CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simpatica_dorina pe Simpatie.ro
| Femeie 19 ani Arad cauta Barbat 32 - 44 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Una dintre cele mai interesante masini, de colectie din Cluj. Probabil va mai amintiti de aceasta masina! Candva era parcata langa complexul Mercur, iar in anii trecuti a ajuns in Apahida unde a fost distrusa. Nu mai exista
35.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Ultimele poze...
34KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Ar mai fi catevapoze din 1985, le voi cauta si scana
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Poze facute de mine, in vara anului 1985, in fata primariei din Belis
39KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Scuze pentru calitate, dar sunt poze vechi alb-negru si aveam numai 12 ani, cand am facut pozele astea.
34.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Mare Pacat ca sunt distruse astfel de masini Daca mai aveti poze cu masina asta, va rog sa le postati si voi aici, in memoria acestei interesante masini!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Vitezometru scalat pana la 200
44.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Astea-s cele 11 poze facute de Chris anul trecut cu Zilul. Multumim! E o contributie importanta! Daca mai sunt altele care nu au fost acceptate de soft, te rog sa le micsorezi, sa nu fie mai late de 1000-1200 pixeli, si atunci se vor afisa bine.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
Mic problema de conexiune... Traisca Romania Sunt de 800x600 dar nu am reusit pana la acuma se fac upload prin ftp
Modificat de netrecut (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
Contributia mea - Iunie 2007
Voilŕ... 24 poze
Modificat de netrecut (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Da, acum sunt mai mici si in sfarsit ai reusit sa le postezi! Frumoase poze istorice! Generatiile viitoare iti vor fi recunoscatoare
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
Si eu sunt multumit. Am aflat care e historia de masina asta : Proprietar fostul, poze de epoca N&B, si pacat, distrugere.
|
|
pus acum 16 ani |
|
meteo
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2
|
|
Zil*ul din Cluj s-a vandut in Ungaria cu 3.000Eur, batusem palma cu proprietarul insa s-a razgandit si a dat-o cu o zi inainte sa ma duc sa o iau. Sunt proprietar de Zil*uri si imi plac foarte mult aceste limuzine, daca stiti de alte modele va rog sa ma anuntati.
Multumesc.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Vau! Ce veste buna! Bine ca a fost salvata de cineva, si nu a ajuns in furnalul din Campia-Turzii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
Iar in bucuresti a reaparut un ZIL...
O fi cel din Constanta?
28.7KB
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Asta este modelul mai nou Zil 111G , care s-a fabricat dupa 1963. Modelul mai vechi Zil 111 a aparut in 1957 ca urmas a Zisului 110 si a fost fabricata pana in 1963 cand a primit un facelift si a fost redenumit Zil 111G
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Da, asa e Ceea ce e interesant la Zil-ul asta 111 e faptul ca farurile sunt patratoase, iar capota are aerisirile alea taiate (presupun sa sunt facute artizanal ) pentru ca pe net nu am gasit 111 cu faruri patrate
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
Da, sunt facute "artizanal" (adica improvizate), banuiesc ca sutn de Dacie/Aro...
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 16 ani |
|
glad parau
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080
|
|
ce motorizare are?..la fel ca si cea de pe camioane?....ca dupa ce roti are da de banuit ca ii un camion miniaturizat si facut sa fie masina de partid...
_______________________________________ dacia sport fan forever....
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Din cate stiu, are un V8
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
zoli17
Membru Junior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 51
|
|
Sunt curios ce cilindree avea masinuta asta.V8?..Cred ca cel putin 5000.
|
|
pus acum 16 ani |
|
glad parau
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080
|
|
dupa cum isi aminteste tatal meu motor de 12..dar nu este sigur..gumele originale cica erau antiglont....si era masina de partid facuta pt a te apara....sau cel putin versiunea acea blindata..si mio mai zis ca avea cam 4 tome cu toate elementele de blindaj....dar poate este vorba de modelele prezidentiale...
_______________________________________ dacia sport fan forever....
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Este o matahala de 2,5 tone.
ZIL-111
Years of production: 1959-1963, pre-series in 1958 Overall production: 112 units (including ZIL-111G) Body: 7-seater 4-door limousine (111A - with air conditioning) or cabriolet (ZIL-111V, 1960-1962) Engine: 200hp/4200rpm, V8-cyl, 4-stroke 5,996cc Compression ratio: 9,0 : 1 Bore/Stroke: 100/95mm Length: 6140mm, width: 2040mm, height: 1640mm Wheelbase: 3760mm Front wheel track: 1570mm Rear track: 1650mm Rear axle clearance: 208mm, frame clearance: 180mm Turning radius: 7,5 m Gearbox: 2 speed with hydrotransformer, automatical Weight: 2450kg (2605 kg - ZiL-111A) Maximal speed: 170 km/h Tyres: 8,90x15 inches Fuel tank capacity: 120 L Fuel consumption: 19.0 L/100km (under 50-80 km/h)
ZIL-111G
Years of production: 1963-1967 Overall amount: 112 units (including ZIL-111) Body: 7-seater 4-door limousine or cabriolet (ZIL-111D) Engine: 220hp/4200rpm, V8-cyl, 4-stroke 5,996cc Compression ratio: 10,5 : 1 Bore/Stroke: 100/95mm Length: 6140mm, width: 2040mm, height: 1640mm Wheelbase: 3760mm Front wheel track: 1570mm Rear track: 1650mm Rear axle road clearance: 208mm Turning radius (by outer fron wheel track): 7,5m Gearbox: 2 speed with hydrotransformer, automatical Weight (dry): 2450 kg Maximal speed: 170 km/h Tyres: 8,90-15 inches Fuel tank capacity: 76 L Fuel consumption: 29.0 L/100km
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Doar 112 bucati fabricate Cred ca e al draqlui de greu sa restaurezi una din asta, ca piese de schimb nu gasesti sau daca da, atunci o fi foarte scumpe. O singura masina din asta aveam si noi Clujenii si a fost batjocorita si aia. Bine ca a ajuns pe maini bune...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Nu am înteles nimic! De ce "în memoria ZIL 111"? A fost dus la DCA? Sau mai zace în aceasta stare pe undeva?
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Se credea ca a disparut definitiv ... dar un colectionar din Ungaria l-o salvat
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 16 ani |
|
classicmotoring
Membru nou
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
|
|
din cate am inteles io de la ai batrani zil-ul a fost masina directorului general de la 16 februarie. cica cu ocazia nu stiu carei sarbatori toti angajatii au renuntat la 1 salariu si a fost cumparata cea mai cea masina a vremii (din partea asta a lumii).
|
|
pus acum 15 ani |
|
RIT
Membru Junior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
|
|
Tin minte masina asta inca din frageda copilarie. Venea aproape zilnic la mine la bloc, umbla cu ea un vecin, care stiu ca a murit foarte tanar. Imi aduc aminte ca ne uitam la ea, ca la o racheta, sau la o nava spatiala... Era asa de mare (sau eram eu asa de mic) ca trebuia sa sar pe langa ea, ca sa vad cum arata pe interior. Tin minte ca in spate parca avea bancheta scoasa, si avea multe sticle cu sifon, de parca transporta asa ceva cu ea. Asta era la inceputul anilor 80. Pe urma a disparut, am si uitat de ea, pana intr-o zi am revazut masina, dar nu mai stiu unde. Au mai trecut cativa ani, si a aparut in parcarea de vis a vis de Willy & Co, din Sannicoara. Am facut atunci cateva poze cu fierul, care era intr-o stare dezastruoasa, si imi trezea amintiri care aveau un gust amar, din cauza a ce vedeam acolo....... Acea Rocket, adica "cea mai mare masina din lume", in ochii mei de atunci... zacea acolo, vandalizat, spart, indoit, batjocorit, si fara nici o "suflare"...... eram alaturi de un prieten foarte bun, care e mare fan auto, si e si documentat, si imi arata cum pe usile din spate existau niste rafturi, care se puteau lasa jos, si aveau un capitonaj suptire, pt a face posibila sa stea pe ea 2 persoane. Tin minte ca geamurile laterale erau din sticla normala, si am ridicat capota, care oricum era deschisa, si avea ceva motor diesel, nu mai stiu sigur, dar cred ca era de aro. Imi zicea prietenul asta, ca original avea V8. Am sa-l mai intreb pe el, sa vedem ce mai tine minte despre masina, si am sa postez. Pana atunci 2 poze.
40.2KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
RIT
Membru Junior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
|
|
Mi-am mai adus aminte, ca mi-a atras atentia la puntile masinii, care erau CLAR de camion. Sunt ferm convins, ca ZIL 111 nu s-a fabricat cu asa ceva, decat in cazul in care a fost facuta la comanda speciala. Ce pot sa adaug, ca avea puntile si rotile astea si prin 82-83, dar se vede destul de bine si in poze, ca nu au nimic in comun cu cele din ilustratiile sau pozele de constructor. Da, si avea si portbagajul de deasupra de cand o tin eu minte, desi in pozele facute la Belis de Misi nu erau pe masina, probabil a fost demontat, (sa nu strice aerodinamica )....
58.4KB
Modificat de RIT (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Motorul era de camion Roman Diesel, ala mai mic Saviemul. De la sfarsitul anilor 80, pana prin 94-95 era parcata in spatele complexului Mercur din cart Gheorgheni. Bine ca a fost salvata.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
roccoGTi
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077
|
|
Adrian_pt a scris:
Iar in bucuresti a reaparut un ZIL...
O fi cel din Constanta? |
wow!!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
roccoGTi
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1077
|
|
excelente poze,cristophe!
|
|
pus acum 15 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
de ce o avea doua manetute la schimbatorul de viteze, acolo?
|
|
pus acum 15 ani |
|
mad max
Membru Senior
Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
|
|
pt cei interesati,zil -ul din constantta afost masina lui gheorghe gheorghiu dej,dar nu prea a apucat saracu sa se dea cu ea.din cate am inteles masina ar fi acum la brasov la uzina roman unde s-ar afla in plin proces de restaurare.de mentionat ca magaoaia era blindata,personal am batut in tabla ei si ziceai ca ciocanesc in granit,geamurile si ele antiglont.masina era completa si nu avea multi kilometri la bord
|
|
pus acum 15 ani |
|
bAndrei
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
|
|
dej asta se pare ca a fost un mare samsar auto..prekum maurer sau ana pauker...toti care vand volga, zil , zim, chaika, zis..spun ca au apartinut respectivilor. daca studiati fotografii ale epocii o sa vedeti ca au fost destul de nu meroase masinile de genul..asa ca greu de spus daca tocmai acestea au apartinut respectivilor, si mai cu seama daca au apartinut lor personal sau vreunei institutii care ai deserveau si probabil si-au odinit si ei celebrele funduri regale pt cativa kilometrii, iar acum acest lucru cika ar trebuii sa valoreze zeci de mii de euro si alte zeci restaurarea.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
cristivw
Membru Senior
Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 253
|
|
Eu si ZIL-ul din Constanta. Poza este mai veche, de cand eram in liceu... Deci cam de acum 5 ani...
44.7KB
Modificat de cristivw (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Tpe3 66' Mark
Membru Senior
Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 709
|
|
Si unde a ajuns Zil-ulul asta ??
|
|
pus acum 2 ani |
|
andi500
Membru Senior
Din: Otopeni
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 417
|
|
A fost unul identic in stare foarte buna în târg Virane în 1995 în București. Probabil poza este dupa 1989
|
|
pus acum 2 ani |
|