CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
luana_21
Femeie
21 ani
Prahova
cauta Barbat
21 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Rust In Peace / In memoria celebrului Zil 111 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Una dintre cele mai interesante masini, de colectie din Cluj.
Probabil va mai amintiti de aceasta masina!
Candva era parcata langa complexul Mercur, iar in anii trecuti a ajuns in Apahida unde a fost distrusa. Nu mai exista

memoria celebrului zil 111 una dintre cele mai masini, colectie din mai amintiti aceasta era parcata

35.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ultimele poze...

memoria celebrului zil 111 ultimele poze... Admin

34KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Ar mai fi catevapoze din 1985, le voi cauta si scana

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Poze facute de mine, in vara anului 1985, in fata primariei din Belis

memoria celebrului zil 111 poze facute mine, vara anului 1985, fata primariei din belis Admin

39KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Scuze pentru calitate, dar sunt poze vechi alb-negru si aveam numai 12 ani, cand am facut pozele astea.

memoria celebrului zil 111 scuze pentru calitate, dar sunt poze vechi alb-negru aveam numai ani, Admin

34.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mare Pacat ca sunt distruse astfel de masini
Daca mai aveti poze cu masina asta, va rog sa le postati si voi aici, in memoria acestei interesante masini!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Vitezometru scalat pana la 200

memoria celebrului zil 111 scalat pana 200 Admin

44.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Astea-s cele 11 poze facute de Chris anul trecut cu Zilul.
Multumim! E o contributie importanta!
Daca mai sunt altele care nu au fost acceptate de soft, te rog sa le micsorezi, sa nu fie mai late de 1000-1200 pixeli, si atunci se vor afisa bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Mic problema de conexiune... Traisca Romania
Sunt de 800x600 dar nu am reusit pana la acuma se fac upload prin ftp

Modificat de netrecut (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da Traiasca Romania!
Aici toate merg mai incet si mai greu, decat in Franta
Cu poze mai mici si separat una cate una, o sa mearga mai bine


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156
Contributia mea - Iunie 2007

















































Voilŕ... 24 poze

Modificat de netrecut (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da, acum sunt mai mici si in sfarsit ai reusit sa le postezi!
Frumoase poze istorice!
Generatiile viitoare iti vor fi recunoscatoare 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1156

Si eu sunt multumit. Am aflat care e historia de masina asta : Proprietar fostul, poze de epoca N&B, si pacat, distrugere.


pus acum 15 ani
   
meteo
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2
Zil*ul din Cluj s-a vandut in Ungaria cu 3.000Eur, batusem palma cu proprietarul insa s-a razgandit si a dat-o cu o zi inainte sa ma duc sa o iau.
Sunt proprietar de Zil*uri si imi plac foarte mult aceste limuzine, daca stiti de alte modele va rog sa ma anuntati.

Multumesc.


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Vau! Ce veste buna!
Bine ca a fost salvata de cineva, si nu a ajuns in furnalul din Campia-Turzii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
Iar in bucuresti a reaparut un ZIL...

O fi cel din Constanta?

memoria celebrului zil 111 iar bucuresti reaparut zil...o cel din constanta?

28.7KB


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asta este modelul mai nou Zil 111G , care s-a fabricat dupa 1963.
Modelul mai vechi Zil 111 a aparut in 1957 ca urmas a Zisului 110 si a fost fabricata pana in 1963 cand a primit un facelift si a fost redenumit Zil 111G


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Da, asa e Ceea ce e interesant la Zil-ul asta 111 e faptul ca farurile sunt patratoase, iar capota are aerisirile alea taiate (presupun sa sunt facute artizanal ) pentru ca pe net nu am gasit 111 cu faruri patrate

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
Da, sunt facute "artizanal" (adica improvizate), banuiesc ca sutn de Dacie/Aro...

_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
ce motorizare are?..la fel ca si cea de pe camioane?....ca dupa ce roti are da de banuit ca ii un camion miniaturizat si facut sa fie masina de partid...

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Din cate stiu, are un V8

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
zoli17
Membru Junior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 51
Sunt curios ce cilindree avea masinuta asta.V8?..Cred ca cel putin 5000.

pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
dupa cum isi aminteste tatal meu motor de 12..dar nu este sigur..gumele originale cica erau antiglont....si era masina de partid facuta pt a te apara....sau cel putin versiunea acea blindata..si mio mai zis ca avea cam 4 tome cu toate elementele de blindaj....dar poate este vorba de modelele prezidentiale...

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Este o matahala de 2,5 tone.





ZIL-111

Years of production: 1959-1963, pre-series in 1958
Overall production: 112 units (including ZIL-111G)
Body: 7-seater 4-door limousine (111A - with air conditioning) or cabriolet (ZIL-111V, 1960-1962)
Engine: 200hp/4200rpm, V8-cyl, 4-stroke 5,996cc
Compression ratio: 9,0 : 1
Bore/Stroke: 100/95mm
Length: 6140mm, width: 2040mm, height: 1640mm
Wheelbase: 3760mm
Front wheel track: 1570mm
Rear track: 1650mm
Rear axle clearance: 208mm, frame clearance: 180mm
Turning radius: 7,5 m
Gearbox: 2 speed with hydrotransformer, automatical
Weight: 2450kg (2605 kg - ZiL-111A)
Maximal speed: 170 km/h
Tyres: 8,90x15 inches
Fuel tank capacity: 120 L
Fuel consumption: 19.0 L/100km (under 50-80 km/h)


ZIL-111G

Years of production: 1963-1967
Overall amount: 112 units (including ZIL-111)
Body: 7-seater 4-door limousine or cabriolet (ZIL-111D)
Engine: 220hp/4200rpm, V8-cyl, 4-stroke 5,996cc
Compression ratio: 10,5 : 1
Bore/Stroke: 100/95mm
Length: 6140mm, width: 2040mm, height: 1640mm
Wheelbase: 3760mm
Front wheel track: 1570mm
Rear track: 1650mm
Rear axle road clearance: 208mm
Turning radius (by outer fron wheel track): 7,5m
Gearbox: 2 speed with hydrotransformer, automatical
Weight (dry): 2450 kg
Maximal speed: 170 km/h
Tyres: 8,90-15 inches
Fuel tank capacity: 76 L
Fuel consumption: 29.0 L/100km


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Doar 112 bucati fabricate 
Cred ca e al draqlui de greu sa restaurezi una din asta, ca piese de schimb nu gasesti sau daca da, atunci o fi foarte scumpe.
O singura masina din asta aveam si noi Clujenii si a fost batjocorita si aia.
Bine ca a ajuns pe maini bune...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781
Nu am înteles nimic! De ce "în memoria ZIL 111"? A fost dus la DCA? Sau mai zace în aceasta stare pe undeva?

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Se credea ca a disparut definitiv ... dar un colectionar din Ungaria l-o salvat 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
classicmotoring
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
din cate am inteles io de la ai batrani zil-ul a fost masina directorului general de la 16 februarie. cica cu ocazia nu stiu carei sarbatori toti angajatii au renuntat la 1 salariu si a fost cumparata cea mai cea masina a vremii (din partea asta a lumii).

pus acum 15 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
Tin minte masina asta inca din frageda copilarie. Venea aproape zilnic la mine la bloc, umbla cu ea un vecin, care stiu ca a murit foarte tanar. Imi aduc aminte ca ne uitam la ea, ca la o racheta, sau la o nava spatiala... Era asa de mare (sau eram eu asa de mic) ca trebuia sa sar pe langa ea, ca sa vad cum arata pe interior. Tin minte ca in spate parca avea bancheta scoasa, si avea multe sticle cu sifon, de parca transporta asa ceva cu ea. Asta era la inceputul anilor 80. Pe urma a disparut, am si uitat de ea, pana intr-o zi am revazut masina, dar nu mai stiu unde. Au mai trecut cativa ani, si a aparut in parcarea de vis a vis de Willy & Co, din Sannicoara. Am facut atunci cateva poze cu fierul, care era intr-o stare dezastruoasa, si imi trezea amintiri care aveau un gust amar, din cauza a ce vedeam acolo....... Acea Rocket, adica "cea mai mare masina din lume", in ochii mei de atunci... zacea acolo, vandalizat, spart, indoit, batjocorit, si fara nici o "suflare"...... eram alaturi de un prieten foarte bun, care e mare fan auto, si e si documentat, si imi arata cum pe usile din spate existau niste rafturi, care se puteau lasa jos, si aveau un capitonaj suptire, pt a face posibila sa stea pe ea 2 persoane. Tin minte ca geamurile laterale erau din sticla normala, si am ridicat capota, care oricum era deschisa, si avea ceva motor diesel, nu mai stiu sigur, dar cred ca era de aro. Imi zicea prietenul asta, ca original avea V8. Am sa-l mai intreb pe el, sa vedem ce mai tine minte despre masina, si am sa postez. Pana atunci 2 poze.

memoria celebrului zil 111 tin minte masina asta inca din frageda copilarie. venea aproape zilnic

40.2KB


pus acum 15 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 61
Mi-am mai adus aminte, ca mi-a atras atentia la puntile masinii, care erau CLAR  de camion. Sunt ferm convins, ca ZIL 111 nu s-a fabricat cu asa ceva, decat in cazul in care a fost facuta la comanda speciala. Ce pot sa adaug, ca avea puntile si rotile astea si prin  82-83, dar se vede destul de bine si in poze, ca nu au nimic in comun cu cele din ilustratiile sau pozele de constructor.  Da, si avea si portbagajul de deasupra de cand o tin eu minte, desi in pozele facute la Belis de Misi nu erau pe masina, probabil a fost demontat, (sa nu strice aerodinamica )....

memoria celebrului zil 111 mi-am mai adus aminte, mi-a atras atentia puntile masinii, care erau

58.4KB

Modificat de RIT (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Motorul era de camion Roman Diesel, ala mai mic Saviemul.
De la sfarsitul anilor 80, pana prin 94-95 era parcata in spatele complexului Mercur din cart Gheorgheni.
Bine ca a fost salvata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1077

Adrian_pt a scris:

Iar in bucuresti a reaparut un ZIL...

O fi cel din Constanta?

wow!!!


pus acum 15 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1077
excelente poze,cristophe!

pus acum 15 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
de ce o avea doua manetute la schimbatorul de viteze, acolo?

pus acum 15 ani
   
mad max
Membru Senior

Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 434
pt cei interesati,zil -ul din constantta  afost masina lui gheorghe gheorghiu dej,dar nu prea a apucat saracu sa se dea cu ea.din cate am inteles masina ar fi acum la brasov la uzina roman unde s-ar afla in plin proces de restaurare.de mentionat ca magaoaia era blindata,personal am batut in tabla ei si ziceai ca ciocanesc in granit,geamurile si ele antiglont.masina era completa si nu avea multi kilometri la bord

pus acum 14 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4479
dej asta se pare ca a fost un mare samsar auto..prekum maurer sau ana pauker...toti care vand volga, zil , zim, chaika, zis..spun ca au apartinut respectivilor. daca studiati fotografii ale epocii o sa vedeti ca au fost destul de nu meroase masinile de genul..asa ca greu de spus daca tocmai acestea au apartinut respectivilor, si mai cu seama daca au apartinut lor personal sau vreunei institutii care ai deserveau si probabil si-au odinit si ei celebrele funduri regale pt cativa kilometrii, iar acum acest lucru cika ar trebuii sa valoreze zeci de mii de euro si alte zeci restaurarea.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
cristivw
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 253
Eu si ZIL-ul din Constanta. Poza este mai veche, de cand eram in liceu... Deci cam de acum 5 ani...

memoria celebrului zil 111 zil-ul din constanta. poza este mai veche, cand eram liceu... deci cam

44.7KB

Modificat de cristivw (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 3 ani
Postari: 699
Si unde a ajuns Zil-ulul asta ??

pus acum 2 ani
   
andi500
Membru Senior

Din: Otopeni
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 417
A fost unul identic in stare foarte buna în târg Virane în 1995 în București.
Probabil poza este dupa 1989


pus acum 2 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la