xellex
Membru nou
 Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
|
|
Salutare din nou, dupa ce m-am prezentat, am decis sa-i fac topic si aici masinutei mele. Nu voi intra in detaliu cu povesti, pentru ca mi se pare redundant. Cel mai detaliat si tehnic topic in romana despre masina mea il puteti gasi pe vwforum la sectiunea aircooled. Mai e topic si pe aircooled.3xforum.ro, mai este si pe 4tuning, si pe site-ul clubului meu, anonymous motorsport. Aici voi face o scurta prezentare a masinii (daca se poate spune scurta) si voi incerca sa o tin la curent odata cu evolutia proiectului.
Deci este vorba cum am zis despre un Volkswagen 1303S din 1973, model '74 pe care l-am luat prin 2007 daca nu ma insel, si de atunci lucrez la el, cu un scop bine definit, dar fara un final previzibil. In sensul ca iubesc proiectul si surubareala la masina tot atat de mult cat iubesc sa o conduc.
Proiectul se poate caracteriza in 2 cuvinte: "German look". Denumirea este inselatoare, pentru ca in stilul acesta de modificare, look-ul este pe ultimul loc, si importante sunt modificarile tehnice aduse masinii astfel incat performantele sa ii creasca pe cat posibil. Stilul acesta provine din anii 80-90 cand se organizau curse pe circuit in vestul Europei, numite "Kaefer Cup". Aici practic pot spune ca s-a atins maximul de performanta pe circuit cu broscutele. Si credeti-ma ca nu glumeau! De multe ori tineau pasul sau chiar intreceau pe fratii lor mai mari Porsche 911, la fel preparate si ele de concurs.
Cam tot ce fac la masina este inspirat, copiat, sau preluat de la masinile de Kaefer Cup, si ar putea deveni intr-o buna zi chiar o replica de kaefer-cup, desi e prea mult spus.
Poze am adunat mii dealungul proiectului, si le-am aranjat pe toate in albumul meu de photobucket, in ordine cronologica si cu titluri foarte sugestive cu trimitere la modificarea respectiva. Asa ca daca vreti sa vedeti poze, pregatiti-va pentru o calatorie lunga la urmatorul link:
Am participat cu masina deja la o gramada de intruniri, show-uri, evenimente etc. Cea mai mare realizare pot spune ca a fost anul acesta, cand am ajuns la cea mai mare intalnire de broaste, pe circuitul de Formula 1 de la Spa Francochamps din Belgia, unde am avut sansa sa imi si conduc broscuta pe circuit!!
Atat deocamdata, sper sa va placa pozele! A! Si prezentarea majoritatii modificarilor aduse pana acum masinii:
Faruri custom made, Clearglass FK combinat cu Hella. Kit bi-xenon 6500K cu lupe + Angel-eyes. Stopuri smoked, becuri cu led. Bara fata de vw beetle cabrio, cu loc pt. semnalizari. Anularea semnalizarilor din aripile fata. Semnale bara fata smoked, clearglass. Oglinzi laterale de Opel Manta. Kit Quick-shift pt. schimbator de viteze. Scaune Porsche. Brate spate din aluminiu + sistemul complet rulmenti, cap planetara etc de Porsche 944 "widebody". Cresterea ecartamentului cu 150mm. Bare torsiune + springplates de Porsche 944. Capace cromate bara torsiune, EMPI USA. Sistem franare complet, cu "Backing plate", discuri ventilate, etrieri Porsche 944. Adaptor cablu frana de mana Vdub Engineering Canada. Bara anti-ruliu spate Porsche 944. Suporti bara anti-ruliu custom made, model Kerscher Tuning Gmbh. Planetare Porsche 944, cu rulmenti articulatii de 100mm. "Bump stops" suspensie spate din urethan, EMPI USA. Bucsi bare torsiune din urethan, Bugpack USA. Kit complet bucsi articulatii fata-spate din urethan, inlocuire absolut tot ce era de cauciuc, Bucpack-Prothane USA. Amortizoare spate Koni yellow (reglabile). Fuzete fata complete, cu rulmenti, butuci, backing plates etc, de Porsche 944. Adaptare "retrofit" pt. cablu vitezometru Porsche pre 1986. Sistem franare pe fata complet discuri ventilate + etrieri Porsche 944. Suspensie fata - jambe amortizoare Custom made LA Performance UK & Avo Performance Suspension UK, permit reglarea pe inaltime a suspensiei. Inserts - amortizoare Koni, permit reglarea duritatii suspensiei fata. Arcuri sport AVO Performance Suspension UK. Pivoti Custom made pt. adaptare fuzeta Porsche pe bascula VW, Kerscher Tuning Gmbh. Kit complet conducte metalice si furtune flexibile sistem franare. Coborare garda la sol la doar 7cm. Pompa frana dublu circuit, de Porsche 944. Al 3-lea stop de frana, cu led-uri pe luneta. Jante originale (nu replici) Porsche, model Phone Dial, 15" 7J ET53, Cauciucuri spate 205, fata 185. Caseta directie Audi 100 C4 / Audi A6, bielete Audi A6 Moog. Suporti caseta directie custom made. Tija cu cruci cardanice de VW Golf2, modificata cu crucea dinspre caseta de Audi. Flip-Kit pt. inlaturare efect "bump-steer" la directie, Bugpack USA. Pompa Servodirectie elecrto-hidraulica de Vw Polo. Bucsi tija schimbator viteze si cuplaj cutie viteze, performance din urethan, Bugpack USA. Suporti numere inmatriculare cu emblema Porsche. Aripi fata latite 4cm din fibra de sticla, originale Kerscher Tuning GMBH. Aripi spate latite 14cm din fibra de sticla, model Hoffmann Speedster GMBH. Volan sport, imbracat in piele, original VW model de tuning de fabrica, pus pe GSR 1303 (Gelb schwarze Renner). Kit reglare geometrie fata "Camber Adjuster Kit", de la Topline Parts U.S.A. cu bucsi de urethan Prothane. Bord + ceasuri de Porsche 911 Aprindere electronica fara delcou EDIS4 + modul Megajolt. 2 carburatoare dublu corp Weber 36IDF, filtre sport K&N.
Sper sa nu fi uitat nimic... A! Intre timp am mai schimbat jantele de 2 ori! Am avut un set de Porsche 911Turbo996, dupa care am trecut la un set de Boxter pe 17inchi, 8,5j spate si 7jfata. Iar acum lucrez la montarea unei cutii de viteze de Porsche 911 cu diferential autoblocant 40%. Cutia este la locul ei, mai am ceva detalii de rezolvat dar in cel mai scurt timp sper ca va fi functionala..
Modificat de xellex (acum 14 ani)
|
|