CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: mememe12
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Salutare,
Cum se regleaza cantitatea de benzina "scuipata" de pompa de spritz/acceleratie la carburatorul de Dacia 1310, Carfil ?
( da... secretul cel mare va fi dezvaluit - typ3-ul merge cu 2 carburatoare de Dacie) . - dar mi se pare ca da o cantitate mult prea mare de benzina la spritz (mai ales ca e dublu carb ) - nu se afuma bujiile, dar parca e cam mult, mai ales, ca galeria de admisie pe fiecare chiulasa este scurta, deci ar aveaun raspuns bun si daca cantitatea de benzina este mai mic, in schimb realizez o economie, ce se simte la mers in oras.
|
|
pus acum 13 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Din cate stiu, volumul sprit-pompei e fix (nu se schimba aria membranei), dar in schimb te poti juca cu amestecul prin diferite jicloare, si tuburi emulsoare Teoretic, ar fi ok sa pui configuratia ce e pe carburatorul de Lastun
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
La asta nu ma asteptam - de ce de Lastun ?
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cantitatea de benzina sprituita, teoretic ai putea reduce, daca ai pune un arculet ceva mai tare sub membrana despritz, sau daca ai gasi o putzulie din ala cu orificiu mai mic. De asemena pentru reducerea consumului poti jongla cu diverse jigloare. In deosebi cu juglorul principal de Dacie de 145, 140, 135 iar de lastun 125 Jiglorul de amestec aer gasesti de 155 si 170 iar tub emulsor F6 si F20. Foloseste ca si ghid tabelele cu marimea cu diverse jigloare de la carburatoare de Dacie. O gasesti in manualul de Dacie... vezi la rubrica documentatii tehnice.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Pompa de sprit are un orificiu de descarcare in camera de nivel constant . Acest orificiu este astfel ales ca la o apasare lenta a pedalei (accelerare normala) debitul pompei sa fie inegral descarcat inapoi in camera de nivel constant . Poti jongla cu acest orificiu .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
|
|
Poti umbla la tija care actioneaza pompa de spritz.
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
Variantele de reducere a debitului de combustibil pe care pompa de acceleratie le descarca in difuzorul carburatorului pot fi si : - majorarea orificiului supapei unisens de descarcare, din camera de nivel constant ; - micsorarea orificiului autajului ce "sprituieste" benzina in difuzorul carburatorului . Pot sa-ti spun ca prima varianta nu este la indemana oricui, deoarece orificiul trebuie majorat cu valori crescatoare foarte mici si asta inseamna burghie pe care putini le pot avea. De asemenea este destul de greu ca dupa largirea orificiului sa fie eliminat spanul din interior. Asta ar presupune demontarea repatata a supapei. Metoda presupune tatonari pana se ajunge la varianta satisfacatoare. Varianta a 2-a este cu mult mai la indemana si presupune micsorarea orificiului ajutajului prin lovirea lui usoara cu un ciocan, urmata de refacerea gaurii cu o sarma de otel cu diametrul redus. Eu varianta a 2-a am practicat-o cu rezultate bune. Ce este drept doar la un singur carburator. In cazul de fata va trebui precizie pentru lucrare. Succes
|
|
pus acum 13 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Merci ... ideea nr. 2 mi se pare f buna
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
nel34 a scris:
Poti umbla la tija care actioneaza pompa de spritz. |
Exact! pui mai multe garnituri intre membrana si capac, astfel cursa membranei va fi mai mica, si implicit si debitul de benzina spritzuit scade!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
mhoria a scris:
Variantele de reducere a debitului de combustibil pe care pompa de acceleratie le descarca in difuzorul carburatorului pot fi si : - majorarea orificiului supapei unisens de descarcare, din camera de nivel constant ; - micsorarea orificiului autajului ce "sprituieste" benzina in difuzorul carburatorului . Pot sa-ti spun ca prima varianta nu este la indemana oricui, deoarece orificiul trebuie majorat cu valori crescatoare foarte mici si asta inseamna burghie pe care putini le pot avea. De asemenea este destul de greu ca dupa largirea orificiului sa fie eliminat spanul din interior. Asta ar presupune demontarea repatata a supapei. Metoda presupune tatonari pana se ajunge la varianta satisfacatoare. Varianta a 2-a este cu mult mai la indemana si presupune micsorarea orificiului ajutajului prin lovirea lui usoara cu un ciocan, urmata de refacerea gaurii cu o sarma de otel cu diametrul redus. Eu varianta a 2-a am practicat-o cu rezultate bune. Ce este drept doar la un singur carburator. In cazul de fata va trebui precizie pentru lucrare. Succes |
Fiind vorba de orificii foarte mici in jur de 0,1-0,2 mm e greu de aplicat. Iar cu metoda a doua, fiind vorba de doua carburatoare, care trebuiesc sa fie sincronizate intre ele, iarasi e greu sa obtii aceasi orificii. Mi se pare mai buna , metoda de adaugare de garnituri intre capacul pompei de spritz si membrana, reducand astfel cursa membranei si astfel si debitul sprituit. Garniturile alea se gasesc la orice magazin la cativa banuti, iar daca vrei alte grosimi cu care sa poti experimenta, poti confectiona si tu garnituri din diverse ambalaje de carton. De exemplu cutiile de hartie aluminizate de suc sau lapte sunt perfecte in acest scop.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|