CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Vesnica problema a romanului,nu poate dormi de grija altuia!Nu am sa inteleg vreodata cum unii sunt proprietari ma potriviti decat altii!Unii stiu sa restaureze iar altii nu.Depinde doar de puterea financiara si de interesul alocat masinii ca sa iasa o treaba buna,ca meseriasi buni se gasesc,trebuie doar sa sti sa ti alegi. Felicitari ptr. achizitie.
Din ce se vede in poze,tabla sta destul de bine dar surprizele vor aparea abia dupa ce o vei sabla.Din ce am vazut pana acuma,iti va da bataie de cap partea din fata,care e "lucrata" urat de tot dar exista element de front de schimb.La fel,bordul taiat,balamalele sudate de stalp si aripile la fel.. Table de schimb gasesti de cumparat,numai ca,mai toate sunt Made in Brasil de o calitate foarte proasta si mai niciodata nu se potrivesc la locul lor fara sa le reprelucrezi. Multe elemente de caroserie am cumparat de la olandez si cred ca e si cel mai accesibil ca pret de pe piata...nu si calitate.
Ar mai fi:
Cele mai calitative dar si cele mai scumpe ar fi elementele"funky green" made in Columbia dar au o filiala si in Olanda.
Preturi aparent bune ar fi si in US la WolfsburgWest si Cip 1 dar trebuie sa ai in vedere costul mare al transportului si taxele vamale.
Nu cred ca te-ar ajuta prea mult T1-le camioneta din Sacele,nu ai ce sa alegi de pe el in afara de bari si cateva chestii marunte.Am vazut-o "live" si stiu ce vorbesc.
Daca vrei o restaurare ca la carte sa sti ca nu va fi usor deloc dar in final satisfactia va fi garantata.Am peste 9mii de euro investiti in a mea si inca e departe de a fi gata.Poate anul asta.
Bineinteles,tu sti singur cum vei aborda reuscitarea bus-ului,banii tai masina ta,dar cred ca sti foartre bine ca in momentul in care vei incepe sa improvizezi prea mult si valoarea masinii va scadea.Parerea mea doar;tot ce astazi e frumos tunningit maine va fi doar un kitsch. Exista accesorii de perioada care pot scoate masina frumos in evidenta cum ar fi "safari windows" ,jantele Fuchs sau o punte reglabila(cu toate ca unii puristi nu sunt de accord).La fel as incerca sa pastez in orice chip semnalele din stalpi si la o adica sa faci un compromis cu semnalizatoare suplimentare in far/stop ptr. siguranta in trafic cu toate ca eu cred ca nu vei avea probleme la RAR.Exista motociclete vechi care nu au avut deloc semnalizatoare si trec verificarea fara probleme.Din cate stiu eu,semnalizatoarele functioneaza cu 2 relee de 6v,unul ca sa se ridice bratul si unul ptr. semnalul luminos. Succes!
Modificat de mark1 (acum 14 ani)
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Daca era ca asta, nu trebuia sa-i desumflii rotile
50.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Asa este Mark1,ai mare dreptate cu T1 de la Sacele. Este din alta perioada si...dupa cum ai zis la bari m-am gindit si eu...Dar tu ce masina ai ca m-am uitat la prezentare dar nu vad... Asta nu este o problema,dar exact la varianta cu tuningul m-am gindit si eu.Decit sa o fac sa arate ca un kitsh mai bine o las asa cum este,voi incerca sa pornesc motorul si sa vad cam cum se prezinta...Apoi din nou calcule si iar calcule...Evident ca mi-ar place cum arata si cea care a postat-o Misi dar si pina acolo este cale foarte lunga...sistem de suspensie complex,apoi cine stie ce motor are(porsche sau altul...) si nu pot sa spun ca nu as face asa dar 1...deocamdata in tara nu stiu daca sint meseriasi care sa faca(adapteze asa ceva si 2...de ce sa nu recunosc,depinde si la ce bani m-ar ajunge. Eu gindesc in felul urmator soarta masinii in prima etapa.Sa o fac functionala asa cum este,eventual sa-i refac partea din fata,apoi in timp sa-i cumpar accesorii originale si sa o refac in stil original.Intre timp sa merg cu ea. Chestia cu tablele after -market...am un Mercedes 124. I-am cumparat aripi fata noi .Acum 2 ani cind a suferit o operatiune de izolare,am dorit sa-i montez aripile noi care le aveam in garaj.Ei bine,pe linga faptul ca erau mai subtiri la tabla,nici macar nu erau la fel ca si dimensiuni,cu toate ca nu am cumparat pe cele mai ieftine ! Se puteau monta cu,, mici " ajustari. Am ales varianta de a cumpara altele de pe o masina adusa din Germania ,identice la culoare ,care au fost mai ieftine decit cele noi si nici macar nu le-am vopsit,cum ar fi trebuit sa se intimple cu cele noi. Deci cunosc problema cu tablele noi dar after-market.Acuma sint constient ca nu voi gasi elemente originale in stare NOS. Dar din aceasta cauza inca mai fac calcule. Evident ca voi pastra aspectul cu semafoare al masinii,exista urma din stilpi unde erau...acum urmeaza sa vad daca meseriasii au sudat tabla peste ele si exista inca acolo sau nu mai exista.Pe usa de la motor exista urma unde la vremea cind a fost noua avea un stop de culoare rosie.Doar trebuie sa indepartez tabla sudata peste... Semafoare din acelea am vazut ca a avut un coleg de aici de pe forum,Fikat parca are ID-ul dar s-au dat pe forumul celalalt.Modalitate de a confectiona unele exista si chiar ma gindeam la sistemul de actionare care va fi in genul unui angrenaj similar stergatorului de parbriz.Proiecte am ,nu duc lipsa dar inca sint la faza de entuziasm si sint constient de amploarea lucrarii cit si a costurilor. Adun material documentar din site-urile puse cu amabilitate de catre dvs. la dispozitie de pe net,cit timp este frig si nu pot face alte lucrari si apoi incep incet incet cu achizitia pieselor. Voi mai posta poze ,dupa ce le descarc din aparat.
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Daca te iei dupa calcule, te vei ingrozi, mai bine sa nu faci calcule, nici inainte si mai ales dupa, ca sa nu ajunga foaia aia in mana nevestii tale, ca atunci esti gata! Nu uita ca avantajul tau este ca nu trebuie s-o faci deodata! O poti face si esalonat bucata cu bucata, in 2,3, 5 ani, ca nu esti legat de termene de predare! Iar cu banii investiti, gandesta altfel! Unii zic ca te-ar costa 5000 euro, altii ca te-ar costa 9000 euro….poate ca va fi scump, poate este exagerata suma, dar daca o faci esalonat, nu vei simti la buzunar! Si sub alta optica, gandeste ce poti sa iei cu 5000-6000 euro? Poti sa-ti iei un Logan nou. Sau cu 9000 euro? Cu atat poti sa-ti iei un plastic de categorie compacta! Si atunci, chiar daca bagi banii aia in bus, tot iesi mai bine, ca busul facut, va creste ca valoare in timp, dar plasticele noi se devalorizeaza in cativa ani si ajung la gunoi! Nemaivorbind de satisfactia finala pe care-ti ofera busul! Dar daca vei dori s-o vinzi, nu o vinde pe plaiurile mioritice, ca mioriticii astia vor totul gata facut, de-a moca. Pe epavele ruginite ce in vest se dau cu cateva sute de euro, astia cer cateva zeci de mii, de parca ar fi din aur, iar pe ce este restaurat nu-ti ofera doi bani, ca “Cu banii aia mai bine imi iau Logan, sau Astra”… replica tipica. Degeaba, ca nu este cultura si nici nu va fi ca este un popor indobitocit, carora nu le place munca!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Au vazut-o si ea si fata ,dar numai in poze,si abia azi inainte sa plece la Cluj la facultate...Iti dai seama ca nu le-a placut .Sint putini care apreciaza masinile vechi...iar majoritatea celor care le plac sint grupati aici sau pe alte forumuri specializate. Poze de azi .
A fost problema ca nu am avut cheia de la usa rezervorului...dar am rezolvat. Sper sa reusim sa pornim motorul sa vedem cum suna.Probabil miine daca este vreme buna.
pus acum 14 ani
axxro
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
oare sa fi fost lovit frontal? nu de alta dar este cam ondulat la baza V-ului, farurile schimbate, cine stie.......
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Nu,nu a fost lovit frontal.Sint destule poze din interior ,mai ales de sub volan unde se vede ca nu a fost lovit.Dar este improvizatia cu farurile acelea pe care si eu le urasc. Le voi schimba...
pus acum 14 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
Nicule e tareee busu ,tare de tottt , zica cine ce vrea !! au fost restaurate masini aflate intr o stare mult mai jalnica decat asta ,totul tine de vointa si pasiune ,invidiosii sa taca din gura si sa si vada de ale lor jafuri ,eu cred ca vei face pe drac in 4 si o vei pune o pe picioare ,deoarece merita cu varf si indesat ,daca nu plecam din tara as fi fost dispus sa te ajut cu tot ce mi ar fi stat in cale ,deoarece ador acest model de masina . fa bine si pune te in salopeta ,lasa ti secretara in birou in locu tau si cheleste o rapid , aduna ti multe cutiute sa poti pune toate reperele in ordine si da i bataie cu caroseria ,sableaz o curata o cu cromofag cu ce vrei tu dar nceope odata tabla aia nenorocita ,restu vin ele pe parcurs !
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
ssk
Membru nou Din: inca in bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 35
salut si felicitari pentru achizitie
ai de aruncat multe lucruri de pe bus...incepand cu bara fata ,care-i pentru vw 1302-1303 doar,manerele,care-s de vw 1200-1300 doar 66-67,rotile ,toate-s pe 15 si sunt in mare parte de vw 1200-1300 din 65-67 si cele care au inel sunt de wartburg 311(primele generatii)...si inca vr-o cateva lucruri din interior... ar fi interesant daca ai reusi sa "grefezi" de la un alt bot de T1...oala si partea din jurul farurilor si asa scapi cel mai usor de pocitaniile alea de TV (asta in cazul in care nu gasesti vr-un "meserias" care sa manufactureze suportul faruruilor asa cum au fost cele originale) am mai vazut si niste suduri amboulea la rama geamurilor usilor din fata(rama care este DEMONTABILA)...ca sa nu mai vorbim de panourile pasajelor rotilor,acestea amintind nitel de "hippie bus'ul" romanesc aflat in dotarea armatei,militiei,salvarii sau intreprinderilor si IAS-urilor de la noi
poate ca dupa o curatare peliminara si rezlvarea zonelor de rugina sau inlocuirea reperelor in multele locuri unde este NECESARA si revizuirea totala a mecanicii ar iesi un bus fain...candidat serios pentru un rat-look...
oricum...cine va pune ciocanul si MIG'ul pe el trebuie sa fie un foarte bun si constiincios "meserias"...altfel...pacat de munca masina si bani
inca odata felicitari pentru noul proiect si ar fi tare fain sa-l vedem la intrunirile de la noi si nunumai
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Ai incercat sa-i pornesti motorul? Asa macar din curiozitate? Asta pare un motor 1200 de tipD, adica de prin anii 60. Original masina ta avea motor de 30 cp, din ala cu bloc scurt, paliere mici, si la care suportul de dinam face corp comun cu blocul. Am eu un motor din ala de oval, dar ai lipseste volanta si tablaraiele si are un palier gripat, ca s-o fript un cuzinet. Daca esti interesat, putem discuta, in principiu nu vreau bani pe ea ci la schimb cu un motor functional 1300 tip AB sau 1600 tip AS, ca sa mai am un motor de rezerva la cele doua broaste de-ale mele.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
ssk
Membru nou Din: inca in bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 35
din poze,motorul pare de 1600cc cu simpla admisie...seria B motor potrivit pentru busurile T2a. La motoarele de 1200 galeria de admisie face unghi de 90 de grade pe chiulasa pentru ca gaurile chiulasei sunt in plan drept. uitandu-ma un pic la fotografiile cu motorul.,...se vad muuulte inventii autohtone.
motoarele de 1200 s-au facut incepand cu anii 50 pana spre sfasitul anilor 80 insa niciodata nu au avut alternator sau "accesoriu" de pornire la coarba pe fulie...
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Omul mai are un motor si o cutie.Azi am fost si mi-a spus ca are pistoane,biele,vibrochen si multe alte piese de motor de 11oo sau cit avea motorul original.Posibil sa existe si blocul original. Stiu si vad ca are multe inventii tipic romanesti.Asta este,ce pot sa fac .Voi incepe sa adun piese si apoi mai vad eu ce-i de facut. Inca sint la etapa de calcule...abia am facut actele si am dus-o acasa.Nu pot toate odata...plus ca mai am si alte prioritati.Incet incet,ca nu ma grabeste nimeni.Stiu ca o sa-mi fie greu dar...v-am spus ,adun piesele.La garajul unde are motoare si cutie si diverse piese acces vom avea doar cind o sa fie mai cald.
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Misu,eu zic de cati bani am bagat in masina pana acum si asta la un pret de achizitie asemanator cu cel al lui Nicu.Si asta nu e tot,ptr. motor,in afara de set nu am mai nimic cumparat,la fel cu puntile si suspensia iar tapiteria cu tot cu panoplii US este peste 1200$ fara alte taxe.Probabil ca voi opta ptr. o vaianta mai romaneasca... Si mie cand mi-au zis altii la ce sa ma astept nu i-am crezut.Aparent si a mea statea bine dar dupa sablare m-am cam ingrozit.Am inceput sa tai din praguri ca sa le schimb si m-am oprit in lonjeroane.5 elemente de lonjeron a trebuit sa schimb...samd. Bineinteles ca suma nu poate fi luata drept etalon si cand se va apuca de ea va sti mai exact starea masinii ca si piesele lipsa. Nicu,important este faci tinichigeria si vopsitoria foarte bine,partea tehnica sau piesele lipsa merg rezolvate si pe parcurs. Bus-ul prezentata de Misu din ce se vede pe youtub-uri are o suspensie hidraulica/pneumatica destul de complexa,eu vorbeam de ceva mai simplu care nu costa mai mult de 70euro un kit. Spor
Modificat de mark1 (acum 14 ani)
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Nu fa calcule! Si nu uita na nu ai termen de executie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
amb13
Moderator Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Nicule , l-ai pornit? L-ai miscat ?
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Azi am incercat sa pornesc bus-ul .Dar,dupa ce am alimentat cu benzina,am adus doua baterii bune,am identificat care sint firele de la contact...a invirtit de am terminat prima baterie.Apoi nu mai primea curent electromotorul.A trebuit sa dau roata dreapta spate jos si sa vad daca vine + la bobina de la electromotor.Nu venea si problema era o siguranta care nu facea contact .Apoi am pus cealalta baterie si am dat jos o bujie sa vad daca are scinteie. Am cumparat 4 bujii noi. Bujia pe care am dat-o jos nu era infiletata decit vreo doua filete.Cind am scos-o afara avea in jurul filetului parca erau cilti infasurati pe filet.Probabil are dus unul din filete din chiulasa.Am montat bujia noua,cea veche era NGK ,eu am pus BERU ,apoi am vazut inainte ca avea scinteie la bujie si mirosea a benzina.Bateria cealalta nu a tinut mult,in sensul ca dupa vreo 4-5 incercari esuate de a porni ,am renuntat pentru ziua de azi. Deci curent are,benzina are,scinteie la bujie are...cum se zice benzineste dar nu porneste. Miine merg cu doua baterii mari ,incarcate (aproape noi ) si vedem. Acum as dori sa va intreb ...ce indicativ ar trebui sa aibe un motor de 1200 ? Eu am mai multe motoare.La unele seria incepe cu AB ,la altul cu AS ,si unul cu D. Imi spuneti va rog care stiti care de pe ce masina este(bus sau broscuta) si capacitatile lor cilindrice ? Multumesc.
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
D = 1200 (Bus T1, Broasca 1200) AB = 1300 cu dubla admisie (Broasca 1300, 1302, 1303) AS = 1600 cu dubla admisie (Broasca 1302S, 1303S, 1300S, Bus T2b) F = 1500 (Bus T1, T2a, Broasca 1500)
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Multumesc. Acum vreau sa va intreb daca am seria motorului exista undeva sa vad anul de fabricatie al motorului ? Un link sau un site ?
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Ete si link unde poti sa-ti verifici motorul la bus:
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Uite si un decodor foarte bun de M-plates.Introdu datele de pe placuta de alu. cu serile si vei avea mai toate datele masinii cu care a iesit din fabrica;motor,culoare tapiterie,culoarea masini,extrase,etc. Sper sa functioneze,ca e la limita,adica din "59-'67
Chiar as fi curios sa vad datele de pe placuta ta.Eventual pune si aici datele care reies dupa decodare.
Modificat de mark1 (acum 14 ani)
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
cabriolette
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
Misu de Cluj a scris:
F = 1500 (Bus T1, T2a, Broasca 1500)
F e 1300 din cate stiu eu...
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Masina mea este din 1957.Nici macar placuta si seria de sasiu nu este acolo unde este indicat la 1959. Seria este pe panoul din spatele scaunului pasagerului din dreapta fata. Culoarea originala era dove blue .Tapiseria neagra,atit a scaunelor cit si a panourilor laterale. Busul meu era cu semnalizatoare tip semafoare care trebuia sa se afle pe stilpii A. A fost sudata tabla peste ,dar se vad urmele unde erau...Stopurile spate erau rotunde si mici. Motorul original inca nu il am.Mosul de la care am cumparat-o mai are un motor,o cutie de viteze si multe alte piese dar sint intr-un garaj unde nu are acces pina la primavara...Pistoane,cilindrii si vibrochen le mai are pe terasa... Am scris si mai sus in topic lucrul asta cred,dar acum motorul care este pe masina este,dupa spusele mosului de 1300. Eu stiam de link-urile de mai sus,tot dvs sau alti colegi le-au postat.Intrebarea mea era alta.Am alte motoare,voi posta foto cu unele din ele.Daca mosul totusi se dovedeste ca motorul pe care trebuie sa mi-l dea nu este cel original,atunci o sa trebuiasca sa-i omologhez un alt motor.Cum pot afla din seriile pe care eu le am pe acele motoare din ce an si de ce capacitate sint.Bun am inteles ca trebuie sa inceapa cu litera D ca sa fie de 1200. Acum presupunind ca incepe cu D,cum de altfel am unul,exista un tabel din care sa vad anul. Totusi as dori sa-i montez un motor cit mai apropiat cu anul 1957... Original,numai daca mosul il are in garaj. Repet,sint la faza in care-mi tot fac calcule. Apoi in legatura cu placuta din care sa reiasa dotarile...nu mai exista.Ar fi trebuit sa fie tot in spatele scaunului ? Sau exista si modele mai vechi care nu au avut acea placuta.Eu parca asa am citit cred ca tot pe Samba.com...
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Chestia cu manivela,respectiv acea piulita a fost montata pe bus de mosu . Cit si multe alte inventii. Dar probabil vor urma altele...
pus acum 14 ani
sergiup
Membru Senior Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
abia din 1965 motoarele au si litere la inceputul seriei. pana in 1965 seriile de motor erau formate doar din cifre.
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
La mine in talon (vezi poza) scrie motor tip D 1....urmat de seria lui Anul fabricatiei este gresit scris 1959.Din seria caroseriei si dupa faptul ca era cu semafoare rezulta clar 1957.
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
M-am uitat in manualul original al masinii mele si intr-adevar era prevazut cu manivela de pornire si cu acea gaura specifica practicata in partea din spate.Deci nu este o improvizatie,este original.Daca doriti postez manualul.
pus acum 14 ani
hufo
Membru Senior Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3084
motorul de pe masina e de 1.2.
Seria pare originala de la VW.
Motor de 1.5 am eu.
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Ai de vinzare sau ai pe masina pe care o ai ?
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
sergiup a scris:
abia din 1965 motoarele au si litere la inceputul seriei. pana in 1965 seriile de motor erau formate doar din cifre.
E asa cum zice Sergiu! Motoarele 1200 care au litera D au aparut prin 1965, cand au aparut motoarele 1300 si 1500, ca sa se poate diferentia intre ele! Inainte de 1965, toate erau 1200 si nu exista nici o litera, doar seria.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
Rica
Membru Activ Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
cabriolette a scris:
Misu de Cluj a scris:
F = 1500 (Bus T1, T2a, Broasca 1500)
F e 1300 din cate stiu eu...
nici 1300S cu 1.6 nu exista. VW 1300 au numai motoare de.... 1300
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Am mai uitat si eu, ca dupa broscareala, am trecut la masinarii rusofone si acuma la francofone. Am undeva un tabel cu toata codificarea motoarelor Vw aircooled. O sa-l caut si o pun aici.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
sergiup
Membru Senior Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
Misu de Cluj a scris:
Am undeva un tabel cu toata codificarea motoarelor Vw aircooled. O sa-l caut si o pun aici.
pun eu:
Modificat de sergiup (acum 14 ani)
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Azi am pornit motorul. Functioneaza !!! Cum pot posta un filmulet cu mersul motorului ?
pus acum 14 ani
lexxus
Membru Activ Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 125
pe youtube ii cel mai simplu
_______________________________________ Piese broscuta si bus
pus acum 14 ani
vjffwd
Membru Junior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 97
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Motorul in mers. A necesitat putin reglaj la avans si relantiul carburatorului. Uleiul arata bine insa eu doresc sa-l schimb pentru ca nu stiu de cind este in motor...si devine acid ,isi pierde din proprietatile de ungere. Incerc sa vad daca reusesc sa pun citeva filmulete ...
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Altul
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Inca
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Cea de sus vad ca nu merge,il rog pe Misi sa o stearga.
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Mai ...
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Ultima filmare pe ziua de azi.
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Daca merge, atunci da o tura prin sat si fa film sa vedem cum te dai cu "tomberonu"
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Nu am frine,decit frina de mina...altfel faceam o tura... Miine merg sa vad ce are la frine.Am un litru de lichid de frina...in viteza intra foarte usor. Ambreiajul este pe cablu sau pe lichid ? Electrica trebuie refacuta...de fapt trebuie toata refacuta.Dar macar stiu ca motorul merge.
pus acum 14 ani
Rica
Membru Activ Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 182
am bre iajul este pe cablu
pus acum 14 ani
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
corect ! vrem sa vedem o tura cu busu ,dealtfel primu bus T1 functional din ro filmat mergand , felicitari nicule !!
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
cabriolette
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1248
mama lui de bus, grozava achizitie!...
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
gherghin nicolae a scris:
Nu am frine,decit frina de mina...altfel faceam o tura... .
Pentru ce-ti trebuie frane? Daca stii ca nu ai frane, atunci nu o lovesti. Atunci este bai cand nu ai frane si nici nu stii ca nu ai! Am avut un coleg de liceu, care a adus un R18 din Brasov pana in Cluj, fara frane, doar cu frana de motor si frana de mana!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
wob
Membru Senior Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Pe bune, este primul"motor" de bus T1 functional, filmat de pe forum. Si vezi tot asa, incet, vei termina si caroseria, fara a platii zeci de mii de Eu. Doar perseverenta si rabdare, ajutor ca la pornirea motorului vei gasi si pentru caroseria. Bravo, tot asa mai departe.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
pus acum 14 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Daca merge bine motorul atunci desfa doar tablele, curate-le si vopseste-le sa aibe aspect, dupa care sa schimbi simeringul de palier si te poti folosi de ea! Ce merge bine, lasa-l sa mearga! Ocupa-te mai intai de caroserie ca ala este faza prioritara.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 14 ani
p.ady
Membru Senior Din: St.George
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 772
iar dupa ce este in satre de Functionare un accesoriu obligatoriu pt D-ul Nicu! Vorba mea este: Cine iubeste masinile vechi si femeile tinere, nu poate fii om rau!!! Nu-i asa?ca va place!
34.6KB
_______________________________________ Fierul este un metal mort, din c...t se naste viata!
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Multumesc pentru sugestie. Intr-adevar arata fantastic ambele...si fata si masina. Cui nu-i place ?
pus acum 14 ani
wob
Membru Senior Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
P.ady numai jumatate ai spus. In conplectare: cine iubeste masiniile vechi, bautura fina si femeile frumoase, si sa fie: masina cat mai veche, sticla cat mai plina, si femeia cat mai goala, ala nu poate fi numai om BUN!
PS. masina poate fi chiar si un T1 !
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
pus acum 14 ani
p.ady
Membru Senior Din: St.George
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 772
Gura D-lui WOB adevar graieste!Asa`sa fie!Intrutotul de acord!Amin!
_______________________________________ Fierul este un metal mort, din c...t se naste viata!
pus acum 14 ani
vjffwd
Membru Junior Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 97
felicitari domule ! si spor in continuare ! este un motor extraordinar !
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Azi , dupa aproape 1 litru de Supercromofag...
50.4KB
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Am demontat bara din fata si farurile si semnalizatoarele care nu erau ale ei...
47.1KB
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Apoi am dorit sa vad toata vopseaua si chitul date jos pentru a identifica eventualele modificari ,
54.4KB
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Si apoi sa vad unde au fost suduri , urme de lovituri , pe care le-a incasat de-a lungul celor 54 de ani de existenta...
45.8KB
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Emblema cea mare este originala si a fost data jos si curatata pina la tabla goala. Este prinsa in 4 suruburi , dar pentru poze am montat-o provizoriu ...
43.5KB
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Masina a primit cadou (pe aceasta cale ii multumesc din nou lui Nifartachi ) o pereche de ochisori , unul original iar altul de IFA F9
similar oarecum cu farul original de Volkswagen T1 .
Daca aveti careva o schema cu distantele de montaj ale farurilor va sint recunoscator. Trebuie sa refac partea din fata sa semene a T1 , asa este ca o struto-camila...
48.2KB
pus acum 14 ani
amb13
Moderator Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Ce bine ca te-ai apucat de ea. Trebuie sa trec si eu intr-o zi pe la tine pe la mosie sa o vad de adevarat.Spor la munca.
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
am aruncat o privire in "Biblia" mea VW si am gasit tot felul de date despre reperele caroseriei,diagonale,etc,dar nimic despre distanta dintre faruri .cred ca cel mai bine ar fi sa trimiteti mesterul sa-si masoare exact distantale...imi ofer caroseria in studiu.
la prima vedere pare usoara lucrarea dar exista cateva ambutisari delicate in jurul farului pe care chiar nu cred ca le poate realiza cineva,in plus(adica in minus) vad ca va lipsesc si "oalele"de la far.poate ar fi bine sa luati in considerare si inlocuirea panoului frontal.se gaseste de cumparat dar din pacate nu este tocmai ieftin.se gasesc totusi si pe diferite sectiuni,chiar si pana deasupra de faruri.
24.2KB
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
.
26.6KB
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
.
24.4KB
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
daca credeti ca va ajuta cu ceva,ptr. o rezolutie mai buna va pot scana partiile interesante din cartea mea
23.7KB
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
otto84
Membru nou Din: Sfantu Gheorghe
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
Salutare. Imi pare bine sa aud ca va-ti apucat de treaba. Sfatul meu este sa duci masina la sablat, cu supercromofag nu poti curata toata masina. Si fata trebuie schimbata neaparat, are prea multe mesterii pe el. Spor la lucru.
_______________________________________
pus acum 14 ani
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
jumate de front:
front complet:
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 14 ani
Nifartachi
Membru Activ Din: Bucuresci
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
gherghin nicolae a scris:
Masina a primit cadou (pe aceasta cale ii multumesc din nou lui Nifartachi ) o pereche de ochisori , unul original iar altul de IFA F9
Imi pare rau sa aud ca unul dintre faruri este din alt film.
Promit ca ti-l dau pe cel de care ti am zis ca n-are urechea aia.
_______________________________________ MY AMbusLANCE
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Iti multumesc ! Si asa este prea mult... Sint indatorat la tine .Oricind ai nevoie de ceva si eu am , nu ezita sa-mi spui .
pus acum 14 ani
cristobob
Membru Senior Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
Nifartachi a scris:
Promit ca ti-l dau pe cel de care ti am zis ca n-are urechea aia.
vezi ca se pot reconstrui urechiusele de far.
pus acum 14 ani
Nifartachi
Membru Activ Din: Bucuresci
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
Farul sa-l ai, ca aia e o nimica toata.
Printre piesele de la Adam mai sunt si ceva maruntisuri pt. faruri, parca si inelul ala la care e prinsa urechea. Insa toate astea sunt la vreo 500 km distanta de mine si ajung destul de rar pe acolo.
_______________________________________ MY AMbusLANCE
pus acum 14 ani
trainz
Membru Senior Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 408
13 Todesengel a scris:
Gherghin uite aici e vanzare un set de manuale RK broasca,in limba germana : MOTOR ; AUFBAU ; KRAFTSTOFFANLAGE ; RAHMEN ; HINTERACHSE ; VORDERACHSE ; BREMSEN&REIFEN 50 RON
De vanzare un set de manuale RK bus ,in limba germana : MOTOR ; AUFBAU ; KRAFTSTOFFANLAGE ; HINTERACHSE ; VORDERACHSE ; BREMSEN&REIFEN;ELEKTRISCHE 50 RON
De vanzare un manual VW KAFER 1200-1500 in limba germana 50RON
TELEFON 0744268192 ROMI
Mai aveti Manualele de Broasca ?
_______________________________________ Jedem das Seine.
pus acum 14 ani
sk100it
Membru Senior Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
am vazut marti cand am plecat din germania spre elvetia,in apropirer de basel un t1,nu mi-a venit sa cred cum arata.parerea mea este ca daca cineva are ceva banuti si il intereseaza asa ceva,sa vina cu incredere in germania pt asa ceva,chiar daca il berbeceste nitel dpdv al actelor.am facut si o poza a unei machete de t1,dar o voi pune zilele urmatoare cand ajung acasa.
pus acum 14 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Citeva imagini adunate si aici pentru a vedea diverse modalitati de tuning...
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Asta-i cea mai tare!
Limuzina este a celor de la BBT
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Pompa de frina este originala ? Alte elemente suspensie /directie sint neoriginale ? Va intreb pentru ca eu nu stiu , si dupa cum am vazut sint multe elemente unde s-a ,,lucrat " de catre fostul/fostii 3 proprietari . Oricum arata surprinzator de bine pe dedesupt . Sincer credeam ca-i mai rau...
Modificat de gherghin nicolae (acum 13 ani)
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Nu-i chiar asa de modificata. Tabla doar a suferit in timp, doar s-a circulat cu masina si incidentele (evenimentele ) rutiere se observa pe tabla. In rest este ok , a fost conceputa ca o masina de munca , nu de muzeu . Si probabil tot la munca o sa fie folosita...Pentru muzeu sint altele . Fiecare face cum vrea si ce vrea cu fierul lui . De asemenea fiecare stie cite parale are in buzunar . Cel de la care am cumparat-o , a mentinut-o saracul , pe linia de plutire , desi putea sa-i monteze motor de Dacie , cum s-a spus pe forum ca ar fi avut...insa omul a montat tot motor boxer (chiar daca altul ) . O multime de piese bune pentru motor am mai primit de la mos . Eu deocamdata am decis s-o repar asa . Daca sint altii care doresc si pot sa repare altfel asemenea masini , cred ca se gasesc destule care asteapta sa fie reconditionate .Chiar si asta a mea poate fi reconditionata altfel , cine doreste poate sa ma contacteze si o sa-i spun ,,pretul " , care nu o sa fie mic cu siguranta... Dar mai are timp pina sa fie postata pe mobile.de , timp in care este la MINE. Si eu decid soarta ei . Pompa de frina este originala , am studiat-o azi .Pe sub masina se prezinta bine . T_A
pus acum 13 ani
lexxus
Membru Activ Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 125
vrei sa o pui la pastrare?
gherghin, nu vreau sa crezi ca nu apreciez faptul ca faci ceva cu masina. nu conteaza unde ajunge pe viitor, dar chiar nu scriu cu rautate.
Modificat de lexxus (acum 13 ani)
_______________________________________ Piese broscuta si bus
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
O s-o mumific ...
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Ok , deocamdata doresc s-o repun in circulatie si chiar sa merg cu dubitza ... Partea mai nasoala o sa fie caldura . Dupa cum se vede nu are sistemul acela de caldura , si o sa trebuiasca sa-i ,,inventez " ceva . De asemenea , prioritar acum si urgent este sa aflu dimensiunile unde trebuie sa taie meseriasii tablele din partea din fata pentru ca sa pot sa montez farurile originale , pe care le am . Sper sa-i gasesc cumva si semafoare sau ,,pseudo-semafoare " . Nu o sa aibe montate semnalizatoare (decit aplicate si model oarecum vizibil , insa fara sa tai/gauresc tabla , asta pentru ca se stie ca sint obligatorii ). De asemenea partea din spate NU o sa aibe decit ceva similar cu originalul. Deci nu va ginditi la semnalizari de Dacie , Aro , camion sau cine stie ce altceva. Gasesc o solutie de compromis , sa arate cit de cit cum a fost facuta de fabrica. Nu vreau nici tuning , nici ceva modificari exagerate . Veti vedea , insa mai dureaza. Credeti-ma ca am stat in dubii daca sa postez sau nu poze cu fazele de lucru .(Asta ca sa nu-mi spuneti ca am zis restaurare...termen pretentios de altfel , desi fiecare dintre noi , executa astfel de lucrari ) Stiam ca exista tot felul de pareri , unele pro , altele contra . Nu voi avea, cel putin pina pot suporta financiar taxele si impozitele masinilor mele , pretentia sa corespunda standardelor Retromobil . Desi asa este ideal . Deci , dupa cum am mai scris , admit orice fel de pareri , atit pro cit si contra . Ca le bag in seama sau nu ...asta este alta poveste .Cu alte cuvinte ...ciinii latra , ursu merge !
Modificat de gherghin nicolae (acum 13 ani)
pus acum 13 ani
Sutica
Membru Senior Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4672
Foarte frumos ! Apreciez munca ta ! Ce daca nu faci o restaurare profesionala ..... Merge si asa ... decat so lasi cu rugina aia care o avea pe ea ... mai bn o faci tu dupa posibilitati si o pui pe drum .... mai ales ca are si acte ! Sa ai bafta ! Deabea astept so vad gata !
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Sa mai scriu cite ceva si pe aici...mai precis voi posta poze de anul trecut , cind rotile Bus-ului s-au mai invirtit vreo 30 de kilometri . Chiar daca nu prin forte proprii .
George
Membru Senior Din: Brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 569
Felicitari pentru munca depusa! In ce stadiu e masina acum?
pus acum 13 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Este in lucru .
pus acum 13 ani
legendarul fikat
Rozator feroce Din: orasu harciogilor
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 818
ceva lucru nou?
_______________________________________ da-o ba la remat! semnezi degeaba petitii
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
M-am gindit , dupa cum am scris si intr-o postare anterioara , daca sa mai postez poze sau nu . Chiar daca stiu ca nu este exact cum trebuie (reconditionarea sau resuscitarea mai bine spus ) ...totusi incercam sa repunem pe strazi acest microbus . In fine , postez o fotografie cu rugamintea daca exista cineva printre dvs . care poate sa-mi ofere niste dimensiuni exacte cu amplasarea farurilor la acest model de masina .Doar faruri , pentru ca semnalizatoare nu au existat pe panoul frontal la acest model in anii cind a fost fabricata , respectiv in 1957 .
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Culoarea ...ar fi trebuit sa fie ,,dove blue " , stiu insa dupa pozele adunate de pe net , am comandat asta . Cit de mult seamana sau nu , las la aprecierea dvs.. Si mai stiu o multime de alte lucruri ce este si ce nu este la masina . Dar repet , probabil ca dupa ceva vreme , dupa ce voi avea o multime de alte repere originale cu care sa incep o restaurare in adevaratul sens al cuvintului , o sa circul deocamdata asa . Stiu ca multe nu sint facute cum trebuie , insa datorita lipsei banilor , care pentru un astfel de model trebuie sa fie multi...multi , trebuie refacuta . Dimensiunile cu amplasarea stopurilor din spate o am de pe net , incerc sa le montez unde trebuie , si sa fie cam ce trebuie . Am la alegere doua variante . Una cu semnalizatorul sus , adica precum in poza atasata , iar alta fara semnalizator in spate , cum era varianta originala , insa lentila este mai mica .Sigur rotunde sint ambele!!! Pe care sa le montez ? Poze din pacate nu pot posta acum , motivul este ca le-am uitat la service, si nu am in casa doar unul . Dar postez poze cu acela doar , miine adaug si pe celalalt .
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Poze , am multe , insa mai am de lucru mult . Incerc sa postez o comparatie , desi pare o blasfemie , pentru ca masina mea mai are foarte mult pina sa ajunga asa . Cam dupa aceste poze am ales culoarea . Ca a iesit sau nu , eu astfel am dorit-o . Daca nu-i exact asta , vina nu e a mea , cei de la magazin , au spus ca este la fel ...
bond 007
Membru Senior Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
Felicitari Nicule mie imi place cum a iesit.Culoare asta ii prinde bine.Spor la treaba in continuare si asteptam poze cu masina cand este gata asamblata.Ce culaore este?
_______________________________________ Pasionat dupa masini vechi
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Primele poze sint cu masina mea. Celelalte sint preluate de pe net. Culoarea , dupa cum am scris mai sus , am incercat sa fie cit mai apropiata de original , originalul fiind ,,dove blue " , adica albastru . Chiar daca nu este acel albastru original , asa a iesit pe mixerul acela de vopsea , dupa o mostra de pe bord , cit si dupa poze . Revin cu rugamintea daca stie cineva dimensiunile intre faruri , pentru ca eu inca nu am dat acele gauri in panoul din fata .
37KB
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Mie imi place cum o iesit! Doar ca trebuia sa mai astepti cu vopsitul, ca sa montezi mai intai farurile. Asa vei zgaria vopreaua cand vei taia panoul. Chiar si fara faruri arata bine!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
zaharie
Membru Senior Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1012
Lasă Nik că îi dăm noi de cap,am eu bările de broscuță de anii 60 cu nichelul f bun,scaunele chiar luni sa le ducem la tapițat,covor de cauciuc ptr pardoseală găsim la metru,să verificăm partea mecanică si sa-i dăm o cheie,în rest ușurel să o punem pe șosea. Iar celor răutăcioși le dăm.......sfaturi
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5320
Multumesc pentru aprecieri si incurajari . Sigur o vom repune pe sosele .