CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
anonima2008 pe Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Bacau
cauta Barbat
22 - 43 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare forumisti / prezentare Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 488
Bine v-am gasit!Ma numesc Stelica si sunt din Giurgiu Calugareni (unde Mihai Viteazul i-a batut pe turci).La fel ca alti forumisti si eu am prins drag de fiare de mic.Tatal meu a lucrat in agricultura si in acele timpuri pentru mine era cea mai mare distractie sa merg cu el la serviciu.Acolo am avut sansa sa conduc cam tot ce se misca.Primul meu job a fost de sofer la armata.In 7-8 ani petrecuti acolo am exploatat la maximum tot ce a insemnat tehnica militara motorizata(am lucrat la o unitate de tancuri).Toata tehnica era romaneasca si in proportie de 75% noua,in sensul de nerulata.Am lucrat efectiv pe SR,(in anul 2000 faceam interventiile cu acest camion pentru consumarea stocurilor vechi de benzina)ARO,M-uri,TV,DAC444,DAC665.Cu toate ca nu aveam voie am reusit sa merg si cu TAB si un tanc TR 85 la o aplicatie.Pacat ca guvernantii nostrii au hotarat sa desfiinteze armata si in 2002 s-a terminat mariajul meu cu armata.Sa v-a mai spun ca o mare parte din tehnica a fost casata si taiata pe loc fara sa avem voie sa cumparam ceva chiar daca lucram acolo.Si cam asa in cuvinte putine am prins "microbul".Prima masina a familiei a fost un WARTBURG imediat dupa revolutie dar impartind-o cu ceilalti membri ai familiei mi-am luat prima mea masina:VOLGA.Am vindut-o dupa vreo3-4ani si plang si acum dupa ea.Au urmat 2 Dacii un AROsi acum am un Ford Mondeo.In prezent sunt un micut fermier si lucrez cu utilaje foarte vechi romanesti(am o combina veche romaneasca in faza de restaurare cu care vreau sa lucrez la anul)si sunt foarte multumit de ele.Daca doriti le prezint pe fiecare.

pus acum 14 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Bine ai venit printre noi si mult succes in ceea ce faci.
Mai sint pasionati de tractoare,camioane ,tv-uri printre noi asa ca eu cred ca poti si ar fi interesant sa ne prezinti si orice fel de utilaj agricol.Si asa nu sint multi care stiu despre asa ceva.De asemenea si despre utilajele din armata ,daca sint printre noi care reconditioneaza asa ceva cred ca ai putea sa le fii de folos.
Iti doresc multe masini frumoase !!! 


pus acum 14 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 488
Multumesc pentru primire! Sunt chiar foarte pasionat. Lucrez si castig cu ele chiar daca sunt vechi si romanesti. Am sa pun si poze cu ele dar trebuie sa apelez la cineva priceput cu computerul.Eu ma pricep mai bine cu cheile si aparatul de sudura.Minunea asta numita INTERNET a intrat la noi de curand si acum ii aflam valoarea.Mai am cativa prieteni care restaureaza masini dar nu au net si am sa pun poze si cu masinile lor restaurate sau in curs de restaurare.

pus acum 14 ani
   
mhoria
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 542
Toate cele bune
Sunt chiar curios cum te descurci cu piesele de combina, deoarece fabrica producatoare din Bucuresti a disparut acum cativa ani. Oricum succes si asteptam poze.


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Multa sanatate si forta in lupta ta. Nu cumva pe conbina cea veche ai motor aircooled? ca pe cele nemtesc.   Astept poze cu atelajele tale.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 488
Este un CARP4 foarte vechi luat de pe langa Nadlac si cu foarte foarte multe piese de schimb(omul a fost gospodar) are motor Saviem asa ca nu este nici o problema!Deja am refacut sasiul propriuzis si am facut RK la motor si l-am pornit.Anul fabricatiei nu il stiu pentru ca ii lipsesc placutele.Cu acest model nu s-a mai lucrat de prin 84-85 ca au aparut C6P-urile .Am sa pun pozele cu ea in stadiul in care am gasit-o la Arad.M-am apucat de o munca de titan dar satisfactia este pe masura.Mai ales caci am luat-o sa munceasca iarasi si sunt convins ca o sa mearga.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Bun venit! Pune niste poze cu combina, s-o vedem.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

wob a scris:

Multa sanatate si forta in lupta ta. Nu cumva pe conbina cea veche ai motor aircooled? ca pe cele nemtesc.   Astept poze cu atelajele tale.

Stiu eu la cineva o combina din ala nemteasca, cu motor de Broasca!
Din pacate i-a pus un motor Diesel de Passat
Nu vrea s-o vanda. E intr-un sat la 20 km de Cluj.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Hoinarul
Moderator

Din: Giurgiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 299
Salutare savo_stelyca !

Bun venit 

Ma bucur sa gasesc giurgiuveni pe aici   
Si eu tot din Giurgiu sunt , dar din oras ! cu toate ca nu-i distanta asa mare intre noi  , cam 3O de km . poate am sa te vizitez la vara cu hoinarul sa vad si eu combina 


pus acum 14 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Bun Venit !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 14 ani
   
bigatt
Membru Activ

Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 176
Bine ai venit intre noi. asteptam poze. pentru ca comunicam pe aceasi frecventa, nu?!

_______________________________________
A good old car is like the old wine: as older, gives you more satisfaction!

pus acum 14 ani
   
tomado
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 16
Salut si bun venit! Imi plac si mie utilajele agricole. Am o colectie aici:P Majoritatea sunt romanesti: o gramada de U650, un U460, 2 Tih-uri si altele. Combine romanesti au fost mai multe, dar acum au ramas doua, restul au fost taiate pe rand. Am avut si 3 bucati C6P, una si-a gasit cumparator, restul la fier vechi. De cativa ani incerc sa restaurez un Claas Commandor, dar nu prea sunt bani. Intr-o vreme am cautat si noi un CARP, dar s-a optat pana la urma la doua culegatoare pe 2 randuri tractate.
Multa bafta! In agricultura ai nevoie de mult noroc...


pus acum 14 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 488
Ma bucur ca mai sunt aici oameni ca mine implicati in mocirla asta numita agricultura.Pastreaza macar cate un exemplar din fiecare.De C6P imi aduc aminte ca erau foarte mari si se infundau intruna benzile acelea laterale.O amintire haioasa cu una;m-au lasat singur sa treier cu ea(tata) si pe atunci se iriga masiv si am impotmolito atat de tare de au adus douaA-1800 sa o scoata.Vedeti voi! Majoritatea restaureaza turisme motociclete si cate un SR dar cu astea ce facem?Le lasam sa dispara? A-ti mai vazut vreun camion din acelea mari de au lucrat la canalul Dunare-Marea Neagra?

pus acum 14 ani
   
tomado
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 16
Cam asa, ai zis bine cu mocirla... Dar trebuie s-o faca cineva si pe asta:P In afara de firmele multi-nationale. Acum mi se pare jaf pe fata cu pretul combustibilului. Nu vor disparea asa repede utilajele romanesti, sunt prea scumpe cele din import. Cel putin U650-urile au fost reusite. C6P-urile nu au prea avut sanse, sunt prea grele. Cel putin in zona asta nu le puteam folosi. Cel mai rau imi pare de o combina de rosii pe care a avut-o tatal meu la un moment dat si a facut-o bucati. La vremea aceea nu prea conta parerea mea

pus acum 14 ani
   
cuxi
Membru Senior

Din: Fagaras
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 414
tractoarele U 650 au fost tot ce a putut da uzina Tractorul pe piata..intr-o vizita in sudan in 2005 majoritatea tractoarelor erau  U-650 care inca functioneaza in parametri normali...DAR acolo macar se bucura de service-ul cuvenit

noi aici in Romania am fost mai smenari si am renuntat la ele si am importat second-handuri din germania aniilor 50-60..majoritatea dieseluri in 2 cilindri obosite la maxim...pacat


_______________________________________
Efectuez transport moto in orice zona.

pus acum 14 ani
   
tomado
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 16
Nu chiar. Inca sunt foarte multe U650. Alte utilaje, fiind ma pretentioase, n-au rezistat, dar la capitolul 60-70cp sunt imbatabile. Pacat ca nu au si tractiune fata.

pus acum 14 ani
   
trainz
Membru Senior

Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 408

savo_stelyca a scris:

Bine v-am gasit!Ma numesc Stelica si sunt din Giurgiu Calugareni (unde Mihai Viteazul i-a batut pe turci).La fel ca alti forumisti si eu am prins drag de fiare de mic.Tatal meu a lucrat in agricultura si in acele timpuri pentru mine era cea mai mare distractie sa merg cu el la serviciu.Acolo am avut sansa sa conduc cam tot ce se misca.Primul meu job a fost de sofer la armata.In 7-8 ani petrecuti acolo am exploatat la maximum tot ce a insemnat tehnica militara motorizata(am lucrat la o unitate de tancuri).Toata tehnica era romaneasca si in proportie de 75% noua,in sensul de nerulata.Am lucrat efectiv pe SR,(in anul 2000 faceam interventiile cu acest camion pentru consumarea stocurilor vechi de benzina)ARO,M-uri,TV,DAC444,DAC665.Cu toate ca nu aveam voie am reusit sa merg si cu TAB si un tanc TR 85 la o aplicatie.Pacat ca guvernantii nostrii au hotarat sa desfiinteze armata si in 2002 s-a terminat mariajul meu cu armata.Sa v-a mai spun ca o mare parte din tehnica a fost casata si taiata pe loc fara sa avem voie sa cumparam ceva chiar daca lucram acolo.Si cam asa in cuvinte putine am prins "microbul".Prima masina a familiei a fost un WARTBURG imediat dupa revolutie dar impartind-o cu ceilalti membri ai familiei mi-am luat prima mea masina:VOLGA.Am vindut-o dupa vreo3-4ani si plang si acum dupa ea.Au urmat 2 Dacii un AROsi acum am un Ford Mondeo.In prezent sunt un micut fermier si lucrez cu utilaje foarte vechi romanesti(am o combina veche romaneasca in faza de restaurare cu care vreau sa lucrez la anul)si sunt foarte multumit de ele.Daca doriti le prezint pe fiecare.

Ai lucrat la Unitatile de la Mihai Bravu din Giurgiu ? 


_______________________________________
Jedem das Seine.

pus acum 13 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 488

trainz a scris:


savo_stelyca a scris:

Bine v-am gasit!Ma numesc Stelica si sunt din Giurgiu Calugareni (unde Mihai Viteazul i-a batut pe turci).La fel ca alti forumisti si eu am prins drag de fiare de mic.Tatal meu a lucrat in agricultura si in acele timpuri pentru mine era cea mai mare distractie sa merg cu el la serviciu.Acolo am avut sansa sa conduc cam tot ce se misca.Primul meu job a fost de sofer la armata.In 7-8 ani petrecuti acolo am exploatat la maximum tot ce a insemnat tehnica militara motorizata(am lucrat la o unitate de tancuri).Toata tehnica era romaneasca si in proportie de 75% noua,in sensul de nerulata.Am lucrat efectiv pe SR,(in anul 2000 faceam interventiile cu acest camion pentru consumarea stocurilor vechi de benzina)ARO,M-uri,TV,DAC444,DAC665.Cu toate ca nu aveam voie am reusit sa merg si cu TAB si un tanc TR 85 la o aplicatie.Pacat ca guvernantii nostrii au hotarat sa desfiinteze armata si in 2002 s-a terminat mariajul meu cu armata.Sa v-a mai spun ca o mare parte din tehnica a fost casata si taiata pe loc fara sa avem voie sa cumparam ceva chiar daca lucram acolo.Si cam asa in cuvinte putine am prins "microbul".Prima masina a familiei a fost un WARTBURG imediat dupa revolutie dar impartind-o cu ceilalti membri ai familiei mi-am luat prima mea masina:VOLGA.Am vindut-o dupa vreo3-4ani si plang si acum dupa ea.Au urmat 2 Dacii un AROsi acum am un Ford Mondeo.In prezent sunt un micut fermier si lucrez cu utilaje foarte vechi romanesti(am o combina veche romaneasca in faza de restaurare cu care vreau sa lucrez la anul)si sunt foarte multumit de ele.Daca doriti le prezint pe fiecare.

Ai lucrat la Unitatile de la Mihai Bravu din Giurgiu ? 
DA!Pe rand la fiecare pana a ramas doar una si mie mi-a trecut de armata!

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la