroseria cea noua este din 2002.

Daca faci acele suduri cum trebuie, nu se observa pe unde a fost sudata
In service nu stiu daca se mai baga cineva sa faca o recarosare de genul

Nici la identificare nu a fost necesar sa ma duc cu ea, daca am avut seriile originale ale masinii ( suportul de amortizor intreg+ stanta lui neatinsa+ placutele  de pe semi-aripa), prinse din nou prin nituire .


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915

om_bland a scris:

Salut , daca pastrai de la vechea caroserie , suportul telescopului de pe partea dreapta, cu seria stantata de fabrica + placutele aferente nituite pe semi-aripa interioara , puteai  face o recarosare ( dupa ce achizitionai noua caroserie)

Acel ansamblu al telescopului dreapta cu seria stantata se inlocuia cu atentie, el fiind sudat pe langa tunelul despartitor de langa  baterie 

Eu impreuna cu tatal meu am luat o  caroserie de la remat, am inlocuit suportul amortizorului + alte mici modificari la faţa masinii , pt ca ea era din 84 in acte , iar caroseria cea noua este din 2002.

Daca faci acele suduri cum trebuie, nu se observa pe unde a fost sudata
In service nu stiu daca se mai baga cineva sa faca o recarosare de genul

Nici la identificare nu a fost necesar sa ma duc cu ea, daca am avut seriile originale ale masinii ( suportul de amortizor intreg+ stanta lui neatinsa+ placutele  de pe semi-aripa), prinse din nou prin nituire .


Semi-aripile eu le-am pus pe cele originale ale masinii din 1984 .


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Astea-s chestii care nu se scriu pe forumuri .
Eu va sfatuiesc sa urmati calea legala . Ceea ce scrieti mai sus se numeste fals si uz de fals si poate fi pedepsit de legile in vigoare .


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Ca pasionat vorbesc: - urmand "calea legala" ar insemna sa ne luam toti plasticuri si sa ne ducem la casat masiniile,ca asta e mai simplu si de fapt...asta urmareste statul.Vedeti cazul Aro24x care a disparut din cauza impozitelor, a se vedea taxele de mediu care te impiedica sa iti achitionezi o masina.
Ideea e sa cumpar (legal) o masina de acelasi model cu caroseria buna,sa o radiez (ca altfel trebuie sa achit taxa aceea enorma) si sa o refac pe actele mele.Alta cale "legala" de a supravietui acestor legi nu vad. Cu alte cuvinte,in loc sa fi iesit ceva peticit (masina originala fiind intr-o stare avansata de coroziune) care nu valoreaza nimic mai bine o masina buna si originala in stare buna.Pentru mine ca pasionat asta ar fi singura calea legala in societatea in care traim.

later edit: Cand imi amintesc cat am de dat pt Aro 10 (timbrul de mediu) pt a-l trece in proprietatea mea ma doare capul. Cu banii respectivi puteam sa-l reconditionez total

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
In cazul ala nu vad sensul de a ,,aplica " prin diverse modalitati vechea serie pe noua masina . De ce nu folositi noua masina pina se distruge sau se corodeaza . Exista multe modalitati prin care puteti s-o folositi legal , fara a recurge la falsuri, invocind Legislatia nefavorabila noua tuturor .
Oare de ce trebuie sa cautam tot felul de alte cai pentru a duce la capat un proiect ? In cazul de fata oare ce obtineti ? O masina falsa , care nu cred ca o sa bucure vre-un pasionat de oldtimere ? Ideea oare nu este sa fie cit mai originala masina ? Sau nu aveti mijloc de deplasare si de asta vi se pare varianta cea mai ieftina ? Nu cred...varianta asta, mai ales acum cind preturile masinilor mai noi, nu neaparat plasticuri , se invirt in jurul sumei de 2000 lei cu tot cu timbrul de mediu platit.
Oare cum credeti ca s-ar simti oricare dintre cititorii forumului asta , sa cumpere o masina ,,aranjata " in acest mod ? Sau daca va opreste RAR-ul la un control de rutina si identifica falsul ?
Ginditi-va la un singur lucru . Libertatea dvs este mult mai scumpa decit orice fier, fie ca-i Dacie sau Mercedes ...

In toate astfel de situatii eu unul NU pot fi de acord cu dvs.
Si cred ca nici moderatorilor acestui forum nu cred ca este posibil sa permita astfel de discutii , pentru ca pina la urma este un loc public iar aici citesc si tineri care cine stie cum pot interpreta cele scrise ...
Nu mi-o luati in nume de rau, dar nu e bine calea solicitata si aleasa de dvs., indiferent de motivatie .


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

gherghin nicolae a scris:

In cazul ala nu vad sensul de a ,,aplica " prin diverse modalitati vechea serie pe noua masina . De ce nu folositi noua masina pina se distruge sau se corodeaza . Exista multe modalitati prin care puteti s-o folositi legal

Sa platesc timbrul de mediu de 1800 si ceva de ron pe noua masina care altfel ar fi ajuns la REMAT desi este impecabila ? Oricum trebuie sa platesc deocamdata pt Aro Cu banii respectivi pot cumpara o multime de piese pentru intretinerea durabila a acesteia.


gherghin nicolae a scris:

Ideea oare nu este sa fie cit mai originala masina ?

Tocmai.Din vechea masina (D 1310 primul model) nu puteam obtine decat un "fals de masina" dpdv al autenticitatii intrucat trebuia sa o umplu de table de Conex motiv pentru care singura solutie este asta mai ales ca e vorba de acelasi model si an si cu siguranta rezultatul e mult mai "autentic".Peste cateva decenii ar fi oricum o raritate apreciata.

Iar interesul meu NU este sa "folosesc" (sunt pasionat) ci mai degraba sa pastrez,sa conserv si sa ma bucur in mod rezonabil de ele,conducandu-le din cand in cand.Cu aceasta ocazie nu pot sa nu remarc faptul ca sunt multi pasionati (unii din pacate cu pretentii si cu masini pe masura) care nu pun accent pe pastrarea in timp,pe tezaurizarea modelelor pe care le detin...o fac eu dintr-un salariu mic (magie nu gluma..ma mir cum reusesc)

Fiind un forum de pasionati nu doresc sa mai intru in polemica cu nimeni. O sa vad ce fac (cum spuneam, la aro 10 trebuie sa platesc cat mai repede timbrul de mediu ca sa-l trec pe numele meu. Daca nu,in cel mai rau caz radiez acea dacie,o suflu cu ulei de transmisie in toate unghierele si o urc intr-un sopron ca am deja trei.Noroc ca am ceva loc prin curte sa ma plimb cu ea din cnad in cand.Asa suntem unii,ne chinuim sa pastram valorile acestui stat caruia in momenul actual nu-i pasa de trecutul lui deci probabil nici viitor prea luminois nu va avea.Mi se pare un abuz sa aplici astfel de legi masiniilor inmatriculate in Romania ca oricum cei care le au fie se scarbesc de lipsa de piese sau de proasta lor calitate,fie le dau la remat pline de rugina si raman doar cei (numarabili pe degete probabil) care au acest hobby.


gherghin nicolae a scris:

mai ales acum cind preturile masinilor mai noi, nu neaparat plasticuri , se invirt in jurul sumei de 2000 lei cu tot cu timbrul de mediu platit.

Incerc sa imbin pasiunea cu utilul (altfel cea dintai ar fi doar pierdere de bani). Nu ma vad conducand altceva decat masini clasice. Probabil singura masina "mai noua" care are o forma decenta pt mine si pe care mi-ar palce sa o folosesc zi de zi ar fi un Tico. Cat ar fi taxa de mediu pentru asa ceva? Am inteles ca are motor de 800 cmc si ca si, poate fi reparata acasa iar dpdv mecanic este foarte fiabila.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Sa nu faci smecherii ilegale ca e periciulos si poti ajunge la puscarie.
In principiu daca ai actele de la masina veche, poti incerca sa faci o recarosare in mod legal la RAR.
Sau poti sa zici ca ai lovit masina si ansamblul fata unde sunt stantate seriile si placutele a fost lovit grav si avariat, trebuiau schimbate si sa-ti repoansoneze cei de la RAR seriile din nou, dar atunci trebuie sa le predai elementul de caroserie lovit (clopotul de telescop) cu seria la RAR.
Cea mai simpla soolutie ar fi sa-ti cauti o alta masina, cu acte in regula, care are 30 de ani, pe care sa o inscrii ca si vehicul istoric. Sunt destule Dacii la pret decent, mai ales alea de la inceputul anilor '80. Le poti cumpara cu 1000-1500 lei si le inscrii ca si istorice.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mergi la RAR si intreaba cat te costa o recarosare.
Daca ai cartea de identitate si elementul de caroserie cu seria poansonata, atunci poti cere la RAR o recarosare sau repoansonare dupa caz. Placutele cu seriile nu au nici o valoare fara elementul de caroserie cu seria poansonata, care este esential in acest caz.
Daca ai doar placutele, si nu mai ai elementul de caroserie cu seria, atunci placutele is bune de pus in rama si agatate pe perete. Nu poti face absolut nimic cu ele!
Dar nu uita ca o masina recarosata nu mai are valoare istorica sau colectibila si nu va putea primi atestat istoric in viitor.
Si nu uita ca si la RAR sunt tarife destul de mari.
Pe de alta parte Daciile din anii '80, in prezent au preturi extrem de mici, poti cumpara exemplare decente, cu acte in regula, la preturi derizorii, masini intretinute pe care poti obtine atestat istoric fara prea mare efort.  Din punctul asta de vedere nu vad vreun rost sa te complici inutil!
Chiar si aici pe forum poti gasi cateva exemplare bune si ieftine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ni! 1310 timpuriu chiar la tine in zona, cu acte in regula, doar o vopsesti si ai masina ca cea veche! Poti obtine atestat istoric fara mare efort! Doar 250 euro negociabil. Iti da la 1000 lei sigur! Asta iti ziceam, ca nu au pret mare si nu are sens sa te complici si sa risti inutil.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Chiar ca arata bine si este foarte ieftina! Poate si doar cu o polishare profesionala ai putea face minuni.
In cel mai rau caz, daca vopseaua este prea deteriorata, trebuie revopsita.
Eu chiar iti recomand sa te duci sa vezi aceasta masina si sa o cumperi, ca oricum iesi cu profit!
O poti face istorica fara mare efort, ca pare sa fie o masina solida fara rugina si scapi de taxe!
Plus ca daca obtii atestatul istoric, in mod automat va urca valoarea masinii cu cateva sute de euro!
Daciile 1310 din prima serie, in momentul de fata sunt extrem de subapreciate si ieftine.
Dar preturile nu vor ramane asa prea mult timp!
In urmatorii cativa ani valoarea acestor masini va creste peste valoarea Daciilor 1300, ca exista mult mai putine exemplare! Daca iti place modelul, acuma este momentul sa faci cumparaturi!

motreanu sorin chiar arata bine este foarte ieftina! poate doar polishare putea face minuni.in cel Admin

41.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Pe aceea rosie o stiu. E 1300 cu "elemente de 1310" nu e 1310.Din pacate sta prost cu tabla si pragurile au fost schimbate.
Am gasit eu alta mai buna dar proprietarul vrea sa o radieze.
O sa ma interesez si la RAR care e procedura


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Motreanu Sorin a scris:

Iar interesul meu NU este sa "folosesc" (sunt pasionat) ci mai degraba sa pastrez,sa conserv si sa ma bucur in mod rezonabil de ele,conducandu-le din cand in cand.


Daca spuneti ca stiti deja o masina buna, de ce nu o luati pe aia ca sa o faceti vehicul istoric? Scapati de timbrul de mediu si obtineti si o certificare a eforturilor dvs. + niste facilitati.

Modificat de iustin.nt (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
E buna in sensul ca are tabla originala in stare buna,nu a suferit lucrari (cineva destept a stiut sa o conserve cu ulei in cavitati).Pana sa se puna problema de retromobil trebuie multa munca,masina a stat ani multi si lipsesc si unele elemente de pe ea.O sa vad pe parcurs...la anul doream sa incerc cu cea verde treaba asta,nu le pot face pe toate.Si cea verde trebuie vopsita fiind in parte vopseaua originala cu imperfectiuniile de rigoare.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Salutare 

Am cumparat o dacia 1310 din 1984.Initial am zis ca o iau pt piese dar parca imi pare rau de ea asa ca as face-o sa si mearga.As avea nevoie de putin ajutor ca sa leg corect firele de la aeroterma.



Si butonul aerotermei (cu doua trepte):




Daca are cineva o dacie din acelasi an la care coincide codul culorilor as aprecia ajutorul.
Multumesc pt atentie

Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Apoi ia-l pe incercate. Ai doar cateva combinatii. Vezi ce se intampla la fiecare incercare. In cel mai rau caz, daca o legi din greseala in scurtcircuit, se pusca o siguranta.
Firul rosu este plus, ala negru este masa, iar celalalte doua sunt treapta 1 si 2 de la aeroterma.
In mod normal, ar trebui sa scrie niste cifre pe lateralul intrerupatorului, cu codurile firelor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1309
cum arata masina? 

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
O sa pun si poze...e pt piese dar se poate face.

Misu,din pacate pe buton nu scrie absolut nimic decat stema IAEA.
Daca esti amabil ai putea sa imi faci o foto cum vin legate la a ta (Caramida)? Este identica cu a mea.Din pacate schema electrica de  1310 nu am decat pt modelul mai recent la care difera multe.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Motreanu Sorin a scris:

O sa pun si poze...e pt piese dar se poate face.

Misu,din pacate pe buton nu scrie absolut nimic decat stema IAEA.
Daca esti amabil ai putea sa imi faci o foto cum vin legate la a ta (Caramida)? Este identica cu a mea.Din pacate schema electrica de  1310 nu am decat pt modelul mai recent la care difera multe.

Caramida nu e aici. E in alt garaj in oras.
Dar cred ca am undeva o schema electrica, pentru modelele 1310 pre 1985.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Pai trebuie sa iei logic . Masori sa vezi care contact se inchide in prima pozitie si care in urmatoarea primul ramanad inchis . Pe pinul comun vine + iar pe cel care inchide prima treapta  motorasul prin rezistenta balast ce ii reduce tensiunea de alimentare pentru turatie mica, iar in poz urmatoare se sunteaza rezistenta balast motorasul primind astfel tensiunea maxima pentru turatie mare. Cu un aparat de masura , ar trebui sa dureze max 5 min.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Misu,daca ai schema color pt D1310  primul model te rog trimitemi-o si mie pe mailul
Azi am reusit sa leg ceasurile suplimentare.
Mai am probleme cu stopurile care functioneaza aiurea .Se aprind intermitent ambele lumini rosii cand semnalizez dreapta -se intampla cand am farurile aprinse .Cand sunt stinse luminiile de drum ,merg ok semnalizarile.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Motreanu Sorin a scris:

Misu,daca ai schema color pt D1310  primul model te rog trimitemi-o si mie pe mailul
Azi am reusit sa leg ceasurile suplimentare.
Mai am probleme cu stopurile care functioneaza aiurea .Se aprind intermitent ambele lumini rosii cand semnalizez dreapta -se intampla cand am farurile aprinse .Cand sunt stinse luminiile de drum ,merg ok semnalizarile.

Verifica masa. Ala insemna ca nu au lampile masa si ia masa de la celalalte becuri. Verifica si curata legaturile de masa, atat in fata, cat si in spatele masinii.
Mai mult ca sigur, farurile au legatura de masa oxidata.
O sa caut maine schema.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Da,am patit si cu Tico la fel (semnaliza cu pozitia pe stanga fata si imi porneau stergatoarele)....pana la urma era o banala masa de pe contraripa desi surubul respectiv nu arata deloc oxidat.Dupa ce am miscat de el a inceput sa functioneze ok 

Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

Alex1300BV a scris:

cum arata masina? 


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707

Alex1300BV a scris:

cum arata masina? 


Masina era initial pt piese. Parca as pastra-o dar deja sunt prea multe.O sa vad


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
editat

Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Poze dacia din 84. Am luat-o pt piese,nu stiu daca o pastrez.



















Modificat de Motreanu Sorin (acum 6 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Alte poze:

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 6 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Intre timp masina rosie s-a transformat in piese utile pentru celelalte. Am gasit de ceva timp o dacia 1310 din 1980 impecabila. Cu exceptia culorii (i-ar sta mai bine intr-un rosu 28) va ramane asa cum este in mare:

motreanu sorin intre timp masina rosie s-a piese utile pentru celelalte. gasit ceva timp dacia 1310

44KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Modelul cu masca metalica

motreanu sorin modelul masca metalica

23.5KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Spate

motreanu sorin spate

35.4KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
voi continua cand rezolv problemele cu transferul pozelor. Windows-ul Xp nu pare sa se intelega bine cu telefonul si il recunoaste greu.Revin

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Lazar Toni
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 14
Salut Sorin. Am si eu o dacie 1310 din 1983 si caut niste piee de rezerva pt ea. Am vazut ca masina rosie o tii pt piese si ma intrebam daca ai fii dispus sa vinzi unele chestii din ea (evident cele care nu iti trebuie tie la cealalta). Singurelelucruri de care am nevoie sunt barele fata si spate si ochelarul de pe partea soferului care are o prindere rupta si de fiecaredata cand spal masina mi-l zboara cu jetul de apa.Multumesc!

poze_dacia_din_



_______________________________________
Daciuta fuge, nimeni nu o ajunge
Sta pe loc si plange
Chiar daca e ruginita
Trebuie ingrijita.

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Salut ! Dupa ce am gasit-o pe cea alba,pastrata impecabil am decis sa o dezmembrez pe cea rosie pentru piese dar din pacate nu pot vinde nimic de pe ea intrucat imi trebuie de rezerva. De altfel acesta a fost motivul pricipal pt care am cumparat-o pe cea rosie care avea ceva probleme cu tablaria.
PS Superba masinuta ta,sa o stapanesti sanatos !


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Mai atasez cateva poze cu Daciuta din '80

motreanu sorin mai atasez cateva poze daciuta din '80

39.5KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707


motreanu sorin

32.3KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
alta

motreanu sorin alta

23.1KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Lazar Toni
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 14
Multumesc mult abea astept sa o conduc la 18 ani. Eu am 14 iar masina e pe numele meu si eu ma ocup in totalitate aproape de ea.

_______________________________________
Daciuta fuge, nimeni nu o ajunge
Sta pe loc si plange
Chiar daca e ruginita
Trebuie ingrijita.

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
alta

motreanu sorin alta

23.6KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Inscriptie model vechi,ianinte de cele pe placuta.

motreanu sorin inscriptie model cele placuta.

32.5KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Lazar Toni
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 14
Multumesc oricum si tu ai o bijuterie in devenire. Abea astept sa o conduc la 18 ani intr-ucat acum am 14 iar masina e pe numele meu si eu ma ocup aproape in totalitate de ea.

_______________________________________
Daciuta fuge, nimeni nu o ajunge
Sta pe loc si plange
Chiar daca e ruginita
Trebuie ingrijita.

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Masca metalica,radiator original


motreanu sorin masca original

39.3KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Placutele:

motreanu sorin placutele:

38.7KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Motorul

motreanu sorin motorul

40KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Mot 2

motreanu sorin mot

47.5KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Interior 1

motreanu sorin interior

45.9KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Bord1

motreanu sorin bord1

50.8KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Bord2

motreanu sorin bord2

34KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Bord 3

motreanu sorin bord

44.3KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Consola (pare a fi facuta ,nu e originala)

motreanu sorin consola (pare facuta ,nu originala)

62.9KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
alta

motreanu sorin alta

16.4KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Presiunea la ulei (motor cald,relanti)

motreanu sorin presiunea ulei (motor

28.6KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Plafoniera ( un model foare neresuit,va trebui montat un bec cu led pt a nu se topi dispersorul)

motreanu sorin plafoniera model foare trebui montat bec led topi

26.8KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Cutia de acte. Cheile sunt frantuzesti la fel si cea de la contact si contactul (inscriptionate "Neiman-Renault" )

motreanu sorin cutia acte. cheile sunt fel cea contact contactul

45.2KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Interior spate: tapiteria (originala) necesita curatare

motreanu sorin interior spate: tapiteria necesita curatare

45.9KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707


motreanu sorin

37.8KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1309
E misto asta alba, printre primele 1310. Cred ca are piese frantuzesti.
Cea alb 13 e superba! Ii trebuie jante de pe vremea ei, pe care se pot monta capace de roti " testoasa".


pus acum 5 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Superba si extrem de rara, felicitari, sa te bucuri de ea sanatos.   

Modificat de cezarmad (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 5 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
S-o stapaneti sanatos!

pus acum 5 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Interiorul este identic cu cel al modelului testat de revista Autoturism in 1980

motreanu sorin interiorul este identic cel modelului testat revista autoturism 1980

56.5KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Da.Am obsevat ca si in brosura cu notitele tehnice sunt pozate ambele modele ce ceasuri inclusiv cele pe care le am eu.

Piese frantuzesti am: contactul neiman,doua faruri mai bombate de la faza lunga care par a fi Seima ( au simbolul S pe ele,voi face o poza)  si pare-se ca si bordul ar fi (are ornamentle de aluminiu mult mai bine finisate,proprietarul spune ca atunci cand masina a fost noua acele ornamente erau mai inchise la culoare (asa sunt si cele din pozele de pe brosura tehnica)  apoi datorita soarelui s-au deschis. Difuzorul radioului din bord ( partea dreapta sus a plansei de bord unde sunt acele perforatii) este romanesc si e facut prin 78 conform inscriptiilor de pe magnet.Difuzorul e invelit intr-un saculet de panza si doar magnetul e la vedere. A avut radio Predeal 2 dar posesorul i-a pus ceasuri suplimentare in acea consola facuta pe comanda si un casetofon vechi  stero (detasabil...ce bine!) dar din fericire fara sa gaureasca ceva pt boxe,acestea fiind prinse discret sub bord si avand carcase proprii.

Din fericire are ulei in tablarie,pana acum nu am constatat vreo gaura sai kit. Va dati seama ca acum stau sa o pazesc de ceva timp,mi-am luat concediu pana o vad la loc sigur

In rest este elementara,practic e cam o 1300: motor 810-99, pompa de frana SIMPLA, nu a avut centuri din fabrica,nu are releu de protectie a farurilor. Ca dotari a avut: radio Predeal,dezaburire,spalator parbriz actionat de la maneta (de import DDR) ,reostat iluinare bord.

Ce pot sa spun,o asteptam de-o viata. Voiam sa refac masina unchiului meu ( o 1310 mk1 visinie care era prea afectata pentru a mai fi salvata cu cunostintele mele de pe atunci) si am incercat sa caut una demna de pastrat.As dori sa o fac visinie ( rosu28) o culoare des intalnita pe atunci la aceste modele,asa cum a fost si aunchiului meu.A fost un miracol ca am gasit-o si omul s-a bucurat mult sa mi-o ofere,chair a pus-o (fara sa imi spuna) pe roate dupa ce zacea cu anii intr-un garaj si interiorul prinsese deja mucegai pe partile din vinilin.Pot spune ca am primit-o la cheie,Dumnezeu sa ii dea sanatate fostului prorietar care ar fi pastrat-o dar starea dumnealui de sanatate este din pacate foarte precara

Vinlinul pralfonului (ciudat) este tot modelul cu "rombulete" ca si la dacia mea din '73. Ca o supriza,am gasit lipite intre bord si locul de prindere in suporti, doua bucati gata taiate de material pentru imbracarea stalpiilor fata (de la parbriz) numai bune pentru dacia din 73 care are acelasi material si nu am adecat sa i le lipsesc celei verzi fiind fata taiate si uitate din fabrica

@Deceneu,cezamad: va multumesc pentru urari,sa fie zic si eu. Deocamdata e greu,suntem cu ochii pe ea non stop pana o vad la loc sigur si asta nu e deloc usor dar bucuria pe care o am ma ajuta sa rezist

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Bordul tau este original Renault, din fabrica venea vopsit ornamentul de aluminiu cu un lac gri care se decoloreaza in momentul cand il cureti insistent cu diverse solutii.

Am patit eu asa, banuiesc ca si la tine s-a intamplat la fel,dupa ce constati ca se decoloreaza il cureti pe tot

motreanu sorin bordul tau este original renault, din fabrica venea vopsit ornamentul aluminiu lac

67.9KB

Modificat de cezarmad (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 5 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
sub sigla s-a curatat accidental 

motreanu sorin sub sigla s-a curatat

59.7KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 5 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
si o poza cu unul nou

motreanu sorin poza unul nou

56.3KB


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 5 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
Dacia alba are farurile scobite??

_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Faruri.Cele de la faza lunga sunt mai bombate decat cele de Elba clasice

motreanu sorin faza lunga sunt mai bombate decat cele elba clasice

29.8KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
Multumesc,

_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 5 ani
   
Lazar Toni
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 14
Foarte misto masina, mult succes cu ea. Astept sa o vad gata.

_______________________________________
Daciuta fuge, nimeni nu o ajunge
Sta pe loc si plange
Chiar daca e ruginita
Trebuie ingrijita.

pus acum 5 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Intr-adevar, masina e rara, fiind una dintre putinele 1310 ph1 veritabile facute "ca la carte" la inceputul anilor '80. Multumim pt. pozele cu detaliile care fac diferenta! S-o stapaniti sanatos.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Azi am avut ceva de furca cu albutza: la ITP tocmai in hala s-a dus toba primara asadar respingere. Si ca toate sa fie ok m-a lasat bobina pe o strada circulata. De data asta nu am primit injuraturi ba chiar m-a ajutat cineva sa o imping 

Pana ma apuc de treaba ( in fata blocului ca atelierul meu e hat departe la sat) va prezint ultima (de data asta chiar ultima ca nu am am loc de ele) achititie. Dacia 1310 Ti pe injectie.

Pozele sunt facute de fostul proprietar,am avut ceva drumuri de facut cu ea si momentan e prea prafuita sa o pozez eu

motreanu sorin azi avut ceva furca albutza: itp tocmai hala s-a dus toba primara asadar toate fie

48.9KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Sper sa nu fie probleme ca e prea noua intrucat sunt pe cale de disparitie si asta arata si bine in mare (inclusiv tablaria) mai ales ca e din primele serii pe injectie. Conform actelor e fabricat ain 2000

Pozele nu imi aprtin sunt facute inainte de cumparare de fostul proprietar !

motreanu sorin sper fie probleme prea noua intrucat sunt cale disparitie asta arata bine mare

48.1KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Fostul prop a dat cu apa ea sa para "noua" dar nici "uscata" nu arata rau pentru varsta ei:

motreanu sorin fostul prop dat apa para dar nici arata rau pentru varsta ei:

39.7KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Motor 1.6 ( Dacia Ti) . As dori sa schimb volanul cu unul model mai vechi in stare la fel de buna (modelul cu doua spite anterioar acestei versiuni)

motreanu sorin motor 1.6 dacia ti) dori schimb volanul unul model mai vechi stare fel buna (modelul

32KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
alta (poza proprietar)

motreanu sorin alta (poza

71.7KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Din fericire nu are rugina la contraripi,e doar murdara

motreanu sorin din fericire are rugina doar murdara

78.8KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Asta e din 2003 dar are probleme la contraripi si dublurile de sub aripi din zona amortizorului. De asemnea tabla contraripilor e mai subtire decat tabla masinii. Va fi "tocata" pentru piese de schimb la cea rosie. Volanul e ca nou se poate vinde daca e cineva interesat

motreanu sorin asta din 2003 dar are probleme contraripi dublurile sub aripi din zona asemnea tabla

32.7KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Bord albastra (cea care va deveni donoare). volanul a avut husa care apare in poze si este ca nou,e disponibil spre vanzare !

motreanu sorin bord albastra (cea care deveni donoare). volanul avut husa care apare poze este nou,e

12.8KB

Modificat de Motreanu Sorin (acum 5 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Am pus o poza prea mica,revin:

motreanu sorin pus poza prea

45.7KB


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

Motreanu Sorin a scris:

Motor 1.6 ( Dacia Ti) . As dori sa schimb volanul cu unul model mai vechi in stare la fel de buna (modelul cu doua spite anterioar acestei versiuni)


Sa o stapanesti sanatos. E frumos si volanul asta, mie imi place si asa    


pus acum 5 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Mi se pare ca varianta mai veche i-ar sta mai bine,caut unul in stare buna sau schimb

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 5 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la