CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Anna281 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Iasi
cauta Barbat
25 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / VW 1303S 1973 Proiect de lunga durata - German look Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15


Salutare din nou, dupa ce m-am prezentat, am decis sa-i fac topic si aici masinutei mele. Nu voi intra in detaliu cu povesti, pentru ca mi se pare redundant. Cel mai detaliat si tehnic topic in romana despre masina mea il puteti gasi pe vwforum la sectiunea aircooled. Mai e topic si pe aircooled.3xforum.ro, mai este si pe 4tuning, si pe site-ul clubului meu, anonymous motorsport.
Aici voi face o scurta prezentare a masinii (daca se poate spune scurta) si voi incerca sa o tin la curent odata cu evolutia proiectului.

Deci este vorba cum am zis despre un Volkswagen 1303S din 1973, model '74 pe care l-am luat prin 2007 daca nu ma insel, si de atunci lucrez la el, cu un scop bine definit, dar fara un final previzibil. In sensul ca iubesc proiectul si surubareala la masina tot atat de mult cat iubesc sa o conduc.

Proiectul se poate caracteriza in 2 cuvinte: "German look". Denumirea este inselatoare, pentru ca in stilul acesta de modificare, look-ul este pe ultimul loc, si importante sunt modificarile tehnice aduse masinii astfel incat performantele sa ii creasca pe cat posibil. Stilul acesta provine din anii 80-90 cand se organizau curse pe circuit in vestul Europei, numite "Kaefer Cup". Aici practic pot spune ca s-a atins maximul de performanta pe circuit cu broscutele. Si credeti-ma ca nu glumeau! De multe ori tineau pasul sau chiar intreceau pe fratii lor mai mari Porsche 911, la fel preparate si ele de concurs.

Cam tot ce fac la masina este inspirat, copiat, sau preluat de la masinile de Kaefer Cup, si ar putea deveni intr-o buna zi chiar o replica de kaefer-cup, desi e prea mult spus.

Poze am adunat mii dealungul proiectului, si le-am aranjat pe toate in albumul meu de photobucket, in ordine cronologica si cu titluri foarte sugestive cu trimitere la modificarea respectiva.
Asa ca daca vreti sa vedeti poze, pregatiti-va pentru o calatorie lunga la urmatorul link:

Am participat cu masina deja la o gramada de intruniri, show-uri, evenimente etc. Cea mai mare realizare pot spune ca a fost anul acesta, cand am ajuns la cea mai mare intalnire de broaste, pe circuitul de Formula 1 de la Spa Francochamps din Belgia, unde am avut sansa sa imi si conduc broscuta pe circuit!!

Atat deocamdata, sper sa va placa pozele!
A! Si prezentarea majoritatii modificarilor aduse pana acum masinii:

Faruri custom made, Clearglass FK combinat cu Hella.
Kit bi-xenon 6500K cu lupe + Angel-eyes.
Stopuri smoked, becuri cu led.
Bara fata de vw beetle cabrio, cu loc pt. semnalizari.
Anularea semnalizarilor din aripile fata.
Semnale bara fata smoked, clearglass.
Oglinzi laterale de Opel Manta.
Kit Quick-shift pt. schimbator de viteze.
Scaune Porsche.
Brate spate din aluminiu + sistemul complet rulmenti, cap planetara etc de Porsche 944 "widebody". Cresterea ecartamentului cu 150mm.
Bare torsiune + springplates de Porsche 944.
Capace cromate bara torsiune, EMPI USA.
Sistem franare complet, cu "Backing plate", discuri ventilate, etrieri Porsche 944.
Adaptor cablu frana de mana Vdub Engineering Canada.
Bara anti-ruliu spate Porsche 944.
Suporti bara anti-ruliu custom made, model Kerscher Tuning Gmbh.
Planetare Porsche 944, cu rulmenti articulatii de 100mm.
"Bump stops" suspensie spate din urethan, EMPI USA.
Bucsi bare torsiune din urethan, Bugpack USA.
Kit complet bucsi articulatii fata-spate din urethan, inlocuire absolut tot ce era de cauciuc, Bucpack-Prothane USA.
Amortizoare spate Koni yellow (reglabile).
Fuzete fata complete, cu rulmenti, butuci, backing plates etc, de Porsche 944.
Adaptare "retrofit" pt. cablu vitezometru Porsche pre 1986.
Sistem franare pe fata complet discuri ventilate + etrieri Porsche 944.
Suspensie fata - jambe amortizoare Custom made LA Performance UK & Avo Performance Suspension UK, permit reglarea pe inaltime a suspensiei.
Inserts - amortizoare Koni, permit reglarea duritatii suspensiei fata.
Arcuri sport AVO Performance Suspension UK.
Pivoti Custom made pt. adaptare fuzeta Porsche pe bascula VW, Kerscher Tuning Gmbh.
Kit complet conducte metalice si furtune flexibile sistem franare.
Coborare garda la sol la doar 7cm.
Pompa frana dublu circuit, de Porsche 944.
Al 3-lea stop de frana, cu led-uri pe luneta.
Jante originale (nu replici) Porsche, model Phone Dial, 15" 7J ET53, Cauciucuri spate 205, fata 185.
Caseta directie Audi 100 C4 / Audi A6, bielete Audi A6 Moog.
Suporti caseta directie custom made.
Tija cu cruci cardanice de VW Golf2, modificata cu crucea dinspre caseta de Audi.
Flip-Kit pt. inlaturare efect "bump-steer" la directie, Bugpack USA.
Pompa Servodirectie elecrto-hidraulica de Vw Polo.
Bucsi tija schimbator viteze si cuplaj cutie viteze, performance din urethan, Bugpack USA.
Suporti numere inmatriculare cu emblema Porsche.
Aripi fata latite 4cm din fibra de sticla, originale Kerscher Tuning GMBH.
Aripi spate latite 14cm din fibra de sticla, model Hoffmann Speedster GMBH.
Volan sport, imbracat in piele, original VW model de tuning de fabrica, pus pe GSR 1303 (Gelb schwarze Renner).
Kit reglare geometrie fata "Camber Adjuster Kit", de la Topline Parts U.S.A. cu bucsi de urethan Prothane.
Bord + ceasuri de Porsche 911
Aprindere electronica fara delcou EDIS4 + modul Megajolt.
2 carburatoare dublu corp Weber 36IDF, filtre sport K&N.

Sper sa nu fi uitat nimic... 
A! Intre timp am mai schimbat jantele de 2 ori! Am avut un set de Porsche 911Turbo996, dupa care am trecut la un set de Boxter pe 17inchi, 8,5j spate si 7jfata.
Iar acum lucrez la montarea unei cutii de viteze de Porsche 911 cu diferential autoblocant 40%. Cutia este la locul ei, mai am ceva detalii de rezolvat dar in cel mai scurt timp sper ca va fi functionala..

Modificat de xellex (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3587
Ce frumoase sunt.Parca-s de jucarie!

pus acum 14 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077
ce-ar fi insemnat sa "intri in detalii"?
faina masina.spor la treaba!


pus acum 14 ani
   
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
ohoo, fiecare modificare atunci cand incepi sa combini piese are povestea ei, de multe ori destul de funny si nimic nu e chiar atat de simplu ca la prima vedere.
Spre exemplu: Cutia de Porsche 911 - 915 se poate cupla la motorul de broscuta de 1.6 folosind un disc de ambreiaj de...... LADA 
Sau, caseta de directie de Audi 100/Audi A6 este aproape identica cu cea de vw1303 post 75 si se poate monta pe broasca, folosind pe coloana de directie un ax cardanic de golf 2 cu crucea de la un capat schimbata, de Audi :P
Totul e ca un mare Puzzle


pus acum 14 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
da motorul ii original??? sau ii de porsche?

Modificat de horatiu601 (acum 14 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 14 ani
   
unzomby
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 20
superba jucaria, bafta multa in continuare cu proiectul , keep up the good work !!!!!

pus acum 14 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077

horatiu601 a scris:

da motorul ii original??? sau ii de porsche?

daca era de porsche nu ii mai trebuia disc de lada)


pus acum 14 ani
   
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
motorul este deocamdata al ei original de 1.6L
Am un motor tip4 asa-zis de Porsche, de 2000cmc. Motorul nu a fost pus doar pe Porsche 914 ci si pe VW 411, VW T2 deci nu e chiar pur-sange. Dar acesta e in lucru deocamdata.
Partea funny, apropos de motorul asta: pentru ca sa il cuplez la cutia de 911, am nevoie de disc de..... Lancia/Ferrari/Alfa ) Am cumparat si un disc din'asta si se potriveste de minune!!!

Modificat de xellex (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Cine spunea ca globalizarea e un concept(si o realitate) a secolului nostru? xellex ne demonstreaza ca din anii '70 s-au pus bazele.... Imi place la nebunie chestia asta. Ma duc la magazinul de piese auto de la coltul blocului si cer un disc de Ferari, aia fac ochii mari, le zic sa stea linistiti ca il pun la broasca mea din 1973      

pus acum 14 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
de-aia eu sunt pentru '"keep it stock"" Cand schimbi o chestie, da dintr-una in alta in avalansa

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
faina masina  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Rica, depinde ce vrei de la proiectul tau. La mine tocmai asta e satisfactia, faptul ca in fiecare zi mai descopar ceva, in fiecare zi mai invat ceva nou si tot timpul perfectionez atat masina, cat si cunostintele mele. Si e o aventura intr-un domeniu de altfel total strain pt. mine.
Niciodata nu m-am declarat adept convins nici pt. tuning, nici pt. stock. Sunt doar pentru proiecte de orice fel!!! De astea ducem mare lipsa aici la noi....


pus acum 14 ani
   
legendarul fikat
Rozator feroce

Din: orasu harciogilor
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 818
cred ca pina acum la categoria modificari Alex are cea mai performanta broasca din parcare    cand o sa aiba si motor ca tetea Jan, o sa il invit sa facem o liniuta cu mine cu splitul. daca scoate de 2 ori mai scurt timpul ca mine, are 1 lada de bere. daca scoate de 3 ori mai scurt timpul, apoi nu ii dau decat o bere... ca e mult mai probabil! 

_______________________________________
da-o ba la remat! semnezi degeaba petitii

pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Ficat la liniuta propusa, ai uitat sa specifici ca Alex va merge :"Masalier" si tu cu "Fata". Un chit de Porsch, daca ar mai lua ar fi integral schimbat, caroseria conform restului de subansamble. Astfel, felicitari, si asta dupa mine se cheama"masina pe viata", nu cred ca poate plati cineva efortul intelectual, fizic si financiar la o adica, dupa ce te-ai plictisit si vrei alt proiect si mai mare! Colegului meu cu motor Porsch de 2 l, a trebuit si platforma de dus masina si un 4x4, ca consumul nu scadea sub 18l/100, nici dupa reglarile facute in Ungaria si Germania. Spune la mers mai sportiv si autoband, atinge si 21-23 l.A lui este intr-un cabrio vw 1303, si foarte mult conteaza la consum pe langa viteza si forma aerodinamica pentru viteza acea. Eu am mers cu el si masina lui,si cu 190km/h. E o nebunie curata, daca mergi cu viteza asa mare iti smulge prelata de pe el, care a rupt deja si a schimbat in alta noua(850Eu).

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Cred ca vorbesti despre a lui Karcsi nu?
Da, intr-adevar, ai dreptate cu "masina pe viata". Banii investiti, sa zicem ca ipotetic s-ar gasi cineva sa-i dea la un moment dat, dar timpul meu, noptile de nesomn citind manuale, instructiuni, forumuri, cataloage de piese, orele petrecute pe sub masina, astea nu se mai pot plati in niciun fel. Plus vreo juma' de metru de piele de zgarieturi, julituri, lovituri, cicatrici etc pe care le-am facut dealungul timpului lucrand la ea... astea cine mi le-ar mai da inapoi? 


pus acum 14 ani
   
Rica
Membru Activ

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182

xellex a scris:

Rica, depinde ce vrei de la proiectul tau. La mine tocmai asta e satisfactia, faptul ca in fiecare zi mai descopar ceva, in fiecare zi mai invat ceva nou si tot timpul perfectionez atat masina, cat si cunostintele mele. Si e o aventura intr-un domeniu de altfel total strain pt. mine.
Niciodata nu m-am declarat adept convins nici pt. tuning, nici pt. stock. Sunt doar pentru proiecte de orice fel!!! De astea ducem mare lipsa aici la noi....

am respect pentru proiectul tau, spun doar ca eu nu ma pot baga la asa ceva. pt mine simplu=ok. am si alta varsta, e adevarat...


pus acum 14 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
a ajuns 2L sub capota spate?

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
xellex
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 15
Da, de mult timp... 2.1L

pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
Hmmm   


O vinzi?

Modificat de florin_cars (acum 10 ani)


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la