CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Thedark15 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Lucrari de intretinere / motor 2 CV Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cu ocazia unui schimb de ulei la cutie, pe busonul de vidanj cu magnet in intzerior am gásit 2 buc de fragmente de pinion???!!! care proveneau din diferential! M-am supárat si am scos motorul + cutia spre a le cerceta mai amánuntit.
Ambele au fost vidanjate, si a inceput demontarea ...

motor ocazia unui schimb ulei cutie, busonul vidanj magnet intzerior gásit buc fragmente care

54.3KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pe urmele uleiului...de unde naiba vine??????

motor urmele unde naiba vine??????

61.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
A !% Da ! de la axul cu came , din locasul aprinderii !!!Sá vedem ce-i in locas ?M

motor axul came din locasul aprinderii !!!sá vedem ce-i locas

57.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Deci stim si asta -4Inainte de lucru, acum deja putem sá indepártám jegul, sá nu ne mánjim piná-n urechi cu ulei....

motor deci stim asta -4inainte lucru, acum deja putem indepártám jegul, mánjim piná-n urechi

50.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si vedere de cealaltá parte ...  

motor vedere cealaltá parte ...  

57.7KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cutia afurisitá, violatá de un nepriceput: A fost cuplatá in treapta 1 -a de vitezá imediat din mars arier cind incá masina nu s-a oprit ci "curgea spre spate "
Deci : Cutia       


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tot cutia cu capacul de vizitare indepártat(este situatá deasupra ) deci inspectia am fácut-o pe masiná, dar toarte pinioanele par a fii intacte, .....ca urmare a trebuit totusi demontatá de pe masiná deoarece fárámile de metal provin de pe coroana mare a diferentialului       

motor tot cutia capacul vizitare situatá deasupra deci inspectia fácut-o masiná, dar toarte

51.5KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cutia spálatá la presiune, pregátitá ptr demontare .....

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da si poza !

motor poza

46.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si partea opusá ...

motor partea opusá ...

44.2KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si partea unde vom actiona máine ....  

motor partea unde vom actiona máine ....  

51.6KB


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Adi la motorul 2 CV, cutia este inpreuna cu motorul. Cand schimbi uleiul, schimb si la motor si la cutie? E asa ca la motor de Peugeot ? Adica se comunica motorul si cutia intre ele.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Asta de pe care masina este? Aia verde a ta sau cea rosie decapotabila?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dragá WOB : Nu, eu singura pe care o stiu cá ar avea carterul comun Cutia+ motorul este Mini, a lui Issigonis, genial ca si conceptie.
La 2 CV cutia e separatá de motor, nu comunicá intre ele , au bái de ulei separate dar am scos ambele pt cá se scoate mult mai usor impreuná 4 Suruburi-si-s afará.
Dacá ar fii fost un dinte rurupt dintr-un pinion din grupurile cutiei ar fii fost f usor de remediat cáci doar scot capacul cutiei in situ si pot accesa care pinion il doresc.Dar nu mi-a fost dat sá scap asa usor, deci a trebuit sá scot motorul + cutoa si sá le pun pe masa de operatie.
Máine continuám cu scoaterea clopotului cutiei sau poate are altá denumire oficialá, noi ii zicem clopot sá avem acces la diferentiel     


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Asta de pe care masina este? Aia verde a ta sau cea rosie decapotabila?

Asta e cea verde , masina mult iubitá a nevestei mele, pe care o foloseste iarna sá protejeze cabrioletul, si a fost dat imprumut cuiva care conduce plastice.....cu rezultatul de fatá ! Fiind vorba de un prieten de familie, nu comentez dar greseala fácutá se pláteste !!!!
De fapt este prima datá scos din loc ansamblul cutie+motor la masina asta .In cei 24 de ani n-a fost necesar piná acum o asemenea operatiune ! Si nici acum n-ar fii trebuit dacá masina n-ar fii fost pe máná stráiná .Se vede pe starea capului suruburilor care mai au galvanizarea aproape intactá si unele sigilate cu vopsea, cát de des s-a umblat la motoflisca asta(din cei 120 mii de km pe care-i are noi am fácut 92 mii)-fiind cumpáratá de noi aproape nouá.Máine continuám lucrul si voi pune si pozele !  


pus acum 13 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
sorry de offtopic da cum ati curatat asa fain motorul?????

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 13 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
acelasi lucru ma intrebam si eu.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Nu, eu singura pe care o stiu cá ar avea carterul comun Cutia+ motorul este Mini, a lui Issigonis, genial ca si conceptie.

Si Renault 14, Talbot Horizon, Talbot Samba, parca si la Peugeot 305 si Matra Rancho.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
...si Austin Princesse 2000, etc..

_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Vad ca si aici la tine, ajungem la concluzia ca "Mörfi" nu doarme, te ajuta si baga degetelul in motorul tau! Defectul relativ simplu, se elimina cu un volum de munca enorma. De multe ori patesc si eu asa, si aici nu am luat in calcul ca din 4-6 surube cate se desfac usor si cate f.greu sau se rup in filet. Ati patit si voi asa, nu?

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

wob a scris:

Vad ca si aici la tine, ajungem la concluzia ca "Mörfi" nu doarme, te ajuta si baga degetelul in motorul tau! Defectul relativ simplu, se elimina cu un volum de munca enorma. De multe ori patesc si eu asa, si aici nu am luat in calcul ca din 4-6 surube cate se desfac usor si cate f.greu sau se rup in filet. Ati patit si voi asa, nu?

                         


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

horatiu601 a scris:

sorry de offtopic da cum ati curatat asa fain motorul?????

Existá in comert un produs pe bazá de petrol denumit Brigeciol, l-am pulverizat cu ajutorul compresorului pe toatá suprafata motorului si cutiei , lásat 20 minute sá "lucreze" si apoi la jet de apá sub presiune rade tot !       


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Esti sigur ca de la grupul conic s-o rupt dintii aia?
In mod logic alea se rup doar in caz ca se duce careva rulment conic care tine grupul si capata joc. In acest caz trebuie sa ai si vreun rulment distrus.
Nici pinioanele de la vitezele de mers inainte, nu au cum sa se rupa deoarece se angreneaza tot timpul, doar sincroanele se pot deteriora.
Dupa cele descrise de tine cu faza cu marsarierul cuplat, cand inca masina se  deplasa inainte, ar fi trebuit sa fie afectate pinioanele de la marsarier, ca alea nu-s cu sincroane, mai precis pinionul mobil care se deplaseaza pe ax, de la marsarier.
Chiar is curios ce s-a intamplat!
De unde gasesti elemente de trasmisie separate?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Iatá rezulttatele muncii de azi : Dezmembrarea diferentialului si grupului conic     

motor iatá muncii azi grupului    

49.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot ..doar 2 dinti rupti, alti 2 doar crápati....care le-am rupt cu mána cind am scos axul din carcasá ! N-ar fii fost prea bine sá mai circul asa cu masina!!!

motor tot ..doar dinti rupti, alti doar le-am rupt mána cind scos axul din carcasá n-ar fii fost

24.2KB

Modificat de cv2adi (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ...

motor ...

36KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cutia reasamblatá cu un ax din magazie.....      

motor cutia din      

49KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
surubárie si subansamble decapoate in drum spre regalvanizare -din compartimentul motor ...

motor surubárie decapoate drum spre -din motor ...

58.3KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ptr noi...un aspect normal in atelier...    

motor ptr noi...un aspect normal atelier...    

46.1KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ea l...  

motor tot l...  

45KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima...      

motor ultima...      

51.4KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cutia gata asamblatá din spate .

motor cutia gata asamblatá din spate

47.2KB


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
ui domnul Adi , dar repede va miscati !

spor la montarea ansamblului motor - cutie pe sasiu !

Imi place ca lucrati rapid si curat !  


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Hoinarul a scris:

ui domnul Adi , dar repede va miscati !

spor la montarea ansamblului motor - cutie pe sasiu !

Imi place ca lucrati rapid si curat !  

Multumesc Hoinarul ! La fel vá doresc si eu ! Adevárul e cá mi-a luat toatá ziua de azi !
Baftá la lucru...v-am urmárit topicul ! Aveti treabá si dvs !         


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
O parte din piese reintoarsede la galvanizare .... insá majoritatea suruburilor de pe motor si alte cele au fost duse doar azi.Astea- au fost duse de 5 zile.Joi urmeazá sá le am pe toate inapoi si incepe remontarea...

motor parte din piese .... insá motor alte cele fost duse doar azi.astea- fost duse zile.joi urmeazá

41.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot suruburi de fixare a jentilor....

motor tot suruburi fixare

39.2KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tare faine! Aici nu exista asa posibilitate, de galvanizare si nici de cromare, doar vopsim tot... nu prea avem ce face... facem ce putem

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si...

motor si...

30.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Tare faine! Aici nu exista asa posibilitate, de galvanizare si nici de cromare, doar vopsim tot... nu prea avem ce face... facem ce putem

Tare iute esti Mishule ! Pái le colectezi, le pui in acid decapant si cind sunt curátite mi le trimiti cu vrteun microbus care vine de la CJ, cá mai toate trec pe lingá mine.....si ti le face eu -dacá vrei.      


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

si cutia gata asamblatá din spate .

O sa sara Rudi de gatul tau! "Nu folosi silicon rosu, ca strica aspectul".
Intr-in fel eu i-am preluat ideologia rxr, si anul asta nu am mai folosit silicon rosu, doar in locuri supuse la temperaturi inalte, in rest silicon transparent... si intr-adevar arata mult mai bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima     

motor    

35.4KB


pus acum 13 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:

Tare faine! Aici nu exista asa posibilitate, de galvanizare si nici de cromare, doar vopsim tot... nu prea avem ce face... facem ce putem


Misi
Egzista si la noi la SM.
Au o instalatie moderna de galvanizar alba poti sa trimiti prin posta piesele.
S-au o trimiti mie si o duc eu.


Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 13 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimer-prinzinger a scris:


Misu de Cluj a scris:

Tare faine! Aici nu exista asa posibilitate, de galvanizare si nici de cromare, doar vopsim tot... nu prea avem ce face... facem ce putem


Misi
Egzista si la noi la SM.
Au o instalatie moderna de galvanizar alba poti sa trimiti prin posta piesele.
S-au o trimiti mie si o duc eu.

Bine de stiut, dar tot departe este
Deocamdata macar cu suruburile am tezolvat treaba ca pun suruburi noi peste tot unde se poate


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
off topic: Este si in cluj ! La podul de pe fabricii , unde e grup 4 instalatii (respectiv unixul) ! Era o pancarta foarte mare ! On: Spor la treaba arata foarte foarte foarte bine
 


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ma duc sa vad ce e acolo!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 299
ce bine arata piulitele prezoanelor. parca's bijuterii   , desigur si restul pieselor arata bine , dar pe mine m-au marcat piulitele alea  , nu de alta , dar acelas model de piulite am avut si eu la primul oltcit

Modificat de Hoinarul (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050

Misu de Cluj a scris:

Tare faine! Aici nu exista asa posibilitate, de galvanizare si nici de cromare, doar vopsim tot... nu prea avem ce face... facem ce putem

Asteapta un pic domnu Misi .. ca am ceva in plan .. Daca iese treaba .. no sa mai planga nimeni de asa ceva pe forum 


pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Cat de gros este stratul de material depus? nu sunt probleme cu filetul la insurubare?

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Hoinarul a scris:

ce bine arata piulitele prezoanelor. parca's bijuterii   , desigur si restul pieselor arata bine , dar pe mine m-au marcat piulitele alea  , nu de alta , dar acelas model de piulite am avut si eu la primul oltcit

Da, de fapt e tot un Citroen mai Craiovean .....da tot de familia asta apartine si Oltcitul.Si eu am p-aci unul nou pus deoparte ! Nostalgia....ce sá-i faci ! Multumesc ptr cuvintele si gándurile bune.Spor si Dvs !    


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Elijah a scris:

Cat de gros este stratul de material depus? nu sunt probleme cu filetul la insurubare?

Dragá Elijah , sincer sá fiu n-am cum sá másor citi microni e stratul dar nu sunt proiblleme la filete, intrá usor.De 15 ani de cánd má lupt cu rugina si metalul, n-a fost nevoie sá refiletez vreun surub sau piulitá din cauza asta! Dar am sá intreb la atelier, acolo unde-s priceputii ! Ei sunt de specialitate, eu sunt un hobbist care nu prea are cunostinte de chimie, fizicá tare aprofundate.Dar stiu sá castrez si le-am atras atentia despre acest lucru de mai bine de 15 ani.....si n-am avut niciodatá probleme cu ei ...
       


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

knx a scris:

off topic: Este si in cluj ! La podul de pe fabricii , unde e grup 4 instalatii (respectiv unixul) ! Era o pancarta foarte mare ! On: Spor la treaba arata foarte foarte foarte bine
 

Mersi si Tie KNX ! Si-ti doeresc spor la Rusoaicá , am vázut cá te-ai bágat adinc in proiect, dar sunt sigur cá va iesi o bijuterie la primávará-vará.
Ca o parantezá : La Citroen dar poate si la alte márci prin 68-70 s-a trecut la culoarea galbená -cadmium-la subansamble(galvanizare ) piná atunci foloseau culoarea albá.
Masinile ce vin din West, ca atare dupá demontare si decaparea subansamblelor, se regalvanizeazá in culoarea respectivá sá corespuná cu perioada de nastere a masinii.
Si la omologarea ca vehicol istoric, comisia are in vedere si acet lucru printre altele.....    


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Ce bine au iesit piesele astea dupa galvanizare.Piulitele s-ar potrivi si la Oltcitul meu.

pus acum 13 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
Ei Doc, nu am intrebat de cati microni...ma gandeam daca pot sa apara situatii ca nu mai se pot fileta din cauza grosimii.
Uneori se mai intampla, chiar la motociclistii Teutul din NY am vazut (laTV-u) faze cu nepotriviri dupa cromare, de-asta eram curios.
Ce material depune pe piese? As vrea sa incerc sa fac o baie de galvanizare, nu acum, in primavara


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Elijah a scris:

Ei Doc, nu am intrebat de cati microni...ma gandeam daca pot sa apara situatii ca nu mai se pot fileta din cauza grosimii.
Uneori se mai intampla, chiar la motociclistii Teutul din NY am vazut (laTV-u) faze cu nepotriviri dupa cromare, de-asta eram curios.
Ce material depune pe piese? As vrea sa incerc sa fac o baie de galvanizare, nu acum, in primavara

Cred cá in procesul de cromare, stratul ce se depune e mult mai gros, deoarece tin minte cá puiesele de fier pe care le-am dus, mai intái se puneau intrt-o baie galvanicá de Cu , sá depuná un strat de Cupru, si de-abia apoi erau introduse in baia de cromaj.Cred cá din cauza asta stratul respectiv fiind mai gros poate crea nepláceri, fiind in acelasi  timp si mai rezistent.
Aici nu am avut asemenea complicatii, , ba inainte de remontare dau pe ele un strat de lac incolor rezistent la aciizi, benziná  si la temperaturi piná in 100 grade, ca suprafata sáé nu se reoxideze cu timpul si rámin asa frumoase ani de zile.      


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Ce bine au iesit piesele astea dupa galvanizare.Piulitele s-ar potrivi si la Oltcitul meu.

Pái n-ai un set de piulite rezervá ??? Du-te la REMAT , le iei la bani márunti , mi le trimiti mie prin postá, ti le decapez, si le duc cu sarja mea urmátoare la galvanizare, si le vei avea si Tu la fel .      


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
azi au sosit si celelalte piese si suruburi de la galvanizare si am terminat de vopsit táblária -cámasa cilindrilor si carcasa elicei ...etc

motor azi sosit celelalte piese suruburi terminat vopsit táblária -cámasa carcasa elicei ...etc

54.9KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nici cei din fabrica, nu le-au facut asa de amanuntit!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ba....le-au fácut acu 26 de ani, si s-au mai oxidat de atunci! Eu fiind un tip vizual, cánd remontez un motor sau termin o masiná, má gándesc cu nostalgie la aspectul lor de atunci, cum arátau ele cánd fericitul proprietarle-a luat in primire dupá ani de asteptare !!! si incerc sá retráiesc clipa aceea ...      

motor fácut acu ani, s-au mai oxidat atunci! fiind tip vizual, cánd remontez motor sau termin

45.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ...

motor ...

50.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si..

motor si..

37.5KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

motor

25.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si bara de sustinere a farurilor gri 16 identicá cu jentile masinii si a cricului.

motor bara sustinere farurilor gri identicá jentile masinii cricului.

38.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima..

motor ultima..

43.2KB


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Hai, nu fii asa de migalos, ca pana la vara mai ai de terminat o Dacie 1100, ca fara sa vii si tu nu ma duc singur, la intrunirea suticarilor!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Hai, nu fii asa de migalos, ca pana la vara mai ai de terminat o Dacie 1100, ca fara sa vii si tu nu ma duc singur, la intrunirea suticarilor!

Sunt sigur cá stiuca mea nu va fii gata piná atunci, asta ti-o spun acuma ! Pe 15 Aprilie tre sá termin AMI 6-le cá va fii expusá la Oldtimer Show, iar in scurtul timp pe care-l mai am piná-n vará nu pot termina o masiná de la A la Z.
Mergem cu stiuca Ta si te imping dacá se stricá ...la vale.Cánd urcám iará la deal schimbám ! Tu má impingi pe mine !
Sau o altá variantá : Merg cu CX-ul sitrag dupá mine platforma sá ne stim in sigurantá !!       


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Sau o altá variantá : Merg cu CX-ul sitrag dupá mine platforma sá ne stim in sigurantá !!       

Buna idee! O sa ma prefac, ca s-o stricat, sa mi-o duci pe platforma! 
Asa macar economisesc benzina!   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Adi si cu piesele care sunt din" spiater", sau Al, ce faci?  raman numai lustruite sau pui ceva strat proptector pe eele?

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:


deceneu32 a scris:

Ce bine au iesit piesele astea dupa galvanizare.Piulitele s-ar potrivi si la Oltcitul meu.

Pái n-ai un set de piulite rezervá ??? Du-te la REMAT , le iei la bani márunti , mi le trimiti mie prin postá, ti le decapez, si le duc cu sarja mea urmátoare la galvanizare, si le vei avea si Tu la fel .      

Costa prea mult,Adi!Multumesc pentru ajutor.


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:


cv2adi a scris:


deceneu32 a scris:

Ce bine au iesit piesele astea dupa galvanizare.Piulitele s-ar potrivi si la Oltcitul meu.

Pái n-ai un set de piulite rezervá ??? Du-te la REMAT , le iei la bani márunti , mi le trimiti mie prin postá, ti le decapez, si le duc cu sarja mea urmátoare la galvanizare, si le vei avea si Tu la fel .      

Costa prea mult,Adi!Multumesc pentru ajutor.

La anu poate la vreo intálnire mi le dai in máná, si tzi le aducc eu personal aici , asa nute costá transportul, iar ptr 12 piulite eu nu-ti iau bani cá incap lingá ale mele, cá eu duc de obicei mai multe kilograme.
o.k.?







.



k.




































































,    


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

wob a scris:

Adi si cu piesele care sunt din" spiater", sau Al, ce faci?  raman numai lustruite sau pui ceva strat proptector pe eele?

La Aluminiu-blocul motor - pun decapant pe el si-l las creo 1-2 ore, apoi merge la spálátoria auto din comuná la spálare cu presiune si apá fierbinte.Nu mai trebuie lustruit cu nimica dupá o baie de asta ! Iar acum am mai lucrat la asamblare     

motor wob scris:adi piesele care sunt din" sau al, raman numai lustruite sau pui ceva strat

33.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot ...

motor tot ...

34.2KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

motor

45.1KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

motor

36.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si....

motor si....

51.6KB


pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Parca e motor de Special ,dar nu arata chiar la fel.  

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da , eu as inversa putin : de fapt Specialul e motor de 2 CV ....parcá el a fost primul ! E acelasi motor de 600 cmc care s-a pus si in Oltcitul Sopecial, dar ptr caroseria aceea s-a dovedit a fii prea slabá, de aceea nu s-au fácut multe.
Cred cá e o raritate absolutá sá gásesti Oltcituri Speciale in zilele noastre .    


pus acum 13 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Mai sunt prin Craiova.

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


horatiu601 a scris:

sorry de offtopic da cum ati curatat asa fain motorul?????

Existá in comert un produs pe bazá de petrol denumit Brigeciol, l-am pulverizat cu ajutorul compresorului pe toatá suprafata motorului si cutiei , lásat 20 minute sá "lucreze" si apoi la jet de apá sub presiune rade tot !       


Si unde se poate gasi Brigeciol din asta?
La noi ar fi ceva Motorsolv, da-i tare slab.
Eu ca sa curat o cutie, sau un motor, trebuie sa frec si sa razuiesc vreo saptamana... iar tu le-ai curatat dintr-un sut, intr-o ora!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

Alex a scris:

Parca e motor de Special ,dar nu arata chiar la fel.  

Primul a fost cel de 2 Cv de 602 cmc, care a devenit apoi de 652 cmc pe LNA, Visa si respectiv Oltcit Special, deci nu e acelasi motor decat intr-un anume procent.


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

classicfan a scris:


Alex a scris:

Parca e motor de Special ,dar nu arata chiar la fel.  

Primul a fost cel de 2 Cv de 602 cmc, care a devenit apoi de 652 cmc pe LNA, Visa si respectiv Oltcit Special, deci nu e acelasi motor decat intr-un anume procent.

Da, ai dreptate, doar cá in  1948 primul era de 350 cmc, apoi a urmat cel de 425 cmc,doar in 68 a apárut ásta mai musculos, de 602 , iar pe la sfársitul anilor 70 a apárut si mai fortosul Visa-ca sá ráminem doar la bicilindrii.
Cel de GS, AMI Super etc...de 1100 in patru cilindrii care s-a pus mai apoi si la Oltcitul nostru , e un turboreactor fatá de bicilindrice.
Sá vedeti cum trage un 2 CV cáruia i s-a fácut transplant de inimá si are unul in patru cilindrii..........iar dacá mai are si un Turbo gásit prin garaj....váleu .Pe autostradá  cu 130 merge finut, trágind dupá ea si o micá rulotá!      


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


horatiu601 a scris:

sorry de offtopic da cum ati curatat asa fain motorul?????

Existá in comert un produs pe bazá de petrol denumit Brigeciol, l-am pulverizat cu ajutorul compresorului pe toatá suprafata motorului si cutiei , lásat 20 minute sá "lucreze" si apoi la jet de apá sub presiune rade tot !       


Si unde se poate gasi Brigeciol din asta?
La noi ar fi ceva Motorsolv, da-i tare slab.
Eu ca sa curat o cutie, sau un motor, trebuie sa frec si sa razuiesc vreo saptamana... iar tu le-ai curatat dintr-un sut, intr-o ora!     

Pái nu stiu dacá nu se importá si in Ro ??? Aici gásesc in toate magazinlel metalo-chimice chiar si la mine-n sat .


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:



Sá vedeti cum trage un 2 CV cáruia i s-a fácut transplant de inimá si are unul in patru cilindrii..........iar dacá mai are si un Turbo gásit prin garaj....váleu .Pe autostradá  cu 130 merge finut, trágind dupá ea si o micá rulotá!      


Si cum a incaput  motorul in 4 cilindrii in 2cv, ca acolo nu-i loc pentru motorul ala mare?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:



Sá vedeti cum trage un 2 CV cáruia i s-a fácut transplant de inimá si are unul in patru cilindrii..........iar dacá mai are si un Turbo gásit prin garaj....váleu .Pe autostradá  cu 130 merge finut, trágind dupá ea si o micá rulotá!      


Si cum a incaput  motorul in 4 cilindrii in 2cv, ca acolo nu-i loc pentru motorul ala mare?

Frumos ! Numai dacá ai ochi buni poti observa cá are botul mai lung ci 12 cm masina, si putin pe intreriorul aripilor.....e una f.frumos si cu gust fácutá in Belgrad al lui Davor, mecanic auto Citroen, mare fan 2 CV fácutá de el! E minunatá ! A fost si la nationala Citroen Ungaria -aici in Albertirsa si toti am admirat creatia lui.E chiar una urátá verde ca a mea dar nu din seria Sauss Ente germaná ci una puritaná.


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ieri si azi am mai lucrat putin...

motor ieri azi mai lucrat putin...

45.4KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

motor tot

50.5KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ajutorul meu pe timp rece...

motor ajutorul meu timp rece...

47.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot motoflisca ..

motor tot motoflisca

46.7KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si iatá un mecanism tare ingenios si simplu : Din cauza suspensiei moi a 2 CV-ului ( spatele coboará chiar 15 cm dacá se urcá 2 persoane in spate ) din interiorul masinii un sistem de rabatare a farurilor : Un melc si o tijá de otel care prin rásucire basculeatá bara pe care sunt fixate cele 2 faruri .Simplu, ingienios si durabil( mai multi zeci de ani !
Doar 2 arcuri, un melc si o tijá - este tot ce ai nevoie !      

motor iatá mecanism tare ingenios simplu din cauza suspensiei moi cv-ului spatele coboará chiar dacá

39.1KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

motor tot

46.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot

motor tot

45.8KB


pus acum 13 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
foarte frumos Adi
spor in continuare


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi VWVariant ! Desi nu prea sar in sus de bucurie cá tre sá lucrez in hala aia -congelator -cu aeroterma la spate, dar masina asta e ptr uz cotidian si Nevasta nu are cu ce circula de 1 sáptáminá de cánd am bucátit-o .....asa cá Mersi ptr urare! Am nevoie de Spor !Asa sá Fie!          

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si azi ...  

motor azi ...  

33.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ...

motor tot ...

55.9KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si..

motor si..

50.2KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si..

motor si..

50.3KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tot

motor tot

53.8KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si...

motor si...

35.6KB


pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ...

pus acum 13 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

motor

52.7KB


pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la